Ahoj všetkým,
po dlhšej dobe by som sa rád vrátil k Volvu. Rozpočet nemám zásadne obmedzený, no nové auta sa mi nepáčia a prvá generácia V/S70 je moja srdcovka.
Jazdím cca 30-40k ročne, najviac česká D1.
Prosím o pomoc, čo je pre mňa najlepšia volba:
1. Atmosférický benzín, alebo diesel? Nebude u dieselu problém so spoľahlivosťou (u Fordu som menil od vstrekovačov, pumpy cez turbo a všetky hazdice častejšie ako rožky). Viem že diesel ušetrí veľa, otázka je, či to nezlhtne servis?
2. Ak benzín, ako dobrý nápad je nechať to prerobiť na LPG?
3. Automat by bol super. Bude to pri mojom nájazde ok, alebo s manuálom zásadne ušetrím? Riziká rozhaseného automatu?
Konkrétne by som chcel hladať niečo ako:
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V70-2.5/vhc:car,pgn:2,pgs:10,ms1:25100_34_,prx:8000,ger:automatic_gear,cli:automatic_climatisation,crc:true,eas:true/pg:vipcar/242296255.html
Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
#1 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#2 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
Pokud bych najel 30-40k ročně, tak bych šel s klidem do S/V70 TDI. Se správnou péčí ty motory vydrží opravdu hodně a spotřeba velmi zajímavá. Já jsem zatím za 120 tisíc km měnil jen žhavičky a jednou hadici k turbu(pokud se jedná o motor). Určitě ale narazíš na jiné názory
A abych nekecal, tak teď budu řešit ztrátu výkonu při rychlostech nad 170kmh, flow too high.
A abych nekecal, tak teď budu řešit ztrátu výkonu při rychlostech nad 170kmh, flow too high.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
#3 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
A třeba předelat benzín do LPG není lepší volba? Menší riziko případních problému a současne ok spotřeba? Nebo se na to dívam blbě?kubexxx píše:Pokud bych najel 30-40k ročně, tak bych šel s klidem do S/V70 TDI. Se správnou péčí ty motory vydrží opravdu hodně a spotřeba velmi zajímavá. Já jsem zatím za 120 tisíc km měnil jen žhavičky a jednou hadici k turbu(pokud se jedná o motor). Určitě ale narazíš na jiné názory
A abych nekecal, tak teď budu řešit ztrátu výkonu při rychlostech nad 170kmh, flow too high.
LPG jsem nikdy neměl.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
#4 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
Já teda také ne, ale určitě někdo odpovímkacvinsky píše:A třeba předelat benzín do LPG není lepší volba? Menší riziko případních problému a současne ok spotřeba? Nebo se na to dívam blbě?kubexxx píše:Pokud bych najel 30-40k ročně, tak bych šel s klidem do S/V70 TDI. Se správnou péčí ty motory vydrží opravdu hodně a spotřeba velmi zajímavá. Já jsem zatím za 120 tisíc km měnil jen žhavičky a jednou hadici k turbu(pokud se jedná o motor). Určitě ale narazíš na jiné názory
A abych nekecal, tak teď budu řešit ztrátu výkonu při rychlostech nad 170kmh, flow too high.
LPG jsem nikdy neměl.
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#5 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
Plyn proč ne, ale u nafty natankuješ plnou a najedeě 1100 kilometrů. Po koupi sem udělal rozvody, ložisko v kole, nastavil čerpadlo a jezdim. Po 3 letech provozu se chystá výměna ramene na přední nápravě. Toť moje náklady na opravy, drobnosti typu vyčištění sání, sem tam hadička přepadu nafty, neberu do nákladů.. Jinak generálka vstřikovacího čerpadla v Boschi je za 15.000,- s daní, ale uděláš to jednou a máš na 300.000 km pokoj
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 195
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihozápad
- Vůz: bylo V70
#6 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
tady je otázkou, zda ty auta již nejsou dost starší/jetá na takový nájezd (30-40tis/rok?). tdi se montovalo do roku 2001, i když lidi s tím najednou přes půl mio km...kubexxx píše:Pokud bych najel 30-40k ročně, tak bych šel s klidem do S/V70 TDI. Se správnou péčí ty motory vydrží opravdu hodně a spotřeba velmi zajímavá. Já jsem zatím za 120 tisíc km měnil jen žhavičky a jednou hadici k turbu(pokud se jedná o motor). Určitě ale narazíš na jiné názory
A abych nekecal, tak teď budu řešit ztrátu výkonu při rychlostech nad 170kmh, flow too high.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 30
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: Bylo: S70
- Bydliště: Brno
#7 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
outdoor píše:tady je otázkou, zda ty auta již nejsou dost starší/jetá na takový nájezd (30-40tis/rok?). tdi se montovalo do roku 2001, i když lidi s tím najednou přes půl mio km...kubexxx píše:Pokud bych najel 30-40k ročně, tak bych šel s klidem do S/V70 TDI. Se správnou péčí ty motory vydrží opravdu hodně a spotřeba velmi zajímavá. Já jsem zatím za 120 tisíc km měnil jen žhavičky a jednou hadici k turbu(pokud se jedná o motor). Určitě ale narazíš na jiné názory
A abych nekecal, tak teď budu řešit ztrátu výkonu při rychlostech nad 170kmh, flow too high.
Jo, tohle vicemene resim. Taky co jsem projel mobile.de, ty diesely jsou casto docela vybydleny, evidentne casto pracovni vozidla. Benziny se daji porad najit hezky v dobry vybave.
Chtel bych z nostalgie a kvuli designu tu prvni generaci, no soucasne bych s tim autem rad jezdil.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 255
- Registrován: 7 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
#8 Prosím o radu PŘI koupi Volva V70-I
Přesně tak jak tady píše JIŘÍ M pokud koupíš 2.5 TDI z relativně dobrých rukou, nejlépe od majitele z privátu, což se dnes ještě pořád dá, tak máš víceméně vystaráno... ve své podstatě je to auto bezúdržbové... pokud ho budeš krmit dobrou šťávou... měnit pravidelně olej a filtry, stejně jakou rozvodoy včetně pumpy, gufer a řemenice... tak jen jezdíš za cca 5,5-6,5l nafty...Jiří M píše:Plyn proč ne, ale u nafty natankuješ plnou a najedeě 1100 kilometrů. Po koupi sem udělal rozvody, ložisko v kole, nastavil čerpadlo a jezdim. Po 3 letech provozu se chystá výměna ramene na přední nápravě. Toť moje náklady na opravy, drobnosti typu vyčištění sání, sem tam hadička přepadu nafty, neberu do nákladů.. Jinak generálka vstřikovacího čerpadla v Boschi je za 15.000,- s daní, ale uděláš to jednou a máš na 300.000 km pokoj
A pokud se zde vrátím o pár příspěvků výše, tak s tím co visí na INTERNETU je to jako s nástěnkou... protože nezajímavé a vybydlené auta se tam pořád opakují a visí tam mnohdy měsíce i když se jejich ceny postupně snižují... ale pokud se tam objeví hezké auto a nehraje zde ani tak velkou roli cena, tak je během dopoledne a nebo hodinky smazané... prostě prodáno v cukuletu...!!!
A jestli má auto najeto 270tkm a nebo 360tkm v tom nehraje už vůbec žádnou roli... tyhle auta jezdí 700-800tkm a je na ně pořád spolehnutí... je to spíše otázka jak byly udržované a servisované... to je zcela rozhodující...!!!
Můžeš koupit V70 ze 400.000 km a dalších 200-300tkm na ní nesáhneš a můžeš koupit odjetou vránu s 250-300tkm a zahučíš tam od spojky s dvouhmotou, přes servořízení, alternátor, ramena, brzdy, tlumiče, vysvícená světla, klimu s klimakompresorem za dalších 30-40tkč jen to hvízdne...!!!
_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 1165 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 730 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 803 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 688 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 2 Odpovědi
- 397 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joss