Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#51 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Dural8 »

Jo tak to mozny je. A kdybys nasadil 205/60/16, cumel bys jeste vic ;)
_________________
V60 D4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#52 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od lkopcansky »

Presne tak. Ja som prešiel z 235/45 R17 na 215/55 R16 a zrazu iný svet S60 MY2012
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1040
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#53 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Tom0 »

Je to hrozně znát. Já přehazuju 245/40/18 na 205/60/16 a to je teprve rozdíl 8)
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG


Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#55 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Nějaké ty opravy elektriky - otevírání 5. dveří zevnitř auta i z klíčku šlo normálně, ale mikrospínač přímo na víku fungoval tak, že člověk musel hledat, kam dát prst...

Zároveň vyměněno čelní sklo (ďubka od kamínku). Nikdy jsem na autě neměl fungl nové, tak doufám, že v kombinaci novými stěrači to bude při mokru trochu jiné "kafe".
Obojí v r-speed Náchod. 269600 km.
Lišta kufru
Lišta kufru
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:49, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#56 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Urvanej »

Teď tu Fíla dával topik s opravou toho mikrospínače. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=978685
Mohls ušetřit na palivo.
EDIT: děkuji Jakube, a omluvuju se za nesmysl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#57 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nemohl, jedna se o uplně jinou konstrukci kliky. Zde je to zalitý a nerozebiratelny.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#58 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Prosím o radu ohledně pneumatik.

V TP mám zapsané tyto rozměry:
7.0J x 16 ET50 225/55 R16 95V
7.0J x 17 ET50 225/50 R17 95V - aktuální zimní obutí na discích "Pandora"
7.5J x 17 ET55 225/50 R17 95V
8.0J x 17 ET55 245/45 R17 95V - aktuální letní obutí na discích "Njord"
8.0J x 18 ET55 245/40 R18 95V

Jde o to, že na zimácích se mi jezdí luxusně, kdežto letní se mi moc nezdály (zde o pár příspěvků dozadu...). Chtěl bych tedy koupit na léto taky 225/50R17, ale nazout na stejný (imho velmi fešný) 8" disk.
Podle oficiální stránky k těmto kolům by s tím neměl být problém, je to tam u nich jako další doporučovaný rozměr. Je tam pak ještě odkaz na další limitace, ale ten by se mě neměl týkat, protože mám MY13.

Otázka je, proč to k čertu nemám v TP, a jestli s tím nebude problém? Jinač výroční technický mám v zimě, ale co třeba pojistění atd.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 114
Registrován: 3 roky
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III D3 110kw MY2016

#59 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od jirka789 »

Mám stejné kola na letní a také na nich mám 225/50R17. V techničáku nemáš, protože to s tímto rozměrem prostě homologovali...

Já měl v techničáku dokonce pouze 205/60R16 a nic jiného, protože auto bylo homologováno jako "eco" verze a do techničáku mohli napsat naprosto směšnou spotřebu asi 4,5l/100km 😂

Pokud to chceš mít v cajku jde to nechat do techničáku zapsat přes technickou zkušebnu vozidel. Já si je nechával pro jistotu zapisovat.
_________________
V70 D3 110kw MY2016 | ST2 + EGR Off by D5T5 127kw
Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#60 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Dural8 »

Podle mě patří na 7 palcový disk 225 a na 8mi palcový disk 245. 225 na 8mi palcovém disku bude jako tuning pitscho (pneu na disku bude pomyslně do A). Něco jako golfáci rvou na auta co nejužší pneu na co nejšírší disk.
Mimo jiné mám doma nazuté 225 na 8mi palcích a nefunguje v tom případě vůbec ochrana disků proti poškrábání - takový ten gumový přesah přes pneu. Sice to není dokonalé, ale něco málo to občas zachrání. Tím to vyřadíš z funkce úplně (samozřejmě, pokud to ta pneu má). Ať už to má anebo nemá, disk je prostě v prostoru osamocený. Chápeš, nebo to chceš vyfotit? :)
_________________
V60 D4

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#61 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Kein »

Na různé šíře disků, lze použít legálně vícero široké pneu, záleží na autě a VTP.

Dobrá tabulka na to třeba zde :
https://www.pneuleader.cz/poradenstvi-pneumatik/korespondence-disku-a-pneumatiky

Nevím proč zrovna Volva jsou homologované na ty nejširší možné. Líp to brzdí, ale víc to žere.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#62 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Dural8 »

Pravda, já to bral jenom s ohledem na Volvo a byl jsem se podívat na moje kola a nemám na 8" 225 ale 215 - je to pohrobek z S60 II. generace. A ty gumy na tom vypadají tak, jak jsem popisoval, mě osobně se to nelíbí.
_________________
V60 D4

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#63 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Kein »

Já bych teda na svou S80 klidně užší pneu dal, to tahání do volantu a horší dynamika mě vždycky po přezutí praští přes xicht a to jsem kvůli váhy prodal původní origo kola a koupil o kilo lehčí Keksiny, rozdíl byl znát hned, ale na zimní 16ky to nemá. :green:
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 636
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

#64 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od jirkaTDI »

225 na 8J ráfek je úplně v pohodě, já jezdím 215/50 na 7,5J. Se zápisem pres zkušebnu můžu pomoci, jirkovi789 jsem to taky dělal. :-)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 114
Registrován: 3 roky
Bydliště: Praha
Vůz: V70 III D3 110kw MY2016

#65 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od jirka789 »

Těch 225 na 8J je úplně v pohodě. A jirkaTDI mohu jenom doporučit. Byla to rychlá akce :good:
_________________
V70 D3 110kw MY2016 | ST2 + EGR Off by D5T5 127kw
Obrázek

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#66 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Kein »

Co by to obnášelo? Zapsat do VTP užší pneu?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#67 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Dural8 »

Co jsem vším chtěl jenom říct je :

1) 225 na 7"
IMG_0581.JPEG
IMG_0579.JPEG

2) 225 na 8"
IMG_0578.JPEG
IMG_0577.JPEG

3) 215 na 8"
IMG_0588.JPEG
IMG_0587.JPEG
Ono to není moc vidět, ale aspoň trochu jo
1) balón od oka, jak kdyby bylo nedofoukané pneu i když dofoukané je
2) normálně hezky rovné, na oko nejlepší, na funkci při parkování už horší
3) pneu viditelně do A a hlavně - které kolo si myslíte, že je nejvíc orvané? Můžete hádat dvakrát.
Všechny rozměry resp. kombinace jsou samozřejmě jinak OK a schválené.

Takže dle mého je dobré vyhodnotit samozřejmě i jakou šířku pneu ale stejně tak k tomu i šířku disku.
Já bych si vybral na 8" disk 245, na 7" palcový 225 a na 6,5 na zimu klidně 205. Balón k obrubníku zachrání prostě víc...
_________________
V60 D4

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1621
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#68 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Kein »

My tě chápeme :D Já bych klidně šel do 215, neparkuju na centaky, bohužel, ale VTP říká že ne.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#69 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Takže dát pár tisíc za ten zápis do TP a mít na autě ta hezká kola za chvíli orvaná...já se na to asi vybodnu a ty Njordy prodám :-( Kolik by tak za ně mohlo být? Foto zatím nemám, ale jsou v dost slušným stavu.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1283
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Tábor
Vůz: V60

#70 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Dural8 »

Tak Njordy jsou ty moje nejvic vorvany s 215…podle me hledat 225 s ochranou rafku ( takovy ten vystupek gumy navic) by mohlo byt ok.

Jenom subjektivne - me na V70 neladi.
_________________
V60 D4

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#71 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Šlo to celkem rychle a 8Jx17 Njordy s 245 mm pneu prodány.
Nové letní 225 obutí půjde na stávající zimní 7Jx17 Pandory.
A na zimu už mám koupené 7x16 disky Hera, imho vzhledově nejzajímavější šestnáctky na V70.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#72 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Vyměněna prasklá hadice od turba k IC. Motor padal do nouzáku.
271 tis. km, Auto Kurtz
Naposledy upravil(a) Leomil dne 05 zář 2022 09:48, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#73 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Nový klimakompresor. Mahle Behr za krásných 15 tisíc. Prý ale zcela shodný s originálem. Tak snad to vydrží.
Desinfekce klimatizace.

Výměna oleje v automatu. Vypouštěný se mechanikovi zdál naprosto v pořádku, aspoň něco pozitivního.

Výměna motorového oleje (interval 15 tis. km), zatím zůstávám u 0W-30 A5/B5.

272 tis. km, r-speed Náchod.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 765
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#74 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Thor123 »

Také dáváme vždy Mahle klimakompresory a super. Mahle se používá v prvovýrobě
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 56
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#75 Leomil: modrák V70 III MY2013 D5 AWD Polestar, ex: stříbrné volvíče V70 II MY2005 D5

Příspěvek od Leomil »

Pecka. Převodovka jak kdyby byla "zvyklá" na starší olej, a teď po výměně začala občas kopat při rozjezdech (prodleva mezi uvolněním brzdy a zařazením jedničky, jak už tu je na fóru mnohde napsáno).
Nechápu, jak to, že to předtím bylo 100% v pohodě a teď to dělá tak často a brutálně.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“