Přehřívání
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#27 Přehřívání
Pivo a právo udělat výplach Kdy se stavíš?Tod2 píše:co jsem vyhrál?
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#28 Přehřívání
já měl kusy lopatek i kolem vložek, zkus to propláchnout protisměrně a tlačit vodu z boku od převodovky do bloku a pak do hlavy od termostatu a zacpat zadní vývod z hlavy, tak aby všechno šlo do bloku a čerpadlem ven...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#29 Přehřívání
Jen pro info, to puvodni cerpadlo bylo jake znacky? Z fotky to nevidimPeS píše:Tak důvod přehřívání odhalen......A musím doufat, že propláchnutím to z toho nějak dostanu, pokud něco doputovalo dál v okruhu....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#30 Přehřívání
Asi to bylo celé sada INA, na pumpě je přímo Schaeffler AAM Germany, i na těle vyražené sériové číslo, kladky byly INA, stejně jako rozvoďák a klíňák, vše měnil předchozí majitel po dovozu z DE v roce 2015...i proto mne děsí, že to takto odešlo. Teď mám sadu s pumpou SKF, kde je to tedy z kovu, sadu kladek s klíňákem však opět INA....no snad to bude OK. Oba původní řemeny vypadají OK, najeto je cca 80tis, žádné praskliny apod jako jsem viděl na YT s výměnami...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#31 Přehřívání
Copak jsi měl za pumpu vlastně ty, také plastové lopatky? By mne zajímalo jak se to mohlo dostat ke vložkám skrz chladič, vždyť tam by to nemělo mít moc šanci projít těmi trubičkami, ne? Ale jo, koukám že mne čeká ještě hodně rozebírání. Proplachovat je nutno destilkou nebo lze tlakem s hadicí z řádu a pak doplnit novou náplní?skulda píše:já měl kusy lopatek i kolem vložek, zkus to propláchnout protisměrně a tlačit vodu z boku od převodovky do bloku a pak do hlavy od termostatu a zacpat zadní vývod z hlavy, tak aby všechno šlo do bloku a čerpadlem ven...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#32 Přehřívání
já měl noname, no jednoduše, z místa kde je čerpadlo uloženo je poměrně velká díra do bloku a tam teče voda, viz obrázek
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=69159
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=69159
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 399
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
#33 Přehřívání
Tak to jsem zvědavej, zda to budu schopen z toho dostat aniž by musela hlava dolů a celé to pak přetěsňovat...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC70, D5 136kW, 2008
#34 Přehřívání
Ahoj všem,
chtěl bych vás poprosit o radu, jak postupovat dále a snad to někomu i pomůže kdo bude ve stejné situaci.
Nové vlákno nechci zřizovat, pokud se diskuze rozjede, snad potom…podobný problém jsem ale nikde nenašel – pokud někde podobné vlákno je, rád se tam přesunu.
Auto:
XC70, D5 136kW, 2008, najeto 280xxx, automatická převodovka.
Situace:
převoz velké chladící skříně za autem na podvalu, tedy váha s podvalem okolo 1500kg, ale s vysokým aerodynamickým odporem(výška nástavby 250, šířka 220+-), teplota okolo 0’C.
Trasa:
Plzeň-Praha-Jihlava po D1 – Znojmo, rychlost 80-90 stoupání, po rovině 110+-, doba jízdy cca 3 hodiny nonstop. Cesta na pohodu (auto je moje), tedy žádná jízda na krev...
Problém:
při sjezdu z D1 u Jihlavy najednou auto bez jakéhokoliv varování vyplo motor. Žádná kontrolka, výstraha, nic. Prostě auto se zastavilo a zůstal jsem stát na výjezdu z dálnice.
Zkoušel jsem nastartovat, nic - motor točil ale nenastartoval-větráky jsem neslyšel. Cca po 3 minutách najednou motor nastartoval – tedy opatrně jsem pokračoval směrem na Znojmo.
Situace se opakovala každých 10km – motor bez varování vypnul – ale již běžely větráky chladiče. Po vypnutí větráků šlo opět motor nastartovat a mohl jsem pokračovat dále.
Expanzní nádoba stále na max, při otevření žádný únik chladící kapaliny.
Analýza:
>mírná netěsnost termostatu, pár kapek chladící kapaliny na alternátoru – provedena výměna termostatu
>návštěva ve dealera Volvo – kontrola diagnostiky > žádná chyba nezjistěna! (jen pár blbostí že blbne zámek, rádio se nechce spárovat s mobilem…)
ale žádná zmínka o přehřátí motoru, převodovky…prostě nic…
Od té doby jízda jen jízda sólo, bez podvalu (dálnice, město, xx km a vše v poho….).
Proto bych se chtěl zeptat na váš názor, co mohla být příčina a hlavně jak tomu předejít?
Přehřátí, jasně…ale proč není závada v diagnostice?
Co mohlo být důvodem?
Špatný termostat?
Ucpaný mezichladič?
Špatné nějaké čidlo teploty?
Napadlo mě koupit OBD2 a přes telefon kontrolovat teplotu motoru…
Nějaké nápady prosím? Nerad bych se dostal do podobné situace někde na dálnici.
Moc děkuji za odpověď.
chtěl bych vás poprosit o radu, jak postupovat dále a snad to někomu i pomůže kdo bude ve stejné situaci.
Nové vlákno nechci zřizovat, pokud se diskuze rozjede, snad potom…podobný problém jsem ale nikde nenašel – pokud někde podobné vlákno je, rád se tam přesunu.
Auto:
XC70, D5 136kW, 2008, najeto 280xxx, automatická převodovka.
Situace:
převoz velké chladící skříně za autem na podvalu, tedy váha s podvalem okolo 1500kg, ale s vysokým aerodynamickým odporem(výška nástavby 250, šířka 220+-), teplota okolo 0’C.
Trasa:
Plzeň-Praha-Jihlava po D1 – Znojmo, rychlost 80-90 stoupání, po rovině 110+-, doba jízdy cca 3 hodiny nonstop. Cesta na pohodu (auto je moje), tedy žádná jízda na krev...
Problém:
při sjezdu z D1 u Jihlavy najednou auto bez jakéhokoliv varování vyplo motor. Žádná kontrolka, výstraha, nic. Prostě auto se zastavilo a zůstal jsem stát na výjezdu z dálnice.
Zkoušel jsem nastartovat, nic - motor točil ale nenastartoval-větráky jsem neslyšel. Cca po 3 minutách najednou motor nastartoval – tedy opatrně jsem pokračoval směrem na Znojmo.
Situace se opakovala každých 10km – motor bez varování vypnul – ale již běžely větráky chladiče. Po vypnutí větráků šlo opět motor nastartovat a mohl jsem pokračovat dále.
Expanzní nádoba stále na max, při otevření žádný únik chladící kapaliny.
Analýza:
>mírná netěsnost termostatu, pár kapek chladící kapaliny na alternátoru – provedena výměna termostatu
>návštěva ve dealera Volvo – kontrola diagnostiky > žádná chyba nezjistěna! (jen pár blbostí že blbne zámek, rádio se nechce spárovat s mobilem…)
ale žádná zmínka o přehřátí motoru, převodovky…prostě nic…
Od té doby jízda jen jízda sólo, bez podvalu (dálnice, město, xx km a vše v poho….).
Proto bych se chtěl zeptat na váš názor, co mohla být příčina a hlavně jak tomu předejít?
Přehřátí, jasně…ale proč není závada v diagnostice?
Co mohlo být důvodem?
Špatný termostat?
Ucpaný mezichladič?
Špatné nějaké čidlo teploty?
Napadlo mě koupit OBD2 a přes telefon kontrolovat teplotu motoru…
Nějaké nápady prosím? Nerad bych se dostal do podobné situace někde na dálnici.
Moc děkuji za odpověď.