Zvětšení středových děr alu kol
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#1 Zvětšení středových děr alu kol
Prosím, nemáte někdo kontakt na někoho nebo nevíte o někom, kdo by měl na to vybavení a chuť a čas na zvětšení středové díry alu disků ze současných 63,x mm na 65,1 mm? Disky jsou velké 17" x 7J, rozteč klasika Volvo 5 x 108. Ideálně Praha nebo východní část Středočeského kraje.
Díky moc.
Díky moc.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#2 Zvětšení středových děr alu kol
Zkus pana Drástu. Jezdím k němu již léta s koly a je s ním dobrá domluva.
Když není člověk za frajera (na ty je vysazen) a nepospíchá, je s ním dobrá dohoda.
V Čimicích, Praha 8.
http://www.opravydisku-svareni.com
Když není člověk za frajera (na ty je vysazen) a nepospíchá, je s ním dobrá dohoda.
V Čimicích, Praha 8.
http://www.opravydisku-svareni.com
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#3 Zvětšení středových děr alu kol
Díky moc, zkusím.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Zvětšení středových děr alu kol
Bude to umět každej, kdo rovná disky. Každej koho jsem se tehdy ptal to uměl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#5 Zvětšení středových děr alu kol
Co jsem se ptal já tam, kam vozíme disky na opravu, tak jsou schopni to udělat pouze u disků 16" a menších. Větší disk prostě do soustruhu neupnou. Další by sice upnul, ale nejdřív by si musel vyrobit adaptér, a na to teď nemá čas. Atd., atd.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#6 Zvětšení středových děr alu kol
Ahoj, řešil to ještě někdo další? Kolik to tak vychází za disk? Chtěl bych nechat udělat disky 18’’ z 63.4 na 65.1
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4728
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 Zvětšení středových děr alu kol
u nás na Plzeňsku to dělá borec za 100 kč/disk tuším. a je to frajer, srovná i nemožný
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 35
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Dobřany
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004
#8 Zvětšení středových děr alu kol
Ondra má pravdu, dělá to pan Zdeněk Albl, Čižice 64
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#9 Zvětšení středových děr alu kol
Nakonec mi to nebylo doporučeno z bezpečnostních důvodů tak to nechám být asi
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
#10 Zvětšení středových děr alu kol
Disk drží na šroubech, ne na středový díře. Já bych se toho vůbec nebál.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13133
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 Zvětšení středových děr alu kol
A o jaké bezpečnostní důvody by jako mělo jít?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Zvětšení středových děr alu kol
Proc neco nedelat, nebo proc to nejde, se vzdy hleda/zduvodnuje lip...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 148
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#13 Zvětšení středových děr alu kol
Tak za tohle si dej s prominutím facku!
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 193
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: Volvo S80
#14 Zvětšení středových děr alu kol
Nevím já nejsem odborník na ALU, poptával jsem to přímo v Chrudimi a takto mi bylo odpovězeno.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#15 Zvětšení středových děr alu kol
Nevím na jaké to má být auto a tyhle problémy jsem neřešil, ale středová díra to opravdu nedrží. Už jen z toho důvodu, že se tam dávají do větších děr plastové středící kroužky.
Takže to opravdu drží na sílu jen šrouby. Středová díra to "jen"drží na správném místě, aby to neházelo.
A těď k věci o kolik to musí být zahloubeno? Pokud vím, středění má na starosti jen asi pár milimetrů středícího průměru na náboji.
Pokud bych to řešil pro své auto, vyrobil bych ruční záhlubník vedený původní dírou se třemi stavitelnými noži a vytočil bych to ručně. V tomto případě je to jen 1mm na poloměru (a maximálně 10mm do hloubky), takže by to šlo velice snadno.
Takže to opravdu drží na sílu jen šrouby. Středová díra to "jen"drží na správném místě, aby to neházelo.
A těď k věci o kolik to musí být zahloubeno? Pokud vím, středění má na starosti jen asi pár milimetrů středícího průměru na náboji.
Pokud bych to řešil pro své auto, vyrobil bych ruční záhlubník vedený původní dírou se třemi stavitelnými noži a vytočil bych to ručně. V tomto případě je to jen 1mm na poloměru (a maximálně 10mm do hloubky), takže by to šlo velice snadno.
#16 Zvětšení středových děr alu kol
Nevidím pro to žádný důvod! Nebo ty myslíš že plastové distanční kroužky něco udrží?
Kolo vždycky drží na šroubech, ne na středové díře.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 148
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
#17 Zvětšení středových děr alu kol
Primárně určitě drží na šroubech, ale až vymeteš pořádnou díru a že jich za ten rok je, tak si vzpomeň na to osazení. Nevim jak ty, ale už jsem viděl dost urvanejch šroubů a vytržených závitů přímo v náboji.
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4728
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 Zvětšení středových děr alu kol
63,4 vs 65,1 opravdu to s tim vymetenim diry myslis vazne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#19 Zvětšení středových děr alu kol
Kluci, tato úprava je opravdu v pohodě. Řešil jsem to na Volvo XC90 (které dvakrát lehké není) a zvětšoval jsem o to obrovské množství milimetrů origo Cratusy 18''.
Pokud tedy najdeš někoho, kdo ti to udělá dobře, tak s tím není sebemenší problém a "masa" na tom disku je dostatek.
Pokud tedy najdeš někoho, kdo ti to udělá dobře, tak s tím není sebemenší problém a "masa" na tom disku je dostatek.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#20 Zvětšení středových děr alu kol
Basstl: disk drží primárně na styčné ploše kotouč/disk a šrouby nebo matky ho k ní přimačkávají. Nicméně opravdu je bezpečnější, přesnější a jistější, pokud kolo držá na náboji a šrouby jsou namáhány jen rotací kola a ne jeho nestabilitou "nahoru/dolu". Středící kroužky, ideálně ještě z 3D tiskárny jsou za mě velký NENE. Níže píšu argument, proč si myslím, že středová díra dělá opravdu důležitou práci.
Zvětšení středových děr je uplně v klidu, tam se neni čeho bát. Origo volvo kola mají ocelovou vložku (ty co mi prošly rukama) právě v místě středové díry + některý i pod sedlama šroubů.
Zvětšení středových děr je uplně v klidu, tam se neni čeho bát. Origo volvo kola mají ocelovou vložku (ty co mi prošly rukama) právě v místě středové díry + některý i pod sedlama šroubů.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#21 Zvětšení středových děr alu kol
Já mám doma 14 origo sad kol, ale vložku nemá žádný.
Za mě je plastový kroužek úplně v pohodě. To kolo nemá kam uhnout.
Jezdil jsem na tom asi 12 let a nikdy jsem s tím neměl problém.
V případě ubrání materiálu o 0,85mm bych se opravdu nebál že se sníží bezpečnost.
Za mě je plastový kroužek úplně v pohodě. To kolo nemá kam uhnout.
Jezdil jsem na tom asi 12 let a nikdy jsem s tím neměl problém.
V případě ubrání materiálu o 0,85mm bych se opravdu nebál že se sníží bezpečnost.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 31 Odpovědi
- 15501 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VB
-
- 4 Odpovědi
- 633 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od S60 modrá-sedan
-
- 126 Odpovědi
- 12987 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kyjaq
-
- 2 Odpovědi
- 587 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 5 Odpovědi
- 497 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Venca70