Zdravím,
řešil jsem po koupi volva XC90 V8 systém LPG, kde byl již namontován systém STAG, který neumí přidávat benzín zároveň v souběhu s plynem a proto byl u tohoto motoru, kde je na benzínové liště tlakové čidlo(tak jako u jiných) odpojen jeden válec, který jel permanentně na benzín, aby tento "nedostatek" eliminoval, což mi samozřejmě vadilo, ale ne z důvodu úspory paliva, ale proto, protože vím, že tento problém jde vyřešit a to dvěma způsoby. Jedním z nich je možnost přidání emulátoru, který oblbne jednotku natolik, že si myslí, že tam tlak paliva správný a chová se normálně, ale je tam problém ten, že se lišta natlakuje při větším výkonu na maximum a plný tlak tam bude držet tak dlouhou dokud auto nevypnete a zase nenastartujete na benzín, což jsem z jistých důvodů nechtěl.
Ale je tady potom ještě varianta, že se udělá další zpětný okruh s tryskou a elektromagnetickým ventilem, kde při nastartování jede auto na benzín, ale jakmile přepne na plyn, tak se v tom daném okamžiku otevře další zpětný okruh(viz.video) a tlak benzínu je stabilně udržován na klasickém provozním tlaku. Takže sečteno podtrženo, nejlepší volba je např. systém LOVATO, který umí korigovat benzín i plyn současně, ale pokud tam není, tak je možnost i tato....Což bohužel někteří "rádobymistři a specialisté" nevědí....
LPG STAG na V8
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#2 LPG STAG na V8
Jak je to u V8? Respektive z jakeho duvodu je nutne pridavat benzin?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#3 LPG STAG na V8
RJ cerpadla v nadrzi nepozna moznost, ze motor je nastartovany, ale benzin nepotrebuje tak sa neumerne zvysuje tlak na benzinovej vstrekovacej liste kedze cerpadlo, hoci na minimalnom vykone stale bezi. to sa nepaci snimacu tlaku - chybova hlaska... samozrejme len v autach kde ten snimac a tlaku je. (V8, nova T6, R-ko, T5 s 2xVVT...) ostatne maju klasicky mechanicky (starsie aj podtlakovy) regulator tlaku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
#4 LPG STAG na V8
stag umí přívstřik benzínu. Zkus zjistit co máš za řídící jednotku. Mám Stag qmax v motoru V6 s přívstřikem od 2000 tisíc otáček a bez problémů.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek