nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#51 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Pěkná fotografie! V Praze je jen, jak říkával můj děda, pocukrováno.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#52 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Díky.
Tady to bylo na silnicích jen odpoledne, večer už bohužel zvládli vše rozsolit i na vedlejších cestách. V Krajině se zatím drží 6-8 cm, ale to bude jen dočasné, tady na jihu nikdy nemá sníh delšího trvání.
Pilštyk včera dokázal vytáhnout i staršího Jaguára, jehož mladistvá posádka mezi poli přecenila svoje schopnosti.
Šlo to i bez vykopání zapadlíků, do deseti minut byli venku, traktor jsme tak startovat nemuseli.
Tady to bylo na silnicích jen odpoledne, večer už bohužel zvládli vše rozsolit i na vedlejších cestách. V Krajině se zatím drží 6-8 cm, ale to bude jen dočasné, tady na jihu nikdy nemá sníh delšího trvání.
Pilštyk včera dokázal vytáhnout i staršího Jaguára, jehož mladistvá posádka mezi poli přecenila svoje schopnosti.
Šlo to i bez vykopání zapadlíků, do deseti minut byli venku, traktor jsme tak startovat nemuseli.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 46
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Vůz: 940 D24TIC 93'
- Bydliště: Liberec
#53 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Už jsem to říkal tolikrát ale řeknu to znovu, mám fakt radost, že se dostala do tvých rukou a slouží věrně jako mne Ona se nezdá ale v zimě jsme s ní neměl žádný problém, chce to teda trochu řidičského umu, ale všude jsem projel, vyjel atd. ... Těším se na další pokroky
_________________
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"
Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"
Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#54 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Taky jsem rád že jsem ji vzal. On má nakonec etalon taky svoje kouzlo, pomalu mu začínám přicházet na chuť...
Líbí se mi že je na kluzkém devítka nezákeřná, měl jsem ze zadohrabu na sněhu obavy. Ale když se jede s citem, není se čeho bát.
Líbí se mi že je na kluzkém devítka nezákeřná, měl jsem ze zadohrabu na sněhu obavy. Ale když se jede s citem, není se čeho bát.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#55 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Pilštykovi včera přišla nová gumová rohož do kufru. Jsem rád že jsem ji sehnal, vystílat kufr hadry pokaždé když jsem jel do stavebnin, mě nebavilo.
Taky jsem pravidelnými pokusy při jízdách z nákupu zjistil, že je dobré nebrat víc než osm pytlů me zaráz. Přece jen na zadní nápravu působí dost (jsou naložené až za nápravou). Po rovině to jede, ale auto se pak na výtlukách a na hrbolech trápí a já z toho nemám dobrý pocit. Osm pytlů dává pilštyk v poho, zkušebních dvanáct už bylo moc.
Taky jsem pravidelnými pokusy při jízdách z nákupu zjistil, že je dobré nebrat víc než osm pytlů me zaráz. Přece jen na zadní nápravu působí dost (jsou naložené až za nápravou). Po rovině to jede, ale auto se pak na výtlukách a na hrbolech trápí a já z toho nemám dobrý pocit. Osm pytlů dává pilštyk v poho, zkušebních dvanáct už bylo moc.
Naposledy upravil(a) nebel dne 30 lis 2021 16:40, celkem upraveno 1 x.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#56 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Sníh už vyhlížím také netrpělivě. A ano, mám také obavy, jak zadohrab za horší adheze zvládnu já i žena.
Gumová vana super. Kde jsi sehnal? Možná by se i hodila.
Ať etalon dělá radost.
Gumová vana super. Kde jsi sehnal? Možná by se i hodila.
Ať etalon dělá radost.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#57 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Když jsem foto viděl poprvé, řekl jsem si, že to máš schválně závaží na zimu
Mohl bych povídat co vše jsem s V40 navozil na stavbu (ať už se jedná o pytle cementu, obklady přes celý kufr, zadní sedačky a spolujezdce, nebo třeba 6m roxory přes celé auto, že jsem byl smířený jak se propadne střecha a praskne čelní a zadní sklo ).
Mohl bych povídat co vše jsem s V40 navozil na stavbu (ať už se jedná o pytle cementu, obklady přes celý kufr, zadní sedačky a spolujezdce, nebo třeba 6m roxory přes celé auto, že jsem byl smířený jak se propadne střecha a praskne čelní a zadní sklo ).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#58 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Já jsem kupoval 944 jako dočasnou náhradu za V70 a tak je z ní daily car a dělník, byť ji nechci nijak moc zhuntovat - s korozí na tom zatím nijak strašně není a bylo by škoda ji nezachovat do budoucna.
V70 toho taky odtahala spoustu, na stavbu mou i mých kamarádů.
@Haben kupoval jsem to zde: https://www.ascartuning.cz/presna-vana-do-zavazadloveho-prostoru-volvo-940-4dv-sedan-93-1997r/
Omlouvali se že to bude trvat déle (objednával jsem 26.10., přišlo to včera - ale týden to blokovala GLS, asi před Vánoci nestíhají). Nicméně jsem spokojen, vana pěkně sedla do toho sníženého dna.
Děkuju, myslím že jsem si na specifika turbokomůrkáče už docela zvyknul a dokonce se mi ten motor i začíná líbit.
Z trakce jsem měl taky strach, ale příjemně mě překvapilo jak to pěkně jede. Nejhorší jsou asi rozjezdy na kluzkém, přece jen jezdím většinou s prázdným autem. V nejhorším vždy pomohlo rozhoupání a hned rozhezd za dva, to se pak kola chytly. Na silnici to nijak zákeřné není, chová se pěkně - byť hodně dělají i gumy. Dostal jsem je k autu a zejména Vraníky na zadku mě příjemně překvapily (vpředu jsou Nokiany). Nicméně jezdím rozumně a pokud si nejsem jist, klidně před zatáčkou zpomalím. Je to lepší než potom při výjezdu řešit smyk.
Sem zajíždím na stavbu s plným i prázdným autem a jede to bez větších problémů. Podklad zvlněná hlína a na tom podle počasí sníh a někdy i uježděný led. Dlažbu jsme už letos nestihli položit.
V70 toho taky odtahala spoustu, na stavbu mou i mých kamarádů.
@Haben kupoval jsem to zde: https://www.ascartuning.cz/presna-vana-do-zavazadloveho-prostoru-volvo-940-4dv-sedan-93-1997r/
Omlouvali se že to bude trvat déle (objednával jsem 26.10., přišlo to včera - ale týden to blokovala GLS, asi před Vánoci nestíhají). Nicméně jsem spokojen, vana pěkně sedla do toho sníženého dna.
Děkuju, myslím že jsem si na specifika turbokomůrkáče už docela zvyknul a dokonce se mi ten motor i začíná líbit.
Z trakce jsem měl taky strach, ale příjemně mě překvapilo jak to pěkně jede. Nejhorší jsou asi rozjezdy na kluzkém, přece jen jezdím většinou s prázdným autem. V nejhorším vždy pomohlo rozhoupání a hned rozhezd za dva, to se pak kola chytly. Na silnici to nijak zákeřné není, chová se pěkně - byť hodně dělají i gumy. Dostal jsem je k autu a zejména Vraníky na zadku mě příjemně překvapily (vpředu jsou Nokiany). Nicméně jezdím rozumně a pokud si nejsem jist, klidně před zatáčkou zpomalím. Je to lepší než potom při výjezdu řešit smyk.
Sem zajíždím na stavbu s plným i prázdným autem a jede to bez větších problémů. Podklad zvlněná hlína a na tom podle počasí sníh a někdy i uježděný led. Dlažbu jsme už letos nestihli položit.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#59 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Cestou z čtvrtečního brněnského srazu jsme s devítkou protli hranici 9 000 společně najetých km. Tak doufám že bez větších problémů budeme najíždět další.
Nicméně nějaké trable přece jen řeším:
- druhá palubní deska také zlobí, bude muset jít na opravu. Palivoměr a teploměr ukazují jen chvíli a většinou jen po "pobídce pěstí", jinak téměř nikdy. Otáčkoměr občas ukazuje chybnou hodnotu +400 ot/min víc, většinou funguje správně, ale některé cesty skoro jen skáče. Dělá to při 4. kvaltu a 4 + OD.
Některé kontrolky se mi taky nepovedlo rozchodit, jiné - netuším jak - ano.
- po startu prvních 30s nereaguje otáčkoměr, alternátor se točí, ale řemen klouže (napnutý je dost). Výměna palubky nepomohla, vyměnil jsem altík a uvidím zda to pomůže. Jeho řemen má místy vytrhané zuby, to na podzim neměl.
- pod motorem byla ulomená jakási hadička. Vůbec nevím od čeho, co má za funkci a kam vede. Jeden konec vede na vodní potrubí, druhý k podtlakové hadici od vakupumpy
- hučí ložisko. Původně jsem myslel že od kardanu, nakonec to vypadá na PZ kolo. Objednal jsem nová na obě strany, vyměním a uvidím.
- nedaří se mi sehnat nikoho na rozvody. "Starý by sice měly ještě vydržet", ale na tohle se extrémně nerad spoléhám. Ve Žďáru by to znamenalo být měsíc až tři bez auta - to nelze, Tomáš ve Vraném zas nemá přípravky a zkouší si je odněkud sehnat s tím že se kdyžtak ozve. Uvidím, jak to dopadne.
- podařilo se mi sehnat druhé turbo na repas, abych pak mohl to současné nechat opravit
- vakuová pumpa. Stará trochu bouchala a moc nevysávala, v kolonách anebo s přívěsem v kopci jsem byl za chviličku bez posilovače. Nová saje bezvadně, brzdy se "vyšlapat" nedají a olej zpod ní už neteče, ale po prvních šesti minutách provozu začala mlátit opravdu hodně, mnohem silněji než ta stará, a mlátí už pořád. 2s je ticho, 12s mlátí a takhle pořád dokola, viz odkaz. Opakované mačkání na to nemá vliv, jen se to při něm trochu utlumí, ale nezmizí to. Vůbec nevím proč, váleček byl nepoškozený, pumpy vypadaly shodně, dle Skandixu mi ta nová na motor pasuje. Nejvíc mě štve že červená je v opravě s rozbitým okénkem a tak chtě nechtě musím s devítkou jezdit do práce.
Mírný postup je i na Šedé, kde se snad konečně trochu pohly ledy. Vačky z B280F předal motorář specialistovi a ten by je měl zachránit. Po půl roce sice chabý postup, no ale aspoň nějaký.
Na Bublákovi jsem zkoušel dělat, ale i když je pod střechou, pořád to je ve venkovních teplotách a i když je někdy nad nulou, má extrémně křehké interiérové plasty. Tak holt ještě musí počkat ty dva měsíce na jaro, sluníčko a teplo. Místo toho jsem se vrhnul všemi silami na stavbu, ať od ní mám pak pokoj a můžu se za teplého a hezkého počasí věnovat autům.
Na Andreje jsem sehnal 5. lité kolo (Sirius) jako rezervu, tudíž mám kompletní sadu, a pár dalších drobností. Zatím se mu nevěnuju, je v suchu pod střechou, aut mám rozdělaných dost a nemohl bych se mu plně věnovat finančně ani časově.
Projekt stavby mě teď dost v těchto oblastech vysává.
Nicméně nějaké trable přece jen řeším:
- druhá palubní deska také zlobí, bude muset jít na opravu. Palivoměr a teploměr ukazují jen chvíli a většinou jen po "pobídce pěstí", jinak téměř nikdy. Otáčkoměr občas ukazuje chybnou hodnotu +400 ot/min víc, většinou funguje správně, ale některé cesty skoro jen skáče. Dělá to při 4. kvaltu a 4 + OD.
Některé kontrolky se mi taky nepovedlo rozchodit, jiné - netuším jak - ano.
- po startu prvních 30s nereaguje otáčkoměr, alternátor se točí, ale řemen klouže (napnutý je dost). Výměna palubky nepomohla, vyměnil jsem altík a uvidím zda to pomůže. Jeho řemen má místy vytrhané zuby, to na podzim neměl.
- pod motorem byla ulomená jakási hadička. Vůbec nevím od čeho, co má za funkci a kam vede. Jeden konec vede na vodní potrubí, druhý k podtlakové hadici od vakupumpy
- hučí ložisko. Původně jsem myslel že od kardanu, nakonec to vypadá na PZ kolo. Objednal jsem nová na obě strany, vyměním a uvidím.
- nedaří se mi sehnat nikoho na rozvody. "Starý by sice měly ještě vydržet", ale na tohle se extrémně nerad spoléhám. Ve Žďáru by to znamenalo být měsíc až tři bez auta - to nelze, Tomáš ve Vraném zas nemá přípravky a zkouší si je odněkud sehnat s tím že se kdyžtak ozve. Uvidím, jak to dopadne.
- podařilo se mi sehnat druhé turbo na repas, abych pak mohl to současné nechat opravit
- vakuová pumpa. Stará trochu bouchala a moc nevysávala, v kolonách anebo s přívěsem v kopci jsem byl za chviličku bez posilovače. Nová saje bezvadně, brzdy se "vyšlapat" nedají a olej zpod ní už neteče, ale po prvních šesti minutách provozu začala mlátit opravdu hodně, mnohem silněji než ta stará, a mlátí už pořád. 2s je ticho, 12s mlátí a takhle pořád dokola, viz odkaz. Opakované mačkání na to nemá vliv, jen se to při něm trochu utlumí, ale nezmizí to. Vůbec nevím proč, váleček byl nepoškozený, pumpy vypadaly shodně, dle Skandixu mi ta nová na motor pasuje. Nejvíc mě štve že červená je v opravě s rozbitým okénkem a tak chtě nechtě musím s devítkou jezdit do práce.
Mírný postup je i na Šedé, kde se snad konečně trochu pohly ledy. Vačky z B280F předal motorář specialistovi a ten by je měl zachránit. Po půl roce sice chabý postup, no ale aspoň nějaký.
Na Bublákovi jsem zkoušel dělat, ale i když je pod střechou, pořád to je ve venkovních teplotách a i když je někdy nad nulou, má extrémně křehké interiérové plasty. Tak holt ještě musí počkat ty dva měsíce na jaro, sluníčko a teplo. Místo toho jsem se vrhnul všemi silami na stavbu, ať od ní mám pak pokoj a můžu se za teplého a hezkého počasí věnovat autům.
Na Andreje jsem sehnal 5. lité kolo (Sirius) jako rezervu, tudíž mám kompletní sadu, a pár dalších drobností. Zatím se mu nevěnuju, je v suchu pod střechou, aut mám rozdělaných dost a nemohl bych se mu plně věnovat finančně ani časově.
Projekt stavby mě teď dost v těchto oblastech vysává.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#60 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Zkusil bych napsat na rozvody do autorizáku. Třeba tě cena překvapí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#61 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Do Volva, nebo do VW?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#62 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
jestli si pamatuju dobře, tak na Ingotovi (D24) dělala vakuová pumpa to samý. Chvíli mlátila, chvilku ne. Zvyknul jsem si a bral to jako vlastnost. A volej z ní taky tekl, tuším to tenkrát spravilo nový těsnění.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#63 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Nad tím jsem taky uvažoval, ale zrovna D24 není prý nic jednoduchého a já bych radši srdcaře, než někoho s přístupem „co mi to sem, hergot, zas dojelo za vergl a co mám vlastně s tím krámem dělat“. Ani Aleš v Loděnicích se moc netvářil, tenhle motor nikdy nedělal a to má z autorizáku slušnou praxi.
Toť otázka.
Děkuju za zkušenost. Já teď nemám jiný provozuschopný auto, tak to chtě nechtě budu muset vyzkoušet taky na cestách do zaměstnání. Znervózňuje mne že nevím, zda nějaké rázy nedostává i vačka, když je to od ní poháněné. Zní to prostě jak kdybych klepal železnou tyčí o blok a to u motoru není hezký zvuk. Pozitivum je, že z nové pumpy už olej neteče a auto teď opravdu brzdí.kolemjdouci píše: ↑29 led 2022 19:49 jestli si pamatuju dobře, tak na Ingotovi (D24) dělala vakuová pumpa to samý. Chvíli mlátila, chvilku ne. Zvyknul jsem si a bral to jako vlastnost. A volej z ní taky tekl, tuším to tenkrát spravilo nový těsnění.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#64 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Tak to vypadá že pumpa si po ~900 km "sedla" a už takřka neklepe. A ve Vraném se povedlo sehnat prostředky, takže ve čtvrtek jede devítka do Čech na výměnu rozvodů + werků okolo a hydroštelů.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 881
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#65 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Jsem zvědav na výsledek výměny a následného nastavení. Pak poreferuj
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#66 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Do prace mu nekecej ale hlavne hlavne at da novej sroub dole na remenici. Etalony na to umiraji!
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#67 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Pak dám vědět jak jede. Teď jede výborně a moc nekouří, snad mu to vydrží. Ty nejméně 30 km trasy a většinou dlouhý předehřev před vyjetím mu jen svědčí.
Díky, Ondro, za připomenutí. Řeknu to.
Díky, Ondro, za připomenutí. Řeknu to.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#68 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Tak jsem devítku ráno umyl, povysával a odvezl do Vraného. Budou se dělat rozvody, hydroštely, "klínové" řemeny, čistit sání, měnit naftový filtr, olej v převodovce, ložiska v zadních kolách, dávat jiné štíty brzd místo současných děravých a možná i opravovat ne moc dobře fungující palubovka.
Tak se těším že po skončení oprav na tom bude zas Pilštyk o něco líp, než je teď.
Tak se těším že po skončení oprav na tom bude zas Pilštyk o něco líp, než je teď.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#69 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Tak jsem si dnes vyzvedl Pilštyka z Vraného. Zatím jsme spolu jeli jen asi 40 km, ale zdá se že opravy pomohly a jsem velmi spokojen, Tomáš má zlaté ruce.
Motor je mnohem živější a taky méně kouří. Přístroje a kontrolky už taky fungují jak mají, s vyjímkou otáčkoměru, který z jakéhosi záhadného důvodu kecá na volnoběh o +300 ot/min a v nejvyšších otáčkách kecá o 1500+ ot/min (před opravou čerpadlo motor nepustilo přes 4900 ot/min, ale dnes ručička otáčkoměru zalezla až za červené pole a jsem si jist že motor se nepřetočil).
Taky se zjistilo že nefunguje automatický sytič, ale to (zatím) odmítám řešit, motor i bez něj běží pěkně. Hodně se zlepšily teplé starty a chod studeného motoru i chod na volnoběh při všech teplotách motoru, motor je při něm klidnější. Prý předtím mělo čerpadlo malý předvstřik. Řazení jde o něco málo lehčeji.
Nakonec se dělaly:
- oleje v převodovce a v difu
- ložiska v zadní nápravě a středové ložisko kardanu
- oprava budíků a žárovky podsvícení i kontrolek
- nové zadní brzdové štíty (byly jak ementál), nové obložení ruční brzdy
- vzduchový a palivový filtr
- hydroštely
- termostat, hadice chladiče, nová chlad. kapalina
- kompletní rozvody, vodní pumpa, nová gufera, nový šroub
- vyčištění sání, bylo dost zarostlé z EGR, EGR zůstal zaslepený
Tak snad bude Pilštyk dlouho sloužit. Na jaře se ještě pustím do koroze a pak by měly být ty základní věci vyřešeny víceméně všechny.
Zítra nás ještě čeká skoro 300 km cesta zpět na Moravu (dnes se mi bez vyspání se po noční už fakt nechtělo), tak si auto pořádně odzkouším ve všech prostředích, od města až po dálnici.
Motor je mnohem živější a taky méně kouří. Přístroje a kontrolky už taky fungují jak mají, s vyjímkou otáčkoměru, který z jakéhosi záhadného důvodu kecá na volnoběh o +300 ot/min a v nejvyšších otáčkách kecá o 1500+ ot/min (před opravou čerpadlo motor nepustilo přes 4900 ot/min, ale dnes ručička otáčkoměru zalezla až za červené pole a jsem si jist že motor se nepřetočil).
Taky se zjistilo že nefunguje automatický sytič, ale to (zatím) odmítám řešit, motor i bez něj běží pěkně. Hodně se zlepšily teplé starty a chod studeného motoru i chod na volnoběh při všech teplotách motoru, motor je při něm klidnější. Prý předtím mělo čerpadlo malý předvstřik. Řazení jde o něco málo lehčeji.
Nakonec se dělaly:
- oleje v převodovce a v difu
- ložiska v zadní nápravě a středové ložisko kardanu
- oprava budíků a žárovky podsvícení i kontrolek
- nové zadní brzdové štíty (byly jak ementál), nové obložení ruční brzdy
- vzduchový a palivový filtr
- hydroštely
- termostat, hadice chladiče, nová chlad. kapalina
- kompletní rozvody, vodní pumpa, nová gufera, nový šroub
- vyčištění sání, bylo dost zarostlé z EGR, EGR zůstal zaslepený
Tak snad bude Pilštyk dlouho sloužit. Na jaře se ještě pustím do koroze a pak by měly být ty základní věci vyřešeny víceméně všechny.
Zítra nás ještě čeká skoro 300 km cesta zpět na Moravu (dnes se mi bez vyspání se po noční už fakt nechtělo), tak si auto pořádně odzkouším ve všech prostředích, od města až po dálnici.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#70 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Koukám na podpis (možná jsem si dřív nevšiml), ale vidím, že máš i Zil. Máš někde fotky a popis stavu, prosím? Tyhle velké benziny se mi líbí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#71 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Taky se přikláním k infu o ZILu
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#72 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
ten sytič je voskovej termočlánek na čepradle. Bohužel jeho životnost se počítá v řádu let a pokud ti nefunguje mám pocit že nový se už sehnat ani nedá. Myslím že Sergej laboroval kdysi s tim nahradit ho krokovým motorkem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 881
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#73 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
Kupoval jsem před časem...
https://www.autokseft.cz/BOSCH-Termostat-uprava-studeneho-startu-BO-1467202302-1-467-202-302-nd130090
Asi půjde dohledat i za lepší cenu.
PS: máš tušení co Tomáš použil za rozvodovou sadu?
https://www.autokseft.cz/BOSCH-Termostat-uprava-studeneho-startu-BO-1467202302-1-467-202-302-nd130090
Asi půjde dohledat i za lepší cenu.
PS: máš tušení co Tomáš použil za rozvodovou sadu?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#74 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
K rozvodům: tušení nemám, ale pokud po noční nezapomenu, tak se ho dnes zeptám.
K sytiči: děkuju za tip, ale zatím to bechám být. Motor chytnul na otočku i při dnešních -8°C a já ho stejně nechávám 10-15 minut před začátkem jízdy blafat a za tu dobu se už vzpamatuje.
K sytiči: děkuju za tip, ale zatím to bechám být. Motor chytnul na otočku i při dnešních -8°C a já ho stejně nechávám 10-15 minut před začátkem jízdy blafat a za tu dobu se už vzpamatuje.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 872
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#75 nebel - VOLVO V70 2.4i, 2x VOLVO 760 GLE, VOLVO 264 GLE a VOLVO 944
S Tomášem jsme se bavili, že by šel udělat i na bovden, ale ani do toho se mi moc nechce.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek