škubání motoru u 460 1.9td 1996

Malé, ale Volvo...

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Maverick
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Třebíč

škubání motoru u 460 1.9td 1996

Příspěvek od Maverick »

Ahojky pánové,
je to 14 dní co jsem se stal majitelem svého vytouženého volvíčka 460 1.9 td r.v. 1996 a hned se vyskytli první problémy s kterými si nevím rady.Mohl by mi někdo poradit k čemu je taková krabička nad nádrží paliva prochází jí hadička a vedou do ní dva drátky.Ptám se proto, že mě motor začal škubat a nejde do plnejch otáček.Nebo čím by to mohlo být.
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Zanesený palivový filtr, netěsnost palivového systému, špatné odvzdušnění nádrže a tím podtlak, špatný předvstřik nebo nastavení čerpadla, vadný el.mag. ventil na čerpadle. Těch příčin může být víc.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Maverick
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Maverick »

jarek.krizan píše:Zanesený palivový filtr, netěsnost palivového systému, špatné odvzdušnění nádrže a tím podtlak, špatný předvstřik nebo nastavení čerpadla, vadný el.mag. ventil na čerpadle. Těch příčin může být víc.
díky zítra se na to mrknu,tím čerpadlem to ale asi být nemůže protože to začlo dělat z ničeho nic.Co může bejt ta krabička u palivové nádrže přes kterou vede sání paliva a vedou k ní dva drátky?Jo a je možný,že by se zadíralo turbo-strašil mě s tim jeden kámoš.
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

a ako presne to robi??? vy vyssich otackach castejsie alebo len vo vyssich otackach? aj na volnobehu? robi to kazdu sekundu alebo raz za minutu?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Maverick
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Maverick »

dod píše:a ako presne to robi??? vy vyssich otackach castejsie alebo len vo vyssich otackach? aj na volnobehu? robi to kazdu sekundu alebo raz za minutu?
No tak teďky sem akorád přijel z dílny,vyloučil sem okruch u motoru a to tak,že sme napojili naftu přímo z kanistru do filtru a záhadné škubání po zkušební jízdě je pryč.Takže mě tedky čeká najít kde si přisává vzduch od filtru k nádrži a furt ještě nevim co je to za bazmek ta krabička(vede přes ní palivo k filtru) nad nádrží,asi jí vyhodim a zkusim bez ní........jo a to škubání bylo jen když motor šel do tahu a ve vysokejch votáčkách,jako by si přidával a ubíral akcelerátor
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Maverick píše:
dod píše:a ako presne to robi??? vy vyssich otackach castejsie alebo len vo vyssich otackach? aj na volnobehu? robi to kazdu sekundu alebo raz za minutu?
No tak teďky sem akorád přijel z dílny,vyloučil sem okruch u motoru a to tak,že sme napojili naftu přímo z kanistru do filtru a záhadné škubání po zkušební jízdě je pryč.Takže mě tedky čeká najít kde si přisává vzduch od filtru k nádrži a furt ještě nevim co je to za bazmek ta krabička(vede přes ní palivo k filtru) nad nádrží,asi jí vyhodim a zkusim bez ní........jo a to škubání bylo jen když motor šel do tahu a ve vysokejch votáčkách,jako by si přidával a ubíral akcelerátor
tipoval by som nedostatok paliva v otackach...ta krabicka neni ohrev nafty? idu knej nejake kable?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Maverick
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Maverick »

dod píše:
Maverick píše:
No tak teďky sem akorád přijel z dílny,vyloučil sem okruch u motoru a to tak,že sme napojili naftu přímo z kanistru do filtru a záhadné škubání po zkušební jízdě je pryč.Takže mě tedky čeká najít kde si přisává vzduch od filtru k nádrži a furt ještě nevim co je to za bazmek ta krabička(vede přes ní palivo k filtru) nad nádrží,asi jí vyhodim a zkusim bez ní........jo a to škubání bylo jen když motor šel do tahu a ve vysokejch votáčkách,jako by si přidával a ubíral akcelerátor
tipoval by som nedostatok paliva v otackach...ta krabicka neni ohrev nafty? idu knej nejake kable?
jj vedou k té krabíčce 2 drátky.A do tý krabičky vede hadička z nádrže a z krabičky k filtru.Je to obdelníček cca 2x2x5 cm.Na ohřev nafty se mi ta krabička zdá být malá.
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d

Jirrka
Offline
Příspěvky: 566
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

No, ale pokud by to byl. Tak by to mohlo treba byt. Je sice teplo, ale porad ta nafta bude mit mensi tekutost a kdyz to tam zacne valit turbo, tak tam nejde dost paliva dost rychle. To je jen dedukce. 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

kajdamajda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Chudolazy
Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V

Příspěvek od kajdamajda »

Maverick píše: napojili naftu přímo z kanistru do filtru a záhadné škubání po zkušební jízdě je pryč.
Máš stejnou naftu v kanystru a v nádrži?
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, 2,4benzin, manuál
Bylo: všechno možné
604926104

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Jirrka píše:No, ale pokud by to byl. Tak by to mohlo treba byt. Je sice teplo, ale porad ta nafta bude mit mensi tekutost a kdyz to tam zacne valit turbo, tak tam nejde dost paliva dost rychle. To je jen dedukce. 8)
nafta zacina tuhnut az pod nulou takze aj bez predhrevu by to malo teraz chodit, este nieje -15C ,skor ci to nieje trosku upchate niekde...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Maverick
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Maverick »

Máš stejnou naftu v kanystru a v nádrži?[/quote]

Jj tankuju jedině Shellku
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d

Maverick
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Maverick »

Tak a opraveno!!!!!Odpojil sem tu záhadnou "krabičku"na sání u plováku nádrže(pravděpodobně součást imobilizéru-uzavírací ventil nafty) a taktéž výměnil hadičky jak sání tak přepadu paliva.Původní plastové byly ztvrdlé a na koncích už netěsnily.Motor běží normálně-bez škubání
Cena opravy:6 m gumové hadičky 300kč + 4 spony 20kč
a je to :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je......Volvo 460, 1.9td, 1996
bylo...760 GLE 2.5td
bylo...340 1.6d

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jo tou krabičkou myslíš ventil. Ten má taky funkci odpojit palivo v případě nehody.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

jarek.krizan píše:Jo tou krabičkou myslíš ventil. Ten má taky funkci odpojit palivo v případě nehody.
ako to funguje? odpoji to palivo ked motor chcipne alebo ked sa prevrati auto?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

dod píše:
jarek.krizan píše:Jo tou krabičkou myslíš ventil. Ten má taky funkci odpojit palivo v případě nehody.
ako to funguje? odpoji to palivo ked motor chcipne alebo ked sa prevrati auto?
Není to na všech, ale bývá tam takový váleček zhruba 10 cm vysoký a 3 cm v průměru a na hoře je tlačítko. Vedou do toho 2 -3 dráty a bývá to buď v motorovém prostoru, nebo v některém A sloupku u podlahy. Ten to po nárazu vypne, když se tlačítko na vrchní straně znovu zamáčkne, tak to ventil znovu otevře.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Mary
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín

Škube když se motor zahřívá

Příspěvek od Mary »

Ahoj, využiji již založeného tématu snad mi poradíte. Chci koupit 460 1,9 TD z roku 1996, ale při zahřívání motor škube, pak už v pohodě. Auto vypadá opravdu supr, tak bych se ho nerada vzdala. V čem může být problém???
_________________
VOLVO 460 1,9TD 1996 - Gertrůda

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: Škube když se motor zahřívá

Příspěvek od jarek.krizan »

Mary píše:Ahoj, využiji již založeného tématu snad mi poradíte. Chci koupit 460 1,9 TD z roku 1996, ale při zahřívání motor škube, pak už v pohodě. Auto vypadá opravdu supr, tak bych se ho nerada vzdala. V čem může být problém???
Problém může být zavzdušňování palivového systému, některý vstřik, obohacovač ( termosytič ), žhaviče.
Odkud to auto je ? Vidím že jsi ze Zlína, pokud je možno udělat zkušební jízdu k nám do servisu, tak ti to auto celé můžem zkontrolovat ať víš co kupuješ. Servis máme ve Slušovicích na dostihovce. Tel na mě je 603224757, pokud máš zájem tak se můžem domluvit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Mary
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Mary »

Je z Přerova, původně dovezené z Německa. Majitel vypadal velmi seriózně a zahrnul nás informacemi, taky nám nabídnul prohlídku v servisu.Risknu to a jako první budu určitě řešit to škubání, takže kontakt se mi bude hodit.
_________________
VOLVO 460 1,9TD 1996 - Gertrůda

Zeb
Offline
Příspěvky: 920
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Škube když se motor zahřívá

Příspěvek od Zeb »

Mary píše:Ahoj, využiji již založeného tématu snad mi poradíte. Chci koupit 460 1,9 TD z roku 1996, ale při zahřívání motor škube, pak už v pohodě. Auto vypadá opravdu supr, tak bych se ho nerada vzdala. V čem může být problém???
Tak já mam podobnej problémek, když je zima cca pod 5stupňů venku a auto je studený, po nastartování cuká a kouří bílej dým, hlavně pokud přibržďuju motorem (když je auto pod plynem, třeba fo kopce, nebo pozvolnym přidávánim, tak je to v pohodě). No a jakmile se trochu ohřeje (2-3 minutky), tak je to v pohodě a jede jak má, bez cukání a bez kouře. Je to tak už druhej rok, pořád stejný, nechávám to vyhnít :)
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „300 / 400 - opravy“