nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#301 nimrodova devítka
devítka byla týden v toskánsku tak alespoň cvak mobilem... jinak to dalo lehce přes 2500km a přehoupli jsme se přes 280tkm (jo, moc nejezdím, hlavně poslední roky stála ještě víc než obvykle...). všechno fungovalo více méně jak má (občas mi zlobí palivoměr, ale to je detail, spojka opět klouže, na jaře zkusím nechat zkontrolovat náhradní setrvák a popřípadě ho srovnat a půjde tam + možná nový přítlačák, jestli ho někde seženu), až v den odjezdu ráno otočím klíčkem v zapalování na poslední polohu, tedy startér, a v tom nic, zhasly budíky a auto bylo bez elektriky. tak jsem se poškrábal na hlavě, otevřel kapotu, pohejbal svorkama na baterce, jestli jsou utažený (byly). následovalo další poškrábání na hlavě, vlezl jsem zpátky, otočil klíčkem, naběhly budíky a auto normálně chytlo. pak už bylo všechno v pořádku až další ráno auto chytlo normálně, ale rádio chtělo opět kód, tedy musela na nepatrný zlomek vteřiny opět chcípnout elektrika. od té doby se to neopakovalo. vidí někdo něco ve věštecké kouli? když jsem dělal s kamarádem spojku, tak startér šel pryč, tak tam prolezu kabely, ale jinak mi nic nenapadá...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#302 nimrodova devítka
Imo to asi nema vid?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#304 nimrodova devítka
Pokud to uplně odpojí baterku při pokusu o start tak, že se vynuluje radio, tak to jsou kontakty na baterce. Se startem se normálně totiž stálý + na radio nevypíná.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#306 nimrodova devítka
nebo kostra na motoru nebo kastli
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#308 nimrodova devítka
minulý týden proběhla výměna setrváku za srovnaný kus, výměna přítlačáku za nový, tak se uvidí, až si to sedne, jestli to bude ok nebo ne. dále spraven výhřev řidičovo sedačky (upadlý kabel z konektoru), podélný posun spolujezdcovo sedačky (zkráceny bowdeny) a vyměněn olej (total 5w40) s filtrem. a tímto je devítka připravená k prodeji. jestli má někdo o ni zájem, nechť mi kontaktuje ideálně mailem na n.i.m.r.o.d@centrum.cz
na prodej bude s novama (deseones chce kamarád) a stále je tam něco málo k řešení:
stále bere olej. myslím si, že za to může turbo, přestože je po repasu
stále je lehce poblitý blok olejem, nevím, kudy to teče
bouchne od přední nápravy v rejdu a při brždění, nevím, čím to je způsobeno
trošku zlobí budíky. občas přestane fungovat ukazatel stavu paliva, někde je za 1/2 minuty zas ok, jindy mu to trvá několik minut. stejně tak, ale to je už zřídkavý jev, lítá ručička otáček motoru o cirka 400-500 ot./min. obojí by měla být chyba v budíkách a jeden místní člen mi nabízel opravu
kdyby se někdo bál motoru nebo jiného ne zcela běžného komponentu (řídící jednotky, elektrický sedačky, kapota s blatníkama), všechno tu mám navíc a kupci bych je nabídl za myslím si dost zajímavou cenu
nechci uvádět cenu, není to tak úplně inzerát, spíš jen aby to bylo v povědomí a rád ji sdělím případným zájemcům po mailu
na prodej bude s novama (deseones chce kamarád) a stále je tam něco málo k řešení:
stále bere olej. myslím si, že za to může turbo, přestože je po repasu
stále je lehce poblitý blok olejem, nevím, kudy to teče
bouchne od přední nápravy v rejdu a při brždění, nevím, čím to je způsobeno
trošku zlobí budíky. občas přestane fungovat ukazatel stavu paliva, někde je za 1/2 minuty zas ok, jindy mu to trvá několik minut. stejně tak, ale to je už zřídkavý jev, lítá ručička otáček motoru o cirka 400-500 ot./min. obojí by měla být chyba v budíkách a jeden místní člen mi nabízel opravu
kdyby se někdo bál motoru nebo jiného ne zcela běžného komponentu (řídící jednotky, elektrický sedačky, kapota s blatníkama), všechno tu mám navíc a kupci bych je nabídl za myslím si dost zajímavou cenu
nechci uvádět cenu, není to tak úplně inzerát, spíš jen aby to bylo v povědomí a rád ji sdělím případným zájemcům po mailu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#309 nimrodova devítka
ještě jsem opomenul jednu závadu a tou je klimatizace. bude tam někde problém s podtlakem, pravděpodobně ufa. chtěl jsem to řešit až začne téct výměník topení... k autu přidám celý klimamodul se všema ufama, která by měla být v pořádku
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#310 nimrodova devítka
Zajem nemam, mam dost radosti se svou devitkou Verim, ze si noveho majitele najde rychle.
Muzu se s dovolenim zeptat, jakeho budes mit nastupce?
Muzu se s dovolenim zeptat, jakeho budes mit nastupce?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#311 nimrodova devítka
chci voyagera páté generace s 3,8 v plynu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#312 nimrodova devítka
Ahoj co se tam dávala za 3,8? Já myslel, že benzíny končí u 3,6.
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#313 nimrodova devítka
3,6 je modrní pentastar, který se dával od roku 2010. mě zajímá jeho archaický předchůdce v6 ohava https://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_3.3_%26_3.8_engines#3.8
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#314 nimrodova devítka
Díky to bude nesmrtelné, jsem myslel, že s ním skončili mnohem dříve.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#315 nimrodova devítka
také mi to tak přijde o moc větší problém bude asi s převodovkou
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 319
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#316 nimrodova devítka
Díky za info, Voyagery zná Ejdou, pokud vím. Jestli můžu poprosit, udělej mu pak galerii, budu rád sledovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#317 nimrodova devítka
uvidím, no. četnost mých návštěv zde byla v posledních letech dost nízká a navíc doufám, že by nebylo čím přispívat
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek