nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#227 nimrodova devítka
tak jsem se byl včera podívat za devítkou. gufera ventilů byla totálně v háji. tři z šestnácti držely na místě, zbytek utržený, cestovaly spolu s ventilem (přitom spotřeba oleje zas tak hrozná nebyla, ale zhoršující se tendence byla přece jen znát). vzpomněl jsem si, že je dobrý občas vyměnit ventil topení... původní se rozpadl při demontáži v ruce
tož tak pak už tam je jen výměna nádržky na chladicí kapalinu (lehce sákne) a horního uložení předních tlumičů (pravá strana při zatáčení lupe)
tož tak pak už tam je jen výměna nádržky na chladicí kapalinu (lehce sákne) a horního uložení předních tlumičů (pravá strana při zatáčení lupe)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#228 nimrodova devítka
Na jaký olej to jezdilo?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#229 nimrodova devítka
Ten vnitřek hlavy vypadá jak u dýzla... někdo před tebou moc neřešil výměny oleje
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#230 nimrodova devítka
netuším
na v70 D jsem ji měl krásně čisťounkou. holt tady je ta hlava dost zaprasená, zbytek se tváří celkem pěkně. ale že je zakarbonovaná vím, v létě jsem ji měl rozebranou
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#231 nimrodova devítka
No parada, vzhledem k dosavadnim podobnostem to abych tu hlavu rozhodil taky
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#233 nimrodova devítka
Tak jen pro info, překvapivě úplně všechny gufera na mým b204gt s 220tkm byly jak nový...měkký a těsnící naštěstí jsem to nesundával jen kvůli tomu
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#234 nimrodova devítka
potřebuji radu. konečně je hlava je zbroušená, ale byla hodně křivá, šla o 0,2mm (maximum dle volva je 0,3mm). řeší se kvuli tomu jiné (vyšší) těsnění pod hlavu? vím jen o jednom jediném, 1378475
ventily zalapovány, prý dost podcházely. začínám se těšit, jak to pojede
ventily zalapovány, prý dost podcházely. začínám se těšit, jak to pojede
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#235 nimrodova devítka
U benzinu sa nic take neriesi. S dieslom je to horsie, ale tam to zasa kompenzuje nizsia vyska (-0,5mm) vybrusovych piestov.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#237 nimrodova devítka
konečně hotovo je to znát, že nějací ti koníci vstali z mrtvých
nový klínový řemeny, expanzní nádrž chladicí kapaliny, regulační ventil tepla, radio suppression relay, olej (yacco 5w50) s filtrem, horní uložení předních tlumičů (a mlátí mi to dál) a pochopitelně vyměněný těsnění pod hlavou, sání, výfuk a víko ventilů, gufera ventilů, nové šrouby hlavy, dané kryty rozvodů a to je snad vše
nový klínový řemeny, expanzní nádrž chladicí kapaliny, regulační ventil tepla, radio suppression relay, olej (yacco 5w50) s filtrem, horní uložení předních tlumičů (a mlátí mi to dál) a pochopitelně vyměněný těsnění pod hlavou, sání, výfuk a víko ventilů, gufera ventilů, nové šrouby hlavy, dané kryty rozvodů a to je snad vše
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#238 nimrodova devítka
Prosím co je ten čudlík na tý šaltrpáce? Jednou sem to viděl u benzínky a tejden sem z toho nespal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#239 nimrodova devítka
OD aneb overdrive. Je to redukce 4ky do rychlosti, tudíž vlastně plnohodnotný 5.rychlostní stupeň, ale při zachování původní 4kvaltové převodovky M46. Bylo to zřejmě méně náročné než vývoj nové převodovky tu udělali až později (M47).frantuvdedek píše:Prosím co je ten čudlík na tý šaltrpáce? Jednou sem to viděl u benzínky a tejden sem z toho nespal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#240 nimrodova devítka
wow to sem nevěděl. Děkuji za odpověď. Aspoň vím co chci aby mé další auto mělo, overdrive cudlik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#241 nimrodova devítka
no, říct o m47, že je nová převodovka...
údajně má overdrive ještě jednu výhodu - měl by mít nižší třecí ztráty než by měl klasický pátý převodový stupeň
údajně má overdrive ještě jednu výhodu - měl by mít nižší třecí ztráty než by měl klasický pátý převodový stupeň
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#242 nimrodova devítka
Tak tomu nižšímu tření odmítám uvěřit a asi bych se i hádal.
OD má nevýhodu v tom, že kvůli němu musí bejt v převodovce olej, kterej hůř maže soukolí, než kdyby tam byl hypoid, kterej ale rozleptává lamely.
OD má nevýhodu v tom, že kvůli němu musí bejt v převodovce olej, kterej hůř maže soukolí, než kdyby tam byl hypoid, kterej ale rozleptává lamely.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#243 nimrodova devítka
kdesi jsem to někde četl, proto říkám údajně
také to není nijak extra odolná součást, žádné obrovské kroutící momenty nezvládá, byť asi stále víc, jak m47
také to není nijak extra odolná součást, žádné obrovské kroutící momenty nezvládá, byť asi stále víc, jak m47
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#244 nimrodova devítka
Nezapomněl jsi vyměnit ufa, když jsi byl u tý eliminace pazvuků ? Nějak jsem došel k tomu, že vydrží houby a hned začnou mlátit.Nimrod píše: ↑15 kvě 2020 18:26 konečně hotovo je to znát, že nějací ti koníci vstali z mrtvých
nový klínový řemeny, expanzní nádrž chladicí kapaliny, regulační ventil tepla, radio suppression relay, olej (yacco 5w50) s filtrem, horní uložení předních tlumičů (a mlátí mi to dál) a pochopitelně vyměněný těsnění pod hlavou, sání, výfuk a víko ventilů, gufera ventilů, nové šrouby hlavy, dané kryty rozvodů a to je snad vše
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#245 nimrodova devítka
ufa jsou vyměněná... dneska mi přišlo uložení stabilizátoru a takový ty půlměsíce (konečně má kučera originál za normální cenu), co jsou mezi zadní osou a podélnými rameny, tak to budu o víkendu měnit
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#246 nimrodova devítka
tak jsem měnil uložení stabíku a ty půlměsíce mezi zadní osou a ramenama, obojí tam šlo originál volvo. uložení stabíku vypadalo vlastně velmi pěkně, až při montáži bylo znát, že jsou po obvodě větší nový kusy. jak moc jsou sedlý půlměsíce o proti novým viz příloha (zleva horní, spodní, nový)... za mě dost. řekl bych, že je ten zadek při jízdě znát, ale jen jsem se vracel od kamaráda domů. stejně tak jsem si říkal, jak je supr, že mi konečně nic nemlátí od tý přední nápravy, nádherný ticho.... dokud jsem nemusel v písku trošku ostřeji šlápnout na brzdu než je obvyklé, zas si to bouchlo :-/ a pak ještě když jsem zajížděl do garáže, točil jsem z jednoho rejdu na druhý... takže je to o moc lepší, než to bylo, ale furt to není dokonalý, jsem z toho jelen. zítra zkusím na jámě povolit obě strany stabíku, jestli si to třeba jen nechce nějak jinak sednout... jinak tam mám už měněný všechno krom pouzder na koncích ramen, co jdou do nosníků. dokonce jsem zkusil i dotáhnout matici, kterou se stahuje tlumič. byla prakticky dotažená
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#247 nimrodova devítka
Bud hreben rizeni a nebo kloub na tyci rizeni. Dela mi to taky a to mam hreben po repasi. 3M3 tomu to taky klepne...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#248 nimrodova devítka
čepy řízení mám měněný, takže hřeben? to mám radost...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#249 nimrodova devítka
jsem si poposedl a došlo mi, že myslíš jiné klouby... no, mám tu ještě druhé řízení, asi zkusím tedy výměnu, bude-li se zdát být použitelné
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#250 nimrodova devítka
Jednou jsem koukal a ty gumy na nápravu stály hroznej ranec, snad 1200 jedna u Kučery, teď je za tisícovku origo, což mi stejně přijde ranec. Takže si pěkný schovávám a buď dávám spodní nahoru, nebo dávám všechny spodní, když se v tom hrabu. Nicméně kromě koroze jsem s nima nikdy neviděl žádný problémy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek