Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

  • Autor
  • Zpráva
Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#26 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Nosound89 »

martinopel píše:
Nosound89 píše:Tak to není řešeno moc chytře.
Také jsem zíral s otevřenou hubou.
Už tak je tam té elektroniky až až tak by to mohli udělat např. na základě najetých kilometrů a průměrné spotřeby z palubního pc popř. nějak jinak...
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

GDPR_user

#27 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od GDPR_user »

Já si hlavně myslel,že aditivum se přidává do nafty teprve,když dochází k vypalování. :%)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 58
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Most
Vůz: XC90 B5 MY2021

#28 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od zaludvaclav »

....tento motor to má bohužel řešeno tímto způsobem, protože to DPF se k němu přidalo, až když byl motor konstrukčně navržen...
Nové motory mají vstřik močoviny většinou až ve výfukovém potrubí... A nové D5 nemají vůbec močovinu ani AdBlue, zatím...
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD POLESTAR (200kW/560Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#29 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

kwiko píše:skontroluj si hodnotu parcialneho tlaku pri nenastartovanom motore... je tam
0 hPa? po nastartovani na volnobehu 6 a viac a po pridani a ubrati klesa hodnota pozvolne az na hodntu volnobehu...
je tam 0, při volnoběhu 27hPa, při 3t otáčkách 35hPa a klesne to zpět na 27hPa
víc otáček nelze, je to pořád v nouzáku. dá se z toho něco vyčíst??

aditiv mám 8dílů z 15, takže víc než polovinu
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 81
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: V70II
Bydliště: Slovensko

#30 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od laci »

Ak mas pri volnobehu 27hPa-mas to pripchate.Od 25hPa-sa povazuje filter ako upchaty.Nad 35hPa-zabetonovany. Je potrebne ho vypalit nutenou regeneraciou. :roll:
Pises ze ti nejde spustit. :twisted: Treba prekontrolovat to co som pisal vysie.
Dalsiou podmienkou-je vymazanie chybovych hlasiek,za dalsie motor musi mat prevadzkovu teplotu 80stupnov a viac.Ak by ti neslo vymazat ch.hlasky treba odpojit MAF.(vahu vzduchu) a cidlo tlaku DPF.Treba nastartovat pridat plyn a zhasnut motor.Pripojit konektory nazad,vymazat zavady.Motor musi byt zohriaty na viac ako 80 stupnov.Potom sa pokusit znovu o regeneraciu filtra DPF.Ak mas vsetko ceknute -musi ti to spustit.
Ak by ti prdsa nespustilo-treba vysrobovat lambda sondu.Do otvoru budes fukat s horucovzdusnou pistolov teplotu asi 150 az 200stupnov-po dobu asi 2 az 3 minut.Potom treba vstreknut do otvoru akykolvek uhlovodik.
Moze byt rozprasena nafta,alebbo spray-cistic-ktory hori.Na vyfuk je dobre dat hadicu aby bol dobry priechod spalin.(dobry cuc).Ped tymto vsak zapni klucik do II-polohy-NESTARTOVAT.Zopakuj to 2x. Namontuj lamda sondu a mozes sa pokusit o novu staticku regeneraciu.Ak by aj to nepomohlo vybrat filter von a dat ho vycistit
do cistiarne na DPF,alebo novy DPF. Pri tvojom najazde si nemyslim,ze je filter KO. Jedine ,ze by si mal stocenku.
Neverim ani ,ze by si mal vadny katalyzator.(zo lym katom,nevypali ani jeden filter!). Prajem ti vela badania a usilia aby ti to dobre vyslo.Popisal som ti ako to robim ja na servise.Ak ma niekto ine poznatky tak sem s nima.Rad sa priucim. :Rose:
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 401
Registrován: 12 roků
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

#31 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Teflon_490 »

Teda klobouk dolu laci, ty si chodici encyklopedie servisovani auta. V autorizaku by nezkusili udelat ani petinu toho co si vyjmenoval a rovnou by tam cpali novej filtr.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#32 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od kwiko »

musi mat fungujuce aspon 2 zhaviace sviecky.
a nejako sa mi nezda ze by toto auto disponovalo lambda snimacom, iba snimac teploty... (ale to je okrajova zalezitost)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 81
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: V70II
Bydliště: Slovensko

#33 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od laci »

Kwiko-ty kluku ušata :D este ,ze to citas.Mas pravdu.Je to cidlo teploty a nie lambda.Pomylil som si motory.
Na motore 1.6d som robil naposledy toto cistenie a bol to motor D4162T D2-a ten tu lambda sondu ma.
Ide tam NGK-lambda a stoji okolo 130€. :cry: Pali dakujem za doplnenie-Zhavice musia byt samozrejme OK.
Takze-na 1.6d a na 2.0d -cez cidlo teploty a na 1.6d/D2 cez lambda sondu.Treba si precistit pojistky,konektory.
Volva tymto priam trpia.Ale o tom su -uz ine bajky-v mojej chodiacej enciklopedii.
Ujo teflon-ja mam tieto auta rad-nech je volvo ake chce-je to skratka volvo. :wink:
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#34 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

laci jsi zlatý :)
po odpojení váhy a čidla jsem to opravdu rozchodil. ten tlak mám teď nižší, ale pořád je tam 17hPa.
kolik by tam mělo být když je filtr čistý?

mnohokrát děkuji, už jsem plánoval cestu do Prahy s filtrem na vyčištění, ušetřil jsi mi dost starostí navíc i peněz.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 81
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: V70II
Bydliště: Slovensko

#35 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od laci »

To ma tesi. :wink: Idealna hodnota 3hPa kedze filter neni novy.Aj novy namontovany po prvom starte ti hodi asi 3hPa.Ak mas 17hPa skus ho vypalit normalnov cestou.Po dlhej ceste,zarad treti prevodovy stupen,otacky 2500 a drzat v kuse.Tam neni podstatna rychlost.Niekedy to trva viac ako 5 az 10km kym sa dostavi uspech.
Ak ti to ide zregenerovat staticky-treba skusit.Prajem vela uspechov,nech sa ti dari aj nadalej. :Rose:
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#36 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Dzambor »

prilozim aj ja svoje skusenosti s DPF. A to take ze cca od 170 tisic zacalo velmi casto spustat regeneraciu a to tak ze som mal spotrebu cez 10l/100km a viac nafty v oleji ako oleja. Olej som menieval cca po 2-3 tisic a casto som musel odpustat olej aby som sa dostal pod rysku. To som uz riesil cim to moze byt. Ked som to napichol na diag. tak mi ukazalo tlak v DPF 3-5 hPa co som nechapal co tomu moze byt. No docital som sa ze casto odchadza snimac parcialneho tlaku. Vymenil som snimac, pojazdil som a nic sa nezmenilo. To som bol uz zufaly co je s tym. Tak som si popozeral firmy a ich renome na problemy s DPF. Vo Vrbovom (pri PN) som nasiel jednu firmu tak som im to tam zaniesol.

Vysledok: DPF zaneseny nie sadzami ale nespalenou zlozkou co vznika pri regeneracii DPF fitra (vitaj močovina). DPF vycistene na uroven uplne noveho. Cistene nejakym sposobom ultrazvukom. Ked som si to potom napichol na diagnostiku tak tlak v DPF ukazovalo na hodnote medzi 0 az 1. Prva regeneracia od cistenia prebehla cca po ubehnuti 2000 - 2500 km, regeneracie su vyrazne kratsie a rychlejsie. Dokonca sa ukludnil aj motor po nastartovani. Aktualne je na aute cca 185 tisic a o DPF nastastie ani neviem. Ten servisak hovoril ze DPF je v poriadku po vycisteni a nie je ani spalena alebo prepalena ta keramicka vlozka ci co to je vnutri.

TO LACI: mam na genia mechanika drobny dotaz. Ako kvalitna je MMT6 prevodovka? Asi mam v nej odidene lozisko (chrasti to v nej) spojkove lozisko je ok a vymenene. Co by kostoval repas prevodovky resp. to pozriet co je tomu? Dakujem za odpoved :)
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#37 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

udělal jsem to ještě znovu a mám tam 11hPa. budu to sledovat a zkusím to ještě vylepšit. každopádně ještě jednou děkuju. :good:
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#38 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

ukazuje se někomu hláška na displeji, když je třeba regenerovat? v příručce je psáno, že se zobrazí při 80% zaplnění filtru hláška a kontrolka. mě se ale neobjevuje nic.

Regenerace filtru se provádí automaticky v intervalu přibližně 300 – 900 km v závislosti na jízdních odmínkách.
Regenerace normálně trvá 10 až 20 minut. Během této doby se může mírně zvýšit spotřeba paliva.
Vyhřívání zadního okna se může zapnout bez varování, aby se zvýšila zátěž motoru při regeneraci.
Pokud je filtr přibližně z 80 % plný sazí, na palubní desce se rozsvítí žlutý výstražný trojúhelník a na displeji zpráva SOOT FILTER FULL SEE MANUAL.
Spusťte regeneraci filtru tak dlouhou jízdou, aby motor dosáhl normální provozní teploty, nejlépe po hlavní silnici nebo dálnici. S vozem byste měli jet minimálně přibližně 20 minut. Během regenerace se sníží výkon motoru.
Po dokončení regenerace varovná zpráva automaticky zmizí.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#39 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Ares »

No na D5 som tu hlasku videl par krat na vlastne oci. Takze sa zobrazuje, ale to uz bude asi extrem.
Ked to zhrniem, v lete hlasku vidat nebolo, objavila sa sporadicky s prichodom zimy, ak som chodil mesiac len mesto = trasy do 10km.
Pridruzeny problem bol vadny termostat a ohrev motoru trval nekonecne dlhy cas. Po odstraneni tejto drobnej zavady hlaska vymizla v podstate uplne.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#40 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od kwiko »

od 2008 som to videl aj na V50

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#41 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Dzambor »

kwiko píše:od 2008 som to videl aj na V50

mam 2008 a vzivote som ju nevidel. a to som mal uz tiez fest pricpaty filter popolcekom...tak neviem :) bohvie aka musi byt konstalacia hviezd :D
Naposledy upravil(a) Dzambor dne 12 říj 2016 22:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#42 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

a já mám problém opět , auto přijelo zase v nouzáku a ani po nucené regeneraci a jízdě 25km na 2500-3000ot. se moc nezměnilo, tlak 21hPa :(
asi mě to čištění stejně nemine :roll:
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#43 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Ondra. »

Mel bych obavy jestli nemas sesypany teleso
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#44 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Dzambor »

Harry píše:a já mám problém opět , auto přijelo zase v nouzáku a ani po nucené regeneraci a jízdě 25km na 2500-3000ot. se moc nezměnilo, tlak 21hPa :(
asi mě to čištění stejně nemine :roll:
kontrolujes aj hladinu oleja? aby nebol nad riskou. a ano skusil by som najprv cistenie. No najprv sa kukni do vyfuku ci nie je spinavy od sadzi. ak ano tak treba nove DPF. stare je prepalene.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#45 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

oleje mám pořád stejně. kdyby šly saze z výfuku, tak by se to snad nezablokovalo. co mi hlavně vadí je, že auto absolutně nekomunikuje, nikdy jsme regeneraci nezaznamenali a ani když to spadne do nouzáku tak nic. prostě to nejede a nevíš proč. V70II mi taky spadne někdy do nouzáku, ale hned kontrolka a hláška na ppc. tady nic.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4742
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#46 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Ondra. »

Dzambor píše:
kontrolujes aj hladinu oleja? aby nebol nad riskou. a ano skusil by som najprv cistenie. No najprv sa kukni do vyfuku ci nie je spinavy od sadzi. ak ano tak treba nove DPF. stare je prepalene.
já měl výfuk od sazí okamžitě i po instalaci nového DPF :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 81
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Martin
Vůz: V70II
Bydliště: Slovensko

#47 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od laci »

Harry píše:a já mám problém opět , auto přijelo zase v nouzáku a ani po nucené regeneraci a jízdě 25km na 2500-3000ot. se moc nezměnilo, tlak 21hPa :(
asi mě to čištění stejně nemine :roll:
Podla vyrobcu ma DPF vydzat 120000km.Podla vyrobcou DPF filtrou 160000km ak aj napisal-quaero.
Mas maly nabeh,na to aby bol filter v čudu.Ked ti ho neslo vypalit predtym a to co teraz pises-vypada ,ze je niekde problem.Moze to byt:cidlom tlaku,EGR ventilom.Taktiez ked vypalujem filter-staticky potom ho resetnem-aby si mohola RJ nacitavat nove hodnoty.Egr-ked sa vycisti-neznamena to -ze je ok.Ked sa rozoberie treba skontrolovat-samotnu vnutornu čast ci neni vybita-rolnicky a drazky.Skontrolovat konektory
na EGR a Cidle tlaku-popripade ich vycistit aj mechanicky.Prepruzit piny aby konektor isiel ztuha vlozit naspet.Egr-ta vie bezproblemovo dostat do nudzaku tiez.Kedisi sme sa tu bavili o tom : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=35123&start=100
_________________
V70II 2002 D5/AT,EX-V40 1,9DT 97
LACI servis-Diagnostika

Dzambor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 538
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Trenčín
Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual

#48 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Dzambor »

este ma napada jedna taka vec. u 2.0D idu od DPF kovove rurky k snimacu parcialneho tlaku. Ked sa meni DPF odporuca sa vymenit aj tie rurky k snimacu parcialneho tlaku. Nie je nieco take aj u 1.6D? Ze by bola niektora z nich upchata. oni maju relativne maly vnutorny priemer.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008

Harry
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 1674
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih

#49 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od Harry »

jsou tam hadice. tlaky mi to ale měří, podle aparátu by to mělo být v pohodě. momentálně to přisuzuju problému s egr ventilem, objevila se závada DSTC a to podle toho co jsem vyčetl je právě spojeno s egr ventilem.
takže čistím, zkouším. zatím bezvýsledně, ale nevzdávám to :)
akorát mám málo času, takže jedu po chvílích.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1483
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#50 Problém s regenerací filtru DPF 1,6D

Příspěvek od kwiko »

ked sa poskodi snimac tak ze je prerazena membrana, spaliny si spravia obchadzku DPF co tie gumene hacice nerozchodia a zhoria. takze ich treba vymenit.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“