Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#476 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Po delší době je zase na řadě Dunkelrot.
- Přílohy
-
- 281337218_404580051532740_2425511302031403907_n.jpg (80.63 KiB) Zobrazeno 2289 x
-
- 280442491_417825976791218_3008220858474715838_n.jpg (124.34 KiB) Zobrazeno 2289 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2148
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#477 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Sefe to neni servis....ani opravy...ani upravy
To je zivotni styl
To je zivotni styl
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#478 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
No, pěkně! Píšu si to stejným způsobem, tak abych to měl zdokumentované, ale zároveň bez cen. A ještě horší je, vést si údržbu v Excelovské tabulce, kde se Ti to vše rovnou ještě sčítá...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#479 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Mám to v tabulkách prakticky na všechny svoje motorky a auta. V rámci rodinné pohody jsou tyto dokumenty v režimu přísně tajne
Když to tak vidím po Bastlovi bych chtěl koupit auto, to bych měl na hodně kilometrů vystaráno.
Když to tak vidím po Bastlovi bych chtěl koupit auto, to bych měl na hodně kilometrů vystaráno.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#480 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Já si to též vedu u všech aut. Ale zejména po předchozích dvou autech (LR D2 a XC70 P2) jsem si to u současné XC70 začal psát bez cen. Cítím se lépe
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#481 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
U aut a whisky si ceny radši nikam nepíšu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#482 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ja to mám zaheslovaný.
#483 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Termostat je na autě (zatím tedy na Pracantovi, ale Dunkelrot už je u mechanika a bude následovat) a funguje, ale byl trochu problém s kompatibilitou.
Na straně co jsou venkovní závity, tak byl problém sehnat hadičníky (závit 3/4"-16). Nakonec jsem musel použít záslepky s odpovídajícím závitem, upravit je tím, že se na soustruhu zkrátila dálka a prohloubil vnitřní závit a dal se tam hadičník z jinýho kusu. Druhá strana s dírama dovnitř, je bez závitu. Tam jsme nechali závity vyříznout.
Je s tím sice sraní, ale jiný odpovídající termostat, by stál několika násobek. Našel jsem třeba tohle: https://race-shop.cz/adaptery-pod-olejovy-filtr/168827-mocal-olejovy-termostat.html
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#484 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Hmm zrada dá se z toho ten termočlánek vyndat nebo je tam nějak zalisovanej? Pokud by šel vyndat, tak bych to asi řešil vytočením nových hadicových trnů bez závitu z hliníku a ty natvrdo přivařit.
#485 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Je tam víčko a segerovka, tak by neměl být problém to rozebrat.
Já už to dělat nebudu, protože závity a hadičníky mám hotový a doufám že víc jak 4 termostaty potřebovat nebudu.
Já už to dělat nebudu, protože závity a hadičníky mám hotový a doufám že víc jak 4 termostaty potřebovat nebudu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#486 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Termostat je tam a konečně se hne ručička teploměru.
Taky je vyměněnej termostat motorovýho oleje. Byl tam na 80°C a teplota nevylezla přes 75°.
Teď je tam na 92°C a je to lepší.
Taky mám konečně přezuto.
Výfuk se okládá. Bude to trochu složitější operace a potřebuju jezdit.
Taky je vyměněnej termostat motorovýho oleje. Byl tam na 80°C a teplota nevylezla přes 75°.
Teď je tam na 92°C a je to lepší.
Taky mám konečně přezuto.
Výfuk se okládá. Bude to trochu složitější operace a potřebuju jezdit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#487 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Tohle už by mohlo brzdit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#488 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
320 mm?, jaký to je pocitově?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
#489 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ano, 320mm.
Pocitově zatím nemůžu říct, protože je zajíždím a brzdím (zatím) opatrně.
Mám ty stejný brzdy na cabriu, ale jinou kombinaci kotoučů a desek, tak očekávám že to bude výrazně lepší než 302.
Pocitově zatím nemůžu říct, protože je zajíždím a brzdím (zatím) opatrně.
Mám ty stejný brzdy na cabriu, ale jinou kombinaci kotoučů a desek, tak očekávám že to bude výrazně lepší než 302.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#490 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Dnes jsem řešil prekérku. Nešel mi vyndat klíč ze spínačky.
Spínačka je nová, tak tam problém nebyl.
Tipoval jsem klasickou závadu - drhnoucí tlačítko na voliči automatu.
Prostříknutí, promazání, rozhýbání a nic.
Jel jsem to projet, jestli se to neuvolní. Taky nic.
Matěj mě nasměroval na bowden, kterej vede od voliče ke spínačce.
Naštěstí jsem si to mohl natrénovat na Pracantovi, protože na Dunkelrotu, díky klíčku kterej nejde vyndat, to znamená že nejde vyndat ani kroužek spínačky a plasty okolo. Plasty se mi pomohlo sundat. Tak trochu poslepu jsem vyndal bowden a hurá, závada vyřešena.
Musím tedy dávat bacha, protože klíček teď jde vyndat v každý poloze voliče, ale nový bowden mám objednaný a při nejbližší příležitosti ho vyměním.
Důležitý sdělení - pokud by to někdo potřeboval řešit tak jako já. Bowden jde vysunout kleštěma, ale ne v poloze P. je nutný dát volič do jakýkoliv jiný polohy než P.
Pak stačí dlouhý, ouzký kleště, zmáčknout packy na bowdenu a vysunout.
Spínačka je nová, tak tam problém nebyl.
Tipoval jsem klasickou závadu - drhnoucí tlačítko na voliči automatu.
Prostříknutí, promazání, rozhýbání a nic.
Jel jsem to projet, jestli se to neuvolní. Taky nic.
Matěj mě nasměroval na bowden, kterej vede od voliče ke spínačce.
Naštěstí jsem si to mohl natrénovat na Pracantovi, protože na Dunkelrotu, díky klíčku kterej nejde vyndat, to znamená že nejde vyndat ani kroužek spínačky a plasty okolo. Plasty se mi pomohlo sundat. Tak trochu poslepu jsem vyndal bowden a hurá, závada vyřešena.
Musím tedy dávat bacha, protože klíček teď jde vyndat v každý poloze voliče, ale nový bowden mám objednaný a při nejbližší příležitosti ho vyměním.
Důležitý sdělení - pokud by to někdo potřeboval řešit tak jako já. Bowden jde vysunout kleštěma, ale ne v poloze P. je nutný dát volič do jakýkoliv jiný polohy než P.
Pak stačí dlouhý, ouzký kleště, zmáčknout packy na bowdenu a vysunout.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#491 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jirko, mohl bych na tebe mít velkou prosbu? Mohl by si na těch 320 brzách zkusil nasadil Meteor disk R16?
Já jsem na V50 T5 měl problém s jedním kolem, utíkal tlak. Tak jsem tam znouze hodil perfo R16 a ono se to na to vešlo!
Potřeboval bych takto ověřit Meteor R16, jestli by to šlo na to nasadit. Pokud ano, přemýšlel bych o těch brzdách 320 na mé TDI. Mám i Comety, tak problém nebude, ale chtěl bych, aby to bylo kompatibilní s těma R16 Meteor, které mám na zimu.
Já jsem na V50 T5 měl problém s jedním kolem, utíkal tlak. Tak jsem tam znouze hodil perfo R16 a ono se to na to vešlo!
Potřeboval bych takto ověřit Meteor R16, jestli by to šlo na to nasadit. Pokud ano, přemýšlel bych o těch brzdách 320 na mé TDI. Mám i Comety, tak problém nebude, ale chtěl bych, aby to bylo kompatibilní s těma R16 Meteor, které mám na zimu.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
#492 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Já už se na to chystám 1,5 měsíce.
Mám tu 2 sady Meteorů a říkal jsem že to vyzkouším, než je odvezu do garáže...
Brzdy 320mm konečně brzdí. Doporučuju všem co chtějí zastavit dřív než se sériovýma brzdama.
Je to asi nejlevnější upgrade brzd, kterej 100% funguje.
V týdnu mi konečně dorazila stříkací pistole a začnu s renovací brzdových třmenů na cabrio a na erko.
Jsem docela zvědavej jestli ty brzdy z Alfy budou kromě vzhledu v něčem lepší.
Mám tu 2 sady Meteorů a říkal jsem že to vyzkouším, než je odvezu do garáže...
Brzdy 320mm konečně brzdí. Doporučuju všem co chtějí zastavit dřív než se sériovýma brzdama.
Je to asi nejlevnější upgrade brzd, kterej 100% funguje.
V týdnu mi konečně dorazila stříkací pistole a začnu s renovací brzdových třmenů na cabrio a na erko.
Jsem docela zvědavej jestli ty brzdy z Alfy budou kromě vzhledu v něčem lepší.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1358
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#493 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Tak Tě pěkně prosím, vyzkoušej to. Ať můžu začít shánět třmeny a především držáky/adaptéry. Nedá mi to spát.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 21
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šenov
- Vůz: V70 I 2.5tdi Stage1 125kw
#494 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Prosím prosím, co to je přesně za brzdy? A kde sehnat redukce/mezikusy?
Origo brzdy jsou tragédie, a po návratu z dovolené (4lidi a naložené auto) kdy jsem brzdil kolikrát i očima jsem se zařekl, že to musím upgradovat jinak to není bezpečné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#495 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Spíš bych se naučil jezdit !, do Chorvatska jezdím každy rok a kotouče mám 16 let a 200 kkm a v pohodě loni jsem dal desky ale jen proto že byli stary jinak byli v půlce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#496 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Další přínosný komentář pro uživatele ze severu CZ.
#497 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Troufám si tvrdit že jezdit umím. Přesto si dovolím tvrdit, že sériový brzdy u P80 jsou v porovnání s konkurencí opravdu slabé.karelvolvo píše: ↑06 srp 2022 01:28 Spíš bych se naučil jezdit !, do Chorvatska jezdím každy rok a kotouče mám 16 let a 200 kkm a v pohodě loni jsem dal desky ale jen proto že byli stary jinak byli v půlce
Auto je těžké a obzvlášť u automatu, kdy není možný brzdit motorem, tak brzdy prostě nestíhají.
A to jsem měl brzdy ve 110% stavu. Nový posilovač, hlavní brzdový válec, všechny třmeny nové, panceřové hadice, kotouče i desky EBC Racing, brzdová kapalina Ravenol SSF.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 06 srp 2022 12:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#498 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jsou to brzdy původně určené pro Volvo V50/S40 T5 (Ford Focus ST).
Kotouče 320mm (třeba tyhle - https://www.motora.cz/zimmermann/610.3709.52.html?KTypNr=17824 ).
Adaptéry jsme si před časem vyráběli, ale dají se koupit tady: http://www.dvs.net.au/320conv.html
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#499 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Kdyby to někoho zajímalo, tak 16" Meteory použít nejdou.
Ně že by mi to nějak vadilo, protože stejně menší než 17" používat nehodlám, ale byl jsem požádán o vyzkoušení.
Není tam prakticky žádná vůle a kdyby bylo na kole závaží, tak tam nepůjde vůbec.
Ně že by mi to nějak vadilo, protože stejně menší než 17" používat nehodlám, ale byl jsem požádán o vyzkoušení.
Není tam prakticky žádná vůle a kdyby bylo na kole závaží, tak tam nepůjde vůbec.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#500 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
na tech Nebulách maš nějak moc místa, chtělo by to větší brzdy
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek