960 - hloubka zavazadloveho prostoru?

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
SO
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2006 23:59
Bydliště: Praha

960 - hloubka zavazadloveho prostoru?

Příspěvek od SO »

Ahoj,

Uvazuju o porizeni ojeteho Volva, nejzajimavejsi model mi pripadaji posledni 960ky. Tj. po faceliftu. Pochopitelne kombik.
Potreboval bych vedet, jak hluboky je zavazadlovy prostor po sklopeni zadnich sedacek. Jestli tim vznikne rovna plocha, a jak dlouha.
Potreboval bych totiz auto ve kterem muzu obcas prespat. A merim skoro 2 metry...

Vite to nekdo, nebo muzete to zmerit? Na webu jsem hledal marne.

Kdyz se sklapeji zadni operadla, vyklapi se sedaky dopredu? Myslim, ze jsem to tak videl nekde na fotce, ale nevim uz, jestli to byla 960. Doslo tim k vyplneni prostoru za prednimi sedadly, ale bohuzel taky ke zkraceni 'prostoru na spani'.

Diky moc,
Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Re: 960 - hloubka zavazadloveho prostoru?

Příspěvek od tnemec »

SO píše:Ahoj,

Uvazuju o porizeni ojeteho Volva, nejzajimavejsi model mi pripadaji posledni 960ky. Tj. po faceliftu. Pochopitelne kombik.
Potreboval bych vedet, jak hluboky je zavazadlovy prostor po sklopeni zadnich sedacek. Jestli tim vznikne rovna plocha, a jak dlouha.
Potreboval bych totiz auto ve kterem muzu obcas prespat. A merim skoro 2 metry...

Vite to nekdo, nebo muzete to zmerit? Na webu jsem hledal marne.

Kdyz se sklapeji zadni operadla, vyklapi se sedaky dopredu? Myslim, ze jsem to tak videl nekde na fotce, ale nevim uz, jestli to byla 960. Doslo tim k vyplneni prostoru za prednimi sedadly, ale bohuzel taky ke zkraceni 'prostoru na spani'.

Diky moc,
Stepan
181 cm, mám 186 cm a spát se tam dá pohodlně šejdrem (pokud chceš spát s partnerkou, musí být kompaktnějších rozměrů, jako ta moje). Resp. ono by se dalo spát rovně a na boku, ale ta podlaha je pro mé boky příliš tvrdá.

Ano, sedáky se vyklápějí dopředu a opěradla se do nich zaklesnou, podlaha je tak rovná a nepruží.... sedáky se samozřejmě dají vyndat.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

nemluvis ty o 745?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

delka po sklopeni operaku jest 186 cm, mezi podbehy je cca 102cm (850 ma 113cm)
sedaky se vyklapi dopredu, pro zvednuti slouzi pekne kozene poutko
plocha je samozrejme uplne rovna a soucasne v jedne rovine s naraznikem - zadna nakladaci hrana!!!
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

SO
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2006 23:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od SO »

Diky za odpoved,

> delka po sklopeni operaku jest 186 cm, mezi podbehy je cca 102cm (850 ma 113cm)

To teda znamena, ze 850 je stejne dlouha, a v nejuzsim miste sirsi....
Vzdycky jsem mel pocit, ze 960ky jsou vetsi. Teda ne ze bych jich moc videl. Asi maji jine usporadani vnitrniho prostoru.

Jestli muzu, mel bych jeste par otazek k 960:
1. Od kdy maji evropskou homologaci, aby se daly jednoduse dovezt? Nekde ve foru jsem cetl, ze od '96 ji maji vsechna Volva. Znamena to, ze do '95 zadne? A nebo jen nektere modely?

2. Byly nejake zmeny v modelove rade po faceliftu? Na strankach anglickeho volvoklubu http://www.volvoclub.org.uk/faq/BuyingU ... ngaUsed960 pisou, ze v roce '96 doslo k vyraznym zmenam, ze Nivomaty jsou az od tohoto roku, a ze se zmenila ridici jednotka. Je to pravda, nebo tyto zmeny byly soucasne s faceliftem (tj. podzim '94)? Mozna se to tyka jen verze s rizenim vpravo.
Neboli, je duvod si priplatit za rocnik '96?

3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?

4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.

Diky, snad to neni moc otazek najednou.
Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

1. Od kdy maji evropskou homologaci, aby se daly jednoduse dovezt? Nekde ve foru jsem cetl, ze od '96 ji maji vsechna Volva. Znamena to, ze do '95 zadne? A nebo jen nektere modely?
Ze zemí EU můžeš dovézt jakkoli staré auto.

3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?Lyžiny jsou uchyceny přes střechu,takže buď sundat čalounění střechy a domontovat (pasují i s jiných vozů) nebo použít jiné uchycení

4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.

U 960 po faceliftu (bídák) jsou ceny ND mnohem vyšší než u starých modelů
Jiné tlumiče (vepředu MC Pherson vs.u staršího modelu pouze vložky,vzadu Nivomat vs klasika tlumič) zadní náprava multilink(pohodlná jízda,ale spoustu dílů podléhající opotřebení za šílené ceny)
jinak brzdy na tom budou cenově srovnatelné.Téměř vše se dá sehnat v druhovýrobě.

Pokud chceš auto nenáročné na provoz doporučuji sáhnout po starší modelové řadě 9xx,7xx s tuhou zadní nápravou,tam jsou ceny popisovaných ND zhruba za 1/6 ceny.
koukni např.
Repase zadní nápravy na 700
Repase přední nápravy

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

1) od 96, ale privezt muzes jakekoliv auto ze zeme EU a prihlasit ho pokud melo platne papiry a technickou. Takze te tohle omezeni nemusi trapit

2) Zmeny jsou dost drasticke, zmenilo se opravdu hodne, napravy, oplastovani, svetla vcpredu, halda plechariny, palubni deska, okna atd... Vetsina beznych servisnich dilu z 960I na 960 II (S/V90) jednoduse napsuje. Dily jsou navic drazsi nez na 960 I. Nivomaty byly i pred faceliftem, ale byly jine, s predchozim modelem nejsou zamenne, Navic zadni naprava s laminatovym listovym perem nic jineho nez NIVO nikdy nemela... bohuzel tlumice jsou hooodne drahe, stejne jako treba silentbloky do tohoto typu napravy. Pri nakupu si to hodne peclive zkontroluj... JA OSOBNE BYCH 960II (RESP S/V90) NECHTEL, RADEJI STARSI MODELY, JSOU SERVISNE LEVNEJSI A NEJSOU O TOLIK HORSI ABY SE TO VYPLATILO.

3) hagusy muzes dodelat jak originalni tak uni, stejne jako muzes pouzit klasicke nosice treba od Neumanna, sam je pouzivam a pasuji i na 960II

4) servisni naklady 960II ve srovnani s 850 jsou srovnatelne, mozna nepatrne vyssi, 960II oproti 7xx/9xxI jsou vyrazne vyssi. Dily jsou realitivne dostupne, nektere vsak pouze original. Originalni dily jsou k dodani do dvou dnu takze se neni ceho bat ve smyslu dostupnosti.... neorigo dily jsou k sehnani take vcelku bez potizi.... neni to horsi nez treba v pripade 850ky
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

martinopel píše:
4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.

U 960 po faceliftu (bídák) jsou ceny ND mnohem vyšší než u starých modelů
Jiné tlumiče (vepředu MC Pherson vs.u staršího modelu pouze vložky,vzadu Nivomat vs klasika tlumič) zadní náprava multilink(pohodlná jízda,ale spoustu dílů podléhající opotřebení za šílené ceny)
jinak brzdy na tom budou cenově srovnatelné.Téměř vše se dá sehnat v druhovýrobě.

Pokud chceš auto nenáročné na provoz doporučuji sáhnout po starší modelové řadě 9xx,7xx s tuhou zadní nápravou,tam jsou ceny popisovaných ND zhruba za 1/6 ceny.
koukni např.
Repase zadní nápravy na 700
Repase přední nápravy
Akorát bych doplnil informaci od Travexe, že na pofaceliftový model se silentbloky na z. nápravu přestaly vyrábět a nejsou ani v druhovýrobě.

Jinak ano - také jsem o tom autě uvažoval a kromě spotřeby mě odradilo to, jaký je to atyp... těch "bídákovek" se vyrobilo v poměru k ostatním modelům strašně málo.

850 bude asi potenciálně servisně nákladnější, ovšem zase se budou díly radikálně lépe shánět... a je to modernější auto ve všech ohledech. Já šel cestou 850. Nicméně 960 fbídáku je jednoznačně reprezentativnější model, než 850.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

SO píše:1. Od kdy maji evropskou homologaci, aby se daly jednoduse dovezt? Nekde ve foru jsem cetl, ze od '96 ji maji vsechna Volva. Znamena to, ze do '95 zadne? A nebo jen nektere modely?
jak uz psali kluci, globalni homolagace Te nemusi zajimat, kazdopadne volva ji mely od modeloveho roku 1996
SO píše:2. Byly nejake zmeny v modelove rade po faceliftu? Na strankach anglickeho volvoklubu http://www.volvoclub.org.uk/faq/BuyingU ... ngaUsed960 pisou, ze v roce '96 doslo k vyraznym zmenam, ze Nivomaty jsou az od tohoto roku, a ze se zmenila ridici jednotka. Je to pravda, nebo tyto zmeny byly soucasne s faceliftem (tj. podzim '94)? Mozna se to tyka jen verze s rizenim vpravo.
Neboli, je duvod si priplatit za rocnik '96?
od modeloveho roku 1995 (vyroba od prazdnin 1994) probehlo mnoho zbesilych zmen, ktere me od letosniho jara, kdy jsem devitku koupil, staly skoro 50k kc a jeste me mnoho penez stat budou
SO píše:3. Vypada to, ze vetsina 960 kombiku kupodivu nema stresni lyziny. Daji se lyziny pridelat dodatecne? Daji se pouzit bezne nosice prichycene do stresnich kanalku (ty tam myslim ani nejsou) a do dveri? Nebo jsou na to specialni nosice?
naprosta vetsina 960 II kombi, ktere jsem videl (hlavne na netu) lyziny ma
SO píše:4. Jake jsou servisni naklady v porovnani treba s 850? Jsou bezne spotrebni dily (brzdy, vyfuk, tlumice) dostupne neoriginalni, za 'normalni' ceny? Bojim se, jestli to neni moc atypicke auto. Aby, kdyz se neco podela, nestalo mesic v servisu cekajice nez dojdou dily ze Svedska.
servisni naklady ve srovnani s 850 jsou naprosto nesrovnatelne
napriklad tlumice
850 - 5600,-CZK
960 - 23500,-CZK

vyfuk je o neco lepsi nez v 850, neb ta ho ma jako jeden kus, cili vymena se u 850 prodrazi
na druhou stranu Saman tvrdi, ze dokud existujou trubky, plechy a svarecka, neni treba kupovat novy vyfuk :twisted:

multilink je chutofka sam o sobe - prave se mi vys*al levej silentblok, menit je potreba oba dva najednou (jeden stoji cca 7000,-CZK)

zadni tlumice a silentbloky v multilinku maji pry zivotnost 70k km - tajne doufam ze to nejni pravda a ze diky prevazne mimomestskemu provozu se zivotnost vyrazne prodlouzi

jinak u 960 prvni generace neni potreba menit cele predni tlumice, staci vymenit patronu v phersonu - zalezitost do 2000,-CZK za kayabu, da se poridit i noname za 1300,-CZK
dale drazsi jsou zadni kotouce, jsou opet atypicke, bohuzel k horsimu


snad jediny, co je u druhe generace levnejsi nez u prvni, jsou rozvody - u prvni generace se meni po 45k km, u druhe geenrace po 120k km
cili ne ze by byly levnejsi, to naopak, ale halt vydrzi skoro trikrat tolik :wink:

pisu to mirne chaoticky, jak mi to prichazi na mysl, ale urcite se s tim poperes
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

Bidaku, srovnavas cenu normalnich tlumicu na 850 s cenou nivo do 960 II takze hrusky s jabkama.... nivomaty pro oboje vyjdou +/- stejne. Problem je v tom, ze do 960 II nedas std tlumice - musis zachovat NIVO. U 960 I bylo mozne po vymene pruzin dat std tlumic a pak jsi byl cenou nekde jinde....

jinak vyfuk na 960 I a na 960 II je identicky (pro B6304* urcite), ted jsem ho kupoval a komplet od katu dozadu pod 5000 penez.....(s drakonickou slevou, jinak vychazi asi na 8000 v MOC)

Jedinou slabinou je motor z meho pohledu. Trilitr je sqelej (B6304*) ale zere i mensi stromky kolem cesty, B280ka ve starsich modelej je na ho* (krom toho ze jeste vic zere tak navic ani nejede), B6254ka ma nejslabsi misto v rozvodech (rady praskaji a nikdo nevi proc), spotreba je srovnatelna s trilitrem. Vychodisko by bylo nejake turbicko, ale u novejsich modelu se nedelalo... takze si stejne clovek nevybere....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

travex píše:Bidaku, srovnavas cenu normalnich tlumicu na 850 s cenou nivo do 960 II takze hrusky s jabkama.... nivomaty pro oboje vyjdou +/- stejne. Problem je v tom, ze do 960 II nedas std tlumice - musis zachovat NIVO. U 960 I bylo mozne po vymene pruzin dat std tlumic a pak jsi byl cenou nekde jinde....
ale vzdyt to sam pises - z beznejch modelu 850 nema nivomaty snad zadna (prvne jsem je videl na bobikovo T5R), zato 960 II je maj uplne vsechny, tagze srovnani je velice pripadne :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

SO
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2006 23:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od SO »

Diky za 'spatne' zpravy, asi jste mi usetrili spoustu penez.
Nejspis teda skoncim u 850ky...

Prece jen, jak jsou na tom 940ky? Tam k faceliftu nedoslo, predpokladam ze teda ani k dalsim zmenam k horsimu. Jsou az do konce vyroby (tusim '98) spolehlive? Bez premrstenych nakladu na udrzbu?

Diky,
Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

940 moc neznam, ale pokud bude bez multilinku, tak naklady na opravu odhaduju jako u 7xx, tzn nula nula prd
ale k tomu uz se Ti vyjadri spokojeni majitele techto kocaru :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

jjj naklady o prd, v radech stokorun.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od travex »

SO píše:Diky za 'spatne' zpravy, asi jste mi usetrili spoustu penez.
Nejspis teda skoncim u 850ky...

Prece jen, jak jsou na tom 940ky? Tam k faceliftu nedoslo, predpokladam ze teda ani k dalsim zmenam k horsimu. Jsou az do konce vyroby (tusim '98) spolehlive? Bez premrstenych nakladu na udrzbu?

Diky,
Stepan
u 940ky se toho menilo u novejsich modelu (94 ->) malo.... v zasade jen zadni bocni okna, listy, madlo na zadnich dverich, listy na zadnich blatnicich u kombika a zadni lampy u kombajnu, zadni sedadla. Vse ostatni zustalo praktick ybeze zmen a o servisu 940 plati to jsem napsal vyse o 7xx/9xx obecne.... proste pohoda... v kazdem pripade levnejsi nez v pripade 850
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

SO
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2006 23:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od SO »

Tak jsem si nedal rict :wink:

Dik patri vsem z T6R za zprostredkovani dovozu, prijemna spoluprace.

Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

toz blahopreju ke koupi a doufam ze do toho auta nevykrvacis jako ja :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

SO
Offline
Příspěvky: 20
Registrován: 02 zář 2006 23:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od SO »

No zatim slouzi, tak snad dobry... :-)

S tim vykrvacenim, prej 'kdyz clovek neni bidak, aby spravoval i to co neni potreba spravovat, tak to docela jde' <konec citatu>, tak uvidim.

No a kdyz 850 jsou taaak maly... A kdyz 940 jsou novejsi jen v turbu, ktery (LPT i HPT) zere vic, aspon papirove, nez 960 ... A kdyz sehnat 960 ve slusnym stavu se zda jednodussi nez u obou vyse uvedenych modelu, a cenove to vyjde nastejno ...

Jen jedna vec me udivuje, a to mizerny odkladaci prostory. Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas? Do kasliku pred spolujezdce se nevejde, do kapes ve dverich taky ne ... Nechapu, kterej trubka to designoval. Jinak zatim spokojenost :D

Stepan
_________________
960 II kombi, '94, B6254S, manuál, baklažánová perleť, trochu přes 200 000 km
dočasně: V90, '97, B6304FS2, automat, černá, trochu přes 200 000 mil

honzAK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 357
Registrován: 31 kvě 2006 16:20
Vůz: byla v70 a 740gle
Bydliště: Budejice

Příspěvek od honzAK »

SO píše: Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas?
Co takhle do kapsy na sedacce spolujezdce ( ze zadu, tam se toho vejde ). A saha se pro nej tak pekne.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

SO píše:No zatim slouzi, tak snad dobry... :-)

S tim vykrvacenim, prej 'kdyz clovek neni bidak, aby spravoval i to co neni potreba spravovat, tak to docela jde' <konec>, tak uvidim.

No a kdyz 850 jsou taaak maly... A kdyz 940 jsou novejsi jen v turbu, ktery (LPT i HPT) zere vic, aspon papirove, nez 960 ... A kdyz sehnat 960 ve slusnym stavu se zda jednodussi nez u obou vyse uvedenych modelu, a cenove to vyjde nastejno ...

Jen jedna vec me udivuje, a to mizerny odkladaci prostory. Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas? Do kasliku pred spolujezdce se nevejde, do kapes ve dverich taky ne ... Nechapu, kterej trubka to designoval. Jinak zatim spokojenost :D

Stepan
Grats, nahoď fotky.

Zezadu na předních sedačkách jsou takový moc šikovný kapsy, na autoatlas jako dělaný. Jinak odkládací prostory... na co... máš luxusní vůz, golfový hole se ti vejdou do kufru vedle malé tašky s kreditní kartou a spodním prádlem a rukavice uložíš do přihrádky (v EN glovebox). Jsi aristokrat nebo bordelář? :-D:-D:-D:-D
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

SO píše:Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas?
autoatlas se i s antenou pripevnuje bud na predni sklo, nebo se drzak sroubuje z boku na palubku
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 26 zář 2003 10:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od tnemec »

bidak píše:
SO píše:Cim to, ze v takhle velkym aute neni kam dat autoatlas?
autoatlas se i s antenou pripevnuje bud na predni sklo, nebo se drzak sroubuje z boku na palubku
Jo, to jsem chtěl také napsat.
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

pekelnik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1856
Registrován: 07 led 2006 19:30
Bydliště: Ždánice
Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
Bydliště: Ždánice

Příspěvek od pekelnik »

hoši nestrašteho. dobře jsi udělal, protože 960 po facelifu je moooc krásný vůz. A to je důležitý. Každej chlap by si měl koupit auto, se kterým bude spokojenej. Jak furt chodíš kolem horké kaše, tak je to na vohon. Kup si, po čem toužíš (pokud na to máš. Já chci ještě Rollse, ale to je jiná písnička), a když se ti to bude sr...t, pak to řeš. Vždyť problémy jsou od toho, aby se řešili. Navíc 850 má kde kdo, ale 960 má Bídák (a všichni mu ji závidíme) a možná ještě pár lidiček. Takže spíše individualita.
Taky doufám, že jsi aristokrat a ne bordelář. Bordelář může jezdit v žiguliku. no néé.
Gratuluji a nahoď foto. jsme napnuti, tak ať neprasknem.

čus Peklo
_________________
264TE - 1977, B27E, 264GLE - 1980, B27E / S80 - 1999, 2.4 benzin / 265 - 1979, B27E,
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5603
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

amen.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Volvstein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 21 bře 2005 14:45
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
Bydliště: Spytihněv

Ted´já

Příspěvek od Volvstein »

Což o to,
svezení je to krásné... :twisted:
V.
_________________
Je: Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
This topic is 13 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“