Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#501 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Až nasadím zimní Comety, tak to bude tak akorát a 320mm brzdy na TDI mi přijdou dostatečný.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#502 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Hele, ale když kouká na tu fotku pořádně, tak se to tam vlezlo tip top, ne? Šroub si měl dotažený symbolicky alespoň ten jeden a šlo okočit kolem/diskem? Závaží vidím na Meteorech více dovnitř k autu.
Stejně mi to vrtá hlavou. Na inzerátech jsem našel V50 T5 právě s Perfama a prostě to kolo musí jít otočit aniž by dřelo. Jinak bych to ani nemohli inzerovat.
Stejně mi to vrtá hlavou. Na inzerátech jsem našel V50 T5 právě s Perfama a prostě to kolo musí jít otočit aniž by dřelo. Jinak bych to ani nemohli inzerovat.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
#503 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Disky bez závaží by asi šly protočit, ale je tam tak minimální mezera, že bych je tam stejně nedával.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#504 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Na V50 16" nasadíš, na p80 je ale brzdič dole o pár milimetrů vyhnutý ven (kvůli adaptéru) a 16" už se nevejdou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šenov
- Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw
#505 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
DekujiiiBasstl píše: ↑06 srp 2022 11:25
Jsou to brzdy původně určené pro Volvo V50/S40 T5 (Ford Focus ST).
Kotouče 320mm (třeba tyhle - https://www.motora.cz/zimmermann/610.3709.52.html?KTypNr=17824 ).
Adaptéry jsme si před časem vyráběli, ale dají se koupit tady: http://www.dvs.net.au/320conv.html
#506 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Dneska jsem si připomněl svojí první spanilku s Dunkelrotem, která proběhla v roce 2017.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#507 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Na Svachovce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#508 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Co vydrží víc? Nárazník, blinkr, blatník, nebo lampa?
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#509 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
to je filosofická otázka do které zasahuje mnoho proměných
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#510 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Dnes 830km s vozíkem pro pátý dveře.
Nakonec jsem toho přivezl krapet víc.
Nakonec jsem toho přivezl krapet víc.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#511 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Taky pekny Volvi sad
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
#512 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Šumava...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#513 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
můžu takový skromný dotaz u koho to je na zahradě takový pekný sbírky
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#514 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
taky se pridavam, tam bych mozna sehnal pravej blatnik na 850
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#515 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#516 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ta Volví zahrádka je v Novém Jičíně a prodávající je Zbyněk Kulíšek.
Férovej kluk. Doporučuju. Je aktivní na FB Volvoklubu.
Férovej kluk. Doporučuju. Je aktivní na FB Volvoklubu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#517 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Nemam FB. Nemel bys kontakt, pripadne jestli nema pravej blatnik.na 850? Diky
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 163
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
#518 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
ok .. dík moc
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
#519 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Oprava:
Ne Zbyněk Kulíšek, ale Daniel Kulísek.
Mám mezi přáteli na FB oba a popletl jsem to.
Ptal jsem ho a blatníky na 850 teď bohužel nemá.
Ne Zbyněk Kulíšek, ale Daniel Kulísek.
Mám mezi přáteli na FB oba a popletl jsem to.
Ptal jsem ho a blatníky na 850 teď bohužel nemá.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Nový Jičín
- Vůz: C70 2.4i 121kw, V70 2.5t 142kw rok97
#520 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jsem zvyklý že mi jméno komolí na Kulíška, ale Zbyňek jsem teda poprvé
_________________
737366083
737366083
#521 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Rekapitulace loňskýho roku a plány na letošní.
Nájezd k dnešnímu dni - 296 393 km (za rok najeto 7 346km).
Mám ale druhé dveře na výměnu, tak by to mělo letos klapnout. Nejprve ale musím odvrtat šrouby z pantů a koupit nové šrouby.
Výfuk byl taky v plánu a dokonce jsem i kvůli tomu měl auto v Černošicích. Bohužel kvůli nemoci nebyl k dispozici druhý mechanik a tak jsme to museli odložit.
Povedlo se namontovat 320mm brzdy a musím říct, že to bylo skvělý rozhodnutí. Brzdí to s nima neskutečně.
Taky se povedlo nainstalovat termostaty na automat i na chladič motorového oleje a fungují parádně.
Letos bych tedy hlavně chtěl nalakovat páté dveře a oba nárazníky (zadní je odřený z bouračky a přední po mé chybě při otáčení v T6R).
Musít taky opravit pravý přední podběh a blatník. Problém vzniknul díky celosezónnímu provozu na Nebulech a bez dorazů na ramenech.
Pokud se tohle povede, tak hned další na řadě bude interiér. Tam jsou zatím největší mezery a v podstatě jsem ho ještě pořádně neřešil.
Budu taky muset vyřešit přetrvávající problém s automatem.
Pokud se část oprav bude řešit v Černošicích, tak bych rád udělal i ten výfuk.
Nájezd k dnešnímu dni - 296 393 km (za rok najeto 7 346km).
Lakování pátých dveří jsem nestihnul, i když jsem se snažil.Basstl píše: ↑02 led 2022 16:27 Plány na rok 2022:
- hlavně lakování pátých dvěří, které jsou momentálně stříbrné, lakování nárazníků (přední má provozní oděrky) a lakování střechy
- výměna pochroumaného tažného
- na výfuk už mám vše, zbývá tedy "jen" všechno svařit a nainstalovat
- termostat na automat
- pokud se vše stihne včas, tak budou navazovat další věci dle seznamu výše
- dále jsem zjistil že v podstatě nové brzdy 302mm (včetně panceřových hadic a komponentů EBC) jsou nedostatečné.
Dojde tedy na instalaci větších. Pravděpodobně 320mm z Focusu ST.
Mám ale druhé dveře na výměnu, tak by to mělo letos klapnout. Nejprve ale musím odvrtat šrouby z pantů a koupit nové šrouby.
Výfuk byl taky v plánu a dokonce jsem i kvůli tomu měl auto v Černošicích. Bohužel kvůli nemoci nebyl k dispozici druhý mechanik a tak jsme to museli odložit.
Povedlo se namontovat 320mm brzdy a musím říct, že to bylo skvělý rozhodnutí. Brzdí to s nima neskutečně.
Taky se povedlo nainstalovat termostaty na automat i na chladič motorového oleje a fungují parádně.
Letos bych tedy hlavně chtěl nalakovat páté dveře a oba nárazníky (zadní je odřený z bouračky a přední po mé chybě při otáčení v T6R).
Musít taky opravit pravý přední podběh a blatník. Problém vzniknul díky celosezónnímu provozu na Nebulech a bez dorazů na ramenech.
Pokud se tohle povede, tak hned další na řadě bude interiér. Tam jsou zatím největší mezery a v podstatě jsem ho ještě pořádně neřešil.
Budu taky muset vyřešit přetrvávající problém s automatem.
Pokud se část oprav bude řešit v Černošicích, tak bych rád udělal i ten výfuk.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#522 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jirko, ty adaptery na drzaky třmenů si sehnal kde? To máš ty na zakazku vyrobené jak snad kdysi nabízel Michal co má modrou C70 někde od Rychnova nad Kněžnou?
Sehnal jsem si zatím do foroty velké třmeny z V50 T5 za pakatel, tak přemýšlím, že bych to také na mém TDI upgradoval i když byxh to musel každý rok sundat na zimu kvůli R16 kolům.
Sehnal jsem si zatím do foroty velké třmeny z V50 T5 za pakatel, tak přemýšlím, že bych to také na mém TDI upgradoval i když byxh to musel každý rok sundat na zimu kvůli R16 kolům.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
#523 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Adaptéry jsem objednal z Austrálie a pak jsme ve spolupráci s Majklem Janštou nechali několik párů vyrobit. Nevím jestli ještě nějaké má, ale výkresová dokumentace k nim existuje.
Jezdit v zimě na 17" není problém.
Jezdit v zimě na 17" není problém.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#524 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Zítra mě čeká ceta do Prahy. Nejprve za Davidem Patočkou.
Jsem s ním domluvený, že auto projedeme a domluvíme se na dalším postupu.
Předpokládám že almara bude muset ven.
Potom vezu auto do Černošic, kde budou probíhát demontážní a následně montážní práce.
Konečně by mělo dojít i na výrobu nového výfuku + nějaké další drobnější práce.
Jsem s ním domluvený, že auto projedeme a domluvíme se na dalším postupu.
Předpokládám že almara bude muset ven.
Potom vezu auto do Černošic, kde budou probíhát demontážní a následně montážní práce.
Konečně by mělo dojít i na výrobu nového výfuku + nějaké další drobnější práce.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek