Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

  • Autor
  • Zpráva
Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#51 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

to by ale neukazoval hodnoty ne? při vypnutém motoru je tam 0, na volnoběh 6hPa, se stoupající teplotou se to zvyšuje a za jízdy to jde razantně nahoru. kdyby byly hadice neprůchozí tak by byly hodnoty asi pořád konstantní ne?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 81
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: V70II
Bydliště: Slovensko

#52 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od laci »

Harry-mas pravdu.Na volnobeh mas 6Hpa? tak to je uz lepsie.Minuly tyzden som pustil po statickej regeneracii,kde ostalo 9Hpa-auto do obehu. :lol:
V piatok bol majitel na kontrole a nameral som 6Hpa.To znamena po 5-tich dnoch.Model auta ako tvoje.
To EGR-je treba rozobrat aj motorcek a vycistit,bacha! je tam blba pruzina.Treba to dobre potom poskladat.
Zle poskladany ventil-sa neda ani resetnut(alebo ak je vadny).Da sa cez vidu urobit test aj s grafom.
Vycisteny ventil treba resetnut-takisto aj novy!(ak sa dava)
Treba si urobit upravu a kontrolu RJ-Motora.Odpojit batt.Predne lave koleso dole,vpredu pred kolesom podblatnik dole,Objavi sa kryt ma 4xtorx č.27.-demontovat,odpojit RJ,precistit konektory,vyhodit RJ-von.
Navrtat dieru fi-10 do najspodnejsiej casti obalu.Dvovod je jasny-obal sa naplni vodov a RJ je utopena vo vode.Celu RJ prebehnem silikonom po ovode-po spojoch,zmontujeme vsetko naset.
Dalsia uprava-CEM modul-u spolujazdca pod palubkou.Treba ju demontovat von,odfotit si pojistky aby sme neskumali potom kde-ake boli.Vytrhat ich vsetky von aj tie dve relatka.Pojistky treba precistit-smirkom,alebo dame nove.Relatka precistit-kontakty,alebo nove.Prestriekat kontakty na pojistky a vsetky konektory.Potom poskladat vsetko naspet.Zapojit bateriu-urobit vymaz chybovych hlasiek origo diagnostikou.Prevezieme sa aspon 10km-potom ked auto napichneme na diagnostiku -ukaze nam pravdive hlasky. Tieto ukony radim vykonat vsetkym co mate V50,S40II,C30,V70 2.0d. inac sa stretnete s nevysvetlitelnymy dejmy-co tieto auta dokazu vystrajat,za blbosti. :P
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#53 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

egr jsem vyčistil, motorek taky, jestli jsem ho poskládal správně nevím, ale pružinu jsem tam dostal a když otočím těma packama, tak se pružinou sami vrátí zpět, takže předpokládám, že to správně je.
ale hlášky dstc jsem se tím stejně nezbavil. při resetu to v motorku asi 4x zacvaká, zřejmě zkouška pohybu. ale pořád nevím jestli to je všechno. u resetu filtru svítí kontrolní světélko, změní se na zelené. ale u egr nic takového není, jen hláška funkce ukončena.
ecm jednotku jsem měl venku, voda tam žádná nebyla. rez ani oxidace nebyla a není nikde.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 21
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Vůz: S40 1,6D 09"

#54 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od scenium »

Ahoj volvaci. Presne toto s DPF jsem resil letos v dubnu na sve S40 II 1,6d. Cisteni nepomohlo, ruzne chemicke sracky co vsude vychvalujou jsem tam nalil a zadna regenerace se nespustila. Auto bylo furt v nouzaku. Vymazal jsem chyby a za 2 ujete kilometry sup!!! A znova nouzak. Takze jsem objednal novy filtr ve 185000 km a mam absolutni klid. Ale nez jsem ho koupil tak se menila sahara (druhovyroba za cca 5500,- A pozor... Pasuje z Mazdy 3!!!) protoze kdyz nefunguje sahara tak nespustite regeneraci!!! Hrozi prehrati motoru!!! , Vymenil jsem cidlo do ktereho jdou hadicky z DPF filtru za 4500,- korunek a furt nic.( hlasila diagnostika) Filtr byl totalne ucpany takze zadna chemikalie nepomohla a nepomuze!!! Je to akorat o penezich!! Takze objednat u p.Kucery (doporucuji!!! http://www.saabtuning.cz) z Klasterce nad Ohri (je to saabista ale umi dily i na Volva) a mate po problemu. Jooo. a u S40 II 1,6d se zadna kontrolka a ani hlaska nezobrazuje... Tak hodne zdaru :) :)
_________________
Volvo S40II r.v 2009 1,6d
SAAB 9-5 r.v.99 3.0v6t

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#55 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

moje anabáze je snad u konce. vyměnil jsem postupně egr ventil, najel kolem 200km a opět nouzák, takže jsem nechal filtr vyčistit v DPF Engineering. od té doby klid, na volnoběh tlaky 0-1hPa, po delší jízdě a při ohřátém motoru volnoběh 6hPa. snad v poho.
vyměnil jsem ještě žhaviče, což se také neobešlo bez problému, ale nakonec snad vše dobře dopadlo a doufám, že to tak vydrží co nejdéle.

díky všem za rady :good:
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12082
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#56 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Urvanej »

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 255
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
Bydliště: Liberecko

#57 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Pegos »

Nádržka je pod zadním podbehem doplní pouze servis.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“