MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998

  • Autor
  • Zpráva
strycf
Offline
Příspěvky: 228
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno

Rozvody

Příspěvek od strycf »

Ať se dívám jak se dívám,vidím tam jenom výměnu řemenů,o pumpě ani slovo.
_________________
Volvo V50,1.6D,r.2006

filippek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 187
Registrován: 13 roků
Bydliště: Železný Brod

Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998

Příspěvek od filippek »

Sice mam jinej motor..ale napisu to sem. Nevite jaka znacka rozvodaku je origo volvo? Podle servisky jsem mel menene rozvody poprve uz v 90tis. orig. Volvo, podruhe v ATU Köln ve 130tis...auto zrejme v tu dobu zmenilo majitele (do te doby stejnny Volvo servis v jednom meste, pak se auto prestehovalo jinam) a novy majitel chtel mit jistotu a nechal si to udelat, nebo spis, ted jsem dokouknul, je to po peti letech. Na rozvodak jsem radsi kouknul, vim ze asi je prd poznat, ale asi kdyby byl pred smrti, tak by to videt bylo, ale je na nem jeste napis jako novy a je to Contitech. Je to ok, nebo nakej levnej smejd? Ja se v tomhle nevyznam. A jak tu psal jarek.krizan ze rozvodaku videl mraky, vydrzi ten napis na nem, nebo podle toho lze soudit ze je fakt zanovni? Diky.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4282
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998

Příspěvek od jarek.krizan »

O výdrži nápisu spíš svědší kvalita použité barvy. Contitech není levný šmejd. U mě je to druhá volba hned po Boschi. Řemen nesmí mít praskliny na vnější a hlavně na vnitřní straně u rozevřených zubů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2885
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998

Příspěvek od Jarda S40 »

Dovolím si upřesnit Jarka. Pár řemenů jsem taky vyměnil a zaměřil se na stav jejich opotřebení. Mohu jen konstatovat, že v nejlepším stavu byl ten, kterej praskl za jízdy :( Na druhou stranu jsem viděl řemen úplně popraskanej, zpuchřelej, z kterého se po šupinkách odlupovala hmota a přitom držel. Takže si myslím, že jakékoliv usuzování na výdrž řemenu podle vzhledu je na nic. Pokud nemám jistotu nebo jeden z nesmrtelnejch Redblocků, tak měním preventivně.
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 21 čer 2008 21:13, celkem upraveno 1 x.

filippek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 187
Registrován: 13 roků
Bydliště: Železný Brod

Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998

Příspěvek od filippek »

To je jasny, nemit to docela verohodne v servicse, tak radsi menim at vypadaj jakkoliv, takze souhlasim. Jen me napadlo se na rozvodak podivat at vubec vim o co jde, ja do aut nedelam, tak jsem chtel taky neco videt a vzdelat se :oops: :lol: Takze diky, jsem zase o fous moudrejsi 8)
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená

amavet
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 10 roků
Bydliště: novy jicin

Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998

Příspěvek od amavet »

zdravim panove . mohli by jste mi poradit , jak nastavit rozvody na V 40 2,0 16V ? jaksi se mi to podobalo . nevim jak nastavit kliku a vacky . moc diky za pomoc . na servis uz mi bohuzel nezbyli penize
_________________
volvo V40 2,0 16V

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“