Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Vaše spotřeba
vcelku ta chapem. ja takto jazdim rakuske dialnice (110 km/h) a spotreba je tiez okolo 7.5. naviac je to super rychlost, lebo nikoho nedobiehas a nemusis nic riesit, ci ta nejaky ko*ot pusti obehnut alebo nie, ci sa na teba bude lepit atp...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: sk- trnava
Vaše spotřeba
740 km z TT za LM - medzi tym LM - PP a jedna okreska do kopca a naspat LM - TT -- priemerna 8,5 podla kompu ( 3 ludia v aute bez klimy
) Jazda podla predpisov...

_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 601
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Vaše spotřeba
Za posledni mesic a pul mam najeto asi 10-tis km a tak jsem trochu sledoval:
dalnice 140 na tempomat - 5,4 na palubaku i v realu
dalnice 120 na tempomat - 5,0 na palubaku 5,2 real
okresky + dalnice s rychlosti parkrat i pres 200 - palubak 5,8, v realu asi 7
okresky slusne - 5,5 palubak i real
dalnice 140 na tempomat - 5,4 na palubaku i v realu
dalnice 120 na tempomat - 5,0 na palubaku 5,2 real
okresky + dalnice s rychlosti parkrat i pres 200 - palubak 5,8, v realu asi 7
okresky slusne - 5,5 palubak i real
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3627
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Vaše spotřeba
A všiml sis k jakým modelovým řadám je tahle diskuze?tymon píše:Za posledni mesic a pul mam najeto asi 10-tis km a tak jsem trochu sledoval:
dalnice 140 na tempomat - 5,4 na palubaku i v realu
dalnice 120 na tempomat - 5,0 na palubaku 5,2 real
okresky + dalnice s rychlosti parkrat i pres 200 - palubak 5,8, v realu asi 7
okresky slusne - 5,5 palubak i real

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 601
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Vaše spotřeba
huupsyoby píše:A všiml sis k jakým modelovým řadám je tahle diskuze?tymon píše:Za posledni mesic a pul mam najeto asi 10-tis km a tak jsem trochu sledoval:
dalnice 140 na tempomat - 5,4 na palubaku i v realu
dalnice 120 na tempomat - 5,0 na palubaku 5,2 real
okresky + dalnice s rychlosti parkrat i pres 200 - palubak 5,8, v realu asi 7
okresky slusne - 5,5 palubak i real![]()

...ale tak spotřebu mám dobrou né?

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: 850 TDI manuál, černá
- Bydliště: Praha, Jihlava
Vaše spotřeba
Ted jsem zkusil na tri nadrze jedit pana Klobouka, kdy 80% D1 Pha-Jihlava 20% po meste - Praha, lehka noha, klidna jizda bez tempomatu 100-110 km/h a vzdy se povedlo za 6,0 - mereno na zaklade tankovani u stejny pumpy ... Takze az potkate cernou rakev, ktera si tak povlava po silnici - obcas od krajnice, ke krajnici - posloucham jazz a lechtam plyn..
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vaše spotřeba
Čau, jestli parkuješ v Brožovského ulici ve Slaném, takl jsem ti už natuty strkal leták volvoklubu za stěrač.jardamagna píše:Zdravím, V 70 II D5 2,4 120 Kw - tento víkend Slaný - Zaječí, nějaké popojíždění na Moravě a zpět, průměrná spotřeba 6,4. Je pravda, že po D1 130 jen občas jinak těžší noha.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Vaše spotřeba
se safrónem pažroutem mame od Márrovic GO motora nalitano 25 tis., za sebou druhou vymenu oleje, filtry, svicky jako novy, puberta nam prebiha maximalne decentne a kdyz opomenu obcasny vrzani predního péra, prozatim i mimoradne spolehlive (az nezvyk)
neco malo z posledni tempomatove statistiky s letně odpojenym AWD:
okresky 50-150 s kickdownem u kazdeho predchazeni (v prumeru kazde auto
) a brzdenim v obcich funguje za tech cca 9 Litru
dalnice 110 na tempomat - 8,3
dalnice 130 na tempomat - 9,0
dalnice 160 na tempomat - 11,0
dalnice 180 na tempomat - 12,5
dalnice 200 na tempomat - od 14
jo a se Sparkem 0,8i mezitim brouzdame mestskym mravenistem za 5L a okreskama za 3,7 ale to je uz jina kategorie: kosačky-sekačky


neco malo z posledni tempomatove statistiky s letně odpojenym AWD:
okresky 50-150 s kickdownem u kazdeho predchazeni (v prumeru kazde auto

dalnice 110 na tempomat - 8,3
dalnice 130 na tempomat - 9,0
dalnice 160 na tempomat - 11,0
dalnice 180 na tempomat - 12,5
dalnice 200 na tempomat - od 14
jo a se Sparkem 0,8i mezitim brouzdame mestskym mravenistem za 5L a okreskama za 3,7 ale to je uz jina kategorie: kosačky-sekačky

-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70, M66, B5254T6
Vaše spotřeba
Tak mám průměr kolem 7 na verva ropu, teď jsem se zkusil celou nádrž fakt krotit - okresky do tachometrových 100km/h s pomalou akcelarací z vesnic, dálnice do 120km/h, trocha města s lehkou nohou, v autě většinou sám a výsledek 6,54l/100km v kombinaci s faktem, že toho města bylo méně, než je obvyklé znamená, že jsem uekošetřil něco mezi půlprdem a ničím a na dálnici mě předjížděli i filcky, dodávky a podobná havěť, což je k nasr.... a už to nebudu dělat!
Mimochodem by bylo dobrý sem psát i na jakých gumách tu spotřebu máte, já aktuálně Hankook Ventus Prime K105 205/50/16 a mám pocit, že na zimákách 185/65/15 jsem to kdysi měl i za 6,2 , tak uvidíme co se stane po přezutí.
edit:měřeno dle nádrže, PP není...(zatím?)

Mimochodem by bylo dobrý sem psát i na jakých gumách tu spotřebu máte, já aktuálně Hankook Ventus Prime K105 205/50/16 a mám pocit, že na zimákách 185/65/15 jsem to kdysi měl i za 6,2 , tak uvidíme co se stane po přezutí.
edit:měřeno dle nádrže, PP není...(zatím?)
_________________
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
Je:V70 P3, B5254T6, M66, LPG (EG 48.6+Hana H2001)
Bylo:Bublina, V855 s D5252T, 430kkm.
V855 TDi, man. '96, kombichek, 451kkm, zachránila mi život, R.I.P.!
Subaru Impreza, Toyota Tercel 4WD
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vaše spotřeba
Dneska se mi s chrochtem podařilo vytvořit můj dosavadní rekord. Bratislava a zpět spodem přes Rakousko. Rakouský okresky mezi 110-120 (tak aby to bylo do 112 podle GPS) cestou zpět mezi 120-130. Dálnice 140-150. Od plný do plný, měřeno až po hrdlo spotřeba 6.4l/100km na trase necelých 450km. Jo a to celý na 215/45-17 gumách. Kdyby se člověk snažil, tak by to asi fakt umělo jezdit za to co ochcáfka.
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vaše spotřeba
Tak si to užij, pač až tam narvem turbinu tak to bude okreskama 180kou za 9/100kmdali píše:Dneska se mi s chrochtem podařilo vytvořit můj dosavadní rekord. Bratislava a zpět spodem přes Rakousko. Rakouský okresky mezi 110-120 (tak aby to bylo do 112 podle GPS) cestou zpět mezi 120-130. Dálnice 140-150. Od plný do plný, měřeno až po hrdlo spotřeba 6.4l/100km na trase necelých 450km. Jo a to celý na 215/45-17 gumách. Kdyby se člověk snažil, tak by to asi fakt umělo jezdit za to co ochcáfka.

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Vaše spotřeba
jeste bych nezapominal na nejakych 70 kilo navic v kufru - to mas celou jednu nadrz nebo osobu navic.dali píše:Dneska se mi s chrochtem podařilo vytvořit můj dosavadní rekord. Bratislava a zpět spodem přes Rakousko. Rakouský okresky mezi 110-120 (tak aby to bylo do 112 podle GPS) cestou zpět mezi 120-130. Dálnice 140-150. Od plný do plný, měřeno až po hrdlo spotřeba 6.4l/100km na trase necelých 450km. Jo a to celý na 215/45-17 gumách. Kdyby se člověk snažil, tak by to asi fakt umělo jezdit za to co ochcáfka.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Trutnovsko
Vaše spotřeba
Jezdim stabilně do 7l - jsou to couračky do prace - studený start, 15km. stop. V noci zpět to samé. Teď jsem v tom měl Prahu, dálnice, tempomat 140km/h, dohromady 350km včetně asi 50 km po Praze. Zbytek nádrže ony couračky. A hle - spotřeba 6.0l. tankuju pouze hrdlo, dojeto do minima, hrdlo. PC placa nesmysly.
Brzo mi Golf shnije nadobro a pujde druhe Volvo do baraku. I když ten Golf ty couračky dava stabilně za 5l.
Brzo mi Golf shnije nadobro a pujde druhe Volvo do baraku. I když ten Golf ty couračky dava stabilně za 5l.
_________________
VOLVO V70 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
VOLVO V70 2,5 TDi
BMW i3 120Ah
-
Offline
- Příspěvky: 207
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
Vaše spotřeba
850 T5 AUT - 99% město 2x denně 5 km - 16.7 mil/galon
V7OII TDI - 8.5 l/100km - styl jízdy neznámý - jezdí manželka
Teď v týdnu firemní Octa 2.0PD 103 Kw zhruba 1200 km - jel jsem co provoz dovolil, v německu plyn na podlaze a nedokázal jsem se dostat nad 6.5l
V7OII TDI - 8.5 l/100km - styl jízdy neznámý - jezdí manželka
Teď v týdnu firemní Octa 2.0PD 103 Kw zhruba 1200 km - jel jsem co provoz dovolil, v německu plyn na podlaze a nedokázal jsem se dostat nad 6.5l
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Vaše spotřeba
Alone píše:Počítač v autě mi kecá, dlouhodobě mi ukazuje 8, po městě leze pomalu nahoru až na 8,2 , na dálku klesá na 7,9. Při tankování beru vždy plnou a dělím naftu počtem km, skutečná spotřeba je cca 9,5 až 10,5 l. Chyba je 1,5 až 2 l/100 km.
Je to normální?Je fakt, že je to 2,5 t auto.
No řekl bych že není normální s 2,5T navíc v těžké XC90 jezdit za 10l. To musí být ECO jízda ne?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: je: volvo v40 2004 1.9td 170.000km
- Bydliště: bracknell - UK
Vaše spotřeba
pred 10 tyzdnami som si kupil 850 chrochta, a moja spotreba ide od nadrze do nadrze dole, 1.tankovanie 7.1, to bolo tak pol na pol mesto a dialnica, 2.nadrz 6,5 tiez 50/50 dialnica mesto. a tretia zatial vychadza na 5 -5,5 to je tak 70% dialnica, musim podoknut ze jazdim tak 80 - 90 na dialniciach v pomalom pruhu a sem tam sa stane ze ma kamion obehne.. semtam zratam kone pod kapotov a na chvilku to vypecem na 180. vyuzivam dost neutral, celkovo som pomaly a kludny vodic, a vyplaca sa to. lebo z mojich skusenosti, ked soferujem pomaly tak paradoxne cas ide rychlejsie a aj jazdu si viac vychutnam, poobzeram po okoli aky je ten kraj pekny. nemusite suhlasit je to len moj nazor a skusenost. 

_________________
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Vaše spotřeba
Za tohle bych tvrdě pokutoval... Není nic horšího, když se potřebuješ rychle uhnout do pravýho pruhu, zařadíš se a to auto před tebou jede 80 a musíš honem rychle znovu brzdit. A vjet zpátky do levýho spoza takovýho loudala je taky kumšt, když je provoz (pokud člověk nemá raketu s výborným pružným zrychlením)...kuko píše:musim podoknut ze jazdim tak 80 - 90 na dialniciach v pomalom pruhu a sem tam sa stane ze ma kamion obehne..
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
Vaše spotřeba
Na silvestra jsem dal Brno - St. Tropez. Najeto 2900km - průměr 6,7l/100km. Průměrná rychlost 110km/h. Po dotankování to sedí na desetinu přesně. Co víc si přát. Když už to vibruje, smrdí a hlučí, tak aspoň že to nežere.
Naposledy upravil(a) sordo dne 02 led 2013 14:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 3187
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vaše spotřeba
Jet po dálnici 90 je haluz, speciálně s TDi, kde v rozmezí 80-130 to žere furt stejně.
Jako minimum bych viděl 110 jestli to musí bejt, ale 90? to je fakt na prd.
Jako minimum bych viděl 110 jestli to musí bejt, ale 90? to je fakt na prd.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vaše spotřeba
Vyřazovat na neutrál je u TDI stejně jako u většiny novějších aut nesmysl. Při sundání nohy z plynu a otáčkách motoru nad určitou mez nejde do motoru žádný palivo a spotřeba = nula. Většina aut který to tak mají umí celkem slušně plachtit setrvačností. Kdežto na neutrál s motorem běžícím na volnoběh to žere třeba 1 litr na hodinu. Za další volnoběh většině motorů škodí, protože mazání neni dostatečný. V neposlední řadě pokud při dojíždění vyřazuješ a nevyužíváš brzdný síly motoru, víc opotřebováváš brzdový komponenty.kuko píše:vyuzivam dost neutral
Schválně zkus místo vyřazování brzdit motorem a uvidíš o kolik ti ještě spotřeba klesne.
Schválně jezdit 80-90 po dálnici mi připadá o hubu, když ne vůči sobě tak vůči ostatním. Tím že tě musí předjíždět kamióny můžeš taky jednou vytvořit pěknej průser. Autu tímhle podtáčením taky moc neprospíváš, otáčky v kterých se pohybuješ nejsou ideální a ani to v nich pořádně nejede. Stačilo by jet 100-110 a auto by podle mě víc nežralo, protože bys víc kopců vyjel setrvačností a nemusel podřazovat. Nebo jestli tam ještě k tomu necháváš za každou cenu pětku, tak chudák auto

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3627
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Vaše spotřeba
Volve, ale ta spotřebadali píše: Vyřazovat na neutrál je u TDI stejně jako u většiny novějších aut nesmysl. Při sundání nohy z plynu a otáčkách motoru nad určitou mez nejde do motoru žádný palivo a spotřeba = nula. Většina aut který to tak mají umí celkem slušně plachtit setrvačností. Kdežto na neutrál s motorem běžícím na volnoběh to žere třeba 1 litr na hodinu. Za další volnoběh většině motorů škodí, protože mazání neni dostatečný. V neposlední řadě pokud při dojíždění vyřazuješ a nevyužíváš brzdný síly motoru, víc opotřebováváš brzdový komponenty.
Schválně zkus místo vyřazování brzdit motorem a uvidíš o kolik ti ještě spotřeba klesne.
Schválně jezdit 80-90 po dálnici mi připadá o hubu, když ne vůči sobě tak vůči ostatním. Tím že tě musí předjíždět kamióny můžeš taky jednou vytvořit pěknej průser. Autu tímhle podtáčením taky moc neprospíváš, otáčky v kterých se pohybuješ nejsou ideální a ani to v nich pořádně nejede. Stačilo by jet 100-110 a auto by podle mě víc nežralo, protože bys víc kopců vyjel setrvačností a nemusel podřazovat. Nebo jestli tam ještě k tomu necháváš za každou cenu pětku, tak chudák auto..



_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Vaše spotřeba
Nejůsporněji to pojede 70-kou na čtverku !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 425tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 244tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 272tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 453 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: je: volvo v40 2004 1.9td 170.000km
- Bydliště: bracknell - UK
Vaše spotřeba
zaujimave postrehy, saze som o nieco mudrejsi, dovolim si trochu argumentovat,
co sa tika spomalovania premavky tak v tom problem nevidim, lebo zijem v uk a tu je tych pruhov na dialnici neurekom takze nikoho nespomalujem. jazdim v pruhu pre kamiony a urcite niesom sa z osobnych aut co v tom pruhu jazdi, nakladne auta maju aj tak max. povolenu rychlost 80 takze ideme vsetci pekne v jednom vlaciku, to ze ma niekedy obehne prazdny tahac no je tam toho.
z mojich skusenosti auto nezere rovnako v rozmedzi 80 - 130. uz len kvoli tomu ze ked idem 80 tak turbo neni v provozu.
vseobecne si myslim ze starsie auta boli konstruovane tak ze minimalnu spotrebu dosahuju pri 80 - 90 km/h co je standartna cestovna rychlost mimo mesto, ked neratam dialnicu. a mnohokrat som cital kade tade ze ak namiesto 90km/h pojdem len 80 tak to mozem uzetrit nejakych 6 % na palive.
vyradovanie rychlosti - teda volnobeh, som sa nevyjadril presne, profil moje kazdodennej cesty do prace mi dovoluje vyradit do neutralu a prejdem 2 km bez zmeny rychlosti, taketo useky mam po ceste 2. brzdenie motorom vyuzivam pri strmsom klesani. na dojazd ku krizovatke na neutrali a nasledne dobrzdenie tak tam by som nevidel nejake velke opotrebovanie kedze k semaforom sa ledva doplazim.
co sa tika ist 70 na stvorke, hej mas pravdu ale to uz by bolo aj na mna dost.
len tak mimochodom, par rokov dozadu som mal v40 1.9d 2000. mal som problem s prevodovkou, nemohol som ani za boha zaradit 5 stupen. v tom case som isiel na slovensko na dovolenku autom , ze reku aspon ho dam doma v sr dokopy tak som isiel 1650km na stvorke 80 -100. a moja priemerna spotreba bola 3.5l muchy so fcelami ma predbiehali, no ale dosiel som domov za par eur.
tak alebo onak, dik za reakcie, skusim aplikovat niektore vase postrehy do mojho sposobu vedenia auta od buduceho tankovania (co bude asi za 2 tyzdne) a potom dam vediet,
dik cago
co sa tika spomalovania premavky tak v tom problem nevidim, lebo zijem v uk a tu je tych pruhov na dialnici neurekom takze nikoho nespomalujem. jazdim v pruhu pre kamiony a urcite niesom sa z osobnych aut co v tom pruhu jazdi, nakladne auta maju aj tak max. povolenu rychlost 80 takze ideme vsetci pekne v jednom vlaciku, to ze ma niekedy obehne prazdny tahac no je tam toho.
z mojich skusenosti auto nezere rovnako v rozmedzi 80 - 130. uz len kvoli tomu ze ked idem 80 tak turbo neni v provozu.
vseobecne si myslim ze starsie auta boli konstruovane tak ze minimalnu spotrebu dosahuju pri 80 - 90 km/h co je standartna cestovna rychlost mimo mesto, ked neratam dialnicu. a mnohokrat som cital kade tade ze ak namiesto 90km/h pojdem len 80 tak to mozem uzetrit nejakych 6 % na palive.
vyradovanie rychlosti - teda volnobeh, som sa nevyjadril presne, profil moje kazdodennej cesty do prace mi dovoluje vyradit do neutralu a prejdem 2 km bez zmeny rychlosti, taketo useky mam po ceste 2. brzdenie motorom vyuzivam pri strmsom klesani. na dojazd ku krizovatke na neutrali a nasledne dobrzdenie tak tam by som nevidel nejake velke opotrebovanie kedze k semaforom sa ledva doplazim.
co sa tika ist 70 na stvorke, hej mas pravdu ale to uz by bolo aj na mna dost.
len tak mimochodom, par rokov dozadu som mal v40 1.9d 2000. mal som problem s prevodovkou, nemohol som ani za boha zaradit 5 stupen. v tom case som isiel na slovensko na dovolenku autom , ze reku aspon ho dam doma v sr dokopy tak som isiel 1650km na stvorke 80 -100. a moja priemerna spotreba bola 3.5l muchy so fcelami ma predbiehali, no ale dosiel som domov za par eur.
tak alebo onak, dik za reakcie, skusim aplikovat niektore vase postrehy do mojho sposobu vedenia auta od buduceho tankovania (co bude asi za 2 tyzdne) a potom dam vediet,
dik cago

_________________
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Liberec
Vaše spotřeba
Pánové pročítat si polemiku o spotřebě je opravdu zábava 
Spotřeba při 80-130 stejná.. čelní odpor vzduchu závislý na rychlosti ...co?
Na dálnici a mimo udržuji auto na tempomatu 85km/hod na dálnici úžasný relax, mimo město dostatečné, spotřeba minimální.
A vyřazovat je nesmysl? Ano u prudkého kopce kde auto nezpomalí ani se zařazeným rychlostním stupněm ano, ale kouzlo nízké spotřeby spočívá v ustálené rychlosti s minimálním zrychlováním. Takže táhlý dlouhý sjezd vyřadit a nechat těžký švédský tank plachtit, a že se na mě lepí nevyrovnaní a nedospělí chlápci v octaviích a pasatech to ignoruji. Užívám si pohodlí, ticho, hladký chod motoru, výborné audio... a to nejdůležitější nikam nespěchám (to dnes dělá každý) a do cíle přijíždím v pořádku, neunavený.
Nedávno jsem četl hezký článek, že volvo je jiné, filosofie vozu stejně jako jeho majitelé, kteří nehledají závodění, ale komfort a bezpečnost.
Ale chlapi nepište moudra typu na volnoběh se motor nemaže
Přeji hezký den a mnoho štastných km.
Dlouhodobá spotřeba s DPF 93kw 6,3 l/100 .. 60% město 40% dálnice

Spotřeba při 80-130 stejná.. čelní odpor vzduchu závislý na rychlosti ...co?

Na dálnici a mimo udržuji auto na tempomatu 85km/hod na dálnici úžasný relax, mimo město dostatečné, spotřeba minimální.
A vyřazovat je nesmysl? Ano u prudkého kopce kde auto nezpomalí ani se zařazeným rychlostním stupněm ano, ale kouzlo nízké spotřeby spočívá v ustálené rychlosti s minimálním zrychlováním. Takže táhlý dlouhý sjezd vyřadit a nechat těžký švédský tank plachtit, a že se na mě lepí nevyrovnaní a nedospělí chlápci v octaviích a pasatech to ignoruji. Užívám si pohodlí, ticho, hladký chod motoru, výborné audio... a to nejdůležitější nikam nespěchám (to dnes dělá každý) a do cíle přijíždím v pořádku, neunavený.
Nedávno jsem četl hezký článek, že volvo je jiné, filosofie vozu stejně jako jeho majitelé, kteří nehledají závodění, ale komfort a bezpečnost.
Ale chlapi nepište moudra typu na volnoběh se motor nemaže

Přeji hezký den a mnoho štastných km.
Dlouhodobá spotřeba s DPF 93kw 6,3 l/100 .. 60% město 40% dálnice
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: je: volvo v40 2004 1.9td 170.000km
- Bydliště: bracknell - UK
Vaše spotřeba
kluk1 píše:Pánové pročítat si polemiku o spotřebě je opravdu zábava
Spotřeba při 80-130 stejná.. čelní odpor vzduchu závislý na rychlosti ...co?
Na dálnici a mimo udržuji auto na tempomatu 85km/hod na dálnici úžasný relax, mimo město dostatečné, spotřeba minimální.
A vyřazovat je nesmysl? Ano u prudkého kopce kde auto nezpomalí ani se zařazeným rychlostním stupněm ano, ale kouzlo nízké spotřeby spočívá v ustálené rychlosti s minimálním zrychlováním. Takže táhlý dlouhý sjezd vyřadit a nechat těžký švédský tank plachtit, a že se na mě lepí nevyrovnaní a nedospělí chlápci v octaviích a pasatech to ignoruji. Užívám si pohodlí, ticho, hladký chod motoru, výborné audio... a to nejdůležitější nikam nespěchám (to dnes dělá každý) a do cíle přijíždím v pořádku, neunavený.
Nedávno jsem četl hezký článek, že volvo je jiné, filosofie vozu stejně jako jeho majitelé, kteří nehledají závodění, ale komfort a bezpečnost.
Ale chlapi nepište moudra typu na volnoběh se motor nemaže
Přeji hezký den a mnoho štastných km.
Dlouhodobá spotřeba s DPF 93kw 6,3 l/100 .. 60% město 40% dálnice
sam by som to lepsie nenapisal... ty ses ale chytrej

_________________
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
je: volvo v40 diesel t3, manual, 2004 170.000km
volvo c70 kabrio 2.4gt, auto, 2002, 140.000km
bolo: volvo 850 tdi 1997, manual, 250.000 km
volvo v40 1.9td 2000, manual, KM: 5 - 10 krat okolo sveta
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé