škubání motoru u 460 1.9td 1996
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Třebíč
škubání motoru u 460 1.9td 1996
Ahojky pánové,
je to 14 dní co jsem se stal majitelem svého vytouženého volvíčka 460 1.9 td r.v. 1996 a hned se vyskytli první problémy s kterými si nevím rady.Mohl by mi někdo poradit k čemu je taková krabička nad nádrží paliva prochází jí hadička a vedou do ní dva drátky.Ptám se proto, že mě motor začal škubat a nejde do plnejch otáček.Nebo čím by to mohlo být.
je to 14 dní co jsem se stal majitelem svého vytouženého volvíčka 460 1.9 td r.v. 1996 a hned se vyskytli první problémy s kterými si nevím rady.Mohl by mi někdo poradit k čemu je taková krabička nad nádrží paliva prochází jí hadička a vedou do ní dva drátky.Ptám se proto, že mě motor začal škubat a nejde do plnejch otáček.Nebo čím by to mohlo být.
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Zanesený palivový filtr, netěsnost palivového systému, špatné odvzdušnění nádrže a tím podtlak, špatný předvstřik nebo nastavení čerpadla, vadný el.mag. ventil na čerpadle. Těch příčin může být víc.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Třebíč
díky zítra se na to mrknu,tím čerpadlem to ale asi být nemůže protože to začlo dělat z ničeho nic.Co může bejt ta krabička u palivové nádrže přes kterou vede sání paliva a vedou k ní dva drátky?Jo a je možný,že by se zadíralo turbo-strašil mě s tim jeden kámoš.jarek.krizan píše:Zanesený palivový filtr, netěsnost palivového systému, špatné odvzdušnění nádrže a tím podtlak, špatný předvstřik nebo nastavení čerpadla, vadný el.mag. ventil na čerpadle. Těch příčin může být víc.
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
a ako presne to robi??? vy vyssich otackach castejsie alebo len vo vyssich otackach? aj na volnobehu? robi to kazdu sekundu alebo raz za minutu?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Třebíč
No tak teďky sem akorád přijel z dílny,vyloučil sem okruch u motoru a to tak,že sme napojili naftu přímo z kanistru do filtru a záhadné škubání po zkušební jízdě je pryč.Takže mě tedky čeká najít kde si přisává vzduch od filtru k nádrži a furt ještě nevim co je to za bazmek ta krabička(vede přes ní palivo k filtru) nad nádrží,asi jí vyhodim a zkusim bez ní........jo a to škubání bylo jen když motor šel do tahu a ve vysokejch votáčkách,jako by si přidával a ubíral akcelerátordod píše:a ako presne to robi??? vy vyssich otackach castejsie alebo len vo vyssich otackach? aj na volnobehu? robi to kazdu sekundu alebo raz za minutu?
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
tipoval by som nedostatok paliva v otackach...ta krabicka neni ohrev nafty? idu knej nejake kable?Maverick píše:No tak teďky sem akorád přijel z dílny,vyloučil sem okruch u motoru a to tak,že sme napojili naftu přímo z kanistru do filtru a záhadné škubání po zkušební jízdě je pryč.Takže mě tedky čeká najít kde si přisává vzduch od filtru k nádrži a furt ještě nevim co je to za bazmek ta krabička(vede přes ní palivo k filtru) nad nádrží,asi jí vyhodim a zkusim bez ní........jo a to škubání bylo jen když motor šel do tahu a ve vysokejch votáčkách,jako by si přidával a ubíral akcelerátordod píše:a ako presne to robi??? vy vyssich otackach castejsie alebo len vo vyssich otackach? aj na volnobehu? robi to kazdu sekundu alebo raz za minutu?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Třebíč
jj vedou k té krabíčce 2 drátky.A do tý krabičky vede hadička z nádrže a z krabičky k filtru.Je to obdelníček cca 2x2x5 cm.Na ohřev nafty se mi ta krabička zdá být malá.dod píše:tipoval by som nedostatok paliva v otackach...ta krabicka neni ohrev nafty? idu knej nejake kable?Maverick píše:
No tak teďky sem akorád přijel z dílny,vyloučil sem okruch u motoru a to tak,že sme napojili naftu přímo z kanistru do filtru a záhadné škubání po zkušební jízdě je pryč.Takže mě tedky čeká najít kde si přisává vzduch od filtru k nádrži a furt ještě nevim co je to za bazmek ta krabička(vede přes ní palivo k filtru) nad nádrží,asi jí vyhodim a zkusim bez ní........jo a to škubání bylo jen když motor šel do tahu a ve vysokejch votáčkách,jako by si přidával a ubíral akcelerátor
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
No, ale pokud by to byl. Tak by to mohlo treba byt. Je sice teplo, ale porad ta nafta bude mit mensi tekutost a kdyz to tam zacne valit turbo, tak tam nejde dost paliva dost rychle. To je jen dedukce. 

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
nafta zacina tuhnut az pod nulou takze aj bez predhrevu by to malo teraz chodit, este nieje -15C ,skor ci to nieje trosku upchate niekde...Jirrka píše:No, ale pokud by to byl. Tak by to mohlo treba byt. Je sice teplo, ale porad ta nafta bude mit mensi tekutost a kdyz to tam zacne valit turbo, tak tam nejde dost paliva dost rychle. To je jen dedukce.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Třebíč
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Třebíč
Tak a opraveno!!!!!Odpojil sem tu záhadnou "krabičku"na sání u plováku nádrže(pravděpodobně součást imobilizéru-uzavírací ventil nafty) a taktéž výměnil hadičky jak sání tak přepadu paliva.Původní plastové byly ztvrdlé a na koncích už netěsnily.Motor běží normálně-bez škubání
Cena opravy:6 m gumové hadičky 300kč + 4 spony 20kč
a je to
Cena opravy:6 m gumové hadičky 300kč + 4 spony 20kč
a je to

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ako to funguje? odpoji to palivo ked motor chcipne alebo ked sa prevrati auto?jarek.krizan píše:Jo tou krabičkou myslíš ventil. Ten má taky funkci odpojit palivo v případě nehody.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Není to na všech, ale bývá tam takový váleček zhruba 10 cm vysoký a 3 cm v průměru a na hoře je tlačítko. Vedou do toho 2 -3 dráty a bývá to buď v motorovém prostoru, nebo v některém A sloupku u podlahy. Ten to po nárazu vypne, když se tlačítko na vrchní straně znovu zamáčkne, tak to ventil znovu otevře.dod píše:ako to funguje? odpoji to palivo ked motor chcipne alebo ked sa prevrati auto?jarek.krizan píše:Jo tou krabičkou myslíš ventil. Ten má taky funkci odpojit palivo v případě nehody.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
Škube když se motor zahřívá
Ahoj, využiji již založeného tématu snad mi poradíte. Chci koupit 460 1,9 TD z roku 1996, ale při zahřívání motor škube, pak už v pohodě. Auto vypadá opravdu supr, tak bych se ho nerada vzdala. V čem může být problém???
_________________
VOLVO 460 1,9TD 1996 - Gertrůda
VOLVO 460 1,9TD 1996 - Gertrůda
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Re: Škube když se motor zahřívá
Problém může být zavzdušňování palivového systému, některý vstřik, obohacovač ( termosytič ), žhaviče.Mary píše:Ahoj, využiji již založeného tématu snad mi poradíte. Chci koupit 460 1,9 TD z roku 1996, ale při zahřívání motor škube, pak už v pohodě. Auto vypadá opravdu supr, tak bych se ho nerada vzdala. V čem může být problém???
Odkud to auto je ? Vidím že jsi ze Zlína, pokud je možno udělat zkušební jízdu k nám do servisu, tak ti to auto celé můžem zkontrolovat ať víš co kupuješ. Servis máme ve Slušovicích na dostihovce. Tel na mě je 603224757, pokud máš zájem tak se můžem domluvit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 974
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Re: Škube když se motor zahřívá
Tak já mam podobnej problémek, když je zima cca pod 5stupňů venku a auto je studený, po nastartování cuká a kouří bílej dým, hlavně pokud přibržďuju motorem (když je auto pod plynem, třeba fo kopce, nebo pozvolnym přidávánim, tak je to v pohodě). No a jakmile se trochu ohřeje (2-3 minutky), tak je to v pohodě a jede jak má, bez cukání a bez kouře. Je to tak už druhej rok, pořád stejný, nechávám to vyhnítMary píše:Ahoj, využiji již založeného tématu snad mi poradíte. Chci koupit 460 1,9 TD z roku 1996, ale při zahřívání motor škube, pak už v pohodě. Auto vypadá opravdu supr, tak bych se ho nerada vzdala. V čem může být problém???

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI