Vyber tlumičů na S80.

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4777
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#51 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od PetrXC70 »

Všichni Bilsteiny chválíte, ale na XC70 sem je vůbec nenašel... :(
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#52 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Zajsoft »

No zrovna pro V/XC70 bych v tom nevidel rozdil... Rozhodujici bude spis pruzina, na dany KG.
Spis si rikam, ze problem bude pripadne AWD, ale mam pocit, ze to se dalo resit, "podlozkou"?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4777
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#53 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od PetrXC70 »

Tak pokud sou zaměnitelný V70 x XC70 tak cena 2800,- přední a 1600,- zadní označení B4 je teda to nejměkčí??? Pokud ty objednaný Meyle budou v pohodě, na zadek rovnou koupim Bilstein a pak někdy předek...

Má někdo na XC70 Bilsteiny???
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 194
Registrován: 6 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#54 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od dunnst »

Blade píše: 08 říj 2020 14:40 Tuhle kombinaci B4 a eibach -3cm mam na cabru a spokojenost...
Mě se to nějak nezdá, to bude potom ještě nižší, než to mám teď a už teďka ve Valkeřicích škrtám o silnici, když vjíždím na cestičku, kde bydlí mí prarodiče :-D Spíše bych preferoval nějakou nesníženou variantu.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#55 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Zajsoft »

B4 je nahrada za original...
Ale osobne bych sel do B6, komfort stale vynikajici, ale jizdni vlastnosti/zivotnost jinde (maj pisnici s vetsim prumerem).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 194
Registrován: 6 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#56 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od dunnst »

Mě jsou taky sympatičtější B6, ale co k nim za nesnížené pružiny, to je ta otázka :-D
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#57 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Zajsoft »

Eibach, Lesjöfors.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#58 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od shalibaba »

Nezkoušel někdo porovnat B6 s KONI STR.T?

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#59 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Zajsoft »

To zrovna resim na TT :D Ale STR.T NEJDE vubec nastavovat, oproti SPORT... A nevim jak na jiny auta, ale na TT, STR.T delaj jen predni...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#60 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od shalibaba »

B6 nastavovat také nejde ne? Zajímalo by mne nějaké konkrétní srovnání nebo názor na základní verze B6 vs. KONI STR.T + snížené pružiny EIBACH Pro-Kit.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#61 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Zajsoft »

Jo, nejde. Sem puvodne mel rozepsanou hlubsi myslenku, ale nebyl cas.
Kazdopadne STR.T bych stavel maximalne proti B4 a B6 proti SPORT, jak cenove, tak urcenim.
A historicky sem nemel s KONI uplne dobry zkusenosti, ale to uz je tak 15let...
Co se tyce B6, stak se staci podivat jen uz na prumer pistnice :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#62 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od shalibaba »

Zajsofte, díky moc za info, měl jsem v plánu jít na jaře do KONI do SUPa1, ale ještě zvážím ty B6 a zkusím si zjistit další informace. Díky.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#63 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od peter cz »

Zajsoft píše: 14 říj 2020 03:57 Co se tyce B6, stak se staci podivat jen uz na prumer pistnice :D
Ty už si jí někdy viděl, vzhledem k tomu že je u b6 uvnitř tlumiče? :pardon:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#64 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Zajsoft »

No zrovna u prednich je venku a zadni bych si musel jit prohlidnout na auto, ale leje tam... :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#65 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od peter cz »

B6 pro s80 jsem teda v ruce neměl, ale u většiny B6 je použitá technologie Upside-Down, takže pístnice je uvnitř tlumiče a vidět je pouze obal/válec...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#66 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od shalibaba »

Ještě si dovolím jeden dotaz ke zkušenějším.
Rozdíl mezi B6 a B8 je pouze v kratší pístnici, anebo i ve vlastnostech? Např. B8 je tvrdší atd.?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 194
Registrován: 6 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#67 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od dunnst »

Zajsoft píše: 12 říj 2020 12:31 Eibach, Lesjöfors.
Kdyby šly sehnat, tak už je mám doma :-D Eibach jsem našel pouze snížené a Lesjöfors pouze přední a to ještě na slabš motorizaci.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#68 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Zajsoft »

shalibaba píše:Ještě si dovolím jeden dotaz ke zkušenějším.
Rozdíl mezi B6 a B8 je pouze v kratší pístnici, anebo i ve vlastnostech? Např. B8 je tvrdší atd.?
Pouze kratsi, tj. pro znizeni od 2,5-3,5cm dal...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2971
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#69 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od Tod2 »

peter cz píše: 14 říj 2020 11:02 B6 pro s80 jsem teda v ruce neměl, ale u většiny B6 je použitá technologie Upside-Down, takže pístnice je uvnitř tlumiče a vidět je pouze obal/válec...
jakože takhle?
Přílohy
B6.png
B6.png (118.22 KiB) Zobrazeno 172 x
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2128
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#70 Vyber tlumičů na S80.

Příspěvek od peter cz »

Tak :good: samozřejmě výhodu to má proti klasickým tlumičům, jen jsem chtěl poukázat na to, že to co je vidět není pístnice, tady je to třeba hezky popsáno https://www.tein.com/classroom/inverted/index.html
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“