Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
- Autor
- Zpráva
#51 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Volně navážu na téma "vozík".
Příští měsíc budu kvůli stavbě kupovat vozík a vybírám co pořídit
Požadavky jsou jasný.
Rámová konstrukce s výplní z překližky, reling (jeklová hrazda ), pokud možno zesílená náprava, otvírací obě čela.
Příslušenství, jako je rezerva, podpěry, plachtu, můžu případně dokoupit později. Pokud bude součástí, tak je to plus.
Rozměr se rozhoduju mezi 2060 x 1270, nebo 2550 x 1270. Když bude mít sklápěcí obě čela, tak by měl stačit ten kratší (převážení OSB desek). Sádroš se vejde i do toho kratšího.
Uvažoval jsem i nad skládací ojí. Plusem by bylo možný skladování na vejšku v garáži, ale zase se to prodraží.
Momentálně uvažuju nat tímhle.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/nebrzdene-privesy-a-voziky-do-750-kg/kola-vedle-lozne-plochy/a-08-1-2060-x-1250-mm-naprava-na-1300-kg-kola-c/
Tady je v podstatě totožnej, jen má odpruženej podvozek. Ten by byl fajn, ale bojím se co to udělá při přetížení.
https://www.vezeko.cz/cs/privesy-skladem/nebrzdene-privesy/14612-vario-a-08-1-listova-odpruzeni-tlumice
Příští měsíc budu kvůli stavbě kupovat vozík a vybírám co pořídit
Požadavky jsou jasný.
Rámová konstrukce s výplní z překližky, reling (jeklová hrazda ), pokud možno zesílená náprava, otvírací obě čela.
Příslušenství, jako je rezerva, podpěry, plachtu, můžu případně dokoupit později. Pokud bude součástí, tak je to plus.
Rozměr se rozhoduju mezi 2060 x 1270, nebo 2550 x 1270. Když bude mít sklápěcí obě čela, tak by měl stačit ten kratší (převážení OSB desek). Sádroš se vejde i do toho kratšího.
Uvažoval jsem i nad skládací ojí. Plusem by bylo možný skladování na vejšku v garáži, ale zase se to prodraží.
Momentálně uvažuju nat tímhle.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/nebrzdene-privesy-a-voziky-do-750-kg/kola-vedle-lozne-plochy/a-08-1-2060-x-1250-mm-naprava-na-1300-kg-kola-c/
Tady je v podstatě totožnej, jen má odpruženej podvozek. Ten by byl fajn, ale bojím se co to udělá při přetížení.
https://www.vezeko.cz/cs/privesy-skladem/nebrzdene-privesy/14612-vario-a-08-1-listova-odpruzeni-tlumice
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#52 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Měl sem o vezeko zájem. Ale spodek je sroubovanej z ohýbánych plechů. To se mi nelíbilo. Sice zesílená náprava, ale to šroubování fakt ne. Prostě to musí být celosvarovany rám.
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi+c2/
Mrkni na odkaz. Vybíral sem mezi touhle firmou a přívěsy HK. Nakonec vyhrál HK. Jestli chceš v pátek ukážu na živo ať si uděláš představu..
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi+c2/
Mrkni na odkaz. Vybíral sem mezi touhle firmou a přívěsy HK. Nakonec vyhrál HK. Jestli chceš v pátek ukážu na živo ať si uděláš představu..
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#53 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Inpro Čáslav- zesílená verze, není o čem...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#54 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Ondro, věřím tomu že Inpro by určitě sloužil dobře, ale nemá překližkový bočnice a reling.
Líbí se mi řada PROFI PLUS.
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi-plus+c3/
Je fakt, že šroubovanej rám, není ideální řešení.
Pokud to vyjde, tak bych se na něj rád podíval.
To vypadá dobře, i cena je v pohodě.Airbus380 píše: ↑22 bře 2021 13:31 Měl sem o vezeko zájem. Ale spodek je sroubovanej z ohýbánych plechů. To se mi nelíbilo. Sice zesílená náprava, ale to šroubování fakt ne. Prostě to musí být celosvarovany rám.
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi+c2/
Mrkni na odkaz. Vybíral sem mezi touhle firmou a přívěsy HK. Nakonec vyhrál HK. Jestli chceš v pátek ukážu na živo ať si uděláš představu..
Líbí se mi řada PROFI PLUS.
https://www.sacher.cz/privesy/privesy-profi-plus+c3/
Je fakt, že šroubovanej rám, není ideální řešení.
Pokud to vyjde, tak bych se na něj rád podíval.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#55 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
a proč překližky? je to zbytečná váha navíc a reling lze nakonfigurovat.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1196
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: V40 1.9D
#56 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Proč potřebuješ bočnice z překlížky?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#57 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Jiri, v Inpro si fakt nakonfigurujes vse co chces.
Mame v rodine jednu karu z Čáslavi a fakt je to kus zeleza.
Jen namatkou - 1260 sire, delka 2400, zesilena naprava na 1300kg, pricky navic pod podlahou, reling, preklizkove bocnice, sklopne obe cela, kotvici body v podlaze. Atd atd atd. A cena okolo 26tis
Az ja budu kupovat novou, rozhodne z Časlavi
Mame v rodine jednu karu z Čáslavi a fakt je to kus zeleza.
Jen namatkou - 1260 sire, delka 2400, zesilena naprava na 1300kg, pricky navic pod podlahou, reling, preklizkove bocnice, sklopne obe cela, kotvici body v podlaze. Atd atd atd. A cena okolo 26tis
Az ja budu kupovat novou, rozhodne z Časlavi
#58 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Proč z překližky? Pevnost a jednoduchá výměna.
Plech už nechci.
Zkusím napsat poptávku na Inpro a uvidím co nabídnou.
Plech už nechci.
Zkusím napsat poptávku na Inpro a uvidím co nabídnou.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#59 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
já vim že ta překližka je fajn v tom že jí vyměníš, ale já si dělal pěknej vozík z inpra 230*125, jednoduchá oj a hlavně zesílenej, na tom jsem trval (občas vozím přes tunu ale psst) a už ten vozík takhle má 170 kilo. sklopný přední čelo mám taky, na tý 230 se dá docela dobře v tom případě vozit i 3m. Je to tak na hraně s ruční manipulací, ho čapnout a někam ho posunout. Ta překližka bude dalších 50-70 kilo navíc? Ještě k tomu když vezmeš že bude 750 kg tak tě na užitečnou už nic moc nezbyde.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#60 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Když bude zesílenej podvozek, tak na celkovou váhu prdím.
Už jsem to tu někde nahoře psal.
Ještě se mi nestalo, že by mi někdy, někdo vážil vozejk.
Brždenej nechci, protože s ním na větší vzdálenosti jezdím jen minimálně a když pominu cenu, tak jsou s tím jen další komplikace (STK, servis brzd).
Většinou s tím jezdím do stavebnin, na sběrnej dvůr, nebo do lesa. Prostě pár km a nejkratší cestou domů.
Plechovejch vozejků už jsem vyzkoušel hodně a většina měla různě zohýbaný, nebo jinak poškozený plechy.
Už jsem to tu někde nahoře psal.
Ještě se mi nestalo, že by mi někdy, někdo vážil vozejk.
Brždenej nechci, protože s ním na větší vzdálenosti jezdím jen minimálně a když pominu cenu, tak jsou s tím jen další komplikace (STK, servis brzd).
Většinou s tím jezdím do stavebnin, na sběrnej dvůr, nebo do lesa. Prostě pár km a nejkratší cestou domů.
Plechovejch vozejků už jsem vyzkoušel hodně a většina měla různě zohýbaný, nebo jinak poškozený plechy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
#61 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Inpro mám taky, konkrétně nsva, nechá si hodně líbit a sundávací bočnice je príma nápad. Je dost fortelnej a nedělá mu problém přeložení. jen to chce vhodně vyvážit at se nehoupe.
#62 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Nějaký poznatky k výběru vozejku.
Inpro
Jedinej kterej by připadal v úvahu, je hliníkovej NSVA, ale vadí mi, že nelze navařit na rám kotvící oka a reling sice jde, ale s problémama, takže ho ještě nikdo nikdy nechtěl.
Rám masivní a svařovanej, včetně příček.
Cena cca 36k bez plachty.
https://www.inpro-caslav.cz/fotografie/typove-rady-privesu/nsva/album/
Odsouvám stranou.
Sacher
Výborná komunikace. V podstatě se dá upravit téměř vše.
Rám svařovanej. Příčky bohužel šroubované, ale dá se navýšit jejich počet.
Jako výztuha slouží i masivní oj 70x70x4mm.
Cena bez plachty, včetně 2 příček na víc 40k.
Inpro
Jedinej kterej by připadal v úvahu, je hliníkovej NSVA, ale vadí mi, že nelze navařit na rám kotvící oka a reling sice jde, ale s problémama, takže ho ještě nikdo nikdy nechtěl.
Rám masivní a svařovanej, včetně příček.
Cena cca 36k bez plachty.
https://www.inpro-caslav.cz/fotografie/typove-rady-privesu/nsva/album/
Odsouvám stranou.
Sacher
Výborná komunikace. V podstatě se dá upravit téměř vše.
Rám svařovanej. Příčky bohužel šroubované, ale dá se navýšit jejich počet.
Jako výztuha slouží i masivní oj 70x70x4mm.
Cena bez plachty, včetně 2 příček na víc 40k.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#63 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Vypos
Rychlá komunikace. Není potřeba nic dodělávat, tak jen příplatková výbava.
Rám celosvařovanej, masivní.
Cena s příslušenstvím, bez plachty cca 35k.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/nebrzdene-privesy-a-voziky-do-750-kg/kola-vedle-lozne-plochy/a-08-2-2520x1250mm-napr-13
Dále mám novej objev a to dvounápravovej Lider (Francouzská výroba).
Je sice sklopnej, ale za tu cenu bezkonkureční. Hodně levný jsou i doplňky.
Třeba plachta, která jinde stojí kolem 4k, tady stojí 1700,-.
Cena včetně příslušenství, bez plachty 28k.
I kdyby bylo vyklápění fórový, tak není problém s přihlédnutím k ceně, udělat nějakou úpravu.
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-d/produkt/prives-lider-2d250-251x133x40cm-750kg
Rychlá komunikace. Není potřeba nic dodělávat, tak jen příplatková výbava.
Rám celosvařovanej, masivní.
Cena s příslušenstvím, bez plachty cca 35k.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/nebrzdene-privesy-a-voziky-do-750-kg/kola-vedle-lozne-plochy/a-08-2-2520x1250mm-napr-13
Dále mám novej objev a to dvounápravovej Lider (Francouzská výroba).
Je sice sklopnej, ale za tu cenu bezkonkureční. Hodně levný jsou i doplňky.
Třeba plachta, která jinde stojí kolem 4k, tady stojí 1700,-.
Cena včetně příslušenství, bez plachty 28k.
I kdyby bylo vyklápění fórový, tak není problém s přihlédnutím k ceně, udělat nějakou úpravu.
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-d/produkt/prives-lider-2d250-251x133x40cm-750kg
- Přílohy
-
- lider.jpg (117.27 KiB) Zobrazeno 1416 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#64 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Vsadím boty, že ten Lider je Polská výroba, ale pokud je dobrý tak na tom asi nesejde. Nedávno jsem zapojoval pár doplňků do skříňového vleku od nich, a byl to polák.
#65 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Je možný že to je Polská výroba, ale to mi zase tolik nevadí.
Každopádně než se rozhodnu, tak ho chci vidět.
Každopádně než se rozhodnu, tak ho chci vidět.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#66 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
U toho skříňového bych měl několik připomínek, ale jen k samotné skříni, tak se tě to netýká, Jinak podvozek mi přišel v pořádku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#67 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Tenhle vypadá, že má i vyšší bočnice....
https://unitrailer.cz/product-cze-3866-Prives-do-auta-236-x-125-zahradni-prives-max-do-750-KG-vozik-za-auto.html
výrobce tedy neznám, tak nevím, jak to bude kvalitní, ale cena taky není špatná
https://unitrailer.cz/product-cze-3866-Prives-do-auta-236-x-125-zahradni-prives-max-do-750-KG-vozik-za-auto.html
výrobce tedy neznám, tak nevím, jak to bude kvalitní, ale cena taky není špatná
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#68 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Přídavný sajtny by se mohly hodit, ale nechci plech, nemá reling, ani zesílenou nápravu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 661
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#69 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Člověk si musí dělat radost...
Rozměry 265x150. Podvozek na 1.5t, závěs 1400kg.
Rozměry 265x150. Podvozek na 1.5t, závěs 1400kg.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
#70 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Jaký vozík jsi nakonec vybral? Mám skoro stejné požadavky jako ty. Líbí se mi ten Lider. Viděl jsi ho osobně? S příslušenstvím je cenově bezkonkurenční. Dokonce trochu uvažuji i o brzděné variantě.Basstl píše: ↑25 bře 2021 15:25 Dále mám novej objev a to dvounápravovej Lider (Francouzská výroba).
Je sice sklopnej, ale za tu cenu bezkonkureční. Hodně levný jsou i doplňky.
Třeba plachta, která jinde stojí kolem 4k, tady stojí 1700,-.
Cena včetně příslušenství, bez plachty 28k.
I kdyby bylo vyklápění fórový, tak není problém s přihlédnutím k ceně, udělat nějakou úpravu.
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-d/produkt/prives-lider-2d250-251x133x40cm-750kg
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
#71 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Vzhledem k tomu že bylo všechno zavřený, tak jsem ještě nevybral.
Lider jsem včera viděl (i když jen jednonápravovou variantu) a vypadal dobře.
Lider jsem včera viděl (i když jen jednonápravovou variantu) a vypadal dobře.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#72 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Po delší době se opět vracím ke koupě vozíku. Sklopný jsem vyřadil z oblasti zájmu.
Zároveň jsem vyřadil Agados, kvůli provedení rámu pod ložnou plochou. Nebo mám spíš říct neprovedení?
Díky přispěvatelům jsem objevil hodně zajímavých výrobců vozíků.
Objevil jsem taky KLABO - cenově trochu výš, ale zase mi to přijde poctivě postavené. Má někdo zkušenosti s Klabo?
Dál mě taky zaujala plzeňská Autovia.
Zároveň jsem vyřadil Agados, kvůli provedení rámu pod ložnou plochou. Nebo mám spíš říct neprovedení?
Díky přispěvatelům jsem objevil hodně zajímavých výrobců vozíků.
Objevil jsem taky KLABO - cenově trochu výš, ale zase mi to přijde poctivě postavené. Má někdo zkušenosti s Klabo?
Dál mě taky zaujala plzeňská Autovia.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#73 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
autovia = agados
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#74 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Taaak. Po 3 dnech vybírání jsem objednal Fracht. Dodání 5 týdnů Docela masakr, jaký je nedostatek snad všeho.
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-fracht/produkt/prives-fracht-m-210x125-750kg-listova-pera
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-fracht/produkt/prives-fracht-m-210x125-750kg-listova-pera
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 271
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#75 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Mám doma Lider P233, kupovaný 2020, ještě za necelých 15 tis + 1600 Kč plachta. Podle mě je to polák, náprava KNOTT
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-p/produkt/prives-lider-p233-233x132x39cm-750kg-sklopny
Je sklopný, což jsem vůbec nehledal. Já prioritně chtěl vyndavací přední a zadní čelo a co nejméně překližky. Vyšel mi do 15k tento Lider, nicméně koukám že ho zdražili.
Kdyby kdokoliv chtěl, mohu mu to na Praze-západ ukázat
https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-lider/privesy-lider-rada-p/produkt/prives-lider-p233-233x132x39cm-750kg-sklopny
Je sklopný, což jsem vůbec nehledal. Já prioritně chtěl vyndavací přední a zadní čelo a co nejméně překližky. Vyšel mi do 15k tento Lider, nicméně koukám že ho zdražili.
Kdyby kdokoliv chtěl, mohu mu to na Praze-západ ukázat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 477 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 40 Odpovědi
- 5651 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 5 Odpovědi
- 1267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 453 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2
-
- 4 Odpovědi
- 2944 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1