T6R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
T6R
Já tam jedu příští týden a budu rád, když mi vymění podznačník, ale jen zadní, vpředu mám Stodůlky a ten si chci nechat, ale rád budu dělat reklamu a zákazníka oběma
David P. je doporučil, tak snad to bude OK
David P. je doporučil, tak snad to bude OK
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
T6R
Ano, bude to OK.
Na většinu zakázek, které já sám nestíhám, tak stejně minimálně dohlížím a komunikuji se zákazníkem v oblasti výše rozpočtu a seznamu dalších operací, které se na autě budou, nebo nebudou dělat.
Na většinu zakázek, které já sám nestíhám, tak stejně minimálně dohlížím a komunikuji se zákazníkem v oblasti výše rozpočtu a seznamu dalších operací, které se na autě budou, nebo nebudou dělat.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Online
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
T6R
Davide, připomeň jim prosím, že čekám na ten rozpočet už třetí den. Je to ten pracovní válec na spojce.
Ale kritické to není, občas to ukápne, tak normálně jezdím.
EDIT:
Děkuji, už to mám, prej za to mohla nějaká "rýmička"
Ale kritické to není, občas to ukápne, tak normálně jezdím.
EDIT:
Děkuji, už to mám, prej za to mohla nějaká "rýmička"
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
T6R
Vše je již OK, rozpočet kolega odeslal.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
T6R
Připojuji velmi pozitivní zkušenost s T6R. Oceňuji dobrý přístup p. Ernesta, který se mnou vše prodiskutoval, na všem jsme se dohodli, po první prohlídce dle domluvy skutečně zavolal a sdělil stav s tím, co je a není třeba udělat a předběžnou cenu (a ta pak ve skutečnosti i seděla). Troufám si trvdit, že minimálně (a asi i nejen) na běžný servis a servisní prohlídku, je T6R stejně dobré, jako autorizovaný servis, jen přijímací technik nemá oblek a neplatíte u slečny v minisukni a s hlubokým výstřihem, cena je však cca 2/3.
Mám i příjmený pocit z toho, že se snaží šetřit vaši kapsu a měnit jen to, co je skutečně nutné.
P.S.: před změnou podznačníku se dovolili, neproběhla žádná nedovolená výměna
Mám i příjmený pocit z toho, že se snaží šetřit vaši kapsu a měnit jen to, co je skutečně nutné.
P.S.: před změnou podznačníku se dovolili, neproběhla žádná nedovolená výměna
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
T6R
Přesto, že mám zde na fóru pouze mrzký počet příspěvku, rád bych opět napsal něco málo o T6R. Do T6R jezdím už přes 6 let, takže věřím, že tahle minirecenze snad bude mít nějakou vypovídající hodnotu pro ty, co mají Volvo buď krátce nebo i pro ty, co jezdí jinam a zvažují změnu nebo jim snad vadí, že se jedná o "neautorizovaný" Volvo servis.
Pokaždé, když se objednávám do servisu, snaží se mi vyjít maximálně vstříc. Ať už se jedná o podstatnější úkon nebo o úplnou prkotinu. V naprosté většině případů stihnou opravu udělat v jeden den (snad jen jednou se to protáhlo na víc, když se čekalo na díl ze zahraničí). Ráno auto přivezu a dozvím se pár verzí, čím by jaká závada mohla být a i teoretický odhad cen (to příkládám své vytrvalé otravnosti ). Samozřejmě s tím, že se na to nejdřív musí kouknout než bude jasno, protože předpovídat přesnou závadu z letu labutí se zatím nedá (už párkrát jsem slyšel opravdu zajímavý dotazy od klientů ). Většinou ještě před polednem se dozvím o co se tedy konkrétně jedná a i odhad ceny, který opět v naprosté většině sedí ( ). Odpoledne jedu auto vyzvednout, občas i krátce po zavírací době, kde jinde by mě vypoklonkovali, jestli sem se nezbláznil, ať si přijdu další den. Samotná oprava je provedena precizně a vymění / opraví se opravdu jen to, co je třeba.
Samotný přístup k zákazníkovi je naprosto ukázkový, s tím, že mi už kolikrát pomohli výrazně nad rámec očekávání.
V dobách temna, kdy jsem byl dočasně bez Volva a jezdil Škodou jinam, pokaždé jsem v servisech, ať už autorizovaných nebo neautorizovaných, trpěl neschopností, nepříjemnému a komplikovanému osobnímu přístupu a přemrštěným cenám za banální opravy. Nevím, jestli je to běžné, nebo jestli jsem si zvykl na takové zacházení které mi v T6R nabízí, ale dál mi to přišlo neakceptovatelné. Proto, když jsem vybíral další auto, možnost servisu právě v T6R byla jedna z prioritních podmínek. Nabídek Volv, které se mi líbily, bylo v té době poměrně málo, ale díky trpělivosti, jak moji, tak v T6R, kam jsem jezdil pro rady (a že jich nebylo málo), dočkal jsem se a koupil auto zde na fóru .
Nikdy bych neřekl, že je možné jezdit do autoservisu rád. Vím, že je tam auto v dobrých rukou. Takže po 6ti letech patří celému týmu T6R velké DÍKY!
M.M.
Pokaždé, když se objednávám do servisu, snaží se mi vyjít maximálně vstříc. Ať už se jedná o podstatnější úkon nebo o úplnou prkotinu. V naprosté většině případů stihnou opravu udělat v jeden den (snad jen jednou se to protáhlo na víc, když se čekalo na díl ze zahraničí). Ráno auto přivezu a dozvím se pár verzí, čím by jaká závada mohla být a i teoretický odhad cen (to příkládám své vytrvalé otravnosti ). Samozřejmě s tím, že se na to nejdřív musí kouknout než bude jasno, protože předpovídat přesnou závadu z letu labutí se zatím nedá (už párkrát jsem slyšel opravdu zajímavý dotazy od klientů ). Většinou ještě před polednem se dozvím o co se tedy konkrétně jedná a i odhad ceny, který opět v naprosté většině sedí ( ). Odpoledne jedu auto vyzvednout, občas i krátce po zavírací době, kde jinde by mě vypoklonkovali, jestli sem se nezbláznil, ať si přijdu další den. Samotná oprava je provedena precizně a vymění / opraví se opravdu jen to, co je třeba.
Samotný přístup k zákazníkovi je naprosto ukázkový, s tím, že mi už kolikrát pomohli výrazně nad rámec očekávání.
V dobách temna, kdy jsem byl dočasně bez Volva a jezdil Škodou jinam, pokaždé jsem v servisech, ať už autorizovaných nebo neautorizovaných, trpěl neschopností, nepříjemnému a komplikovanému osobnímu přístupu a přemrštěným cenám za banální opravy. Nevím, jestli je to běžné, nebo jestli jsem si zvykl na takové zacházení které mi v T6R nabízí, ale dál mi to přišlo neakceptovatelné. Proto, když jsem vybíral další auto, možnost servisu právě v T6R byla jedna z prioritních podmínek. Nabídek Volv, které se mi líbily, bylo v té době poměrně málo, ale díky trpělivosti, jak moji, tak v T6R, kam jsem jezdil pro rady (a že jich nebylo málo), dočkal jsem se a koupil auto zde na fóru .
Nikdy bych neřekl, že je možné jezdit do autoservisu rád. Vím, že je tam auto v dobrých rukou. Takže po 6ti letech patří celému týmu T6R velké DÍKY!
M.M.
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
T6R
No, nerad bych tu nekomu kazil ksefty, na druhou stranu nekolik zkusenosti z posledni doby mi stale brani si nasadit tyhle ruzovy brejle; prvni kolega mel malem infarkt z jejich katastrofalni (nulovy) komunikace kdyz potreboval vedet termin dokonceni a oni mu celej den nebrali telefon, druhymu zase zcela nevzrusene na nivomatovy auto namontovali normalni tlumice (s puvodnima pruzinama) a nechali ho s autem keclym u zeme odject; malej plus maj za to, ze kdyz jsem ho poslal zpatky at jim to hodi na hlavu (a on je konecne presvedcil ze to fakt zvorali), dodali mu tuzsi pruziny (nenivomatovy) gratis a co zbabrali opravili taky gratis.
Kazdopadne oba tam dle svych slov byli poprvy a naposledy.
A kdyz jsem videl faktury a rozpocty casu, nedivim ze si muzou dovolit nizsi hodinovou sazbu nez autorizak, kdyz jim ukon trva dvakrat tak dlouho. Stejny dojmy jsem mel kdyz jsem tam byl ja.
Prvni z kolegu zacal jezdit do autorizaku ke Kurtzovi a nemuze si to vynachvalit (oboustranne komunikujou, dodrzujou terminy, pouzivaj original dily), druhej ani nevim kde ted servisuje.
Mimochodem, predpokladam ze jako ne-autorizak nemaji na dily na starsi auta slevu 25%, pletu se? To s cenou taky dokaze dost zahejbat ve prospech autorizaku. Kdyz jsem se ptal na cenu opravy odvetrani, byli drazsi nez Pruhonickej autorizak.
Jo, a mne nasadili spatne vsech sest zapalovacich kabelu na svicky na PRV, coz jim nadosmrti nezapomenu, snad rok jsem hledal proc to nekdy vynechava a jindy ne...
A aby to nebylo pochopeno spatne, ani jeden z bodu se netyka servisu Davida Patocky co je naproti, tam co vim bylo vzdy vse ok a i ja jsem s nim byl vzdy spokojen.
Kazdopadne oba tam dle svych slov byli poprvy a naposledy.
A kdyz jsem videl faktury a rozpocty casu, nedivim ze si muzou dovolit nizsi hodinovou sazbu nez autorizak, kdyz jim ukon trva dvakrat tak dlouho. Stejny dojmy jsem mel kdyz jsem tam byl ja.
Prvni z kolegu zacal jezdit do autorizaku ke Kurtzovi a nemuze si to vynachvalit (oboustranne komunikujou, dodrzujou terminy, pouzivaj original dily), druhej ani nevim kde ted servisuje.
Mimochodem, predpokladam ze jako ne-autorizak nemaji na dily na starsi auta slevu 25%, pletu se? To s cenou taky dokaze dost zahejbat ve prospech autorizaku. Kdyz jsem se ptal na cenu opravy odvetrani, byli drazsi nez Pruhonickej autorizak.
Jo, a mne nasadili spatne vsech sest zapalovacich kabelu na svicky na PRV, coz jim nadosmrti nezapomenu, snad rok jsem hledal proc to nekdy vynechava a jindy ne...
A aby to nebylo pochopeno spatne, ani jeden z bodu se netyka servisu Davida Patocky co je naproti, tam co vim bylo vzdy vse ok a i ja jsem s nim byl vzdy spokojen.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
T6R
jak jsem psal výše, já jsem s nimi spokojen byl, na druhou stranu už jsem zde četl mnoho názorů, že ne vždy je všechno ok. I to je třeba důvod, proč kompletní zadní brzdy, tj. kotouče a destičky, které mě příští interval čekají, nechám udělat v Průhonickém triu a rozvody v budoucnu taktéž... Ono možná když budou vědět, že člověk ty servisy střídá, třeba si dají více záležet...
Davidu Patočkovi bych dle referenci svěřil všechno, jenže mi napsal, že běžný servis již nedělá
Davidu Patočkovi bych dle referenci svěřil všechno, jenže mi napsal, že běžný servis již nedělá
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
T6R
Nojo, je to věc názoru a následné volby.
Já mám práce moc, a kdo má nějaké negativní pocity z návštěvy protějšího servisu, holt musí jinam.
Vždyť by to bylo nelidsky nudné, kdyby si někdo na nějakou nepovedenou opravu nepostěžoval, ať je to autorizovaný,
nebo neautorizovaný servis.
Ovšem chytráci musejí uznat, že k pochybení může dojít v každém servisu, ať už v komunikaci, nebo povedení opravy, ale
správně se tady uvádí, že je důležitý přístup při nápravě problému.
Ochotně, vstřícně s omluvou a ne se snůškou lží, že je to něčím jiným, a zdarma.
A to se jim myslím daří, protože o té záměně tlumičů vím dobře.
Dělal to nový kolega, který dělal dlouhá léta ve Fordu a na první pohled nepoznal Nivomaty od zesílených obyč. tlumičů, navíc
dle VIN to mělo sedět. Takže došlo k montáži obyč. tlumičů v kombinaci s nivomatovými pružinami, což
má za následek jakési snížení zadku auta, jako by byly utahané pružiny.
Je to jejich blbost, a nemělo se to stát, ale není to zas tak fatální error, a byl bleskově napraven.
Podstatně horší je, když vám v autorizovaném servisu v 90 000km nevymění napínák plochého řemene, potom se vám potká motor, a následuje jejich návrh na výměnu motoru za 140 000kč
A to je velice častý případ, a ani jednou to konkrétní servis neřešil, jako reklamaci, ani půl na půl.
Proto ty potkané motory končí u mě, a proto nemám čas na ty Vaše tlumiče
.....a dál to rozvádět nebudu....
Já mám práce moc, a kdo má nějaké negativní pocity z návštěvy protějšího servisu, holt musí jinam.
Vždyť by to bylo nelidsky nudné, kdyby si někdo na nějakou nepovedenou opravu nepostěžoval, ať je to autorizovaný,
nebo neautorizovaný servis.
Ovšem chytráci musejí uznat, že k pochybení může dojít v každém servisu, ať už v komunikaci, nebo povedení opravy, ale
správně se tady uvádí, že je důležitý přístup při nápravě problému.
Ochotně, vstřícně s omluvou a ne se snůškou lží, že je to něčím jiným, a zdarma.
A to se jim myslím daří, protože o té záměně tlumičů vím dobře.
Dělal to nový kolega, který dělal dlouhá léta ve Fordu a na první pohled nepoznal Nivomaty od zesílených obyč. tlumičů, navíc
dle VIN to mělo sedět. Takže došlo k montáži obyč. tlumičů v kombinaci s nivomatovými pružinami, což
má za následek jakési snížení zadku auta, jako by byly utahané pružiny.
Je to jejich blbost, a nemělo se to stát, ale není to zas tak fatální error, a byl bleskově napraven.
Podstatně horší je, když vám v autorizovaném servisu v 90 000km nevymění napínák plochého řemene, potom se vám potká motor, a následuje jejich návrh na výměnu motoru za 140 000kč
A to je velice častý případ, a ani jednou to konkrétní servis neřešil, jako reklamaci, ani půl na půl.
Proto ty potkané motory končí u mě, a proto nemám čas na ty Vaše tlumiče
.....a dál to rozvádět nebudu....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 580
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
T6R
Moje zkusenosti z T6R:
Hodnoceni na uvod: 4/10.
Proc?
Jiz pred rokem jsem nechaval opravovat nejake veci a diferencial, komunikace fakt hruza. Na cenovou nabidku jsem cekal presne 18 dni, a to mi ji zaslali az po tom jak jsem se pripomel. Krome toho fakt bidna komunikace, nikdo nevi co a jak a nikoho to nezajima..
Tento rok zacala zlobit prevodovka tak jsem velmi dlouho uvazoval, kam s ni. Prvni volba byla ZP automatic, kde me vsak sklidnili s tim, ze volny termin maji az za x mesicu....takze automaticky druha volba p. Patocka - Praha, na zaklade vesmes jen dobrych zkusenosti ostatnich clenu fora.
Objednani OK, termin dodrzeli (ale to jen kvuli tomu, ze se do toho obul znovu p. Patocka ktery vice-mene slibil ze prevodovka bude hotova do urciteho terminu a byla.
Vyzvednuti tragedie (ze strany T6R). Par drobnosti, tak napriklad:
Na fakture uvedena polozka kterou jsem nevedl co tam dela (cidlo tlaku paliva). Logicky nasleduje ma otazka, co to je, proc to bylo vymeneno bez informace predem? Odpoved - "no to jsme vam pane museli vymenit". Ehm, tak tedy proc, ptam se? Finalni odpoved byla doslova "Nevim co po me vlastne chcete".
Pak byl nablizku p. Patocka, ktery jednoduse ve dvou vetach vysvetli, proc se menilo. Hotovo, dekuji, takhle mi to stacilo. Konecne.
Pan na recepci/prijimaci technik, proste trpi syndromem vyhoreni alebo ja nevim...
Mel jsem nahradni auto, prevzato v 12:00, vraceno presne o tyden 16:00. Nauctovano samozrejme 8 dnu (chapu, tak to proste vychazi, ale pro-zakaznicky pristup to neni, hlavne kdyz nechate v servisu 80tis kc a za 450kc/denne bez dph dostanete 18 letou V70 s rozstekanym automatem...
Pak, dohodnuto postelovani zadnych dveri, po shlednuti karosarem a jeho stanoviskem "je to v poradku, muzeme to alespon promazat" se dohodneme na promazani. Promazani samozrejme neprobehlo, suplovalo se to vystrikanim mazivem zvenku kliky pri predani auta. No dekuju teda. Mimochodom, dnes jsem auto nechal u jineho karosare nech se na to mrkne jesli se s tim neda fakt nic delat, a po 20minutach prace dvere nastavil eno-nuno.
No a nejspis posledni vec, v kufru se neco nejspis prevazelo (mame tu velke auto, proc to nevyuzit na prevoz veci, ze jo) - nevim co, jak a kdy ale na zadni strane sedacek mam ted hezky otisk od neceho spinaveho, hlavne ze jsem pred mesicem nechal tepovat kufr. Toto jsem ani uz "nereklamoval", protoze by to dopadlo nejspis nasledovne: "Ne pane, to urcite ne, to tam jiz bylo kdyz jste auto privezl".
I kdyz verim ze demontaz a motaz prevodovky probehla vyborne, vyse uvedene zadrhelely v komunikaci me popravde nejak nenastvali - stane se rekneme, ale zaspineny kufr je uz nad caru.
Pozor, timto hodnotim servis T6R, naopak, s praci p. Patocky, ktery pro ne opravuje prevodovky, jsem plne spokojen
Hodnoceni na uvod: 4/10.
Proc?
Jiz pred rokem jsem nechaval opravovat nejake veci a diferencial, komunikace fakt hruza. Na cenovou nabidku jsem cekal presne 18 dni, a to mi ji zaslali az po tom jak jsem se pripomel. Krome toho fakt bidna komunikace, nikdo nevi co a jak a nikoho to nezajima..
Tento rok zacala zlobit prevodovka tak jsem velmi dlouho uvazoval, kam s ni. Prvni volba byla ZP automatic, kde me vsak sklidnili s tim, ze volny termin maji az za x mesicu....takze automaticky druha volba p. Patocka - Praha, na zaklade vesmes jen dobrych zkusenosti ostatnich clenu fora.
Objednani OK, termin dodrzeli (ale to jen kvuli tomu, ze se do toho obul znovu p. Patocka ktery vice-mene slibil ze prevodovka bude hotova do urciteho terminu a byla.
Vyzvednuti tragedie (ze strany T6R). Par drobnosti, tak napriklad:
Na fakture uvedena polozka kterou jsem nevedl co tam dela (cidlo tlaku paliva). Logicky nasleduje ma otazka, co to je, proc to bylo vymeneno bez informace predem? Odpoved - "no to jsme vam pane museli vymenit". Ehm, tak tedy proc, ptam se? Finalni odpoved byla doslova "Nevim co po me vlastne chcete".
Pak byl nablizku p. Patocka, ktery jednoduse ve dvou vetach vysvetli, proc se menilo. Hotovo, dekuji, takhle mi to stacilo. Konecne.
Pan na recepci/prijimaci technik, proste trpi syndromem vyhoreni alebo ja nevim...
Mel jsem nahradni auto, prevzato v 12:00, vraceno presne o tyden 16:00. Nauctovano samozrejme 8 dnu (chapu, tak to proste vychazi, ale pro-zakaznicky pristup to neni, hlavne kdyz nechate v servisu 80tis kc a za 450kc/denne bez dph dostanete 18 letou V70 s rozstekanym automatem...
Pak, dohodnuto postelovani zadnych dveri, po shlednuti karosarem a jeho stanoviskem "je to v poradku, muzeme to alespon promazat" se dohodneme na promazani. Promazani samozrejme neprobehlo, suplovalo se to vystrikanim mazivem zvenku kliky pri predani auta. No dekuju teda. Mimochodom, dnes jsem auto nechal u jineho karosare nech se na to mrkne jesli se s tim neda fakt nic delat, a po 20minutach prace dvere nastavil eno-nuno.
No a nejspis posledni vec, v kufru se neco nejspis prevazelo (mame tu velke auto, proc to nevyuzit na prevoz veci, ze jo) - nevim co, jak a kdy ale na zadni strane sedacek mam ted hezky otisk od neceho spinaveho, hlavne ze jsem pred mesicem nechal tepovat kufr. Toto jsem ani uz "nereklamoval", protoze by to dopadlo nejspis nasledovne: "Ne pane, to urcite ne, to tam jiz bylo kdyz jste auto privezl".
I kdyz verim ze demontaz a motaz prevodovky probehla vyborne, vyse uvedene zadrhelely v komunikaci me popravde nejak nenastvali - stane se rekneme, ale zaspineny kufr je uz nad caru.
Pozor, timto hodnotim servis T6R, naopak, s praci p. Patocky, ktery pro ne opravuje prevodovky, jsem plne spokojen
Naposledy upravil(a) hefaistos dne 07 zář 2018 13:28, celkem upraveno 3 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1347
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
T6R
Koukam, ze se v T6R stale ni nezmenilo. Nechapu, ze tam furt nekdo jezdi a nechapu Jiricku, ktery s tim nic nedela:-(
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
T6R
Psal jsem zde zkušenost s autem, které přijelo z T6R po opravě za mnou na diagnostiku, a ať už ta zkušenost byla pochvalná nebo nebyla, nevyžádal jsem si k tomu svolení majitele a proto příspěvek mažu. Omlouvám se tedy za plevelení.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 12 úno 2022 22:31, celkem upraveno 2 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
T6R
V pondělí zjistím pravdu ze zakázkového listu v T6R, a až potom bych přibarvoval emoce.
Je potřeba vycházet z objednaných prací a vzájemných informací servis - zákazník, na vadný PCV ventil jsem upozornil já osobně,
když jsem na tomto konkrétním autě projížděl automatickou převodovku po opravě.
Co a jak se tam domluvilo sem doplním
Je potřeba vycházet z objednaných prací a vzájemných informací servis - zákazník, na vadný PCV ventil jsem upozornil já osobně,
když jsem na tomto konkrétním autě projížděl automatickou převodovku po opravě.
Co a jak se tam domluvilo sem doplním
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 481
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
- It’s my birthday
T6R
David Patočka píše:V pondělí zjistím pravdu ze zakázkového listu v T6R, a až potom bych přibarvoval emoce.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
T6R
Ano, chápu.
Celou věc jsme již vyřešili na té správné úrovni, a neveřejnou formou. Koneckonců tak by to mělo v případě pocitu nespokojenosti i být.
Dnes je sice moderní dávat svoje pocity najevo veřejně na facebooku, instagramu a podobných vymoženostech moderní doby, ale není to zcela správné bez možnosti vyjádření protistrany.
Ve zkratce lze tedy říci, že auto bylo opraveno v rámci zadaných prací na zakázkovém listě, dále formou domluvených víceprací nad rámec zakázky,
a jednou nevyřešenou věcí v podobě PCV ventilu, který nebyl skladem ani u dodavatele.
Takže zákazník si auto ve smluveném termínu vyzvedl a byl poučen o nutnosti výměny tohoto dílu. Bohužel je nutno zmínit, že servis T6R by si měl
tyto předané informace zákazníkům nechat ztvrdit podpisem, a kopii předat do rukou zákazníka.
Potom by nedocházelo k nedorozuměním, že zákazník neví co se vlastně má měnit a proč, a z jakého důvodu se to vlastně neudělalo.
Toť výsledek mého nezávislého šetření, neboť já jsem osobou nezúčastněnou tohoto konkrétního problému.
Celou věc jsme již vyřešili na té správné úrovni, a neveřejnou formou. Koneckonců tak by to mělo v případě pocitu nespokojenosti i být.
Dnes je sice moderní dávat svoje pocity najevo veřejně na facebooku, instagramu a podobných vymoženostech moderní doby, ale není to zcela správné bez možnosti vyjádření protistrany.
Ve zkratce lze tedy říci, že auto bylo opraveno v rámci zadaných prací na zakázkovém listě, dále formou domluvených víceprací nad rámec zakázky,
a jednou nevyřešenou věcí v podobě PCV ventilu, který nebyl skladem ani u dodavatele.
Takže zákazník si auto ve smluveném termínu vyzvedl a byl poučen o nutnosti výměny tohoto dílu. Bohužel je nutno zmínit, že servis T6R by si měl
tyto předané informace zákazníkům nechat ztvrdit podpisem, a kopii předat do rukou zákazníka.
Potom by nedocházelo k nedorozuměním, že zákazník neví co se vlastně má měnit a proč, a z jakého důvodu se to vlastně neudělalo.
Toť výsledek mého nezávislého šetření, neboť já jsem osobou nezúčastněnou tohoto konkrétního problému.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
T6R
Vše se vysvětlilo a vyřešilo. A stydím se, protože je to přesně tak, jak David píše a tady se nedalo navzdory maximální snaze stihnout všechno. A zákazník při přejímce vozu úplně nepochopil, co je třeba, protože s trochou nadsázky nerozlišuje mezi odvětráním a pneumatikou
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 1 rok 10 měsíců
- Bydliště: Rokycany
- Vůz: Xc60 B4 Diesel 145kw 2020
T6R
Zdravím,
jako nový majitel hledám nějaký rozumný servis. Původní majitel mého auta poslední servis nechával provádět zde T6R, (malý servis) olej a filtry.
Říkal, že Volvo Selekt záruka mi zde nepadá, protože mají mít vyjímku od Volva a můžou servisovat i auta v záruce. Je to pravda ?
A další otázka mam se obávat sem dávat tento novější typ auta ? Nebo raději v rámci selekt záruky, která je ještě 1,5 roků dávat třeba to Průhonic ?
Ono čtu negativní zkušenosti, jak na autorizovaný, tak i na T6R. Kolega mi doporučuje Kurtze, když už autorizovaný servis.
Děkuji moc
jako nový majitel hledám nějaký rozumný servis. Původní majitel mého auta poslední servis nechával provádět zde T6R, (malý servis) olej a filtry.
Říkal, že Volvo Selekt záruka mi zde nepadá, protože mají mít vyjímku od Volva a můžou servisovat i auta v záruce. Je to pravda ?
A další otázka mam se obávat sem dávat tento novější typ auta ? Nebo raději v rámci selekt záruky, která je ještě 1,5 roků dávat třeba to Průhonic ?
Ono čtu negativní zkušenosti, jak na autorizovaný, tak i na T6R. Kolega mi doporučuje Kurtze, když už autorizovaný servis.
Děkuji moc
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12377
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
T6R
Hele každý ti řekne něco jinýho. Zajeď se na servis domluvit do obou servisů a uvidíš, kde ti to bude příjemnější. Dobrou práci odvedou oba, jen přístup k zákazníkům mají odlišný a každý potřebuje jiný přístup aby byl spokojen.
Někdo nepotřebuje kávičku a obchodní plky s pány v kravatách a rád si poslechne co a jak s autem a co ho čeká, no a někdo si zase rád dá kávičku a poslechne si, jak je autíčko krásný a že ho to nebude bolet a za chviličku bude hotovo
Někdo nepotřebuje kávičku a obchodní plky s pány v kravatách a rád si poslechne co a jak s autem a co ho čeká, no a někdo si zase rád dá kávičku a poslechne si, jak je autíčko krásný a že ho to nebude bolet a za chviličku bude hotovo
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4406
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
T6R
K pražským (respektive těsně za hranicí Prahy) autorizákům: já jsem byl vždy osobně spokojen v Průhonicích (k nim patří i Stodůlky a Dejvice) i u Kurtzů ve Vestci. Ale celkově sympatičtější mi je právě ten Vestec. Škoda, že už odešel do důchodu pan Věroslav Soukup.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 98
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Příbram
- Vůz: je toho víc
T6R
Já musím říct, že v T6R jsem byl vždycky spokojenej. Ale od té doby co mám doma tři krabice, tak už využívám jiné servisy, protože bych to skrz T6R neufinancoval
_________________
S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
S90 3.0 1997 automat 150kW, Honda CR-V 2.2 2007 manual 2007 104 kW Alfa Romeo 156 2.5 V6 2001 manual
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V40 T4 2001 manual - je pryč, C70 2.5T 1997 automat 142 kW , S60 2.5T AWD 2007 manual BSR 187 kW - už dělá radost někomu jinému, S60 2,4i 2002 manual 125 kW - je pryč RIP, V70XC AWD 2.5T 1998 manual 142 kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé