Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Fabie 1.4 16v a Volvo 850 2.5 20V
#1 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Ahoj Volvaři
Po několikaletém pročítání zdejšího fora jsem se konečně stal taky volvařem a řekl jsem si že nejvyšší čas vyměnit Fabii za něco hranatějšího
Jinak stručný popis je to Volvo 850 2.5 20V 125kW, rv. 1993, man., najeto cca 320 km a snad by se tomu dalo i věřit... raději jsem po tom moc nepátral
Každopadně auto v minulosti jezdilo na LPG, vzhledem k tomu že byl motor k.o tak předchozí majitel nechal vyměnit motor za druhý s menším nájezdem a když v tom byl tak nechal vyměnit pístní kroužky Goetze a nejspíše se dělala i hlava motoru.
Motor od polo g.o má odjeto cca 50-60 000km, takže kroužky už nějak dosluhovali a gufera na ventilech též, což mírný modrý kouř vypovídal sám za sebe.
Zatím zjištěné nedostatky:
- samovolně dochází k vypnutí motoru během jízdy
- spojka k.o
- mírná koroze zadních lemů, předního blatníku a kufru
- tlumiče + horní uložení (bohužel ještě originál)
- KAT OFF
- zkroucené přední kotouče
- občas se rozsvítí kontrolka ABS
- nic moc stav řidičové sedačky
- nefunkční ruční brzda
- dodrbaná elektroinstalace v motorovém prostoru
V plánu je:
- generálka motoru
- celolak karoserie
- odstranění nedostatků, viz výše
Lepší fotky dodám později
Po několikaletém pročítání zdejšího fora jsem se konečně stal taky volvařem a řekl jsem si že nejvyšší čas vyměnit Fabii za něco hranatějšího
Jinak stručný popis je to Volvo 850 2.5 20V 125kW, rv. 1993, man., najeto cca 320 km a snad by se tomu dalo i věřit... raději jsem po tom moc nepátral
Každopadně auto v minulosti jezdilo na LPG, vzhledem k tomu že byl motor k.o tak předchozí majitel nechal vyměnit motor za druhý s menším nájezdem a když v tom byl tak nechal vyměnit pístní kroužky Goetze a nejspíše se dělala i hlava motoru.
Motor od polo g.o má odjeto cca 50-60 000km, takže kroužky už nějak dosluhovali a gufera na ventilech též, což mírný modrý kouř vypovídal sám za sebe.
Zatím zjištěné nedostatky:
- samovolně dochází k vypnutí motoru během jízdy
- spojka k.o
- mírná koroze zadních lemů, předního blatníku a kufru
- tlumiče + horní uložení (bohužel ještě originál)
- KAT OFF
- zkroucené přední kotouče
- občas se rozsvítí kontrolka ABS
- nic moc stav řidičové sedačky
- nefunkční ruční brzda
- dodrbaná elektroinstalace v motorovém prostoru
V plánu je:
- generálka motoru
- celolak karoserie
- odstranění nedostatků, viz výše
Lepší fotky dodám později
Naposledy upravil(a) MistrS850 dne 19 črc 2017 23:18, celkem upraveno 2 x.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
mohu tě poskytnout technickou podporu k tomu chcípání motoru v elektronice 850 se dost vrtám
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
a samozřejmě i díly, je tu kat atd...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
proč hned generálka motoru a celolak ?
Tak trochu vyhazování peněz z okna , ne?
Tak trochu vyhazování peněz z okna , ne?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Fabie 1.4 16v a Volvo 850 2.5 20V
#5 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Paráda, díky za nabídku
Zatím nejezdím, motor je rozebrán. Ale co jsme zkoušeli tak je měněné čidlo vačky, čidlo polohy kliky a čerpadlo (staré bzučelo jak hejno čmeláku ) plus jsme vyměnili vstřikovače z 1.4 Forda které tam byli, za ty správné které tam mají být pro 850 2.5 125kW (pak už nás napadá jen relé čerpadla) vzhledem k tomu že na autě probíhala těžká elektrikářská, tak to bude poněkud horší a o hadicích na podtlaky radši nemluvím
Protože přestala jít štává do volnoběžného ventilu (žlutý drát s hnědou) ventil je ok, se zapojeným ventilem do kterého nejde plus, tak problém je ten že motor točí pouze 1500-1800 otáček s plynem na podlaze a otáčky se pohupují sem a tam, po odpojení ventilu motor najednou jede jak má a dá se točit až na omezovač.
Samozřejmě to nám neřeší střílení do výfuku a nepravidelný chod motoru plus že motor nemá tendenci sát vzduch, takže to vypadá na nefunkční sací ventily. Bohužel i komprese nebyla nijak valná.
A náhradní origo KAT tu má kámoš tak funkční by měl být tak uvidíme Stačí že koncový díl je polmostrow dávám mu tak 1 zimu max 2 a bude po smrti
Takže až se vše poskládá tak se uvidí co z toho vyleze
Zatím nejezdím, motor je rozebrán. Ale co jsme zkoušeli tak je měněné čidlo vačky, čidlo polohy kliky a čerpadlo (staré bzučelo jak hejno čmeláku ) plus jsme vyměnili vstřikovače z 1.4 Forda které tam byli, za ty správné které tam mají být pro 850 2.5 125kW (pak už nás napadá jen relé čerpadla) vzhledem k tomu že na autě probíhala těžká elektrikářská, tak to bude poněkud horší a o hadicích na podtlaky radši nemluvím
Protože přestala jít štává do volnoběžného ventilu (žlutý drát s hnědou) ventil je ok, se zapojeným ventilem do kterého nejde plus, tak problém je ten že motor točí pouze 1500-1800 otáček s plynem na podlaze a otáčky se pohupují sem a tam, po odpojení ventilu motor najednou jede jak má a dá se točit až na omezovač.
Samozřejmě to nám neřeší střílení do výfuku a nepravidelný chod motoru plus že motor nemá tendenci sát vzduch, takže to vypadá na nefunkční sací ventily. Bohužel i komprese nebyla nijak valná.
A náhradní origo KAT tu má kámoš tak funkční by měl být tak uvidíme Stačí že koncový díl je polmostrow dávám mu tak 1 zimu max 2 a bude po smrti
Takže až se vše poskládá tak se uvidí co z toho vyleze
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Fabie 1.4 16v a Volvo 850 2.5 20V
#6 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Doktor,
vyhazování peněz oknem, záleží jak se to vezme.
Nejsem jedinný kdo jsi rád spraví 850ku a nižší řady které jsou dnes už pomalu rarita, ovšem kdyby to bylo T5R tak dívalo by se na to jinak, ale bohatě mi postačí 2.5
Celolak už jen kvůli tomu že kapota a levý blatník s nárazníkem je stříkaný a auto hraje jiným odstínem a vzhledem k tomu že levý blatník který je měnen a nepasuje mu špička blatníku která je u blinkru (protože je poněkud špička delší, spíše bych řekl že se jedná o blatník z V70 nebo něčeho novějšího co bylo po face, dále se bude měnit kufr protože je kaput, zadní křídlo je provrtano šruby skrzr na skrz
Takže se poněkud dost věcí bude měnit, takže už jen proto celolak at to vypadá k světu.
vyhazování peněz oknem, záleží jak se to vezme.
Nejsem jedinný kdo jsi rád spraví 850ku a nižší řady které jsou dnes už pomalu rarita, ovšem kdyby to bylo T5R tak dívalo by se na to jinak, ale bohatě mi postačí 2.5
Celolak už jen kvůli tomu že kapota a levý blatník s nárazníkem je stříkaný a auto hraje jiným odstínem a vzhledem k tomu že levý blatník který je měnen a nepasuje mu špička blatníku která je u blinkru (protože je poněkud špička delší, spíše bych řekl že se jedná o blatník z V70 nebo něčeho novějšího co bylo po face, dále se bude měnit kufr protože je kaput, zadní křídlo je provrtano šruby skrzr na skrz
Takže se poněkud dost věcí bude měnit, takže už jen proto celolak at to vypadá k světu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#7 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
tak peníze máš, tak přeji hodně zdaru.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 948
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
#10 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Na tom inzerátu to vypadalo jako vůně a ono to večerní auto. Čest tvojí odvaze.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Mám teda taky slabost pro předface, ale jak psal Martin - večerní auto hadr. Perspektivní joungtajmr. Za ty prachy, co za to chtěl prodávající na bazoši - no nevim.
Každopádně držím palce, ať to dotáhneš ku obrazu svému. Tohle spolkne ještě hooodně nervů/času/peněz.
Těšíme se na progres
Každopádně držím palce, ať to dotáhneš ku obrazu svému. Tohle spolkne ještě hooodně nervů/času/peněz.
Těšíme se na progres
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#12 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
pokud budeš potřebovat pomoc s ND (motor, plechařina) na tento model, tak dej vědět.
Luboš, 775 584 702
P.S. čest Tvojí odvaze a nadšení
Luboš, 775 584 702
P.S. čest Tvojí odvaze a nadšení
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 147
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Mělnické Vtelno
- Vůz: S80 D5 120kw 2002
#13 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Mám případně kompletní motor ale už teda rok neběžel ale není problém vyzkoušet a jinak předface je boží
_________________
Bylo:Volvo 855 GLT 2.5 20v 125Kw R.v. 93
Bylo:Volvo 855 TDI 103KW R.v.96
Bylo:Volvo 760 2.4 Td R.v.85
Bylo:volvo 854 TDI 103kw R.v.96
Bylo: Volvo V70 TDI 103KW R.v. 99
Je: Volvo S80 2.4D 120Kw R.v.02
Bylo:Volvo 855 GLT 2.5 20v 125Kw R.v. 93
Bylo:Volvo 855 TDI 103KW R.v.96
Bylo:Volvo 760 2.4 Td R.v.85
Bylo:volvo 854 TDI 103kw R.v.96
Bylo: Volvo V70 TDI 103KW R.v. 99
Je: Volvo S80 2.4D 120Kw R.v.02
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Fabie 1.4 16v a Volvo 850 2.5 20V
#14 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Díky chlapi za podporu, každopádně motor zatím netřeba.
Spíše nejvíce se bude hodit plechařina a hlavně vstřikovače
Spíše nejvíce se bude hodit plechařina a hlavně vstřikovače
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Fabie 1.4 16v a Volvo 850 2.5 20V
#15 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Neexistuje nic lepšího, než nasadit kroužky zámkama na sebe nebo na ojniční čep
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kojetín
- Vůz: Fabie 1.4 16v a Volvo 850 2.5 20V
#16 Mistr - Volvo 850 2.5 125kW 93
Tak konečně něco dalšího udělané přes zimu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek