Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#1 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
Zdravím
Jsem zde s drobným dotazem. Provozuji s80 As r.v. 2010 D5 AWD polestar 165 KW a již delší dobu mám problém s vibracemi do pedálu a do volantu. Co to pravděpodobně není jsou silentbloky s kterýma jsem byl již 2x v Průhonicích a ani to není převodovkou (automatem) s kterým jsem byl dnes u pana Patočky, který mi sdělil, že automat je také v pořádku. Vibrace se projevují především když auto jede klidně 1500 otáček a automat podřadí. Jinak i na dálnici ovšem méně intenzivně. Divné je že se projevují i na neutrál ale jen občas a to když člověk jede delší dobu rychleji a pak zpomalí - například kolony na dálnici - pak jsou vibrace již docela intenzivní. Volant mi lehce vibruje také, ovšem především v zatáčkách. Když jsem měl auto na stolici (nebo stolici na autě) tak mi technik sdělil, že mám droboulinkou vůli na poloose, ovšem to by nevysvětlovalo za a, vibrace na neutrál a za b, zkrátka to, že vibrace občas zmizí. Kdesi jsem četl, že občas dělá problém jakýsi D.E.M modul někde u diferáku u verzí s AWD. Nesetkal se někdo s tímto problémem, lépe řečeno nevyřešil ho někdo už? Na toto téma u těchto modelových řad je již mnoho diskuzí, ať již zde, tak v cizích zemích, ovšem nikdo nedospěl ke kloudnému řešení (všichni mění silentbolky, pak kotouče, pak ložiska a vše k prdu). Předem děkuji za vaše odpovědi. Snad by to pomohlo i více lidem.
Jsem zde s drobným dotazem. Provozuji s80 As r.v. 2010 D5 AWD polestar 165 KW a již delší dobu mám problém s vibracemi do pedálu a do volantu. Co to pravděpodobně není jsou silentbloky s kterýma jsem byl již 2x v Průhonicích a ani to není převodovkou (automatem) s kterým jsem byl dnes u pana Patočky, který mi sdělil, že automat je také v pořádku. Vibrace se projevují především když auto jede klidně 1500 otáček a automat podřadí. Jinak i na dálnici ovšem méně intenzivně. Divné je že se projevují i na neutrál ale jen občas a to když člověk jede delší dobu rychleji a pak zpomalí - například kolony na dálnici - pak jsou vibrace již docela intenzivní. Volant mi lehce vibruje také, ovšem především v zatáčkách. Když jsem měl auto na stolici (nebo stolici na autě) tak mi technik sdělil, že mám droboulinkou vůli na poloose, ovšem to by nevysvětlovalo za a, vibrace na neutrál a za b, zkrátka to, že vibrace občas zmizí. Kdesi jsem četl, že občas dělá problém jakýsi D.E.M modul někde u diferáku u verzí s AWD. Nesetkal se někdo s tímto problémem, lépe řečeno nevyřešil ho někdo už? Na toto téma u těchto modelových řad je již mnoho diskuzí, ať již zde, tak v cizích zemích, ovšem nikdo nedospěl ke kloudnému řešení (všichni mění silentbolky, pak kotouče, pak ložiska a vše k prdu). Předem děkuji za vaše odpovědi. Snad by to pomohlo i více lidem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#2 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
zeby normalni vlastnost D5.. taky to mam podobne, vse vypada byt v cajku a nijak se to nezhorsuje ani nezlepsuje proste do 1500 otacek tam takove to traktorové minichveni ve volantu a pedalu porad je, a je nas vic co to resi..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#3 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
Nevim proč ale tahle odpověď mě uklidnila. Projelo to asi 10 různejch mechaniků a všichni mi to tvrdili taky. Můj argument byl, kamarád má pasata a nic nevibruje. Ale ani to tak nevadí. každopádně se mi bude lépe spát, tak dík
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#5 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
Andy koukám na ten odkaz co jsi poslal a to je silentblok na S80 I ale frantuvdedek má s S80 II
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#6 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
to je dobrej dotaz.. na PIII bude uplne jine uchyceni motoru
takze beru spet, jdu to promazat a s frantuvdedekem by nam mel pasovat tenhle VolvoFordackej zazrak..
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting-right/1038111/
takze beru spet, jdu to promazat a s frantuvdedekem by nam mel pasovat tenhle VolvoFordackej zazrak..
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/engine-mountings/engine-mounting-right/1038111/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#7 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 150
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: S80 II D5 AWD Polestar 169kw
#8 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
Tak já nevím je nebo to neni normální. Byl sem v t6r a bylo mi řečeno že při 200 tisících nalítáno by se měli stejně měnit silentbloky motoru. uvažoval jsem o všech to je tak do 15 tisíc (3 nebo 4 silentbloky) ale na těch forech to udělali všichni a bylo to k ničemu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#9 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
to neni malo, predpokladam ze se jednalo o silentbloky se stemplem volvo, druhovyroba bude o 2/3 levnejsi, beztak si to volvo jenom prebaluje
jj, taky jsem cetl ze je to k nicemu a ze nejvic pomohla vymena toho pravyho predniho, ale to bylo zrejme k modelum do r. 2008.. ta nase Mondeacka platforma jeste neni na forech tolik prebirana, tak se o S80II a V70III pise zatim malo, musime dockat casu..
jj, taky jsem cetl ze je to k nicemu a ze nejvic pomohla vymena toho pravyho predniho, ale to bylo zrejme k modelum do r. 2008.. ta nase Mondeacka platforma jeste neni na forech tolik prebirana, tak se o S80II a V70III pise zatim malo, musime dockat casu..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
#10 Vibrace plynového pedálu a volantu s80 as 2010
no já bych zrovna se silentblokama neexperimentoval a dal jedině originál. Co jsem párkrát někde četl i od Patočky komentáře, tak silentbloky motoru dávat jedině originál
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 662 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantuvdedek
-
- 1 Odpovědi
- 353 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dr.Marty
-
- 2 Odpovědi
- 593 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepak
-
- 18 Odpovědi
- 1370 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Solniak
-
- 18 Odpovědi
- 721 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od msliva