960 - hloubka zavazadloveho prostoru?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
960 - hloubka zavazadloveho prostoru?
Ahoj,
Uvazuju o porizeni ojeteho Volva, nejzajimavejsi model mi pripadaji posledni 960ky. Tj. po faceliftu. Pochopitelne kombik.
Potreboval bych vedet, jak hluboky je zavazadlovy prostor po sklopeni zadnich sedacek. Jestli tim vznikne rovna plocha, a jak dlouha.
Potreboval bych totiz auto ve kterem muzu obcas prespat. A merim skoro 2 metry...
Vite to nekdo, nebo muzete to zmerit? Na webu jsem hledal marne.
Kdyz se sklapeji zadni operadla, vyklapi se sedaky dopredu? Myslim, ze jsem to tak videl nekde na fotce, ale nevim uz, jestli to byla 960. Doslo tim k vyplneni prostoru za prednimi sedadly, ale bohuzel taky ke zkraceni 'prostoru na spani'.
Diky moc,
Stepan
Uvazuju o porizeni ojeteho Volva, nejzajimavejsi model mi pripadaji posledni 960ky. Tj. po faceliftu. Pochopitelne kombik.
Potreboval bych vedet, jak hluboky je zavazadlovy prostor po sklopeni zadnich sedacek. Jestli tim vznikne rovna plocha, a jak dlouha.
Potreboval bych totiz auto ve kterem muzu obcas prespat. A merim skoro 2 metry...
Vite to nekdo, nebo muzete to zmerit? Na webu jsem hledal marne.
Kdyz se sklapeji zadni operadla, vyklapi se sedaky dopredu? Myslim, ze jsem to tak videl nekde na fotce, ale nevim uz, jestli to byla 960. Doslo tim k vyplneni prostoru za prednimi sedadly, ale bohuzel taky ke zkraceni 'prostoru na spani'.
Diky moc,
Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
-
Offline
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Re: 960 - hloubka zavazadloveho prostoru?
181 cm, mám 186 cm a spát se tam dá pohodlně šejdrem (pokud chceš spát s partnerkou, musí být kompaktnějších rozměrů, jako ta moje). Resp. ono by se dalo spát rovně a na boku, ale ta podlaha je pro mé boky příliš tvrdá.SO píše:Ahoj,
Uvazuju o porizeni ojeteho Volva, nejzajimavejsi model mi pripadaji posledni 960ky. Tj. po faceliftu. Pochopitelne kombik.
Potreboval bych vedet, jak hluboky je zavazadlovy prostor po sklopeni zadnich sedacek. Jestli tim vznikne rovna plocha, a jak dlouha.
Potreboval bych totiz auto ve kterem muzu obcas prespat. A merim skoro 2 metry...
Vite to nekdo, nebo muzete to zmerit? Na webu jsem hledal marne.
Kdyz se sklapeji zadni operadla, vyklapi se sedaky dopredu? Myslim, ze jsem to tak videl nekde na fotce, ale nevim uz, jestli to byla 960. Doslo tim k vyplneni prostoru za prednimi sedadly, ale bohuzel taky ke zkraceni 'prostoru na spani'.
Diky moc,
Stepan
Ano, sedáky se vyklápějí dopředu a opěradla se do nich zaklesnou, podlaha je tak rovná a nepruží.... sedáky se samozřejmě dají vyndat.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 5597
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
nemluvis ty o 745?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
delka po sklopeni operaku jest 186 cm, mezi podbehy je cca 102cm (850 ma 113cm)
sedaky se vyklapi dopredu, pro zvednuti slouzi pekne kozene poutko
plocha je samozrejme uplne rovna a soucasne v jedne rovine s naraznikem - zadna nakladaci hrana!!!
sedaky se vyklapi dopredu, pro zvednuti slouzi pekne kozene poutko
plocha je samozrejme uplne rovna a soucasne v jedne rovine s naraznikem - zadna nakladaci hrana!!!
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Diky za odpoved,
> delka po sklopeni operaku jest 186 cm, mezi podbehy je cca 102cm (850 ma 113cm)
To teda znamena, ze 850 je stejne dlouha, a v nejuzsim miste sirsi....
Vzdycky jsem mel pocit, ze 960ky jsou vetsi. Teda ne ze bych jich moc videl. Asi maji jine usporadani vnitrniho prostoru.
Jestli muzu, mel bych jeste par otazek k 960:
1. Od kdy maji evropskou homologaci, aby se daly jednoduse dovezt? Nekde ve foru jsem cetl, ze od '96 ji maji vsechna Volva. Znamena to, ze do '95 zadne? A nebo jen nektere modely?
2. Byly nejake zmeny v modelove rade po faceliftu? Na strankach anglickeho volvoklubu http://www.volvoclub.org.uk/faq/BuyingU ... ngaUsed960 pisou, ze v roce '96 doslo k vyraznym zmenam, ze Nivomaty jsou az od tohoto roku, a ze se zmenila ridici jednotka. Je to pravda, nebo tyto zmeny byly soucasne s faceliftem (tj. podzim '94)? Mozna se to tyka jen verze s rizenim vpravo.
Neboli, je duvod si priplatit za rocnik '96?
3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?
4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.
Diky, snad to neni moc otazek najednou.
Stepan
> delka po sklopeni operaku jest 186 cm, mezi podbehy je cca 102cm (850 ma 113cm)
To teda znamena, ze 850 je stejne dlouha, a v nejuzsim miste sirsi....
Vzdycky jsem mel pocit, ze 960ky jsou vetsi. Teda ne ze bych jich moc videl. Asi maji jine usporadani vnitrniho prostoru.
Jestli muzu, mel bych jeste par otazek k 960:
1. Od kdy maji evropskou homologaci, aby se daly jednoduse dovezt? Nekde ve foru jsem cetl, ze od '96 ji maji vsechna Volva. Znamena to, ze do '95 zadne? A nebo jen nektere modely?
2. Byly nejake zmeny v modelove rade po faceliftu? Na strankach anglickeho volvoklubu http://www.volvoclub.org.uk/faq/BuyingU ... ngaUsed960 pisou, ze v roce '96 doslo k vyraznym zmenam, ze Nivomaty jsou az od tohoto roku, a ze se zmenila ridici jednotka. Je to pravda, nebo tyto zmeny byly soucasne s faceliftem (tj. podzim '94)? Mozna se to tyka jen verze s rizenim vpravo.
Neboli, je duvod si priplatit za rocnik '96?
3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?
4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.
Diky, snad to neni moc otazek najednou.
Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
1. Od kdy maji evropskou homologaci, aby se daly jednoduse dovezt? Nekde ve foru jsem cetl, ze od '96 ji maji vsechna Volva. Znamena to, ze do '95 zadne? A nebo jen nektere modely?
Ze zemí EU můžeš dovézt jakkoli staré auto.
3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?Lyžiny jsou uchyceny přes střechu,takže buď sundat čalounění střechy a domontovat (pasují i s jiných vozů) nebo použít jiné uchycení
4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.
U 960 po faceliftu (bídák) jsou ceny ND mnohem vyšší než u starých modelů
Jiné tlumiče (vepředu MC Pherson vs.u staršího modelu pouze vložky,vzadu Nivomat vs klasika tlumič) zadní náprava multilink(pohodlná jízda,ale spoustu dílů podléhající opotřebení za šílené ceny)
jinak brzdy na tom budou cenově srovnatelné.Téměř vše se dá sehnat v druhovýrobě.
Pokud chceš auto nenáročné na provoz doporučuji sáhnout po starší modelové řadě 9xx,7xx s tuhou zadní nápravou,tam jsou ceny popisovaných ND zhruba za 1/6 ceny.
koukni např.
Repase zadní nápravy na 700
Repase přední nápravy
Ze zemí EU můžeš dovézt jakkoli staré auto.
3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?Lyžiny jsou uchyceny přes střechu,takže buď sundat čalounění střechy a domontovat (pasují i s jiných vozů) nebo použít jiné uchycení
4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.
U 960 po faceliftu (bídák) jsou ceny ND mnohem vyšší než u starých modelů
Jiné tlumiče (vepředu MC Pherson vs.u staršího modelu pouze vložky,vzadu Nivomat vs klasika tlumič) zadní náprava multilink(pohodlná jízda,ale spoustu dílů podléhající opotřebení za šílené ceny)
jinak brzdy na tom budou cenově srovnatelné.Téměř vše se dá sehnat v druhovýrobě.
Pokud chceš auto nenáročné na provoz doporučuji sáhnout po starší modelové řadě 9xx,7xx s tuhou zadní nápravou,tam jsou ceny popisovaných ND zhruba za 1/6 ceny.
koukni např.
Repase zadní nápravy na 700
Repase přední nápravy
-
Offline
- Příspěvky: 1794
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
1) od 96, ale privezt muzes jakekoliv auto ze zeme EU a prihlasit ho pokud melo platne papiry a technickou. Takze te tohle omezeni nemusi trapit
2) Zmeny jsou dost drasticke, zmenilo se opravdu hodne, napravy, oplastovani, svetla vcpredu, halda plechariny, palubni deska, okna atd... Vetsina beznych servisnich dilu z 960I na 960 II (S/V90) jednoduse napsuje. Dily jsou navic drazsi nez na 960 I. Nivomaty byly i pred faceliftem, ale byly jine, s predchozim modelem nejsou zamenne, Navic zadni naprava s laminatovym listovym perem nic jineho nez NIVO nikdy nemela... bohuzel tlumice jsou hooodne drahe, stejne jako treba silentbloky do tohoto typu napravy. Pri nakupu si to hodne peclive zkontroluj... JA OSOBNE BYCH 960II (RESP S/V90) NECHTEL, RADEJI STARSI MODELY, JSOU SERVISNE LEVNEJSI A NEJSOU O TOLIK HORSI ABY SE TO VYPLATILO.
3) hagusy muzes dodelat jak originalni tak uni, stejne jako muzes pouzit klasicke nosice treba od Neumanna, sam je pouzivam a pasuji i na 960II
4) servisni naklady 960II ve srovnani s 850 jsou srovnatelne, mozna nepatrne vyssi, 960II oproti 7xx/9xxI jsou vyrazne vyssi. Dily jsou realitivne dostupne, nektere vsak pouze original. Originalni dily jsou k dodani do dvou dnu takze se neni ceho bat ve smyslu dostupnosti.... neorigo dily jsou k sehnani take vcelku bez potizi.... neni to horsi nez treba v pripade 850ky
2) Zmeny jsou dost drasticke, zmenilo se opravdu hodne, napravy, oplastovani, svetla vcpredu, halda plechariny, palubni deska, okna atd... Vetsina beznych servisnich dilu z 960I na 960 II (S/V90) jednoduse napsuje. Dily jsou navic drazsi nez na 960 I. Nivomaty byly i pred faceliftem, ale byly jine, s predchozim modelem nejsou zamenne, Navic zadni naprava s laminatovym listovym perem nic jineho nez NIVO nikdy nemela... bohuzel tlumice jsou hooodne drahe, stejne jako treba silentbloky do tohoto typu napravy. Pri nakupu si to hodne peclive zkontroluj... JA OSOBNE BYCH 960II (RESP S/V90) NECHTEL, RADEJI STARSI MODELY, JSOU SERVISNE LEVNEJSI A NEJSOU O TOLIK HORSI ABY SE TO VYPLATILO.
3) hagusy muzes dodelat jak originalni tak uni, stejne jako muzes pouzit klasicke nosice treba od Neumanna, sam je pouzivam a pasuji i na 960II
4) servisni naklady 960II ve srovnani s 850 jsou srovnatelne, mozna nepatrne vyssi, 960II oproti 7xx/9xxI jsou vyrazne vyssi. Dily jsou realitivne dostupne, nektere vsak pouze original. Originalni dily jsou k dodani do dvou dnu takze se neni ceho bat ve smyslu dostupnosti.... neorigo dily jsou k sehnani take vcelku bez potizi.... neni to horsi nez treba v pripade 850ky
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Akorát bych doplnil informaci od Travexe, že na pofaceliftový model se silentbloky na z. nápravu přestaly vyrábět a nejsou ani v druhovýrobě.martinopel píše:
4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.
U 960 po faceliftu (bídák) jsou ceny ND mnohem vyšší než u starých modelů
Jiné tlumiče (vepředu MC Pherson vs.u staršího modelu pouze vložky,vzadu Nivomat vs klasika tlumič) zadní náprava multilink(pohodlná jízda,ale spoustu dílů podléhající opotřebení za šílené ceny)
jinak brzdy na tom budou cenově srovnatelné.Téměř vše se dá sehnat v druhovýrobě.
Pokud chceš auto nenáročné na provoz doporučuji sáhnout po starší modelové řadě 9xx,7xx s tuhou zadní nápravou,tam jsou ceny popisovaných ND zhruba za 1/6 ceny.
koukni např.
Repase zadní nápravy na 700
Repase přední nápravy
Jinak ano - také jsem o tom autě uvažoval a kromě spotřeby mě odradilo to, jaký je to atyp... těch "bídákovek" se vyrobilo v poměru k ostatním modelům strašně málo.
850 bude asi potenciálně servisně nákladnější, ovšem zase se budou díly radikálně lépe shánět... a je to modernější auto ve všech ohledech. Já šel cestou 850. Nicméně 960 fbídáku je jednoznačně reprezentativnější model, než 850.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
jak uz psali kluci, globalni homolagace Te nemusi zajimat, kazdopadne volva ji mely od modeloveho roku 1996SO píše:1. Od kdy maji evropskou homologaci, aby se daly jednoduse dovezt? Nekde ve foru jsem cetl, ze od '96 ji maji vsechna Volva. Znamena to, ze do '95 zadne? A nebo jen nektere modely?
od modeloveho roku 1995 (vyroba od prazdnin 1994) probehlo mnoho zbesilych zmen, ktere me od letosniho jara, kdy jsem devitku koupil, staly skoro 50k kc a jeste me mnoho penez stat budouSO píše:2. Byly nejake zmeny v modelove rade po faceliftu? Na strankach anglickeho volvoklubu http://www.volvoclub.org.uk/faq/BuyingU ... ngaUsed960 pisou, ze v roce '96 doslo k vyraznym zmenam, ze Nivomaty jsou az od tohoto roku, a ze se zmenila ridici jednotka. Je to pravda, nebo tyto zmeny byly soucasne s faceliftem (tj. podzim '94)? Mozna se to tyka jen verze s rizenim vpravo.
Neboli, je duvod si priplatit za rocnik '96?
naprosta vetsina 960 II kombi, ktere jsem videl (hlavne na netu) lyziny maSO píše:3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?
servisni naklady ve srovnani s 850 jsou naprosto nesrovnatelneSO píše:4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.
napriklad tlumice
850 - 5600,-CZK
960 - 23500,-CZK
vyfuk je o neco lepsi nez v 850, neb ta ho ma jako jeden kus, cili vymena se u 850 prodrazi
na druhou stranu Saman tvrdi, ze dokud existujou trubky, plechy a svarecka, neni treba kupovat novy vyfuk

multilink je chutofka sam o sobe - prave se mi vys*al levej silentblok, menit je potreba oba dva najednou (jeden stoji cca 7000,-CZK)
zadni tlumice a silentbloky v multilinku maji pry zivotnost 70k km - tajne doufam ze to nejni pravda a ze diky prevazne mimomestskemu provozu se zivotnost vyrazne prodlouzi
jinak u 960 prvni generace neni potreba menit cele predni tlumice, staci vymenit patronu v phersonu - zalezitost do 2000,-CZK za kayabu, da se poridit i noname za 1300,-CZK
dale drazsi jsou zadni kotouce, jsou opet atypicke, bohuzel k horsimu
snad jediny, co je u druhe generace levnejsi nez u prvni, jsou rozvody - u prvni generace se meni po 45k km, u druhe geenrace po 120k km
cili ne ze by byly levnejsi, to naopak, ale halt vydrzi skoro trikrat tolik

pisu to mirne chaoticky, jak mi to prichazi na mysl, ale urcite se s tim poperes
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
-
Offline
- Příspěvky: 1794
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
Bidaku, srovnavas cenu normalnich tlumicu na 850 s cenou nivo do 960 II takze hrusky s jabkama.... nivomaty pro oboje vyjdou +/- stejne. Problem je v tom, ze do 960 II nedas std tlumice - musis zachovat NIVO. U 960 I bylo mozne po vymene pruzin dat std tlumic a pak jsi byl cenou nekde jinde....
jinak vyfuk na 960 I a na 960 II je identicky (pro B6304* urcite), ted jsem ho kupoval a komplet od katu dozadu pod 5000 penez.....(s drakonickou slevou, jinak vychazi asi na 8000 v MOC)
Jedinou slabinou je motor z meho pohledu. Trilitr je sqelej (B6304*) ale zere i mensi stromky kolem cesty, B280ka ve starsich modelej je na ho* (krom toho ze jeste vic zere tak navic ani nejede), B6254ka ma nejslabsi misto v rozvodech (rady praskaji a nikdo nevi proc), spotreba je srovnatelna s trilitrem. Vychodisko by bylo nejake turbicko, ale u novejsich modelu se nedelalo... takze si stejne clovek nevybere....
jinak vyfuk na 960 I a na 960 II je identicky (pro B6304* urcite), ted jsem ho kupoval a komplet od katu dozadu pod 5000 penez.....(s drakonickou slevou, jinak vychazi asi na 8000 v MOC)
Jedinou slabinou je motor z meho pohledu. Trilitr je sqelej (B6304*) ale zere i mensi stromky kolem cesty, B280ka ve starsich modelej je na ho* (krom toho ze jeste vic zere tak navic ani nejede), B6254ka ma nejslabsi misto v rozvodech (rady praskaji a nikdo nevi proc), spotreba je srovnatelna s trilitrem. Vychodisko by bylo nejake turbicko, ale u novejsich modelu se nedelalo... takze si stejne clovek nevybere....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
ale vzdyt to sam pises - z beznejch modelu 850 nema nivomaty snad zadna (prvne jsem je videl na bobikovo T5R), zato 960 II je maj uplne vsechny, tagze srovnani je velice pripadnetravex píše:Bidaku, srovnavas cenu normalnich tlumicu na 850 s cenou nivo do 960 II takze hrusky s jabkama.... nivomaty pro oboje vyjdou +/- stejne. Problem je v tom, ze do 960 II nedas std tlumice - musis zachovat NIVO. U 960 I bylo mozne po vymene pruzin dat std tlumic a pak jsi byl cenou nekde jinde....

_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Diky za 'spatne' zpravy, asi jste mi usetrili spoustu penez.
Nejspis teda skoncim u 850ky...
Prece jen, jak jsou na tom 940ky? Tam k faceliftu nedoslo, predpokladam ze teda ani k dalsim zmenam k horsimu. Jsou az do konce vyroby (tusim '98) spolehlive? Bez premrstenych nakladu na udrzbu?
Diky,
Stepan
Nejspis teda skoncim u 850ky...
Prece jen, jak jsou na tom 940ky? Tam k faceliftu nedoslo, predpokladam ze teda ani k dalsim zmenam k horsimu. Jsou az do konce vyroby (tusim '98) spolehlive? Bez premrstenych nakladu na udrzbu?
Diky,
Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 5597
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jjj naklady o prd, v radech stokorun.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 1794
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
u 940ky se toho menilo u novejsich modelu (94 ->) malo.... v zasade jen zadni bocni okna, listy, madlo na zadnich dverich, listy na zadnich blatnicich u kombika a zadni lampy u kombajnu, zadni sedadla. Vse ostatni zustalo praktick ybeze zmen a o servisu 940 plati to jsem napsal vyse o 7xx/9xx obecne.... proste pohoda... v kazdem pripade levnejsi nez v pripade 850SO píše:Diky za 'spatne' zpravy, asi jste mi usetrili spoustu penez.
Nejspis teda skoncim u 850ky...
Prece jen, jak jsou na tom 940ky? Tam k faceliftu nedoslo, predpokladam ze teda ani k dalsim zmenam k horsimu. Jsou az do konce vyroby (tusim '98) spolehlive? Bez premrstenych nakladu na udrzbu?
Diky,
Stepan
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
No zatim slouzi, tak snad dobry... 
S tim vykrvacenim, prej 'kdyz clovek neni bidak, aby spravoval i to co neni potreba spravovat, tak to docela jde' <konec citatu>, tak uvidim.
No a kdyz 850 jsou taaak maly... A kdyz 940 jsou novejsi jen v turbu, ktery (LPT i HPT) zere vic, aspon papirove, nez 960 ... A kdyz sehnat 960 ve slusnym stavu se zda jednodussi nez u obou vyse uvedenych modelu, a cenove to vyjde nastejno ...
Jen jedna vec me udivuje, a to mizerny odkladaci prostory. Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas? Do kasliku pred spolujezdce se nevejde, do kapes ve dverich taky ne ... Nechapu, kterej trubka to designoval. Jinak zatim spokojenost
Stepan

S tim vykrvacenim, prej 'kdyz clovek neni bidak, aby spravoval i to co neni potreba spravovat, tak to docela jde' <konec citatu>, tak uvidim.
No a kdyz 850 jsou taaak maly... A kdyz 940 jsou novejsi jen v turbu, ktery (LPT i HPT) zere vic, aspon papirove, nez 960 ... A kdyz sehnat 960 ve slusnym stavu se zda jednodussi nez u obou vyse uvedenych modelu, a cenove to vyjde nastejno ...
Jen jedna vec me udivuje, a to mizerny odkladaci prostory. Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas? Do kasliku pred spolujezdce se nevejde, do kapes ve dverich taky ne ... Nechapu, kterej trubka to designoval. Jinak zatim spokojenost

Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
-
Offline
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Grats, nahoď fotky.SO píše:No zatim slouzi, tak snad dobry...
S tim vykrvacenim, prej 'kdyz clovek neni bidak, aby spravoval i to co neni potreba spravovat, tak to docela jde' <konec>, tak uvidim.
No a kdyz 850 jsou taaak maly... A kdyz 940 jsou novejsi jen v turbu, ktery (LPT i HPT) zere vic, aspon papirove, nez 960 ... A kdyz sehnat 960 ve slusnym stavu se zda jednodussi nez u obou vyse uvedenych modelu, a cenove to vyjde nastejno ...
Jen jedna vec me udivuje, a to mizerny odkladaci prostory. Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas? Do kasliku pred spolujezdce se nevejde, do kapes ve dverich taky ne ... Nechapu, kterej trubka to designoval. Jinak zatim spokojenost![]()
Stepan
Zezadu na předních sedačkách jsou takový moc šikovný kapsy, na autoatlas jako dělaný. Jinak odkládací prostory... na co... máš luxusní vůz, golfový hole se ti vejdou do kufru vedle malé tašky s kreditní kartou a spodním prádlem a rukavice uložíš do přihrádky (v EN glovebox). Jsi aristokrat nebo bordelář?

_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Jo, to jsem chtěl také napsat.bidak píše:autoatlas se i s antenou pripevnuje bud na predni sklo, nebo se drzak sroubuje z boku na palubkuSO píše:Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas?
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
hoši nestrašteho. dobře jsi udělal, protože 960 po facelifu je moooc krásný vůz. A to je důležitý. Každej chlap by si měl koupit auto, se kterým bude spokojenej. Jak furt chodíš kolem horké kaše, tak je to na vohon. Kup si, po čem toužíš (pokud na to máš. Já chci ještě Rollse, ale to je jiná písnička), a když se ti to bude sr...t, pak to řeš. Vždyť problémy jsou od toho, aby se řešili. Navíc 850 má kde kdo, ale 960 má Bídák (a všichni mu ji závidíme) a možná ještě pár lidiček. Takže spíše individualita.
Taky doufám, že jsi aristokrat a ne bordelář. Bordelář může jezdit v žiguliku. no néé.
Gratuluji a nahoď foto. jsme napnuti, tak ať neprasknem.
čus Peklo
Taky doufám, že jsi aristokrat a ne bordelář. Bordelář může jezdit v žiguliku. no néé.
Gratuluji a nahoď foto. jsme napnuti, tak ať neprasknem.
čus Peklo
_________________
264TE - 1977, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 1999, 2.4 benzin / 265 - 1979, B27E,
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979
264TE - 1977, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 1999, 2.4 benzin / 265 - 1979, B27E,
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979
-
Offline
- Příspěvky: 5597
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
amen.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
- Bydliště: Spytihněv
Ted´já
Což o to,
svezení je to krásné...
V.
svezení je to krásné...

V.