Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kokořín
- Vůz: XC70 II | C70 I
#1 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu ?
Ahoj, v létě nám přibude nový člen rodiny a chci svojí partnerce přenechat svou bytelnou a "bezpečnou" XC70 MY06. Auto mám od léta od totálky mého italského eRka a jsem s ním dost spokojenej. XC bude bezpečně dopravovat partnerku s malým a sveze nás na výlety.
Nemůžu si dovolit najednou vrazit 60-100 tisíc do druhýho auta - snažím se brát přípravy na děcko a svatbu zodpovědně
Před létem jsem uvažoval o výměně své V70ky za nějakou dvojku, sedmičku nebo devítku.
Láká mě určitě něco staršího, ale s těmahle modelama nemám vůbec žádné zkušenosti a ani moc vědomostí.
Účel:
Stačí když vydrží 1 rok v cajku cesty "domů - práce - domů" (40km denně a 800km měsíčně).
Předběžný rozpočet: 20-40 tis (zahrnuje rezervu na případné nutné opravy ihned)
Dotazy:
Když se vžijete do té situace (někdo se vrátí v čase), co byste si pořídili vy ?
Zvažujete někdo teprve prodej a nespěcháte řady 2xx, 7xx nebo 9xx ?
EDIT: Díky proudění dalších myšlenek mých, vašich i mojí nastávající jsem se rozhodl vyčkat do jara příštího roku a pořídít sedan na platformě P2. Čili S60 vždy se mi líbila.
Největším argumentem je prostě pocit bezpečí. Autonehoda mě naučila o větších rozhodnutích přemýšlet s chladnější hlavou a více dopředu než se dostanu k samotné akci.
Díky, Honza
Nemůžu si dovolit najednou vrazit 60-100 tisíc do druhýho auta - snažím se brát přípravy na děcko a svatbu zodpovědně
Před létem jsem uvažoval o výměně své V70ky za nějakou dvojku, sedmičku nebo devítku.
Láká mě určitě něco staršího, ale s těmahle modelama nemám vůbec žádné zkušenosti a ani moc vědomostí.
Účel:
Stačí když vydrží 1 rok v cajku cesty "domů - práce - domů" (40km denně a 800km měsíčně).
Předběžný rozpočet: 20-40 tis (zahrnuje rezervu na případné nutné opravy ihned)
Dotazy:
Když se vžijete do té situace (někdo se vrátí v čase), co byste si pořídili vy ?
Zvažujete někdo teprve prodej a nespěcháte řady 2xx, 7xx nebo 9xx ?
EDIT: Díky proudění dalších myšlenek mých, vašich i mojí nastávající jsem se rozhodl vyčkat do jara příštího roku a pořídít sedan na platformě P2. Čili S60 vždy se mi líbila.
Největším argumentem je prostě pocit bezpečí. Autonehoda mě naučila o větších rozhodnutích přemýšlet s chladnější hlavou a více dopředu než se dostanu k samotné akci.
Díky, Honza
Naposledy upravil(a) yellman dne 17 led 2019 21:36, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
kamo s krabici to s tvym rozpoctem vidim blbe. pomalu rostou na cene. myslim ze 850/v70 je volba. popr neshnila v40. a nebo v tyhle cenovy relaci idealne nevolvo... protoze nezlob se ale i 40 je na smyslplny volvo malo...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kokořín
- Vůz: XC70 II | C70 I
#3 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
850 se vůbec nebránim, V70 I už mam tak nějak plný zuby a S40 to bylo moje první volvo a jak říkáš - hnijou.
Krátce jsem jezdil v 440tce za 5ti bábu než šla na šrot - total prohnilej spodek, brzdovej system hadice, ale jízdně furt lepší pocit než s40.
Krátce jsem jezdil v 440tce za 5ti bábu než šla na šrot - total prohnilej spodek, brzdovej system hadice, ale jízdně furt lepší pocit než s40.
Naposledy upravil(a) yellman dne 17 led 2019 18:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
Vidim to obdobne... Jak neni to tak dlouho co tu byla V70 za cca 20-30k dokonce v LPG, ale budes na tom delat vse a postupne do toho tezce nasypes... Neboli sebevrazda...
Realita je porizeni 60-70+ a mit minimalne 20k na prvotni servis... Palize chces mit rozumnej vychozi bod a moznost aby to bylo rovnou i bojeschopne((C) by R-Speed )
Realita je porizeni 60-70+ a mit minimalne 20k na prvotni servis... Palize chces mit rozumnej vychozi bod a moznost aby to bylo rovnou i bojeschopne((C) by R-Speed )
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kokořín
- Vůz: XC70 II | C70 I
#5 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
No nikdo neříká, že to bude jednoduchý ... času na přemýšlení mám dost.
_________________
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#6 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
Mám 850 a každý den jezdím práce a domů 90km a zatím v pohodě.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kokořín
- Vůz: XC70 II | C70 I
#7 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
bez turba koukám 10ventil no a seš v klidu. jo to je pro mě kandidát taky.
_________________
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#8 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
no tal tys taky koupil paradni kus kdybych nemel tvrdohlavou manzelku ani bych to neprodal :STom33 píše:Mám 850 a každý den jezdím práce a domů 90km a zatím v pohodě.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#10 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
To je dobře,že ji mášOndra. píše:no tal tys taky koupil paradni kus kdybych nemel tvrdohlavou manzelku ani bych to neprodal :STom33 píše:Mám 850 a každý den jezdím práce a domů 90km a zatím v pohodě.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#11 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
V roce 2013 jsem na dojíždění do práce pořídil S70, měli jsme tenkrát V70 a ta zůstala ženě na vození dětí do školky. Byla i varianta koupit druhou V70, ale S70 byly levnější a líbila se mi.
Tenkrát stála 40 tisíc a pořád drží, samozřejmě časem se nějaké opravy vyskytly, ale nic vážného.
V dnešní době bych koukal po S60, ale ta bude asi trochu přes tvůj rozpočet.
Tenkrát stála 40 tisíc a pořád drží, samozřejmě časem se nějaké opravy vyskytly, ale nic vážného.
V dnešní době bych koukal po S60, ale ta bude asi trochu přes tvůj rozpočet.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
#12 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
Do s60 nešel tdi, takže za mě ne. Tdi žere hovno, jede pěkně, a hlavně! Je to držák nebeských rozměrů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#13 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
Hele,vazne to nemyslim zle,ale jen uvaha. Pises,necham XC manzelce, bezpecnost predevsim. Pripravy na decko a svatbu,beres zodpovedne a pak shanis vuz, ktery ti vydrzi rok....Denne najezdis do zamestnani docela dost km a jsi tak vystaven riziku nehody. Nevim,nevim, jak chranis rodinu,chran i sebe a pridej kacky na hlavne bezpecny vuz. Resim tak nejak obdobu a bude,resp.chci tez Volvo. S,V 60....Vybavene bezp.prvky a nulova koroze. Jinak bych si radeji pockal.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#14 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
V pripade zajmu, slysel jsem o jedne bile 850 tdi k prodeji...yellman píše:850 se vůbec nebránim
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 92
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kokořín
- Vůz: XC70 II | C70 I
#15 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
EDIT: Díky proudění dalších myšlenek mých, vašich i mojí nastávající jsem se rozhodl vyčkat do jara příštího roku a pořídít sedan na platformě P2. Čili S60 vždy se mi líbila.
Největším argumentem je prostě pocit bezpečí. Autonehoda mě naučila o větších rozhodnutích přemýšlet s chladnější hlavou a více dopředu než se dostanu k samotné akci.
Největším argumentem je prostě pocit bezpečí. Autonehoda mě naučila o větších rozhodnutích přemýšlet s chladnější hlavou a více dopředu než se dostanu k samotné akci.
_________________
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
XC70 2,4 D5 - silver, automat 136 kw 2006| švéd
C70 2,3 T5 - saffron, manual 176+ kw 1998 | gustav
|| V70 XC 142kw 1998 - švýcar || V70R T5 Italia ´98 || C70 2.3 T5 300HP ´98 || V70 2.5 TDi ´98 RAKVIČKA || S40 I 1.8 ´96 ||
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Druhé Volvo na denní dojíždění do práce za rozumnou cenu
To je asi rozumný závěr.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 2842 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 0 Odpovědi
- 452 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantaklika
-
- 99 Odpovědi
- 14362 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 4 Odpovědi
- 1674 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od analog
-
- 2 Odpovědi
- 778 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hoffi