Já taky!!!

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Já taky!!!

Příspěvek od FTN »

Nazdar šťastlivci!
Nedávno jsem se stal majitelem červené 480ES, která byla dlouho k mání v Brně. Jelikož neni přihlášená, jeden dobrý muž (kterému tímto děkuji) mi jí přivezl do Prahy na vozejku. To ale není vše. Bude sloužit na náhradní díly pro černou 480ES (http://www.t6r.cz), kterou snad(chlapci v servisu si nemůžou poradit s tekoucím chladičem) získám... Zatím dávám foto té červené. Včera jsme ji zkoušeli nahodit, ale má špatnou palivovou pumpu, takže to hned chcípne...
Tak prosím o schovívavost vůči mému nadšení. Je mi 19 a je to moje druhý auto...
Zdar V480ES!!!
FTN
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

neuman zdenek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7325
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

Příspěvek od neuman zdenek »

Tak velká gratulace a vítej u nás, así budeš nejmladší člem VK pokud se přihlásíš :wink:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2500
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Příspěvek od LukášM »

Skvěle, gratuluji! Za kolik si ho nakonec koupil, je to to za které chtěli 14 tis. kč?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Jo, to je ono. Nevim jestli to můžu říct. Za 5000,-... :D Pokud by nějaká spřízněná duše potřebovala nějaký součástky, tak bychom se mohli domluvit... 480 zdar!
FTN
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

DejFe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Služební

Příspěvek od DejFe »

neuman zdenek píše:Tak velká gratulace a vítej u nás, así budeš nejmladší člem VK pokud se přihlásíš :wink:
Mně bylo 17 , když jsem se registroval na VK forum , ještě na staré :wink:

Gratuluju k 480 :wink:
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

Doktor 1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 475
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Radonice
Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek

Re: Já taky!!!

Příspěvek od Doktor 1 »

gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji :D
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2500
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Re: Já taky!!!

Příspěvek od LukášM »

Doktor 1 píše:gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji :D
Tak to já jich znám víc :wink:

Já, ty, Tom, Jirrka, Lukáš, Michal - moje bývalá 480 ES a kdo dál???
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Re: Já taky!!!

Příspěvek od FTN »

Doktor 1 píše:gratuluji a blahopřeji - nevím kolik nás teď 480kářů je ale o dvou vím určitě. co se týče náhr dílů nahlaš co máš
a užívej si ji :D
Nahlašuju, že mam celý auto, ale zase ne že bych ho chtěl celý rozprodat. Koupil jsem ho pro mojí 1st V480 na náhradní díly... Pokud máte něco fakt nesehnatelnýho a nevyrobitelnýho tak můžu pomoct.
Pochopte, že bych nerad, kdyby mi za dva měsíce zbyly čtyři kola... :lol:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

MAKARA PETR
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: MLADA BOLESLAV

Příspěvek od MAKARA PETR »

HEZKY DEN KLUCI,TAKY VLASTNIM VOLVO 480ES ,CERVENE ALE NEJDE KVULI TOMU ZE JSEM TO KOUPIL Z PRASKLOU EL.DESKOU CO JE ZA POISTKOVOU SKRINKOU,CILI MI TO DELA NEPLECHU A VYBIJI BATERKU,POTREBOVAL BYCH NEJAKE NAHRADNI DILY,KDYBY JE NEKDO MEL TAK BYCH BYL MOC RAD,MOTOR MAM SKVELEJ A NECHCI TO NECHAT JEN TAK NA DILY,JE TO PEKNY SVEZENI,,POTREBOVAL BYCH TU EL.DESKU A PREPINAC SVETEL.TEN KULATEJ NA PALUBCE CO JE.CENU RESPEKTUJI
_________________
VOLVO 480 1,8T V SUPER STAVU,ROK KOLEM 92-93

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5591
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

hezky jsi to napsal :roll:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Tak, konečně mam foto mého černého Volva. Tohle budu dávat do kupy. Částečně mu padne za oběť to červené.
Zatim jsem stihl (za pomoci mikise, jemuž tímto děkuji):
-vyměnit zadní brzdové destičky
-vyměnit vzpěry u třetích dveří
-"omladit" zadní světla (viz téma "oprava zadních světel"-nebo tak nějak)
-vyměnit vzduchovej ventil (asi se to nějak odborně jmenuje)
-obrousit, vykitovat, nastříkat pár míst (zejména zadní blatníky)
-potáhnout střechu (zevnitř) novou (moc pěknou) látkou
Jelikož se mi závratným tempem blíží maturita, tak na to moc času nemam, ale snažim se...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Dovolte, abych vás dále informoval o průběhu prací na mé 480...
Přední nárazník jsem se rozhodl sundat proto, že již od mého zakoupení auta byl vypadlý z těch úchytů po stranách. Zkrátka ty konce z boku neseděly ke karoserii. Když jsem se prokousal přes spousty šroubů, zjistil jsem nemilou věc... :( Fotky jsou pořízeny až po mírné intervenci velkého šroubováku...
Kdybyste, prosím vás, někdo měl v garáži tuhle traverzu, tak bych byl dost rád... Je to ale dost nepravděpodobný, takže budu muset jezdit s timhle... :cry:
P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?
P.S.2: Možná se zkuste podívat do vašich 480... Voda tam nemá kam odtékat, takže tam můžete mít něco podobnýho... :twisted:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Jirrka
Offline
Příspěvky: 565
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Jsem ti chtel napsat, aby jsi to neresil nez jsem videl ten detail. Tahle traverza je dost dulezita pri bouracce. Spis asi sezenes celej naraznik nez samostatne, i kdyz mi ji teda nabizel Formanek. Akorat, ze za mensi cenu jsem mel celej naraznik. Jinak jsi asi sikula do tech zadnich svetel jsem se ja nepustil. zatim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Kdyz jsem to sundal, tak sem do toho chvili rejpal sroubovakem, pak jsem do toho zacal tim sroubovakem mlatit. Pak sem si vzal vrtacku s dratenym ocelovym kotoucem, pak odrezovac a pak... uz bylo pozde.
Jak bys to resil ty? Nebo spise: Na kolik vyjde ta traverza (příp. i s naraznikem) ???
Naposledy upravil(a) FTN dne 29 pro 2006 21:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Jirrka
Offline
Příspěvky: 565
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Jirrka píše:ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.
Na tohle je rovnou prisroubovanej ten naraznik i s tou penou, kterou je vyplnenej.
Pozn.: ted jsem koukal k Formankovi na jeho stranky. Ma tam cenu kovove vyztuhy predniho narazniku na 460/440 za 1000kc. Kdyby to stalo tolik tak bych do toho mozna sel...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

bidak
Offline
Příspěvky: 497
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

ted na to koukam a mam vyvaleny bulvy :o
ses frajer ze ses pustil do takove renovace :)
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Jirrka
Offline
Příspěvky: 565
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

FTN píše:
Jirrka píše:ted si nejsem jistej co to je za traverzu. Myslel jsem, ze to je vyztuha v narazniku.Takze pokud tomu tak je, tak asi jedine sikovnyho svarece a poradne vyvarit. Nebo sehnat naraznik resp. tu traverzu, ale samostatne nevim.
Na tohle je rovnou prisroubovanej ten naraznik i s tou penou, kterou je vyplnenej.
Pozn.: ted jsem koukal k Formankovi na jeho stranky. Ma tam cenu kovove vyztuhy predniho narazniku na 460/440 za 1000kc. Kdyby to stalo tolik tak bych do toho mozna sel...
Aha. Tak ted jsi to asi ujasnil. Naraznik se sklada ze 3 casti - plastovy vylisek, penova vypln a kovova vyztuha, to se nasroubuje na auto. Kdyz chces sundat naraznik, tak staci povolit 4 matky a je to cely dole. Mozna jsem se pletl a ta vyztuha stoji 1000,-Kc. Vim, ze za tu penu chtel 500,-Kc.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

bidak: -prave ze tohle delam jen aby to nerezlo dal. Je mi zima, tak potrebuju jezdit autem - skola zacina tretiho, takze specham. Kdybych na to mel vic casu, tak to bud poradne vyvarim, nebo koupim novou...

Jirrka: přesně tak! rozumíme si! pro ještě větší objasnění i pro ostatní jsem se pokusil sesmolit malé schéma:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1810
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Taky gratuluji k 480.
Ty "traverzy" jsou vůbec problém u 3xx je to stejné jen tam chybý ta pěna, když sem v létě renovoval světla ( byla už slepá) tak sem rozebral předek auta a zděsilo mne kolik koroze se tam skrývá. Traverzu ani moc zrezlou nemám problém jsou šrouby, kterými je uchycena k plastu, koroze je tak obalila že sem povolil jen jeden ( WD40 se nechytlo). odvod vody je tam velice špatně vyřešen. obrázek s popiskem napoví.
Bohužel nemám zázemí ani nářadí na opravy karoserie, takže moje 360 celkem trpý :cry: . pořád přemýšlím jestly nebude lepší místo ní pořídit 480 nebo 850 a nebo do ní něco narvat (můj odhad min. cca 10k) je to přeci jenom zadkolka a to se cení :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6167
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

FTN píše:P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?
To jsou kecy :twisted: Škoda, že jsem loni přišel o hromadu fotek - to by jsi se divil :twisted: :D :twisted:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

Lachtan píše:
FTN píše:P.S.: U letadel NEexistuje, že by se stroj pustil do vzduchu i s minimálně rezavou součástkou. Tak mě pochopte, že to těžce nesu... :?
To jsou kecy :twisted: Škoda, že jsem loni přišel o hromadu fotek - to by jsi se divil :twisted: :D :twisted:
:twisted: No jo no! Já myslim buď vojenský mašiny (naše 159), nebo dopraváky (třeba A310). Kdo ví na čem lítáte! :twisted: Z jakýho letiště lítáš? Ale to trochu uhýbáme od tématu.
K tématu: -včera jsem opravil elektrický stahování okna u spolujezdce. Bylo líný, zvlášť směrem nahoru. Tak jsem to otevřel (ja tam TOTALNE blbej přístup) a už to nešlo vůbec (pro rejpaly: fakt sem se ničeho nedotknul!). Tak jsem vyndal celej ten motor, s tou lyžinou, promazal, znovu namotal a připojil ty lanka... a už to chodí!!! :)
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Jirrka
Offline
Příspěvky: 565
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

No co mi vypravel muj kamos co dela na Ruzini u CSA technika (ma vysokou strojarinu) tak prej, kdybych videl ty letadla jak jsou rezaty, tak bych do toho vzivote nevlezl. 3 roky stary Grippeny a Airbusy asi moc rezaty jeste nebudou, ale pockej za par let :lol: :lol: :lol: TO NENI 2JKA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 6167
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

OT - nejvíce rezavou mašinu jsem viděl právě to dopravní :twisted: :twisted: :twisted:
nebylo to ČSA - tamní mechanici mají jinačí úroveň :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 264
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od FTN »

News:
-opraven spínač brzdových světel - spínal až po hodně sešlápnutým pedálu - trochu nebezpečný
-opraven výfuk - u jednoho spoje chyběl šroub, kousek dál guma, která to celý drží
-maličkost: vyměněna ta tlumící "hmota" (pěna,molitan) zevnitř na kapotě (překvapivě rozškrábaná od nějakejch potvor)

Rezavý letadla: no dobře, tohle je teorie (studuju obor "letecká výroba"), praxe může být jiná... :twisted:
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Zpět na „300 / 400“