Kterou redukci ISO-VOLVO pro 850?

Vše kolem audia a car Hifi, videa DVD, navigace, telefonů, ipodů a ostatní komunikace
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
  • Autor
  • Zpráva
Time4Tea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 224
Registrován: 14 roků
Bydliště: Brno

Kterou redukci ISO-VOLVO pro 850?

Příspěvek od Time4Tea »

Na aukru prodává někdo redukce ISO-VOLVO, ale nevím kterou mám vzít do svojí 850. Díval jsem se na to, co tam mám a nejvíc se mi zdá, že odpovídá redukce pod označením Volvo4 http://www.aukro.cz/item152355721_reduk ... lvo_4.html
Kterou mám teda vzít?
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/1001343628 ... 9983/Volvo

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

to vypada byt ono, ale na ebay jsou i levneji.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Kterou redukci ISO-VOLVO pro 850?

Příspěvek od travex »

Time4Tea píše:Na aukru prodává někdo redukce ISO-VOLVO, ale nevím kterou mám vzít do svojí 850. Díval jsem se na to, co tam mám a nejvíc se mi zdá, že odpovídá redukce pod označením Volvo4 http://www.aukro.cz/item152355721_reduk ... lvo_4.html
Kterou mám teda vzít?
tak jako vzdycky ödkazuji na firmu Stualarm.... maji i tuhle redukci...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ad stualarm Stualarm - ale treba jsem pro ne ja nebyl dost dobrej zakaznik.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

objednej si tady: http://www.autoal.cz obj. cislo 2 52 082 ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 580
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

SC-802 na ISO konektory

Příspěvek od raadjek »

Nebudu zbytečně vytvářet nové téma, když je toto obdobné.

Mám (prozatím půjčené od klopyho) rádio SC-802, původem z S40. V mojí V70 předchozí majitel přepájel volvo konektory na ISO. Ten větší volvo konektor tam, ale zůstal (s ucvakanýma drátkama). Ten menší volvo konektor jsem dostal s rádiem (taky s ucvakanýma drátkama). Teď otázky:

1) když koupím jenom redukci (viz výše v tomto threadu), a redukuji 2xISO konektor na 2xvolvo konektor (takže ten větší volvo konektor co mám v autě nebude využitý), bude mi fungovat všechno na rádiu? (např. automatické zesilování v závislosti na rychlosti atd.)

2) jsem schopen si konektor přepájet (to manuálně zvládnu), poradí někdo jak? Zapojení ISO konektorů není problém, zapojení volvo "zelenej+šedej" (u novějších rádií) jsem taky našel, ale zapojení volvo konektoru "krátkej+dlouhej" (u SC-802), jsem nenašel.

3) nemá někdo "vypichovák" - kabely u volvo konektoru jsou ucvaknuté úplně těsně u konektoru, tak že se na ně nedá už nic napájet. Potřeboval bych vytáhnout piny z konektoru abych na ně napojil kablíky.

Pokud někdo má schéma "krátkej+dlouhej" konektoru budu moc rád.

Pozn. na fotce SL740032 je vidět že ISO kablíky mají jinou barvu než originální volvo kabeláž, tak jsem z těch barev trochu zmaten :?

Fotky:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

antena dira (ano to kulate) na radiu neni?? :shock: a jak to chyta signal?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: SC-802 na ISO konektory

Příspěvek od travex »

raadjek píše: 3) nemá někdo "vypichovák" - kabely u volvo konektoru jsou ucvaknuté úplně těsně u konektoru, tak že se na ně nedá už nic napájet. Potřeboval bych vytáhnout piny z konektoru abych na ně napojil kablíky.
vyypichovak si vyrob doma na kolene, vem kovovu listu zrozebraneho stiratka (prurez cca 0.8*3 mm), zkrat ji na cca 15 cm a na jednom konci ji sbrus na polovicni sirku (cca 1,5mm) a mas vypichovak hotovej.... sirka 1,5 funguje na std iso konektory, pro jine typy si vytvor vypichovaky sirky dle potreby.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Conan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 698
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6

Příspěvek od Conan »

Co se týče origo Volvo konektoru zkus se kouknout zde:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... le/oem.htm
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)

rajce007
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 53
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno

Re: Kterou redukci ISO-VOLVO pro 850?

Příspěvek od rajce007 »

Time4Tea píše:Na aukru prodává někdo redukce ISO-VOLVO, ale nevím kterou mám vzít do svojí 850. Díval jsem se na to, co tam mám a nejvíc se mi zdá, že odpovídá redukce pod označením Volvo4 http://www.aukro.cz/item152355721_reduk ... lvo_4.html
Kterou mám teda vzít?
Nejsem si jistý, zda nepotřebuješ spíše redukci VOLVO-ISO
(to je pro případ kdy jsi měl původně originál volvo rádio a nyní tam chceš dát rádio s běžným ISO-konektorem)

Je to firma Neužil na Gajdošce v Brně
Stálo to asi 400 kč a je to na objednání do 3 dnů - bere to právě od Stualarmu
(má tam katalog a je potřeba v něm ukázat jaký dva konektory tam teď máš)
- když se na výměnu sám necítíš dělá montáže od 350 Kč

http://www.neuzil.cz/adresa.html
_________________
Volvo 850 kombi GLE - 93 kW (r.v.95) LPG
dříve - 244 modra-metal B23A rv. 1983 - LPG
244 zlata B19A rv. 1975 - LPG (puvodne technika na cesty Dukovany - Jaslovske Bohunice)

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 580
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

Příspěvek od raadjek »

wickey píše:antena dira (ano to kulate) na radiu neni?? :shock: a jak to chyta signal?
Tak jsem se díval ještě jednou, a na rádiu díra na anténu je (viz sekce přehled rádií, foto: http://www.dscube.com/fotky/back.jpg - na obrázku vlevo dole?). Tam ale nepasuje ten konektor, který mám na kabelu - ten vypadá jako anténní konektor do TV (koaxiální se signálem uprostřed a stíněním okolo). Konektor na rádiu vypadá že má jenom stínění, nemá nic "uprostřed".

Může mi někdo popsat, nebo lépe vyfotit, jak vypadá originál volvo konektor (kabel) na anténu?

Jinak zapojení volvo konektorů "dlouhý+krátký" jsem našel zde http://au.geocities.com/ozbrick850/Radi ... ctors.html. Je to sice na 850, ale myslím že rádia jsou ty samé... (odkaz http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... le/oem.htm nefunguje)

Dneska nebo zítra zkusím zapojit aspoň ten velký konektor, abych viděl že rádio jede. Dám vědět jak jsem dopadl.

Díky všem za rady...
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 580
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

Příspěvek od raadjek »

Včera jsem jenom tak na rychlo zapojil napájení do 14pinového konektoru, a radio funguje 8) Dokonce i kód který mám je správný :lol:

Pak jsem to zase rozebral, protože dráty jsem tam jenom tak "lípnul" abych to vyzkoušel. Nepodařilo se mi totiž rozebrat ten volvo konektor nemaje vypichovák ani starý stěrač. Ale ještě zkusím tenký šroubováček (takový ten hodinářský). Ještě jsem nevyzkoušel jak to hraje, protože jsem nestihl zapojit 10pinový konektor repro.

Neví někdo co a jak s tím anténním konektorem :?: :?:
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 580
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

Příspěvek od raadjek »

raadjek píše:Neví někdo co a jak s tím anténním konektorem :?: :?:
Odpovím si další otázkou. Podle vzhledu to vypadá, že potřebuju nasledující redukci http://www.stualarm.cz/produkt/66028-an ... ez-kabelu/

Je to tak? Může mi to někdo potvrdit?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

raadjek píše:
raadjek píše:Neví někdo co a jak s tím anténním konektorem :?: :?:
Odpovím si další otázkou. Podle vzhledu to vypadá, že potřebuju nasledující redukci http://www.stualarm.cz/produkt/66028-an ... ez-kabelu/

Je to tak? Může mi to někdo potvrdit?
sezenes ji v kazdejch autodilech na skodovky za nekolik desetikorun....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2559
Registrován: 15 roků
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Re: Kterou redukci ISO-VOLVO pro 850?

Příspěvek od Roger »

rajce007 píše:
Time4Tea píše:Na aukru prodává někdo redukce ISO-VOLVO, ale nevím kterou mám vzít do svojí 850. Díval jsem se na to, co tam mám a nejvíc se mi zdá, že odpovídá redukce pod označením Volvo4 http://www.aukro.cz/item152355721_reduk ... lvo_4.html
Kterou mám teda vzít?
Nejsem si jistý, zda nepotřebuješ spíše redukci VOLVO-ISO
(to je pro případ kdy jsi měl původně originál volvo rádio a nyní tam chceš dát rádio s běžným ISO-konektorem)

Je to firma Neužil na Gajdošce v Brně
Stálo to asi 400 kč a je to na objednání do 3 dnů - bere to právě od Stualarmu
(má tam katalog a je potřeba v něm ukázat jaký dva konektory tam teď máš)
- když se na výměnu sám necítíš dělá montáže od 350 Kč

http://www.neuzil.cz/adresa.html
Tu redukci VOLVO - ISO mam jeste nerozbalenou,stala asi 370,-. Muzu prodat, nepouzil jsem ji nakonec...po brne i dovezu :wink:
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

jva1
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Dobříš

Příspěvek od jva1 »

hele, k ty antene - zkousel jsi normalne "stahnout"dolu ten zahnutej antenni konektor? pokud tam totiz mas original volvo koncovky na radio, tak je nepravdepodobny, ze by nekdo "upalil" original koncovku anteny. jenom si myslim, ze tam tahle bude nasazena. stahni ji a mel by na tebe vykouknout takovej delsi kolik a plisky po obvodu kabelu. vpodstate to vypada tak jako ta zpetna redukce, na kterou jsi hazel link na stualarm.
_________________
jva1
V70-III 2.4D, 120kW, man, 2008, 130.000-361.000km
Volvo V70-I 2.5TDI, 103kW, man., 1997, 134.000-336.336km
bylo: Volvo 740GLT combi, man., 1989, 196.000km-220.000km

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5597
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

OT - jva1 vitej zpatky, si tady dlouho nebyl ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 580
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

Příspěvek od raadjek »

jva1 píše:hele, k ty antene - zkousel jsi normalne "stahnout"dolu ten zahnutej antenni konektor? pokud tam totiz mas original volvo koncovky na radio, tak je nepravdepodobny, ze by nekdo "upalil" original koncovku anteny. jenom si myslim, ze tam tahle bude nasazena. stahni ji a mel by na tebe vykouknout takovej delsi kolik a plisky po obvodu kabelu. vpodstate to vypada tak jako ta zpetna redukce, na kterou jsi hazel link na stualarm.
To mě nenapadlo... ale už jsem si koupil redukci :) Nicméně se podívám. Je lepší nemít tam žádnou redukci než rovnou 2 :-)

Snažil jsem se tenkým šroubováčkem vypíchnout jednotlivé piny toho nešťasně ucvaknutého volvo konektoru a nedaří se... Hrubou silou, zdá se, to nejde. Je na to speciální trik, nebo mám radši koupit nový volvo konektor?

Jinak rádio jsem zapojil, zatím jenom "tak" (to zapájení je fakt strašný díky tomu ucvaknutýmu konektoru a asi to dlouho nevydrží) a jen na 2 zadní repro, protože jsem ty přední ještě "nerozmotal". Předchozí majitel tam měl očividně rádio které mělo výstup jen na 4 repro, a tak dal na jeden drát přední repro ve dveřích i repro v přístrojovce...
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

raadjek píše:
jva1 píše:hele, k ty antene - zkousel jsi normalne "stahnout"dolu ten zahnutej antenni konektor? pokud tam totiz mas original volvo koncovky na radio, tak je nepravdepodobny, ze by nekdo "upalil" original koncovku anteny. jenom si myslim, ze tam tahle bude nasazena. stahni ji a mel by na tebe vykouknout takovej delsi kolik a plisky po obvodu kabelu. vpodstate to vypada tak jako ta zpetna redukce, na kterou jsi hazel link na stualarm.
To mě nenapadlo... ale už jsem si koupil redukci :) Nicméně se podívám. Je lepší nemít tam žádnou redukci než rovnou 2 :-)

Snažil jsem se tenkým šroubováčkem vypíchnout jednotlivé piny toho nešťasně ucvaknutého volvo konektoru a nedaří se... Hrubou silou, zdá se, to nejde. Je na to speciální trik, nebo mám radši koupit nový volvo konektor?

Jinak rádio jsem zapojil, zatím jenom "tak" (to zapájení je fakt strašný díky tomu ucvaknutýmu konektoru a asi to dlouho nevydrží) a jen na 2 zadní repro, protože jsem ty přední ještě "nerozmotal". Předchozí majitel tam měl očividně rádio které mělo výstup jen na 4 repro, a tak dal na jeden drát přední repro ve dveřích i repro v přístrojovce...
neni na to zadny trik, chce to jemne, zadnou hrubou silou. Nektere konektory mivaji jeste zapadky na zadni strane, takze musis konektor nejdriv otevrit a pak si hrat s vypichovakem... jinak sroubovacek se neosvedcil, vyrob si steracovypichovak
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 580
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly (Praha-Východ)

Příspěvek od raadjek »

travex píše:
raadjek píše:Snažil jsem se tenkým šroubováčkem vypíchnout jednotlivé piny toho nešťasně ucvaknutého volvo konektoru a nedaří se... Hrubou silou, zdá se, to nejde. Je na to speciální trik, nebo mám radši koupit nový volvo konektor?
neni na to zadny trik, chce to jemne, zadnou hrubou silou. Nektere konektory mivaji jeste zapadky na zadni strane, takze musis konektor nejdriv otevrit a pak si hrat s vypichovakem... jinak sroubovacek se neosvedcil, vyrob si steracovypichovak
OK, zkusím si s tím ještě pohrát. Nějaké západky tam jsou, ty jsem se znažil otevřít, ale moc to nešlo. Celo to vypadá jakoby z jednoho kusu. Ten druhý (menší konektor) má západku která jde otevřít bez problémů. Pokusím se poptat v okolí jestli někdo nemá starý stěrač... (nebo rovnou vypichovák), jinak se budu snažit aspoň s tím hodinářským šroubováčkem (je taky 1,5mm široký).
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Zpět na „Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace“