T6R
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
T6R
red bloky maj vodni pumpu mimo rozvodovy řemen, nebudu se jich zastavat, jen upřesnuji info
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
T6R
tak to je jiná...
ale taky jsem psal, že : "Vodní pumpa, pokud je na rozvodech ( na 460 jí mám na plochém řemenu), by se měla měnit vždy automaticky s rozvodami"
V tom případě si deanoli nemůže stěžovat, protože vyměnit rozvody a vyměnit vodní pumpu jsou dvě různé věci.
ale taky jsem psal, že : "Vodní pumpa, pokud je na rozvodech ( na 460 jí mám na plochém řemenu), by se měla měnit vždy automaticky s rozvodami"
V tom případě si deanoli nemůže stěžovat, protože vyměnit rozvody a vyměnit vodní pumpu jsou dvě různé věci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 270
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kostelec
T6R
nezbývá než se omluvit - jak jsem si ověřil tak vodní pumpa u mé 940 skutečně s rozvody nesouvisí.
Pumpu si rád nechám v T6R opravit/vyměnit - tedy pokud mě vezmou za to napadení na milost...
Pumpu si rád nechám v T6R opravit/vyměnit - tedy pokud mě vezmou za to napadení na milost...
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 672
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
T6R
Já byl v T6R nedávno, dělali mi přední stabilizátory. Práce a cena normální, čím si ale kazí reputaci, je úroveň služeb okolo, které (ne)poskytují. Na objednávce mají moje číslo, tak bych očekával, že když je auto hotové, tak zavolají, že si pro něj mohu přijet a řeknou mi cenu. Ale to nefunguje, musím tam volat sám a cenu stejně nevědí, že ji určitě spočítají, než tam přijedu... To jsou drobnosti, které kazí celkový dojem. Dokonce jsem o tom před lety mluvil přímo s Jiřičkou, ale jak vidět, k srdci si to nevzali.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo V90 D4 AWD Inscription
T6R
Jezdím do T6R se čtyřicítkou (předtím s V70) a nemůžu si stěžovat. Ceny sice nejsou vyloženě nízké, ale práce vždycky bez problémů a normálně mi volají, že si auto můžu vyzvednout a kolik to bude stát. Mám sice podezření, že naposledy špatně diagnostikovali jeden problém, ale to se může stát každému a vzhledem k tomu, že to nijak neřešili (takže jsem za to ani nic neplatil), tak je můžu doporučit.
_________________
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
je: Volvo V90 D4 AWD Inscription
bylo: Volvo 960 3.0 I6, 91; Volvo V70 2.5Tdi, 1998; Volvo V40 2.0T, 2001; Volvo 240 GL combi B230FD, 1993; Volvo XC70 2.5T, 2005; Volvo V60 D5 2013
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha-západ
T6R
Volbludu (V70 TDI) jsem v T6R kupoval a rovnou nechal udělat rozvody. Vodní pumpa, kterou mi tam dali vydržela necelejch 50 tisíc, než se úplně rozpadla. Na to, že má vydržet 120 s rozvodama a i potom má podle oficiálního manuálu bejt jenom zkontrolovaná a mechanik má rozhodnout, jestli ji vyměnit, nebo nechat na další rozvody (i když rozumnej mechanik ji prej mění automaticky) docela blbý. Zejména když to, že to odnesla jen ona a ne celý rozvody byla jen a pouze obrovská klika...
Skoro teď lituju, že jsem ji nechal vyhodit a nedovezl jim ji do T6R jako stylový těžítko...
Skoro teď lituju, že jsem ji nechal vyhodit a nedovezl jim ji do T6R jako stylový těžítko...
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
T6R
Nedavno jsem mel auto servisovany v T6R. Predchozi majitel na nem vubec nesetril, do urciteho bodu (nez auto poskodili zlodeji) do nej nevahal investovat nemale castky. Protoze si sam auto neodservisuje a protoze jim duveroval, vzdy ho tam daval s tim, at vymeni vse, co je potreba, udelaji veskery potrebny servis a pri platbe faktur, jejihz vyse podle me vyrazne prekracovala hranici dobreho vkusu, mel vzdy dojem, ze za tu hromadu penez jeho auto dostalo veskery potrebny servis.
Nevim, podle mne mohli aspon jednou za tech pet let vymenit polorozpadle svicky....
Nevim, podle mne mohli aspon jednou za tech pet let vymenit polorozpadle svicky....
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
T6R
Ja je moc nedoporucuju, auto mam koupene od nich s tim, ze je ve skvele kondici, nove rozvody, brzdy atd. Ve skutecnosti na brzdy nikdo nesahl, zadni koutoce byly made in india a nebrzdily vubec. Rozvody total zfusovane. Mistni experti vam vymeni ramena ale na naslednou geometrii se vykaslou. Never more
-
Offline
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
T6R
Proto hned vedle k Davidovi Patkočkovi !voko píše:Ja je moc nedoporucuju, auto mam koupene od nich s tim, ze je ve skvele kondici, nove rozvody, brzdy atd. Ve skutecnosti na brzdy nikdo nesahl, zadni koutoce byly made in india a nebrzdily vubec. Rozvody total zfusovane. Mistni experti vam vymeni ramena ale na naslednou geometrii se vykaslou. Never more
http://www.svedskedily.cz/
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 3087
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
T6R
geometrii možná dělali. Mě ji dělali taky. Ale buďto mají olšové ruce, šikmé oči nebo naprd nářadí. Asi 80km po této geometrii jsem byl na STK a tam zjistili, že mám sbíhavost snad o 3° větší. Následná geometrie jinde toto potvrdila. Samozřejmě následovaly vytáčky, že jsem musel trefit díru, že to není možný atp. Tenkrát byla daná silnice naprosto prostá děr.
Naštvali mě i tím, že když jsem se jich ptal kolik bude stát geometrie, tak řekli cifru (ne zrovna malá), ale fakturována byla tato cifra + hodinová práce. Na tyhle "skryté poplatky" jsem alergický. To je jako kdybych si za odvirování PC řekl 500Kč a po provedení k tomu naúčtoval 6h práce.
Naštvali mě i tím, že když jsem se jich ptal kolik bude stát geometrie, tak řekli cifru (ne zrovna malá), ale fakturována byla tato cifra + hodinová práce. Na tyhle "skryté poplatky" jsem alergický. To je jako kdybych si za odvirování PC řekl 500Kč a po provedení k tomu naúčtoval 6h práce.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13611
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
T6R
Jsem jim ruce nepůjčovaleLzyx píše:Ale buďto mají olšové ruce, šikmé oči nebo naprd nářadí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
T6R
Pan VOKO
se nám tady nově zaregistroval, aby svůj první příspěvek mohl formou blitku, směrovat rovnou do Modřan.
Jak jste si jistě povšimli, nikdy se tady ani já, ani nikdo z T6R, nevyjadřuje ke konkurenci.
Pokud má někdo potřebu tady házet hovna pod novým Nickem, aby se nevědělo odkud to fouká, tak tady asi brzo
napíšu, kolik věcí se posralo v Lysolajích a jakým způsobem to potom řešili.
se nám tady nově zaregistroval, aby svůj první příspěvek mohl formou blitku, směrovat rovnou do Modřan.
Jak jste si jistě povšimli, nikdy se tady ani já, ani nikdo z T6R, nevyjadřuje ke konkurenci.
Pokud má někdo potřebu tady házet hovna pod novým Nickem, aby se nevědělo odkud to fouká, tak tady asi brzo
napíšu, kolik věcí se posralo v Lysolajích a jakým způsobem to potom řešili.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
T6R
Tak to pardon, ale já jsem doopravdy exzákazník t6r a né fejkovej nick, to si vyprošuju. U t6r se ke mě nechovali špatně a snažili se mi vyjít stříc, o tom žádná, jen spoustu věcí neřekli nebo odflákli.David Patočka píše:Pan VOKO
se nám tady nově zaregistroval, aby svůj první příspěvek mohl formou blitku, směrovat rovnou do Modřan.
Jak jste si jistě povšimli, nikdy se tady ani já, ani nikdo z T6R, nevyjadřuje ke konkurenci.
Pokud má někdo potřebu tady házet hovna pod novým Nickem, aby se nevědělo odkud to fouká, tak tady asi brzo
napíšu, kolik věcí se posralo v Lysolajích a jakým způsobem to potom řešili.
Měnili obě přední ramena (na 2x) a geometrii nedělali, neni na fakturách a jiný mechanik diagnostikoval sbíhavost. Geometrie je v tomhle případě nezbytná, mě to nějak tehdy nedocházelo.
pak ty rozvody, urozvodů značky fixem a šroubovákem (), některé díly poškozené kvapnou prací.
nějak jsem předpokládal, že v autě co prodávají se vyznají do posledního šroubku, když je to navíc servis, ale chyba lávky. TO auto je ale v rámci portfolia volva vcelku exot a bylo nad nejspíč nad jejich síly, díly se blbě shání, motor vw třeba tak neumí a ostatně xcéčka asi sypou líp
Ještě na závěr pochvala za perfektní konzervaci motorového prostoru olejem z řízení Stím řízením to je taky ošemetné, ale teď je tam to původní repaslé z něměcka tak uvidíme
TO auto jsem koupil už pár let zpátky takže ty zkušenosti jsou pár let staré, ale až teď mám nějaké lepší informace jak to auto na tom bylo. Pochopil jsem, že narážíte na konkurenci u šárky, tam jsem se byl jednou taky podívat. Nicméně TO restauroval člověk mimo volvo kruhy co dělá spíš kde co a hlavně dýzly
Pan VOKO
-
Offline
- Příspěvky: 208
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
T6R
No poblíž sídlí Marra, ale to dost pochybuju, že kdyby něco skonili, tak že by se k tomu nepostavili čelem.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
T6R
Ty wole, to je fraška tady jeden se zaregistruje, druhej se zaregistruje a každej píše něco jinýho. To jsou kecy zase. Kdo má s téšester špatnou zkušenost, tak tam nejezdi, lebo by bol KIkOT .
