Mám chtít původní alternátor?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#1 Mám chtít původní alternátor?
V servisu mi měnili alternátor za nový (XC60). Nevrátili mi ale ten původní. Mám ho dodatečně chtít? Dá se třeba prodat někam na repas?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#2 Mám chtít původní alternátor?
Jasné. Dá sa pekne zrepasovať a môže slúžiť ešte veľmi dlho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#3 Mám chtít původní alternátor?
Jde o to, jestli ten "nový" není již repasovaný = spousta eshopů ho chtějí zpět oproti záloze. To samý s brzdový třmeny. Nebo jsi to měl v autorizáku?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#4 Mám chtít původní alternátor?
Pokud to bylo v autorizáku, tak je to vcelku pochopitelné. Jedná se o vratný díl. Pokud ho servis nevrátí, Volvo mu ho naúčtuje. Částka se pohybuje kolem 6 tisíc korun.
Mimochodem, ať už byla výměna provedena kdekoli, nový alternátor je s největší pravděpodobností repasovaný, byť ve fabrice. Nový jako nový se vyskytuje pouze v nových autech.
Mimochodem, ať už byla výměna provedena kdekoli, nový alternátor je s největší pravděpodobností repasovaný, byť ve fabrice. Nový jako nový se vyskytuje pouze v nových autech.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4954
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#5 Mám chtít původní alternátor?
Silně pochybuji, že by tady prodávali repasované alternátory
http://shop.elancar.cz/rc-4635-r-alternator-volvo-s60-2-4-d-bosch-0124525001-8602275
http://shop.elancar.cz/rc-4635-r-alternator-volvo-s60-2-4-d-bosch-0124525001-8602275
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#6 Mám chtít původní alternátor?
Šlo o autorizovaný servis. Dodatečně mi napsali, že alternátor vrací výrobci a díky tomu na ten nový kus byla slevu 20%, o kterou přijdu, pokud budu chtít ten původní vrátit. Já jim odepsal, že tuto slevu na faktuře u alternátoru nevidím. Jejich odpověď je, že tato sleva byla započtena už do jednotkové ceny za nový kus - 12 714,80 Kč.
Když si ale ten samý materiál najdu zde: http://autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=36012619&odeslat=+&trideni=1 Moc se v tom nevyznám, ale přijde mi divné, že by výrobce uváděl ceny hned se slevou za původní kus, když neví, jestli mu nějaký původní kus budu vracet. Mám z toho prostě divný pocit, že něco nehraje, na druhou stranu nechci autorizák zbytečně prudit a z něčeho je obviňovat, když je to třeba jen moje neznalost.
Díky za Váš názor.
Když si ale ten samý materiál najdu zde: http://autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=36012619&odeslat=+&trideni=1 Moc se v tom nevyznám, ale přijde mi divné, že by výrobce uváděl ceny hned se slevou za původní kus, když neví, jestli mu nějaký původní kus budu vracet. Mám z toho prostě divný pocit, že něco nehraje, na druhou stranu nechci autorizák zbytečně prudit a z něčeho je obviňovat, když je to třeba jen moje neznalost.
Díky za Váš názor.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#7 Mám chtít původní alternátor?
No, ak máš 500,- Euro na alternátor, tak potom či ti vrátili starý alebo nie, by ti mohlo byť úplne jedno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Mám chtít původní alternátor?
Však dyť to vychází, ne? Novej 15 klacíčků a po slevě téměř jako cena bez DPH
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4954
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#9 Mám chtít původní alternátor?
Podle mě, je to banda zlodějů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#10 Mám chtít původní alternátor?
To je druhá strana věciRomulusw píše:Podle mě, je to banda zlodějů
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#11 Mám chtít původní alternátor?
Nevychází, protože ta jednotková cena uvedená na faktuře (12 714,-) je bez DPH. Tedy buď na těch stránkách volvo uvádí už ceny po slevě za vrácení původního dílu nebo nevím...z-d-e-n-a píše:Však dyť to vychází, ne? Novej 15 klacíčků a po slevě téměř jako cena bez DPH
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#12 Mám chtít původní alternátor?
Promiň, ale o tom to přece není...IgorS píše:No, ak máš 500,- Euro na alternátor, tak potom či ti vrátili starý alebo nie, by ti mohlo byť úplne jedno
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#13 Mám chtít původní alternátor?
Pýtal si sa ale, či máš chcieť pôvodný alternátor. Keďže si dal 500,- Euro za nový, či obnovený alternátor, pričom za 80 - 120 Euro sa možno dal zrepasovať ten tvoj pôvodný, neviem čo by si robil s tým pôvodným, keď evidentne v peniazoch problém nie je. Naviac ako sa ukázalo, že servis ten pôvodný použili na vrátenie dodávateľovi ale účtovali ti aj tak cenu plnú = cenu nového alternátora a s tým si tiež nemal problém, keď si si to dal robiť. Pozeral som do cenníka a ten tvoj alternátor 36012619 stojí originál Volvo 522,24 € fungl nový, bez nároku na vrátenie starého. Aspoň za toľko ho môžem kúpiť od dodávateľa. Takže usudzujem, že keď si sa o to nezaujímal dopredu a neriešil výhodnosť, či finančnú stránku investície do alternátora, môže to byť jedno. Ale ak si už mal 500 Euro na alternátor, tak podľa mňa bolo výhodnejšie kúpiť za 530 E nový, starý by ti ostal, ten si mohol dať zrepasovať a zrepasovaný predať alebo ho predať neopravený.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#14 Mám chtít původní alternátor?
No přesně takto jsem to chtěl udělat. Bohužel jsem předpokládal, že původní alternátor je uložený v kufru, protože nic neříkali o tom, že ho budou vracet výrobci.,a při převzetí auta jsem to nezkontroloval. Až druhý den ráno otvírám kufr a nic tam uložené není. Tak jim píšu, že bych ten původní chtěl zpět. Oni že OK, že mi ho brátí, pak mi ale do´čují další 4 tis., protože to jim prý naúčtuje výrobce za nevrácený původní díl. No a já se snažím dopátrat, kde jako mají být ty ušetřené 4 tis., když cena bez DPH na faktuře je stejná jako cena bez DPH na inetu.IgorS píše: tak podľa mňa bolo výhodnejšie kúpiť za 530 E nový, starý by ti ostal, ten si mohol dať zrepasovať a zrepasovaný predať alebo ho predať neopravený.
Pořád věřím, že nejde z jejich strany o úmysl (vrátit výrobci alternátor, uplatnit u něj slevu, ale nenaúčtovat ji zákazníkovi) a že jenom něčemu špatně rozumím.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 Mám chtít původní alternátor?
Rozumíš tomu velice správněpekische píše:No přesně takto jsem to chtěl udělat. Bohužel jsem předpokládal, že původní alternátor je uložený v kufru, protože nic neříkali o tom, že ho budou vracet výrobci.,a při převzetí auta jsem to nezkontroloval. Až druhý den ráno otvírám kufr a nic tam uložené není. Tak jim píšu, že bych ten původní chtěl zpět. Oni že OK, že mi ho brátí, pak mi ale do´čují další 4 tis., protože to jim prý naúčtuje výrobce za nevrácený původní díl. No a já se snažím dopátrat, kde jako mají být ty ušetřené 4 tis., když cena bez DPH na faktuře je stejná jako cena bez DPH na inetu.IgorS píše: tak podľa mňa bolo výhodnejšie kúpiť za 530 E nový, starý by ti ostal, ten si mohol dať zrepasovať a zrepasovaný predať alebo ho predať neopravený.
Pořád věřím, že nejde z jejich strany o úmysl (vrátit výrobci alternátor, uplatnit u něj slevu, ale nenaúčtovat ji zákazníkovi) a že jenom něčemu špatně rozumím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#16 Mám chtít původní alternátor?
Pri mojich skúsenostiach so servismi sa bojím toho, že tvoja viera bude v tomto sklamaná, pretože asi presne o to, čo píšeš im išlo. No a preto, že nemám toľko peňazí na alternátor ako ty a mám už svoje skúsenosti so servismi, musel som si alternátor zrepasovať sám.pekische píše:Bohužel jsem předpokládal, že původní alternátor je uložený v kufru, protože nic neříkali o tom, že ho budou vracet výrobci.
Pořád věřím, že nejde z jejich strany o úmysl (vrátit výrobci alternátor, uplatnit u něj slevu, ale nenaúčtovat ji zákazníkovi) a že jenom něčemu špatně rozumím.
Ale mám za to, že po správnosti ťa mali informovať o spôsobe opravy vopred a prípadne ti dať aj na výber spôsob opravy, či za protihodnotu starého ti dajú lacnejší alebo v plnej cene nový + vrátia ti starý. Keď to mám v cenníku ako dostupnú položku bez nároku na vrátenie starého alternátora, tak určite je možnosť výmeny aj takým spôsobom, že ti neodoberú starý kus. Znamenáe oni si volili takúto možnosť a nedali ti na výber. Druhá vec je, prečo je u nich cena alternátora bez DPH s protihodnotou starého rovná cene nového bez vrátenia starého a s DPH v Eurách.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Mám chtít původní alternátor?
Jednoduše jsi jim zaplatil víc, než jsi mohl a oni mají vyšší zisk než by mohli mít.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#18 Mám chtít původní alternátor?
Autorizovany servis automaticky vracia alternator do svedska, cena noveho je s podmienkou ze stary vratia, len to bola chyba prijimacieho technika ze tuto informaciu neposunul dalej. podobne ako motor, prevodovka, starter, servoriadenie, ci turbo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#19 Mám chtít původní alternátor?
Protože tady všichni motáte jablka s hruškami, a to bohužel i autorizovaný servis.
Takže:
1) ty jsi nedostal starý díl zpět, protože se jedná o vratný díl a servis má povinnost ho vrátit do Volva, jinak dostane pokutu. To, že jste si to neujasnili před opravou je problém servisu a jejich komunikace s tebou
2) slevu jsi dostal NE proto, že ti nevrátí zpět starý díl, ale proto, že máš auto starší čtyř let. Výše slevy je pak přímo úměrná věku auta a je jak na originální díly, tak na práci.
3) autond a podobné ceníky samozřejmě uvádí cenu dílu bez ohledu na to, jestli je díl vratný nebo ne. Pokud bys trval na vrácení tohoto konkrétního alternátoru, servis by po tobě měl chtít částku 4.426,- Kč včetně dph. To je přesná částka, kterou Volvo naúčtuje servisu, pokud tento díl nebude vrácen. Částka se může měnit dle aktuálního kurzu Eura.
Takže:
1) ty jsi nedostal starý díl zpět, protože se jedná o vratný díl a servis má povinnost ho vrátit do Volva, jinak dostane pokutu. To, že jste si to neujasnili před opravou je problém servisu a jejich komunikace s tebou
2) slevu jsi dostal NE proto, že ti nevrátí zpět starý díl, ale proto, že máš auto starší čtyř let. Výše slevy je pak přímo úměrná věku auta a je jak na originální díly, tak na práci.
3) autond a podobné ceníky samozřejmě uvádí cenu dílu bez ohledu na to, jestli je díl vratný nebo ne. Pokud bys trval na vrácení tohoto konkrétního alternátoru, servis by po tobě měl chtít částku 4.426,- Kč včetně dph. To je přesná částka, kterou Volvo naúčtuje servisu, pokud tento díl nebude vrácen. Částka se může měnit dle aktuálního kurzu Eura.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#20 Mám chtít původní alternátor?
Nakoupil jsem draze, protože jsem v tomto směru bez zkušeností. Volali mi odpoledne, že alternátor odchází a že jestli jim schválím navýšení ceny opravy. Musmí se ale rozhodnout rychle do čtvrt hodiny prý musí odeslat výrobci objednávku, aby to přišlo druhý den. Ptám se, jestli je jiná možnost, než nový alternátor - oni říkají, že ne. Že sice znali pána co repasoval a věřili mu, ale ten před rokem umřel a teď nikoho nemají, takže jedině nový alternátor. Tak říkám, že když jiná cesta není, tak asi zbytečná otázka a že teda mají alternátor objednat. Protože jsem v autech neznalec, netušil jsem, že alternátor se dá v klidu repasovat. To vše jsem si dohledal až následně. Ale proto jsem jel do autorizáku, protože jsem očekával, že tam mě budou o všech možnostech informovat a že jim půjde především o spokojeného zákazníka. Naivní, teď už vím.
Určitě jsem zaplatil víc, než jsem musel.... nesouhlasím ale, že oni mají zisk větší, než by mohli mít. Pokud se ukáže, že se chovali úmyslně tak, aby mě obrali, tak přišli o zákazníka, který by k nim jezdil pravidelně. Takže spíše i peníze přišli...
Zatím s nimi ještě komunikuji, aby mi celou věc vysvětlili. Naposledy jsem je požádal, aby mi poslali fakturu na ND od výrobce.
Určitě jsem zaplatil víc, než jsem musel.... nesouhlasím ale, že oni mají zisk větší, než by mohli mít. Pokud se ukáže, že se chovali úmyslně tak, aby mě obrali, tak přišli o zákazníka, který by k nim jezdil pravidelně. Takže spíše i peníze přišli...
Zatím s nimi ještě komunikuji, aby mi celou věc vysvětlili. Naposledy jsem je požádal, aby mi poslali fakturu na ND od výrobce.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Mám chtít původní alternátor?
Tak to jsem vůbec netušil.Fíla píše: 1) ty jsi nedostal starý díl zpět, protože se jedná o vratný díl a servis má povinnost ho vrátit do Volva, jinak dostane pokutu. To, že jste si to neujasnili před opravou je problém servisu a jejich komunikace s tebou
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#22 Mám chtít původní alternátor?
tak to je hodně naivní požadavek, sorry. To je jako bys chtěl v Tescu, aby ti ukázali fakturu, za kolik kupují rohlíkypekische píše: Naposledy jsem je požádal, aby mi poslali fakturu na ND od výrobce.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#23 Mám chtít původní alternátor?
Fíla píše:Protože tady všichni motáte jablka s hruškami, a to bohužel i autorizovaný servis.
Takže:
1) ty jsi nedostal starý díl zpět, protože se jedná o vratný díl a servis má povinnost ho vrátit do Volva, jinak dostane pokutu. To, že jste si to neujasnili před opravou je problém servisu a jejich komunikace s tebou
2) slevu jsi dostal NE proto, že ti nevrátí zpět starý díl, ale proto, že máš auto starší čtyř let. Výše slevy je pak přímo úměrná věku auta a je jak na originální díly, tak na práci.
3) autond a podobné ceníky samozřejmě uvádí cenu dílu bez ohledu na to, jestli je díl vratný nebo ne. Pokud bys trval na vrácení tohoto konkrétního alternátoru, servis by po tobě měl chtít částku 4.426,- Kč včetně dph. To je přesná částka, kterou Volvo naúčtuje servisu, pokud tento díl nebude vrácen. Částka se může měnit dle aktuálního kurzu Eura.
ad2/ když jsem se začal dodatečně vyptávat, napsali mi, že na alternátor započítali 20% slevu za auto starší 4 roky a ještě dalších 20% za to, že vrátí původní díl výrobci. Sleva za auto 4+ na mé faktuře viditelně účtovaná je. Sleva za vrácení původního dílu výrobci na faktuře vidět není. Když jsem se na to doptával, napsali, že tato sleva je započítána už v jednotkové ceně na faktuře. Jenomže tato jednotková cena na faktuře (už se slevou, jak oni říkají) je shodná s cenou za stejný díl nabízený na autond.
ad3/ jak tomu má rozumět? na autond tedy uvádí cenu jakou? se slevou 20% za vratný díl, nebo bez ní?
Naposledy upravil(a) pekische dne 23 lis 2017 16:49, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#24 Mám chtít původní alternátor?
Fíla píše:tak to je hodně naivní požadavek, sorry. To je jako bys chtěl v Tescu, aby ti ukázali fakturu, za kolik kupují rohlíkypekische píše: Naposledy jsem je požádal, aby mi poslali fakturu na ND od výrobce.
Já vím, však je to žádost. Jen čekám, jestli mi vyjdou vstříc, aby mi ukázali, když mám pochybnosti, že vše účtovali, jak měli.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC60
#25 Mám chtít původní alternátor?
Asi nejřetelnější bude, když odcituji z jejich emailu:
"Alternátor v kufru nebyl , protože se jedná o náhradní díl , který je zahrnut do systému Exchange (výměnný díl – výrobce nám pošle nový díl a starý pokažený se vrací výrobci zpět ) ,,tomu také odpovídá zvýhodněná cena této skupiny dílů podléhající vrácení a to o 20% a navíc ještě jste dostal slevu na Akci 5+ a to je dalších 20% . Pokud trváte na vyzvednutí starého alternátoru tak v tom nevidím problém ale v tom případě je potřeba uhradit částku 4219 Kč . Tato částka nám bude při nevrácení starého alternátoru doúčtována výrobcem alternátoru. Tento program distribuce ND podléhajícím vyměnému způsobu funguje u všech značek nejen u společnosti Volvo."
"Alternátor v kufru nebyl , protože se jedná o náhradní díl , který je zahrnut do systému Exchange (výměnný díl – výrobce nám pošle nový díl a starý pokažený se vrací výrobci zpět ) ,,tomu také odpovídá zvýhodněná cena této skupiny dílů podléhající vrácení a to o 20% a navíc ještě jste dostal slevu na Akci 5+ a to je dalších 20% . Pokud trváte na vyzvednutí starého alternátoru tak v tom nevidím problém ale v tom případě je potřeba uhradit částku 4219 Kč . Tato částka nám bude při nevrácení starého alternátoru doúčtována výrobcem alternátoru. Tento program distribuce ND podléhajícím vyměnému způsobu funguje u všech značek nejen u společnosti Volvo."
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek