740 2.3 benzin s karburatorem - automaticky sytic

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
elde
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín

740 2.3 benzin s karburatorem - automaticky sytic

Příspěvek od elde »

Pokud nastartuji pri venkovni teplote kolem nuly a motor je studeny, tak sice hned naskoci, ale pokud bych ho nedrzel chvili pod plynem, tak chcipne. Po chvilicce uz nechcipa, ale pri rozjezdu si musim trochu hrat s plynem, ma tendenci ke chcipinuti. Po nekolika minutah uz je to ok. Pokud vsak vyjizdim z teple garaze, tak je to uplne v pohode.
Pravdepodobne tedy neni uplne v poradku automaticky sytic. Da se to nejak seridit? Nebo to mam nechat rovnou vymenit? A nebo je to normalni stav, tudiz na to mam bodat? To posledni bych nejradeji vyloucil, protoze se obavam co to bude delat ve vetsich mrazech, a navic bych pak nemohl auto v pripade potreby dat k dispozici manzelce, ktera je uz dlouhodobe hyckana "modernejsimi" vozy. Predem diky za rady.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

Dad
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dad »

a je tam vubec automaticky sytic? Ja ho mam treba manualni. a kdyz ho nevytahnu chova se to jak popisujes ...
_________________
960 sedan, 91, 3.0 benzin/LPG, 210k Km

Jery
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Odry

Příspěvek od Jery »

Musíš ale uvést jaký tam máš karbec. Pokud pierburg 2Bx tak tam automatický sitič sto pro je. Je to na boku takový válec do kterého vedou dvě hadice od okruhu vody. Je přichycený třema šroubkama a ovládání je bimetalovou spirálou takže když ho odšroubuješ podívej se jestli je ta spirála v pořádku a nasunutá na tom ovládacím kolíku. Když ho dáš zpět tak na té styčné ploše na obvodu jsou risky které musí být proti sobě. V případě unavené pružiny, po rozebrání zjistíš jak si to nastavit podle svých představ. Před startem je dobré prošlápnout plyn aby se to celé soukolí uvolnilo a nechat chvilku motor ohřát než vyjedeš.
_________________
Volvo je Volvo a BMW je BMW, ostatní sou jenom auta. Proto máme obojí :-D
Volvo 744 B230E rv.87--BMW E30 316i coupe rv.89

elde
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín

Příspěvek od elde »

Dad píše:a je tam vubec automaticky sytic? Ja ho mam treba manualni. a kdyz ho nevytahnu chova se to jak popisujes ...
No, nemam tam za co tahat, takze snad ano :-). Ale radeji se tedy lepe podivam.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

elde
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín

Příspěvek od elde »

Jery píše:Musíš ale uvést jaký tam máš karbec. Pokud pierburg 2Bx tak tam automatický sitič sto pro je. Je to na boku takový válec do kterého vedou dvě hadice od okruhu vody. Je přichycený třema šroubkama a ovládání je bimetalovou spirálou takže když ho odšroubuješ podívej se jestli je ta spirála v pořádku a nasunutá na tom ovládacím kolíku. Když ho dáš zpět tak na té styčné ploše na obvodu jsou risky které musí být proti sobě. V případě unavené pružiny, po rozebrání zjistíš jak si to nastavit podle svých představ. Před startem je dobré prošlápnout plyn aby se to celé soukolí uvolnilo a nechat chvilku motor ohřát než vyjedeš.
Mrknu na to.

Diky moc za odpovedi.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

Zpět na „700 / 900 - opravy“