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
T6R
já s T6R nemám špatnou zkušenost a nejezdím tam, bo to mám daleko
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 903
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
T6R
a když už do Prahy opravdu jedu, tak většinoudoktor píše:já s T6R nemám špatnou zkušenost a nejezdím tam, bo to mám daleko
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
T6R
hlavne nejezdete za Volvo servisem do Berouna.. nevim kdo tam servisuje Volva, ale dotycnej muze byt rad ze to nevim
-
Offline
- Příspěvky: 3087
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
T6R
tam se servisujou tahače, ne? Tam bych jel s osobákem leda na výměnu turba
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
T6R
Tak já se můžu přidat taky na stranu spokojených v T6R, byl jsem tam zatím na první prohlídce s C30, vše super, od rychlého přijmutí na servis, přes vyčíslení ceny (která pak seděla) až po vydání (auto mi po domluvě předali po zavírací době).
Doporučil jsem i bráchovi, taky vše ok, jen teda co mě zarazilo- vyměnili držáky na značky, aniž by to bylo někde uvedené nebo se souhlasem (máme oba na autech naše vlastní, takže to není jedno), přitom mě zůstaly netknutý.
Každopádně detail, příště to pro jistotu nahlásím, že nechci, kdyby náhodou, ale až zase bude třeba na autě něco udělat, tak tam jedu
Doporučil jsem i bráchovi, taky vše ok, jen teda co mě zarazilo- vyměnili držáky na značky, aniž by to bylo někde uvedené nebo se souhlasem (máme oba na autech naše vlastní, takže to není jedno), přitom mě zůstaly netknutý.
Každopádně detail, příště to pro jistotu nahlásím, že nechci, kdyby náhodou, ale až zase bude třeba na autě něco udělat, tak tam jedu
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
T6R
Mam stejnou zkusenost, se servisem jako takovym problem neni, ale drzak jsem zniceny nemel a misto NONAME vozim drzak T6R. Na to mne upozornit, nebo se zeptat mohli, pravda. Pocitam ze priste mi nalepi polepy na dvereBezpřezdívky píše:Tak já se můžu přidat taky na stranu spokojených v T6R, byl jsem tam zatím na první prohlídce s C30, vše super, od rychlého přijmutí na servis, přes vyčíslení ceny (která pak seděla) až po vydání (auto mi po domluvě předali po zavírací době).
Doporučil jsem i bráchovi, taky vše ok, jen teda co mě zarazilo- vyměnili držáky na značky, aniž by to bylo někde uvedené nebo se souhlasem (máme oba na autech naše vlastní, takže to není jedno), přitom mě zůstaly netknutý.
Každopádně detail, příště to pro jistotu nahlásím, že nechci, kdyby náhodou, ale až zase bude třeba na autě něco udělat, tak tam jedu
_________________
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
T6R
Ano, je to pravda, měli by se při sepsání zakázky zeptat, zda s tím majitel souhlasí.
Je totiž vyhazování peněz to tam lidem cpát, když to stejně sundají a dají si tam něco jiného.
Už jsem jim to několikrát říkal, ale občas na to zapomenou, asi....
Také jsem navrhoval mnohem levnější a ekologičtější řešení.
Vyrobit nálepky se stejným nápisem, jako jsou jejich podznačníky, a to tam nalepit.
Kdo to nebude chtít, tak to strhne a bude mít svůj původní, a je to.
No a komu to nevadí, dělat Jiřičkovi reklamu, tak dostane alespoň nějakou slevu.
Je totiž vyhazování peněz to tam lidem cpát, když to stejně sundají a dají si tam něco jiného.
Už jsem jim to několikrát říkal, ale občas na to zapomenou, asi....
Také jsem navrhoval mnohem levnější a ekologičtější řešení.
Vyrobit nálepky se stejným nápisem, jako jsou jejich podznačníky, a to tam nalepit.
Kdo to nebude chtít, tak to strhne a bude mít svůj původní, a je to.
No a komu to nevadí, dělat Jiřičkovi reklamu, tak dostane alespoň nějakou slevu.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé