B230F ventily

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4738
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#26 B230F ventily

Příspěvek od Ondra. »

dokonce je předpis že se má měnit po 160 tkm, resp doporučení (nebo tu mam zánovní)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4738
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#27 B230F ventily

Příspěvek od Ondra. »

každopádně pravděpodobně koupíš univerzální bosch tak dobrá rada je neletovat vodiče ale použít tu univerzální spojku, lambda totiž přes vodiče ,,dýchá" a sletováním bys spekl izolaci a tim eliminoval prostor pro přívod vzduchu do sondy.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Čahoun
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9 - Vinoř
Vůz: V 740, B230K, 88´

#28 B230F ventily

Příspěvek od Čahoun »

Může mi někdo prosím vysvětlit, proč všechny motory "B230" mají stejné sací ventily, kromě "B230K" (karburátor Pierburg), který je má podle čísla dílu jiné? V čem se liší? Zajímavé je, že výfukové ventily jsou shodné. Nedaří se mi je sehnat, ani u Kučery, ani Skandix už je nemá v katalogu. :( Díky
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#29 B230F ventily

Příspěvek od Urvanej »

Hele asi bych to nehrotil a pokud pasují rozměrově, nevidim důvod to neignorovat.
Dle foto vypadají, že mají vybrání na dříku... nicméně proměřil bych vodítka, porovnal délku a pokud pasují klasické, tak je tam prdnul.
https://vp-autoparts.com/en/artiklar/intake-valve-b230k.html
https://www.ipdusa.com/products/7427/Intake-Valve-B21-B23-B230-Aftermarket-463395-Volvo-466395
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 833
Registrován: 20 roků
Bydliště: Bělov

#30 B230F ventily

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Ondrao píše: 06 lis 2006 13:58 Ahoj Všem :D
Tak jsem minulé úterý zkusil adusum servis s volíkem 745 2.3 B230F r.v 90, kde jsem chtěl poštelovat motor a ventily, tak mi sdělili, že jsou špatné podložky pod ventily a potřebují vyměnit na jednom válci se téměř ventily neotvírají a časem se podpálí ventily Nabídly mi opravu za 9tis s tím, že to tam bude týden, 2dni než jim přijdou podložky z volva. Od květná vím, že je na 4tým válci asi o 1/3 a na 2hým jsou o něco menší komprese. Motor je línější, to je fakt, koukal jsem u Kučery na cenu podložek pod ventily a docela mě překvapilo, že jsou dost levný. Motor má nalítáno cca 450tis. Chci se zeptat, jak moc je složité vyměnit ty podložky doma v garáží, nebo se tam dovažují podle vůlí nějaké speciální podložky, nebo stačí koupit ty předepsané pro tenhle motor. Ventily cvakají, jsou slyšet i po ohřátí.( motor jede bez problémů,jen občas chytá až na potřetí a volnoběh to je slabota hopá si mezi 400-800 otáčkami-odhad a klepe se dost) jinak, tam je vše ostatní (vstřiky,váha atd v pořádku) Mám jěšě jeden nachlup stejný motor, co by měl mít (ale kdo ví) najeto 140tis. – je teda o dost živější a běží klidněji, ale ventily tam taky jsou slyšet ( ale možná to je olejem, je tam už zralý na výměnu). Lepší vycuknou motor nebo se pustit do těch ventilů? Díky za radu
Ondra
9000 Kč za serizeni ventilů? To je asi dobrý vtip..
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“