Napinak remenu V70 TDI

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
elde
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 138
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Vůz: V70 II TDI
Bydliště: Děčín

Napinak remenu V70 TDI

Příspěvek od elde »

Zdravim, pri volnobeznych otackach se mi zacal z motoru linout zvuk podobny uvolnenemu plechu. Jakmile se trosku prida plyn, zvuk ustane. Vypada to na napinak remenu, toho co je na nem naveseno cerpadlo, klima, ... Muj dvorni garazovy mechanik se dival do vsech katalogu (tedy krome orig. volvo), ale tento dil nenasel. Vzhledem k tomu, ze se jedna o VW motor, tipoval bych, ze by to melo nekde existovat, ale bez VW cisla to nejsou schopni objednat. Posledni moznost je pak objednavka original Volvo dilu, tam jsem to jeste nezkousel, protoze se uz predem desim ceny. Na druhou stranu by to bylo asi nejlepsi. Takze muj dotaz zni, mam riskovat neoriginalni dil, tedy od VW, a pokud ano, pod jakym VW znacenim bych ho nasel? Diky moc za jakoukoliv odpoved.
_________________
je:
740GL, 1984, B230K, 5q
740GLE, 1986, B230E, 4q+OD - depozit
V70 II, 2000, 2.5 TDI, manual

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7325
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Příspěvek od neuman zdenek »

Při výměně rozvodú jsem měnil všechny kladky tedy napínáky a taky mně řval kompresor klimatizace ,Marra mne vyměnil ložiska a je klid cena ložisek cca tuším 1600 kč.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5771
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: J. Hradec

Příspěvek od dali »

U VW je to motor typ AEL, kterej se dával do Audi A6 1.generace. (Nevím jak komplet rozvody, ale třeba vodní pumpa je totožná na všechny 2,5TDI pětiválce, takže taky s tou na transportéra- motory AHY, AXG...). Je otázka jestli třeba zrovna Volvo nemá jinej kompresor na klimu? Tam by se něco mohlo lišit (třeba délka řemenu).
Když to budeš kupovat v čechách moc si s cenou u VW nepomůžeš. Rakousko, Německo, to je úplně jiná. Třeba na komplet rozvodech na Transportéra (materiál) se dalo ušetřit přes 2000Kč, a dnešní kurzy eura asi úsporu eště zvýší.
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

Time4Tea
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 224
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno

Příspěvek od Time4Tea »

Napínák řemene agregátů jsem teěka řešil http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=6144
Ve volvu 4900 s dph...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
https://picasaweb.google.com/1001343628 ... 9983/Volvo

Marek Vild
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 389
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Marek Vild »

Když obědnáš díly od VW, tak objednáš originál. Máš v tom motor z VW.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Zpět na „Jak co opravit???“