parník 245
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#76 parník 245
toto žádnou mlhovku nemá. Buď si ji koupíš a namontuješ pod nárazník, nebo máš smůlu
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 313
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#77 parník 245
OK, diky za objasneni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#78 parník 245
... kormidlování parníka se po létě zhoršilo a z pravé přední pneu se časem začínal stávat semislick. Oba čepy řízení vyměneny a už zase jezdíme jako po kolejích.
Stodolu jsme zalili betonem a tak válení se pod autem začíná být příjemné
Stodolu jsme zalili betonem a tak válení se pod autem začíná být příjemné
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7492
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#79 parník 245
Koukám, že máš kromě Parníku i další zajímavé kousky...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#80 parník 245
krása pane. Je fajn o parníku slyšet a sestava je pěkná. Ať se daří!
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#81 parník 245
Výmena oleje, komplet výfuk a papuče s pruhem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#82 parník 245
sluší
trochu se rozepiš, jak jezdí, nejezdí, co mu chybí a přebejvá a tak..
trochu se rozepiš, jak jezdí, nejezdí, co mu chybí a přebejvá a tak..
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 226
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#83 parník 245
Moc pěkné to je, těším se na další fotky.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#84 parník 245
... v podstatě zatím není o čem psát. Děcka vyžadujou pozornost a stodola se v dílnu taky mění pomalu, až se trochu stydím jak ho zanedbávám. Příští rok už snad půjde na odrezovací kůru. To je asi největší past.
D24 je nesmrtelnej držák a jelikož jezdí denně tak na zimu dostal předehřev vody motoru (sice china, ale zimu fungvola dobře). A přestal běhat odometr. Prosakuje servopumpa a spolu s motorovým olej ochotně konzervují přední nápravu.
Příští příspěvek bude snad ve veselejším duchu
D24 je nesmrtelnej držák a jelikož jezdí denně tak na zimu dostal předehřev vody motoru (sice china, ale zimu fungvola dobře). A přestal běhat odometr. Prosakuje servopumpa a spolu s motorovým olej ochotně konzervují přední nápravu.
Příští příspěvek bude snad ve veselejším duchu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#85 parník 245
díky. to jsou v zásadě dobrý zprávy. a ty kola s papučema vypadaj opravdu hezky.
s tou korozní kůrou vofafrně, rádo se to zvrhává do rekonstrukce, Karkulín by moh vyprávět
Ať to jezdí!
s tou korozní kůrou vofafrně, rádo se to zvrhává do rekonstrukce, Karkulín by moh vyprávět
Ať to jezdí!
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
#86 parník 245
Gratuluji! Dvojka mě nikdy moc nelákala, ale musím říct, že to nějak opožděně chytám... no, zatím mám od panimámy zákaz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#87 parník 245
Takže jo ! Takže jdeme na to !
Hned na začátek, nejsem profík, ale někde se to musím naučit, když švéd dovolí.
Nadšení by bylo. Nějaké ty repa-plechy taky pokoupeny.
A začneme se v tom šťourat, což jednou muselo přijít.
Držte mu palce, ať brzo vyjede
Hned na začátek, nejsem profík, ale někde se to musím naučit, když švéd dovolí.
Nadšení by bylo. Nějaké ty repa-plechy taky pokoupeny.
A začneme se v tom šťourat, což jednou muselo přijít.
Držte mu palce, ať brzo vyjede
Naposledy upravil(a) spirit of speed dne 26 bře 2023 17:38, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 615
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#88 parník 245
Palce držím Tobě i parníku. Bude to asi klempířská maturita
Je dobrý udržet opravy v omezeným rozsahu, snadno se takovýhle začátky zvrhávají v totální rekonstrukce.
Věřím, že to ukočíruješ a bude to znovu a rychle fešák a služebník.
Je dobrý udržet opravy v omezeným rozsahu, snadno se takovýhle začátky zvrhávají v totální rekonstrukce.
Věřím, že to ukočíruješ a bude to znovu a rychle fešák a služebník.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#89 parník 245
Dékuji za důvěru a podporu.
Rozsah prací bude záviset na zručnosti pacholíka ...
Rozsah prací bude záviset na zručnosti pacholíka ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#90 parník 245
Původní tloušťka plechů 1,2mm a opravné plechy Klokkerholm 0,85mm.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#91 parník 245
Jako kostní dárce posloužila vysloužilá zadní kapota ze Š100 (tl. 1mm)
A odysea pokračuje ...
Se základním vybavením nejsem moc velký kouzelník, takže kde by borci vyšvihli jednu velkou záplatu, já lepím ze čtyř. Základ 2k epoxid, sváry zatřeny PU tmelem a zatáhnuto barevně nekorektním odstínem.
A odysea pokračuje ...
Naposledy upravil(a) spirit of speed dne 02 dub 2023 14:03, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#92 parník 245
Krásná práce! Držím palce, ten stroj si péči zaslouží...
Práh pátých dveří bude taky vomšelej...
Ještě se koukni na podélný nosníky, cca 20cm za ukotvením tlumičů pérování - nosník bývá lehce vyboulenej a když tam bouchne kladivem, tak se to začne sypat.
Práh pátých dveří bude taky vomšelej...
Ještě se koukni na podélný nosníky, cca 20cm za ukotvením tlumičů pérování - nosník bývá lehce vyboulenej a když tam bouchne kladivem, tak se to začne sypat.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#93 parník 245
Děkuji za podporu a vynasnažím se s trochou té amatérské péče.
Určitě to zespoda celé okouknu. Případně si nechám poradit co dělám špatně, nebo bych mohl dělat lépe.
Pokračování bude za technologicky příznivějších teplot.
Určitě to zespoda celé okouknu. Případně si nechám poradit co dělám špatně, nebo bych mohl dělat lépe.
Pokračování bude za technologicky příznivějších teplot.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#94 parník 245
Nosník na pravé straně ok, uvidíme co druhá strana.
Pravou stranu a zadek máme hotovou. Stačí vymést bordel, otočit auto a vrhnout se na levou stranu. Jde to pomalu v těchto teplotách kdy nic pořádně netvrdne.
Pravou stranu a zadek máme hotovou. Stačí vymést bordel, otočit auto a vrhnout se na levou stranu. Jde to pomalu v těchto teplotách kdy nic pořádně netvrdne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 226
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
#95 parník 245
To vypadá pěkně, v dohledné době taky budu muset říznout do živého (dvojky). Držím palce, aby tě neopouštěl elán.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#96 parník 245
Kvůli zvýšení korozní odolnosti vřele doporučuju tyhle "dirky" po svařování dycky ještě přelíznout svářečkou, protože se zakytovat většinou pořádně nedají a uplně na dno tmel ani barvu nedostaneš. A při tom ťukání bodíků vedle sebe je dávej hustěji s vyšším překrytím ze stejnýho důvodu.
Ale abych jen nemudroval, tak je vidět, že to děláš s chutí a rozumem a jsi šikovný. Přeju ti, aby ti to vydrželo.
Ale abych jen nemudroval, tak je vidět, že to děláš s chutí a rozumem a jsi šikovný. Přeju ti, aby ti to vydrželo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#98 parník 245
Díky za posunutí poznání zas o kousek dál. Nenapadlo mě, že tyhle "krátery" by mohly nadělat takovej čurbes.
Na cínování nejsem takovej machr. To vyzkouším, až na nějakém jiném bezcenném vraku.
Na cínování nejsem takovej machr. To vyzkouším, až na nějakém jiném bezcenném vraku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 30
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: 245L + V50
#99 parník 245
Levá strana podlahy přes kopírák.
Lajdáctví mě dohnalo a já zapomněl zachovat odtoky v prazích. Takže znova
Předešlá oprava zadních blatníků z Německa - do díry docpat tmel a hurá na silnice.
Venku už krásně vykukuje sluníčko, tak bych si měl máknout, ať sezónu neprostojíme.
Už se to blíží.
Lajdáctví mě dohnalo a já zapomněl zachovat odtoky v prazích. Takže znova
Předešlá oprava zadních blatníků z Německa - do díry docpat tmel a hurá na silnice.
Venku už krásně vykukuje sluníčko, tak bych si měl máknout, ať sezónu neprostojíme.
Už se to blíží.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek