Zajsoft & Keetka - V70 T5 '98 - Black
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#201 Basstl - V70 T5 Black
Původně se použil neoriginální těsnící tmel a nevydrželo to.
Takže teď originál + nová sada těsnění.
Takže teď originál + nová sada těsnění.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#202 Basstl - V70 T5 Black
Na fórech se spekulovalo, že OE lepidlo je nějaký Loctite - 518 nebo 510 (oba jsou červené). Akorát že cena OE 1161059 je ca 1000 Kč/50 ml a těch Loctite ca 700 Kč/50 ml, což zase není tak zásadní rozdíl...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
#204 Basstl - V70 T5 Black
Nájezd k 31.12.2019 - 293 303 km.
Plány na rok 2020:
Generálka zadní nápravy.
Instalace lepších brzd + pancéřový hadice + proplach a lepší brzdovka (na předek asi 4pístky z Alfy a na zadek pokud seženu adaptér, tak 330mm z S60R).
Doladit interiér (vrzající plasty a sedačky, sehnat hezčí alu dekor, opravit panel pátých dveří a sehnat roletku).
Nainstalovat přídavný budíky.
Namontovat originál tažný.
Do jara zrenovovat Pegasy 17" a nazout gumy Yokohama AD07.
Plány na rok 2020:
Generálka zadní nápravy.
Instalace lepších brzd + pancéřový hadice + proplach a lepší brzdovka (na předek asi 4pístky z Alfy a na zadek pokud seženu adaptér, tak 330mm z S60R).
Doladit interiér (vrzající plasty a sedačky, sehnat hezčí alu dekor, opravit panel pátých dveří a sehnat roletku).
Nainstalovat přídavný budíky.
Namontovat originál tažný.
Do jara zrenovovat Pegasy 17" a nazout gumy Yokohama AD07.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#205 Basstl - V70 T5 Black
Black je opět doma.
Nikde nic nebouchá. Vejfuk je mírně tišší.
Momentálně mám objednaný dorazový gumy na pátý dveře (bouchají).
V další fázi asi udělám zadní nápravu + přídavný budíky a budu se připravovat na brzdy.
Nikde nic nebouchá. Vejfuk je mírně tišší.
Momentálně mám objednaný dorazový gumy na pátý dveře (bouchají).
V další fázi asi udělám zadní nápravu + přídavný budíky a budu se připravovat na brzdy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#206 Basstl - V70 T5 Black
Tak přišel na řadu.
7,2s
7,2s
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4676
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#207 Basstl - V70 T5 Black
Tvl na to, že to není vůbec sportovní ani nijak aerodinamicky zvýhodněný auto, tak už mi to přijde fakt rychlí...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#208 Basstl - V70 T5 Black
Tentokrát budou budíky decentně retro.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#209 Basstl - V70 T5 Black
Mám taky budíky tlaku a teploty oleje od VDO. A zoufale jsem k nim potřeboval budík tlaku turba. Bohužel VDO má v nabídce jen dva. Jeden, co tam máš ty, ten měří jen tlak, ale ne podtlak, což je pro mě důležitý diagnostický údaj. Ten druhý z nabídky sice měří i podtlak, ale tlak jen do 1,5 baru, což je pro mě málo.
Tak jsem nakonec koupil ve stejném designu levný budík od JOM nebo jak se to jmenuje se stupnicí od -1 do +2 barů a myslel si, jak mám vyhráno. Ale ouha, ručička budíku nedržela v klidu na nule a jakmile tlak překročil 1,3 baru, tak v budíku začalo pekelné rachotit, jak kdyby se měl okamžitě rozpadnout. Tak jsem ho vyhodil a dal tam zpátky starý dobrý ProSport a úkol sladění budíků si připíchl na nástěnku.
Tak jsem nakonec koupil ve stejném designu levný budík od JOM nebo jak se to jmenuje se stupnicí od -1 do +2 barů a myslel si, jak mám vyhráno. Ale ouha, ručička budíku nedržela v klidu na nule a jakmile tlak překročil 1,3 baru, tak v budíku začalo pekelné rachotit, jak kdyby se měl okamžitě rozpadnout. Tak jsem ho vyhodil a dal tam zpátky starý dobrý ProSport a úkol sladění budíků si připíchl na nástěnku.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#210 Basstl - V70 T5 Black
Tady klasika VDO styl
https://www.4-tuner.de/Universal/Gauges/Classic-Line/Classic-Line-Boost-Gauge-52mm-2-inch::6996.html?language=en
Já do krabice koupil budík z nějakýho retro závoďáku s piktogramem turba, vypadá kvalitně, ale bohužel 2 bary na turbu nemám, abych ti řekl, jestli to ustojí
https://www.4-tuner.de/Universal/Gauges/Classic-Line/Classic-Line-Boost-Gauge-52mm-2-inch::6996.html?language=en
Já do krabice koupil budík z nějakýho retro závoďáku s piktogramem turba, vypadá kvalitně, ale bohužel 2 bary na turbu nemám, abych ti řekl, jestli to ustojí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#211 Basstl - V70 T5 Black
To je přesně ten co jsem koupil a hned zahodil. Už na té fotce je vidět, že ručička v klidu není na "0". Nezmění se to ani po zapojení. Nemá to podle mě žádnou možnost kalibrace. Ale hlavně ten rachot...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#212 Basstl - V70 T5 Black
Dneska jsem odvezl k Flachovi na renovaci Pegasy.
Domluvili jme se tak, že dodám vzorek originální barvy a on nechá namíchat speciální odstín komaxitu, aby se co nejvíc blížil originál odstínu 932.
Přijdou na ně nazout gumy Yokohama AD07 225/45 R17.
Domluvili jme se tak, že dodám vzorek originální barvy a on nechá namíchat speciální odstín komaxitu, aby se co nejvíc blížil originál odstínu 932.
Přijdou na ně nazout gumy Yokohama AD07 225/45 R17.
- Přílohy
-
- 83486126_117679799569082_8060846478567931904_n.jpg (86.94 KiB) Zobrazeno 841 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#213 Basstl - V70 T5 Black
proč na to nedáš "obyč" barvu a lak?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#214 Basstl - V70 T5 Black
Obyč barva nedrží. Komaxit vydrží mnohem víc.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#215 Basstl - V70 T5 Black
jak nedrží? sama upadne? , originál kola mají komaxit nebo obyč barvu?
komaxit je odolnější třeba proti soli nebo korozi obecně?
je odolnější proti mechanickému poškození? neuvažuji to, že to orvu o obrubník, ale třeba kamínky...
mě třeba mechanik říkal ať si hlavně nedávám komaxit, že je to hodně citlivé na proces "výroby", že to leze dolů, když je to udělané špatně, a že se to pak špatně opravuje, když se mechanicky poškodí... a ať to nalakuji jako originál a tak jsem to udělal (pegasusy 18")
teď chci dělat další dvoje kola, pegasusy 17" a orpheusy, takže přemýšlím jestli zase "origo" lak nebo komaxit
ty 18" jsem dělal komplet doma a zatím za 2 sezony vypadají pořád stejně..., ale to je samo krátká doba...
komaxit je odolnější třeba proti soli nebo korozi obecně?
je odolnější proti mechanickému poškození? neuvažuji to, že to orvu o obrubník, ale třeba kamínky...
mě třeba mechanik říkal ať si hlavně nedávám komaxit, že je to hodně citlivé na proces "výroby", že to leze dolů, když je to udělané špatně, a že se to pak špatně opravuje, když se mechanicky poškodí... a ať to nalakuji jako originál a tak jsem to udělal (pegasusy 18")
teď chci dělat další dvoje kola, pegasusy 17" a orpheusy, takže přemýšlím jestli zase "origo" lak nebo komaxit
ty 18" jsem dělal komplet doma a zatím za 2 sezony vypadají pořád stejně..., ale to je samo krátká doba...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#216 Basstl - V70 T5 Black
Mokrým lakováním jsem měl udělaný Nebuly. Vypadalo to krásně, ale lak tam moc nedržel.
Při montáži/demontáži se oprejskával okolo šroubů a i kamínky tam udělali svoje.
Proto jsem nechal středy nalakovat komaxitem a leštěný límečky přelakovat bezbarvým.
S komaxitem nemám žádnej problém. Drží nesrovnatelně víc a sundáš ho jen drbnutím o obrubník.
Vypadá to stejně dobře, jen je problém s výběrem odstínů.
Při montáži/demontáži se oprejskával okolo šroubů a i kamínky tam udělali svoje.
Proto jsem nechal středy nalakovat komaxitem a leštěný límečky přelakovat bezbarvým.
S komaxitem nemám žádnej problém. Drží nesrovnatelně víc a sundáš ho jen drbnutím o obrubník.
Vypadá to stejně dobře, jen je problém s výběrem odstínů.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#217 Basstl - V70 T5 Black
a 932 je ta tmavá co se dávala jen na 18", na 17" se ta tmavá myslím nedávala vůbec, já ji tedy taky chci dát i na 17", pže se mi líbí
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#218 Basstl - V70 T5 Black
Ano, je to ta tmavá.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#219 Basstl - V70 T5 Black
na 18" obyč lak, jsem fakt zvědav, jak bude vypadat to tvoje...Basstl píše:Ano, je to ta tmavá.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=65026
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#220 Basstl - V70 T5 Black
Black dostane hezčí alu dekor.
- Přílohy
-
- 83548640_169679097655070_4337065298420039680_n.jpg (66.31 KiB) Zobrazeno 715 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#221 Basstl - V70 T5 Black
kdes to proboha sehnal?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#222 Basstl - V70 T5 Black
Nepřetržitě hledám a sháním.
Jakmile se objeví něco zajímavýho, tak jdu po tom.
Tohle jsem našel na FB z rozborky.
Jakmile se objeví něco zajímavýho, tak jdu po tom.
Tohle jsem našel na FB z rozborky.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#223 Basstl - V70 T5 Black
Opravil jsem dneska pátý dveře.
Aby za jízdy nebouchaly, tak musel být spodní zámek úplně dole a tím pádem bylo potřeba s dveřma při zavření prásknout.
Takže vyměněny gumové nárazníky a spodní část zámku.
Aby za jízdy nebouchaly, tak musel být spodní zámek úplně dole a tím pádem bylo potřeba s dveřma při zavření prásknout.
Takže vyměněny gumové nárazníky a spodní část zámku.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#225 Basstl - V70 T5 Black
Ty malý plastový hajzlíci stojí stejně jako ten kovovej zámek.
Po 9 €.
Kdyby to někoho zajímalo, tak jsou to díly 6846613, 6846614 a 9485477.
Po 9 €.
Kdyby to někoho zajímalo, tak jsou to díly 6846613, 6846614 a 9485477.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek