Já taky!!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Já taky!!!
Nazdar šťastlivci!
Nedávno jsem se stal majitelem červené 480ES, která byla dlouho k mání v Brně. Jelikož neni přihlášená, jeden dobrý muž (kterému tímto děkuji) mi jí přivezl do Prahy na vozejku. To ale není vše. Bude sloužit na náhradní díly pro černou 480ES (http://www.t6r.cz), kterou snad(chlapci v servisu si nemůžou poradit s tekoucím chladičem) získám... Zatím dávám foto té červené. Včera jsme ji zkoušeli nahodit, ale má špatnou palivovou pumpu, takže to hned chcípne...
Tak prosím o schovívavost vůči mému nadšení. Je mi 19 a je to moje druhý auto...
Zdar V480ES!!!
FTN
Nedávno jsem se stal majitelem červené 480ES, která byla dlouho k mání v Brně. Jelikož neni přihlášená, jeden dobrý muž (kterému tímto děkuji) mi jí přivezl do Prahy na vozejku. To ale není vše. Bude sloužit na náhradní díly pro černou 480ES (http://www.t6r.cz), kterou snad(chlapci v servisu si nemůžou poradit s tekoucím chladičem) získám... Zatím dávám foto té červené. Včera jsme ji zkoušeli nahodit, ale má špatnou palivovou pumpu, takže to hned chcípne...
Tak prosím o schovívavost vůči mému nadšení. Je mi 19 a je to moje druhý auto...
Zdar V480ES!!!
FTN
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 7325
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
-
Offline
- Příspěvky: 2500
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Služební
-
Offline
- Příspěvky: 475
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
Re: Já taky!!!
gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji
a užívej si ji

_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
-
Offline
- Příspěvky: 2500
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Re: Já taky!!!
Tak to já jich znám vícDoktor 1 píše:gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji

Já, ty, Tom, Jirrka, Lukáš, Michal - moje bývalá 480 ES a kdo dál???
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Re: Já taky!!!
Nahlašuju, že mam celý auto, ale zase ne že bych ho chtěl celý rozprodat. Koupil jsem ho pro mojí 1st V480 na náhradní díly... Pokud máte něco fakt nesehnatelnýho a nevyrobitelnýho tak můžu pomoct.Doktor 1 píše:gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji
Pochopte, že bych nerad, kdyby mi za dva měsíce zbyly čtyři kola...

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: MLADA BOLESLAV
HEZKY DEN KLUCI,TAKY VLASTNIM VOLVO 480ES ,CERVENE ALE NEJDE KVULI TOMU ZE JSEM TO KOUPIL Z PRASKLOU EL.DESKOU CO JE ZA POISTKOVOU SKRINKOU,CILI MI TO DELA NEPLECHU A VYBIJI BATERKU,POTREBOVAL BYCH NEJAKE NAHRADNI DILY,KDYBY JE NEKDO MEL TAK BYCH BYL MOC RAD,MOTOR MAM SKVELEJ A NECHCI TO NECHAT JEN TAK NA DILY,JE TO PEKNY SVEZENI,,POTREBOVAL BYCH TU EL.DESKU A PREPINAC SVETEL.TEN KULATEJ NA PALUBCE CO JE.CENU RESPEKTUJI
_________________
VOLVO 480 1,8T V SUPER STAVU,ROK KOLEM 92-93
VOLVO 480 1,8T V SUPER STAVU,ROK KOLEM 92-93
-
Offline
- Příspěvky: 5591
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
hezky jsi to napsal 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Tak, konečně mam foto mého černého Volva. Tohle budu dávat do kupy. Částečně mu padne za oběť to červené.
Zatim jsem stihl (za pomoci mikise, jemuž tímto děkuji):
-vyměnit zadní brzdové destičky
-vyměnit vzpěry u třetích dveří
-"omladit" zadní světla (viz téma "oprava zadních světel"-nebo tak nějak)
-vyměnit vzduchovej ventil (asi se to nějak odborně jmenuje)
-obrousit, vykitovat, nastříkat pár míst (zejména zadní blatníky)
-potáhnout střechu (zevnitř) novou (moc pěknou) látkou
Jelikož se mi závratným tempem blíží maturita, tak na to moc času nemam, ale snažim se...
Zatim jsem stihl (za pomoci mikise, jemuž tímto děkuji):
-vyměnit zadní brzdové destičky
-vyměnit vzpěry u třetích dveří
-"omladit" zadní světla (viz téma "oprava zadních světel"-nebo tak nějak)
-vyměnit vzduchovej ventil (asi se to nějak odborně jmenuje)
-obrousit, vykitovat, nastříkat pár míst (zejména zadní blatníky)
-potáhnout střechu (zevnitř) novou (moc pěknou) látkou
Jelikož se mi závratným tempem blíží maturita, tak na to moc času nemam, ale snažim se...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Dovolte, abych vás dále informoval o průběhu prací na mé 480...
Přední nárazník jsem se rozhodl sundat proto, že již od mého zakoupení auta byl vypadlý z těch úchytů po stranách. Zkrátka ty konce z boku neseděly ke karoserii. Když jsem se prokousal přes spousty šroubů, zjistil jsem nemilou věc...
Fotky jsou pořízeny až po mírné intervenci velkého šroubováku...
Kdybyste, prosím vás, někdo měl v garáži tuhle traverzu, tak bych byl dost rád... Je to ale dost nepravděpodobný, takže budu muset jezdit s timhle...
P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?
P.S.2: Možná se zkuste podívat do vašich 480... Voda tam nemá kam odtékat, takže tam můžete mít něco podobnýho...
Přední nárazník jsem se rozhodl sundat proto, že již od mého zakoupení auta byl vypadlý z těch úchytů po stranách. Zkrátka ty konce z boku neseděly ke karoserii. Když jsem se prokousal přes spousty šroubů, zjistil jsem nemilou věc...

Kdybyste, prosím vás, někdo měl v garáži tuhle traverzu, tak bych byl dost rád... Je to ale dost nepravděpodobný, takže budu muset jezdit s timhle...

P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?
P.S.2: Možná se zkuste podívat do vašich 480... Voda tam nemá kam odtékat, takže tam můžete mít něco podobnýho...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Jsem ti chtel napsat, aby jsi to neresil nez jsem videl ten detail. Tahle traverza je dost dulezita pri bouracce. Spis asi sezenes celej naraznik nez samostatne, i kdyz mi ji teda nabizel Formanek. Akorat, ze za mensi cenu jsem mel celej naraznik. Jinak jsi asi sikula do tech zadnich svetel jsem se ja nepustil. zatim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Kdyz jsem to sundal, tak sem do toho chvili rejpal sroubovakem, pak jsem do toho zacal tim sroubovakem mlatit. Pak sem si vzal vrtacku s dratenym ocelovym kotoucem, pak odrezovac a pak... uz bylo pozde.
Jak bys to resil ty? Nebo spise: Na kolik vyjde ta traverza (příp. i s naraznikem) ???
Jak bys to resil ty? Nebo spise: Na kolik vyjde ta traverza (příp. i s naraznikem) ???
Naposledy upravil(a) FTN dne 29 pro 2006 21:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Na tohle je rovnou prisroubovanej ten naraznik i s tou penou, kterou je vyplnenej.Jirrka píše:ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.
Pozn.: ted jsem koukal k Formankovi na jeho stranky. Ma tam cenu kovove vyztuhy predniho narazniku na 460/440 za 1000kc. Kdyby to stalo tolik tak bych do toho mozna sel...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Aha. Tak ted jsi to asi ujasnil. Naraznik se sklada ze 3 casti - plastovy vylisek, penova vypln a kovova vyztuha, to se nasroubuje na auto. Kdyz chces sundat naraznik, tak staci povolit 4 matky a je to cely dole. Mozna jsem se pletl a ta vyztuha stoji 1000,-Kc. Vim, ze za tu penu chtel 500,-Kc.FTN píše:Na tohle je rovnou prisroubovanej ten naraznik i s tou penou, kterou je vyplnenej.Jirrka píše:ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.
Pozn.: ted jsem koukal k Formankovi na jeho stranky. Ma tam cenu kovove vyztuhy predniho narazniku na 460/440 za 1000kc. Kdyby to stalo tolik tak bych do toho mozna sel...
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
bidak: -prave ze tohle delam jen aby to nerezlo dal. Je mi zima, tak potrebuju jezdit autem - skola zacina tretiho, takze specham. Kdybych na to mel vic casu, tak to bud poradne vyvarim, nebo koupim novou...
Jirrka: přesně tak! rozumíme si! pro ještě větší objasnění i pro ostatní jsem se pokusil sesmolit malé schéma:
Jirrka: přesně tak! rozumíme si! pro ještě větší objasnění i pro ostatní jsem se pokusil sesmolit malé schéma:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 1810
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Taky gratuluji k 480.
Ty "traverzy" jsou vůbec problém u 3xx je to stejné jen tam chybý ta pěna, když sem v létě renovoval světla ( byla už slepá) tak sem rozebral předek auta a zděsilo mne kolik koroze se tam skrývá. Traverzu ani moc zrezlou nemám problém jsou šrouby, kterými je uchycena k plastu, koroze je tak obalila že sem povolil jen jeden ( WD40 se nechytlo). odvod vody je tam velice špatně vyřešen. obrázek s popiskem napoví.
Bohužel nemám zázemí ani nářadí na opravy karoserie, takže moje 360 celkem trpý
. pořád přemýšlím jestly nebude lepší místo ní pořídit 480 nebo 850 a nebo do ní něco narvat (můj odhad min. cca 10k) je to přeci jenom zadkolka a to se cení 
Ty "traverzy" jsou vůbec problém u 3xx je to stejné jen tam chybý ta pěna, když sem v létě renovoval světla ( byla už slepá) tak sem rozebral předek auta a zděsilo mne kolik koroze se tam skrývá. Traverzu ani moc zrezlou nemám problém jsou šrouby, kterými je uchycena k plastu, koroze je tak obalila že sem povolil jen jeden ( WD40 se nechytlo). odvod vody je tam velice špatně vyřešen. obrázek s popiskem napoví.
Bohužel nemám zázemí ani nářadí na opravy karoserie, takže moje 360 celkem trpý


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6167
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
To jsou kecyFTN píše:P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?




_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Lachtan píše:To jsou kecyFTN píše:P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?Škoda, že jsem loni přišel o hromadu fotek - to by jsi se divil
![]()
![]()


K tématu: -včera jsem opravil elektrický stahování okna u spolujezdce. Bylo líný, zvlášť směrem nahoru. Tak jsem to otevřel (ja tam TOTALNE blbej přístup) a už to nešlo vůbec (pro rejpaly: fakt sem se ničeho nedotknul!). Tak jsem vyndal celej ten motor, s tou lyžinou, promazal, znovu namotal a připojil ty lanka... a už to chodí!!!

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 565
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
No co mi vypravel muj kamos co dela na Ruzini u CSA technika (ma vysokou strojarinu) tak prej, kdybych videl ty letadla jak jsou rezaty, tak bych do toho vzivote nevlezl. 3 roky stary Grippeny a Airbusy asi moc rezaty jeste nebudou, ale pockej za par let
TO NENI 2JKA










_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6167
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
OT - nejvíce rezavou mašinu jsem viděl právě to dopravní
nebylo to ČSA - tamní mechanici mají jinačí úroveň



nebylo to ČSA - tamní mechanici mají jinačí úroveň

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
News:
-opraven spínač brzdových světel - spínal až po hodně sešlápnutým pedálu - trochu nebezpečný
-opraven výfuk - u jednoho spoje chyběl šroub, kousek dál guma, která to celý drží
-maličkost: vyměněna ta tlumící "hmota" (pěna,molitan) zevnitř na kapotě (překvapivě rozškrábaná od nějakejch potvor)
Rezavý letadla: no dobře, tohle je teorie (studuju obor "letecká výroba"), praxe může být jiná...
-opraven spínač brzdových světel - spínal až po hodně sešlápnutým pedálu - trochu nebezpečný
-opraven výfuk - u jednoho spoje chyběl šroub, kousek dál guma, která to celý drží
-maličkost: vyměněna ta tlumící "hmota" (pěna,molitan) zevnitř na kapotě (překvapivě rozškrábaná od nějakejch potvor)
Rezavý letadla: no dobře, tohle je teorie (studuju obor "letecká výroba"), praxe může být jiná...

_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987