T6R

Mate-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
rimsy
Offline
Příspěvky: 38
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

T6R

Příspěvek od rimsy »

Bezpřezdívky píše:Tak já se můžu přidat taky na stranu spokojených v T6R, byl jsem tam zatím na první prohlídce s C30, vše super, od rychlého přijmutí na servis, přes vyčíslení ceny (která pak seděla) až po vydání (auto mi po domluvě předali po zavírací době).

Doporučil jsem i bráchovi, taky vše ok, jen teda co mě zarazilo- vyměnili držáky na značky, aniž by to bylo někde uvedené nebo se souhlasem (máme oba na autech naše vlastní, takže to není jedno), přitom mě zůstaly netknutý.

Každopádně detail, příště to pro jistotu nahlásím, že nechci, kdyby náhodou, ale až zase bude třeba na autě něco udělat, tak tam jedu :good:
Mam stejnou zkusenost, se servisem jako takovym problem neni, ale drzak jsem zniceny nemel a misto NONAME vozim drzak T6R. Na to mne upozornit, nebo se zeptat mohli, pravda. Pocitam ze priste mi nalepi polepy na dvere :)
_________________
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1231
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

T6R

Příspěvek od David Patočka »

Ano, je to pravda, měli by se při sepsání zakázky zeptat, zda s tím majitel souhlasí.
Je totiž vyhazování peněz to tam lidem cpát, když to stejně sundají a dají si tam něco jiného.
Už jsem jim to několikrát říkal, ale občas na to zapomenou, asi....

Také jsem navrhoval mnohem levnější a ekologičtější řešení.
Vyrobit nálepky se stejným nápisem, jako jsou jejich podznačníky, a to tam nalepit.
Kdo to nebude chtít, tak to strhne a bude mít svůj původní, a je to.
No a komu to nevadí, dělat Jiřičkovi reklamu, tak dostane alespoň nějakou slevu.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

danny_z
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 116
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

T6R

Příspěvek od danny_z »

Já tam jedu příští týden a budu rád, když mi vymění podznačník, ale jen zadní, vpředu mám Stodůlky a ten si chci nechat, ale rád budu dělat reklamu a zákazníka oběma :)
David P. je doporučil, tak snad to bude OK
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1231
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

T6R

Příspěvek od David Patočka »

Ano, bude to OK.
Na většinu zakázek, které já sám nestíhám, tak stejně minimálně dohlížím a komunikuji se zákazníkem v oblasti výše rozpočtu a seznamu dalších operací, které se na autě budou, nebo nebudou dělat. :)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4487
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

T6R

Příspěvek od Romulusw »

Davide, připomeň jim prosím, že čekám na ten rozpočet už třetí den. Je to ten pracovní válec na spojce.
Ale kritické to není, občas to ukápne, tak normálně jezdím.

EDIT:
Děkuji, už to mám, prej za to mohla nějaká "rýmička" :)

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1231
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

T6R

Příspěvek od David Patočka »

Vše je již OK, rozpočet kolega odeslal. 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

danny_z
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 116
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

T6R

Příspěvek od danny_z »

Připojuji velmi pozitivní zkušenost s T6R. Oceňuji dobrý přístup p. Ernesta, který se mnou vše prodiskutoval, na všem jsme se dohodli, po první prohlídce dle domluvy skutečně zavolal a sdělil stav s tím, co je a není třeba udělat a předběžnou cenu (a ta pak ve skutečnosti i seděla). Troufám si trvdit, že minimálně (a asi i nejen) na běžný servis a servisní prohlídku, je T6R stejně dobré, jako autorizovaný servis, jen přijímací technik nemá oblek a neplatíte u slečny v minisukni a s hlubokým výstřihem, cena je však cca 2/3.

Mám i příjmený pocit z toho, že se snaží šetřit vaši kapsu a měnit jen to, co je skutečně nutné.

P.S.: před změnou podznačníku se dovolili, neproběhla žádná nedovolená výměna
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

MMS80

T6R

Příspěvek od MMS80 »

Přesto, že mám zde na fóru pouze mrzký počet příspěvku, rád bych opět napsal něco málo o T6R. Do T6R jezdím už přes 6 let, takže věřím, že tahle minirecenze snad bude mít nějakou vypovídající hodnotu pro ty, co mají Volvo buď krátce nebo i pro ty, co jezdí jinam a zvažují změnu nebo jim snad vadí, že se jedná o "neautorizovaný" Volvo servis.

Pokaždé, když se objednávám do servisu, snaží se mi vyjít maximálně vstříc. Ať už se jedná o podstatnější úkon nebo o úplnou prkotinu. V naprosté většině případů stihnou opravu udělat v jeden den (snad jen jednou se to protáhlo na víc, když se čekalo na díl ze zahraničí). Ráno auto přivezu a dozvím se pár verzí, čím by jaká závada mohla být a i teoretický odhad cen (to příkládám své vytrvalé otravnosti :) ). Samozřejmě s tím, že se na to nejdřív musí kouknout než bude jasno, protože předpovídat přesnou závadu z letu labutí se zatím nedá (už párkrát jsem slyšel opravdu zajímavý dotazy od klientů :crazy: ). Většinou ještě před polednem se dozvím o co se tedy konkrétně jedná a i odhad ceny, který opět v naprosté většině sedí ( :good: ). Odpoledne jedu auto vyzvednout, občas i krátce po zavírací době, kde jinde by mě vypoklonkovali, jestli sem se nezbláznil, ať si přijdu další den. Samotná oprava je provedena precizně a vymění / opraví se opravdu jen to, co je třeba.
Samotný přístup k zákazníkovi je naprosto ukázkový, s tím, že mi už kolikrát pomohli výrazně nad rámec očekávání.

V dobách temna, kdy jsem byl dočasně bez Volva a jezdil Škodou jinam, pokaždé jsem v servisech, ať už autorizovaných nebo neautorizovaných, trpěl neschopností, nepříjemnému a komplikovanému osobnímu přístupu a přemrštěným cenám za banální opravy. Nevím, jestli je to běžné, nebo jestli jsem si zvykl na takové zacházení které mi v T6R nabízí, ale dál mi to přišlo neakceptovatelné. Proto, když jsem vybíral další auto, možnost servisu právě v T6R byla jedna z prioritních podmínek. Nabídek Volv, které se mi líbily, bylo v té době poměrně málo, ale díky trpělivosti, jak moji, tak v T6R, kam jsem jezdil pro rady (a že jich nebylo málo), dočkal jsem se a koupil auto zde na fóru :) .

Nikdy bych neřekl, že je možné jezdit do autoservisu rád. Vím, že je tam auto v dobrých rukou. Takže po 6ti letech patří celému týmu T6R velké DÍKY! :good:

M.M.

din
Offline
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'

T6R

Příspěvek od din »

Kdybych měl popsat moje zkušenosti s T6r tak by to znělo podobně jako napsal MMs80 :good: .
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

T6R

Příspěvek od tomasss »

No, nerad bych tu nekomu kazil ksefty, na druhou stranu nekolik zkusenosti z posledni doby mi stale brani si nasadit tyhle ruzovy brejle; prvni kolega mel malem infarkt z jejich katastrofalni (nulovy) komunikace kdyz potreboval vedet termin dokonceni a oni mu celej den nebrali telefon, druhymu zase zcela nevzrusene na nivomatovy auto namontovali normalni tlumice (s puvodnima pruzinama) a nechali ho s autem keclym u zeme odject; malej plus maj za to, ze kdyz jsem ho poslal zpatky at jim to hodi na hlavu (a on je konecne presvedcil ze to fakt zvorali), dodali mu tuzsi pruziny (nenivomatovy) gratis a co zbabrali opravili taky gratis.
Kazdopadne oba tam dle svych slov byli poprvy a naposledy.
A kdyz jsem videl faktury a rozpocty casu, nedivim ze si muzou dovolit nizsi hodinovou sazbu nez autorizak, kdyz jim ukon trva dvakrat tak dlouho. Stejny dojmy jsem mel kdyz jsem tam byl ja.
Prvni z kolegu zacal jezdit do autorizaku ke Kurtzovi a nemuze si to vynachvalit (oboustranne komunikujou, dodrzujou terminy, pouzivaj original dily), druhej ani nevim kde ted servisuje.
Mimochodem, predpokladam ze jako ne-autorizak nemaji na dily na starsi auta slevu 25%, pletu se? To s cenou taky dokaze dost zahejbat ve prospech autorizaku. Kdyz jsem se ptal na cenu opravy odvetrani, byli drazsi nez Pruhonickej autorizak.
Jo, a mne nasadili spatne vsech sest zapalovacich kabelu na svicky na PRV, coz jim nadosmrti nezapomenu, snad rok jsem hledal proc to nekdy vynechava a jindy ne...
A aby to nebylo pochopeno spatne, ani jeden z bodu se netyka servisu Davida Patocky co je naproti, tam co vim bylo vzdy vse ok a i ja jsem s nim byl vzdy spokojen.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

danny_z
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 116
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Již nemám volvo

T6R

Příspěvek od danny_z »

jak jsem psal výše, já jsem s nimi spokojen byl, na druhou stranu už jsem zde četl mnoho názorů, že ne vždy je všechno ok. I to je třeba důvod, proč kompletní zadní brzdy, tj. kotouče a destičky, které mě příští interval čekají, nechám udělat v Průhonickém triu a rozvody v budoucnu taktéž... Ono možná když budou vědět, že člověk ty servisy střídá, třeba si dají více záležet...

Davidu Patočkovi bych dle referenci svěřil všechno, jenže mi napsal, že běžný servis již nedělá :(
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1231
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

T6R

Příspěvek od David Patočka »

Nojo, je to věc názoru a následné volby.

Já mám práce moc, a kdo má nějaké negativní pocity z návštěvy protějšího servisu, holt musí jinam.
Vždyť by to bylo nelidsky nudné, kdyby si někdo na nějakou nepovedenou opravu nepostěžoval, ať je to autorizovaný,
nebo neautorizovaný servis.
Ovšem chytráci musejí uznat, že k pochybení může dojít v každém servisu, ať už v komunikaci, nebo povedení opravy, ale
správně se tady uvádí, že je důležitý přístup při nápravě problému.

Ochotně, vstřícně s omluvou a ne se snůškou lží, že je to něčím jiným, a zdarma.

A to se jim myslím daří, protože o té záměně tlumičů vím dobře.
Dělal to nový kolega, který dělal dlouhá léta ve Fordu a na první pohled nepoznal Nivomaty od zesílených obyč. tlumičů, navíc
dle VIN to mělo sedět. Takže došlo k montáži obyč. tlumičů v kombinaci s nivomatovými pružinami, což
má za následek jakési snížení zadku auta, jako by byly utahané pružiny.
Je to jejich blbost, a nemělo se to stát, ale není to zas tak fatální error, a byl bleskově napraven.
Podstatně horší je, když vám v autorizovaném servisu v 90 000km nevymění napínák plochého řemene, potom se vám potká motor, a následuje jejich návrh na výměnu motoru za 140 000kč 8)
A to je velice častý případ, a ani jednou to konkrétní servis neřešil, jako reklamaci, ani půl na půl.

Proto ty potkané motory končí u mě, a proto nemám čas na ty Vaše tlumiče 8)

.....a dál to rozvádět nebudu....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

dýmkař
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Votice
Vůz: V60 D3

T6R

Příspěvek od dýmkař »

První zkušenost s T6R. Pravidelná prohlídka, nastavení servisního intervalu, výměna filtrů a oleje. Vstřícný přístup, skoro hodinové zpoždění oproti dohodnutému času kontroly, cena mírně příznivější než v auto Dejvice. Ovšem po příjezdu domu, 60 km, mě překvapil hodně černý olej v motoru. Vždy si do Dejvic vozím svůj a i tentokrát mobil1 0w30 C3, a ještě i po 1000 km je pořád lehce hnědý a průhledný, takže mám pochybnosti o řádně provedené výměně oleje.

hefaistos
Offline
Příspěvky: 591
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

T6R

Příspěvek od hefaistos »

Moje zkusenosti z T6R:

Hodnoceni na uvod: 4/10.

Proc?
Jiz pred rokem jsem nechaval opravovat nejake veci a diferencial, komunikace fakt hruza. Na cenovou nabidku jsem cekal presne 18 dni, a to mi ji zaslali az po tom jak jsem se pripomel. Krome toho fakt bidna komunikace, nikdo nevi co a jak a nikoho to nezajima..

Tento rok zacala zlobit prevodovka tak jsem velmi dlouho uvazoval, kam s ni. Prvni volba byla ZP automatic, kde me vsak sklidnili s tim, ze volny termin maji az za x mesicu....takze automaticky druha volba p. Patocka - Praha, na zaklade vesmes jen dobrych zkusenosti ostatnich clenu fora.

Objednani OK, termin dodrzeli (ale to jen kvuli tomu, ze se do toho obul znovu p. Patocka ktery vice-mene slibil ze prevodovka bude hotova do urciteho terminu a byla.

Vyzvednuti tragedie (ze strany T6R). Par drobnosti, tak napriklad:
Na fakture uvedena polozka kterou jsem nevedl co tam dela (cidlo tlaku paliva). Logicky nasleduje ma otazka, co to je, proc to bylo vymeneno bez informace predem? Odpoved - "no to jsme vam pane museli vymenit". Ehm, tak tedy proc, ptam se? Finalni odpoved byla doslova "Nevim co po me vlastne chcete".
Pak byl nablizku p. Patocka, ktery jednoduse ve dvou vetach vysvetli, proc se menilo. Hotovo, dekuji, takhle mi to stacilo. Konecne.
Pan na recepci/prijimaci technik, proste trpi syndromem vyhoreni alebo ja nevim...

Mel jsem nahradni auto, prevzato v 12:00, vraceno presne o tyden 16:00. Nauctovano samozrejme 8 dnu :) (chapu, tak to proste vychazi, ale pro-zakaznicky pristup to neni, hlavne kdyz nechate v servisu 80tis kc a za 450kc/denne bez dph dostanete 18 letou V70 s rozstekanym automatem...

Pak, dohodnuto postelovani zadnych dveri, po shlednuti karosarem a jeho stanoviskem "je to v poradku, muzeme to alespon promazat" se dohodneme na promazani. Promazani samozrejme neprobehlo, suplovalo se to vystrikanim mazivem zvenku kliky pri predani auta. No dekuju teda. Mimochodom, dnes jsem auto nechal u jineho karosare nech se na to mrkne jesli se s tim neda fakt nic delat, a po 20minutach prace dvere nastavil eno-nuno.

No a nejspis posledni vec, v kufru se neco nejspis prevazelo (mame tu velke auto, proc to nevyuzit na prevoz veci, ze jo) - nevim co, jak a kdy ale na zadni strane sedacek mam ted hezky otisk od neceho spinaveho, hlavne ze jsem pred mesicem nechal tepovat kufr. Toto jsem ani uz "nereklamoval", protoze by to dopadlo nejspis nasledovne: "Ne pane, to urcite ne, to tam jiz bylo kdyz jste auto privezl".

I kdyz verim ze demontaz a motaz prevodovky probehla vyborne, vyse uvedene zadrhelely v komunikaci me popravde nejak nenastvali - stane se rekneme, ale zaspineny kufr je uz nad caru.

Pozor, timto hodnotim servis T6R, naopak, s praci p. Patocky, ktery pro ne opravuje prevodovky, jsem plne spokojen
Naposledy upravil(a) hefaistos dne 07 zář 2018 12:28, celkem upraveno 3 x.

xSam
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1157
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

T6R

Příspěvek od xSam »

Koukam, ze se v T6R stale ni nezmenilo. Nechapu, ze tam furt nekdo jezdi a nechapu Jiricku, ktery s tim nic nedela:-(
_________________
Volvík S60 2,4i 120kw
Suzuki Samurai 1,3i 51 kw
Volvík "velkej" V70 2,5T 155KW

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 808
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

T6R

Příspěvek od HonzaA »

Psal jsem zde zkušenost s autem, které přijelo z T6R po opravě za mnou na diagnostiku, a ať už ta zkušenost byla pochvalná nebo nebyla, nevyžádal jsem si k tomu svolení majitele a proto příspěvek mažu. Omlouvám se tedy za plevelení.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 12 úno 2022 22:31, celkem upraveno 2 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1231
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

T6R

Příspěvek od David Patočka »

V pondělí zjistím pravdu ze zakázkového listu v T6R, a až potom bych přibarvoval emoce.
Je potřeba vycházet z objednaných prací a vzájemných informací servis - zákazník, na vadný PCV ventil jsem upozornil já osobně,
když jsem na tomto konkrétním autě projížděl automatickou převodovku po opravě.

Co a jak se tam domluvilo sem doplním :)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 351
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: SK -BA/LV
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

T6R

Příspěvek od lkopcansky »

David Patočka píše:V pondělí zjistím pravdu ze zakázkového listu v T6R, a až potom bych přibarvoval emoce.
_________________
XC60 D4 FWD AT8 Summum-E, MY2015, 105 000 km, Mobil 0W-20
Obrázek - ja
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 FWD AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 147 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 245 000 km, Mobil 5W-50

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1231
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

T6R

Příspěvek od David Patočka »

Ano, chápu.
Celou věc jsme již vyřešili na té správné úrovni, a neveřejnou formou. Koneckonců tak by to mělo v případě pocitu nespokojenosti i být.
Dnes je sice moderní dávat svoje pocity najevo veřejně na facebooku, instagramu a podobných vymoženostech moderní doby, ale není to zcela správné bez možnosti vyjádření protistrany.
Ve zkratce lze tedy říci, že auto bylo opraveno v rámci zadaných prací na zakázkovém listě, dále formou domluvených víceprací nad rámec zakázky,
a jednou nevyřešenou věcí v podobě PCV ventilu, který nebyl skladem ani u dodavatele.
Takže zákazník si auto ve smluveném termínu vyzvedl a byl poučen o nutnosti výměny tohoto dílu. Bohužel je nutno zmínit, že servis T6R by si měl
tyto předané informace zákazníkům nechat ztvrdit podpisem, a kopii předat do rukou zákazníka.
Potom by nedocházelo k nedorozuměním, že zákazník neví co se vlastně má měnit a proč, a z jakého důvodu se to vlastně neudělalo.

Toť výsledek mého nezávislého šetření, neboť já jsem osobou nezúčastněnou tohoto konkrétního problému.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

HonzaA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 808
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

T6R

Příspěvek od HonzaA »

Vše se vysvětlilo a vyřešilo. A stydím se, protože je to přesně tak, jak David píše a tady se nedalo navzdory maximální snaze stihnout všechno. A zákazník při přejímce vozu úplně nepochopil, co je třeba, protože s trochou nadsázky nerozlišuje mezi odvětráním a pneumatikou :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Zpět na „Firmy & kontakty“