Prasklina svodech od motoru

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
vašek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 19
Registrován: 12 led 2006 17:41
Bydliště: Nová Ves, Brno-venkov

Prasklina svodech od motoru

Příspěvek od vašek »

Na krajním svodu od motoru mám prasklinu. Proto mi asi výrázně klesl výkon a je nestabilní, vzrostla spotřeba (4l) a občas se rozsvěcuje lambda :(
Originál je dost drahej a náhrada prej není :cry:
Máte někdo zkušenosti se zavařením? Prý to brzo nato praskne někde jinde. Ale když se to udělá dobře bez výraznýho přehřívání, tak by to snad mohlo vydržet, ne :?:
_________________
850 kombi, 1996, automat, 2,5i 10V, B5252S, LPG

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

jakej mas motor? hod si ho i do podpisu, at vime o co jde
dik
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

GDPR_user

Re: Prasklina svodech od motoru

Příspěvek od GDPR_user »

vat píše:Na krajním svodu od motoru mám prasklinu. Proto mi asi výrázně klesl výkon a je nestabilní, vzrostla spotřeba (4l) a občas se rozsvěcuje lambda :(
Originál je dost drahej a náhrada prej není :cry:
Máte někdo zkušenosti se zavařením? Prý to brzo nato praskne někde jinde. Ale když se to udělá dobře bez výraznýho přehřívání, tak by to snad mohlo vydržet, ne :?:
Zřejmě jde o litinové svody,jsem schopen nechat zavařit případně je možnost vyrobit nové tuningové.

Fanda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 63
Registrován: 30 pro 2005 22:56
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Fanda »

Asi ti nezbude nic jiného než svod vyměnit,jsou tam velké rozdíly teplot.Pokud to někdo zavaří,tak si myslím že to znovu brzy praskne znovu.Rodiče to měli na vektře zavařili to a do týdne to znovu prasklo.Takže jedině výměna.
Čau Fanda
_________________
Volvo S70 T5 r.v. 97

Jirrka
Offline
Příspěvky: 567
Registrován: 22 dub 2004 18:53
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

Vareni takovych veci je problematicke. zalezi na materialu z jakeho to je udelany - zda to vubec jde a pokud to jde tak za dodrzeni urciteho postupu. kazdy to neumi a dobre jen malo kdo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jak už psal Martinopel, vyměnit za nerezové a máš klid.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Fery
Offline
Příspěvky: 363
Registrován: 12 čer 2006 07:23
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od Fery »

jarek.krizan píše:Jak už psal Martinopel, vyměnit za nerezové a máš klid.
Doporučoval bych nové, tuningové. Soused ty původní taky nechal zavařit a dopadlo to přesně jak popisuje Fanda

Strejda
Offline
Příspěvky: 15
Registrován: 02 lis 2005 13:53
Vůz: Volvo 240 D6 r.v. 1983-91
Bydliště: Olomouc, Brno

Příspěvek od Strejda »

Nekolik aut s prasklejma svodama jsem spravoval-Fiaty a Renaulty, kamos mi to varil TiGem, a pak jsme to este zihali svajcem, a este se zadny nevratilo, akorat je potreba to mit pri vareni prisroubeny na tuhou desku, nebo na hlavu pokud ma clovek nejakou nepotrebnou.No a taky ne kazda litina asi jde zavarit..
_________________
Volvo 245 D24 1985
Volvo V70I D5252T Man.1998

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Strejda píše:Nekolik aut s prasklejma svodama jsem spravoval-Fiaty a Renaulty, kamos mi to varil TiGem, a pak jsme to este zihali svajcem, a este se zadny nevratilo, akorat je potreba to mit pri vareni prisroubeny na tuhou desku, nebo na hlavu pokud ma clovek nejakou nepotrebnou.No a taky ne kazda litina asi jde zavarit..
No právě jako vše se to musí umět.Litinu je nutno předehřát a nechat přirozeně vychladnout.Dělal jsem tak dvoje svody na Fordu a no problem.
This topic is 13 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“