MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Železný Brod
Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998
Sice mam jinej motor..ale napisu to sem. Nevite jaka znacka rozvodaku je origo volvo? Podle servisky jsem mel menene rozvody poprve uz v 90tis. orig. Volvo, podruhe v ATU Köln ve 130tis...auto zrejme v tu dobu zmenilo majitele (do te doby stejnny Volvo servis v jednom meste, pak se auto prestehovalo jinam) a novy majitel chtel mit jistotu a nechal si to udelat, nebo spis, ted jsem dokouknul, je to po peti letech. Na rozvodak jsem radsi kouknul, vim ze asi je prd poznat, ale asi kdyby byl pred smrti, tak by to videt bylo, ale je na nem jeste napis jako novy a je to Contitech. Je to ok, nebo nakej levnej smejd? Ja se v tomhle nevyznam. A jak tu psal jarek.krizan ze rozvodaku videl mraky, vydrzi ten napis na nem, nebo podle toho lze soudit ze je fakt zanovni? Diky.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4282
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998
O výdrži nápisu spíš svědší kvalita použité barvy. Contitech není levný šmejd. U mě je to druhá volba hned po Boschi. Řemen nesmí mít praskliny na vnější a hlavně na vnitřní straně u rozevřených zubů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998
Dovolím si upřesnit Jarka. Pár řemenů jsem taky vyměnil a zaměřil se na stav jejich opotřebení. Mohu jen konstatovat, že v nejlepším stavu byl ten, kterej praskl za jízdy
Na druhou stranu jsem viděl řemen úplně popraskanej, zpuchřelej, z kterého se po šupinkách odlupovala hmota a přitom držel. Takže si myslím, že jakékoliv usuzování na výdrž řemenu podle vzhledu je na nic. Pokud nemám jistotu nebo jeden z nesmrtelnejch Redblocků, tak měním preventivně.

Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 21 čer 2008 21:13, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Železný Brod
Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998
To je jasny, nemit to docela verohodne v servicse, tak radsi menim at vypadaj jakkoliv, takze souhlasim. Jen me napadlo se na rozvodak podivat at vubec vim o co jde, ja do aut nedelam, tak jsem chtel taky neco videt a vzdelat se
Takze diky, jsem zase o fous moudrejsi 



_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: novy jicin
Re: MOTOR: Rozvody 2,0 16V r.v. 1998
zdravim panove . mohli by jste mi poradit , jak nastavit rozvody na V 40 2,0 16V ? jaksi se mi to podobalo . nevim jak nastavit kliku a vacky . moc diky za pomoc . na servis uz mi bohuzel nezbyli penize
_________________
volvo V40 2,0 16V
volvo V40 2,0 16V