Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#926 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Ani moc takové dilema nemám. Na předchozím 136kw jsem měl také ke ST2 EGR off. Měl jsem to 4-5let a ani jsem o tom nevěděl, o DPF jsem nevěděl, na STK (bez známosti) jsem procházel na výbornou.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 113
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#927 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Já mám EGR off na VEA dieselu a ohřívá se úplně stejně rychle (nebo je to tak zanedbatelný rozdíl, že to nejde poznat). A DPF se regeneruje také pořád cca. po stejné době. Takže myslím že v tomhle problém moc nebude.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#928 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
K tomu vlivu na DPF bych si dovolil citovat wiki:
https://cs.wikipedia.org/wiki/EGRPrincipem je, že část výfukových plynů prochází výměníkem tepla (chladičem, tzv. vnější recirkulace) a je nasávána zpět do motoru, kde se znovu účastní procesu spalování. Tímto se omezuje vznik dalšího NOX — v nasávaném vzduchu je menší podíl kyslíku, výsledkem jsou nižší teploty v průběhu spalování a tím i nižší produkce oxidů dusíku, vznikajících především za vysokých teplot...Tento postup vede sice k redukci obsahu NOX, ale jde o proces protichůdný pro další legislativou omezovanou škodlivinu — pevné částice (PM — Particulate Matter), jejichž množství tímto naopak vzrůstá. Proto jsou výfukové plyny často následně pro splnění limitu ošetřovány ve filtru pevných částic DPF, kde jsou částice zachycovány, za vhodných podmínek průběžně spalovány, popřípadě je po dosažení mezního odporu filtru řídicí elektronikou spuštěn proces tzv. aktivní regenerace, kdy je filtr vypálen...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 762
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#929 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Já mám EGR off jak na biturbo D5 tak na VEA a rozdíl v délce zahřívání jsem nepoznal. To samé s DPF , vlastně ta samá zkušenost jako Jancho, na předchozí 136kw jsem s tím takhle najel přes 150kkm ( při prodeji měla 425kkm) a žádný problém. Za mě rozhodně EGR vypnout.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 42
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#930 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
A mate nekdo u VEA posledni aktualizaci SW v ECM?
Ja jo a po ni se mi DPF najednou vypaluje i pri kratke jizde. A doplna bylo zaplneno naposledy pred cca 3tis km. Jinak si drzi cca 2-5g
Ja jo a po ni se mi DPF najednou vypaluje i pri kratke jizde. A doplna bylo zaplneno naposledy pred cca 3tis km. Jinak si drzi cca 2-5g
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 113
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#931 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
6.5.2021 znamená, že od toho data je aktualizace dostupná? Já měl mít loni v únoru Service 2.0, tudíž tuto asi nemám.
Aktualizace umí jen autorizák? Nevíte jak jsou na tom třeba v AV Dílech s novou "online" Vidou na VEA motory. Když jsem tam byl v prosinci, tak diagnostika proběhla pomocí VDASH, alepoň dle záznamů na D5T5.com
Aktualizace umí jen autorizák? Nevíte jak jsou na tom třeba v AV Dílech s novou "online" Vidou na VEA motory. Když jsem tam byl v prosinci, tak diagnostika proběhla pomocí VDASH, alepoň dle záznamů na D5T5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 42
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#932 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Jen autorizak, ano ten datum je kdy je platna ta aktualizace. AV ofiko myslim nemají, tim sis odpovedel tim Vdash.
Hlavne ta aktualizace vyhodi chybu kontrolniho souctu a v TJ volva je to popsano jako Ignore DTC.
Hlavne ta aktualizace vyhodi chybu kontrolniho souctu a v TJ volva je to popsano jako Ignore DTC.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#933 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
K tomu EGR : tak tyhle zkušenosti jsem chtěl slyšet. Zahřívání tedy také ok i ve městě . Po EGR off by to chtělo rovnou vyčistit minimálně sání případně ještě něco?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#934 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Tak tak, vyčistit sání.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#935 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Hned jak ti tam Kuba foukne čípek poreferuj jak to jede. Já to chci vlastně jen kuli bezpečí při předjíždění jinak jsem se 120kw normálně spokojen. Prý to i méně žere a lépe řadí - jsem zvědav, doufám že to dáš brzo
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#936 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Počítám tak za měsíc. Kuba servis, čip nakonec David (zde Passport). Je třeba origo online Vida.
Také mi jde hlavně o předjíždění.
Pak poreferuji.
Také mi jde hlavně o předjíždění.
Pak poreferuji.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
#937 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Nez mi prijde objednany auto, mam docasne Oktavku 2016 s 66 kW a s predjizdim bez problemu. Kdyz vidim, ze neni misto nebo rozhled, tak se tam proste necpu a pockam. Nemusim byt prvni na hrbitove...
Samozrejme nic proti, upravujte a navysujte vykon. Ale at je to jakakoliv znacka auta, prvni argument je: potrebuju bezpecne predjet.
Tak pardon, pokud to neumis se 120 kW, 200 kW ti taky bude casem malo.
Samozrejme nic proti, upravujte a navysujte vykon. Ale at je to jakakoliv znacka auta, prvni argument je: potrebuju bezpecne predjet.
Tak pardon, pokud to neumis se 120 kW, 200 kW ti taky bude casem malo.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#938 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Dobře
Tak jinak. Předjíždět mi jde obstojně.
Chci lepší akceleraci, vyšší výkon, který využiju, když bude potřeba a dále si od toho slibuju lepší chod automatu, tak jak tomu bylo po čipu u P2 - ne že by byl teď špatný.
Tak jinak. Předjíždět mi jde obstojně.
Chci lepší akceleraci, vyšší výkon, který využiju, když bude potřeba a dále si od toho slibuju lepší chod automatu, tak jak tomu bylo po čipu u P2 - ne že by byl teď špatný.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 405
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#939 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
no a taky je s tím větší sranda, ne?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#940 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
To beru jako bonus navíc
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#941 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Jak to myslíš s tím lepším chodem automatu po chipu?
SW automatu a SW motoru jsou dvě rozdílné věci, přehrávají u chipu i převodovku?
SW automatu a SW motoru jsou dvě rozdílné věci, přehrávají u chipu i převodovku?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#942 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Možná to bylo placebo, ale přišlo mi, že po optimalizaci byl chod automatu takový ... Jak to říct? Kultivovanější.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 424
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#943 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Polestar optimalizuje řazení automatu.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#944 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Jak mi bylo vysvětleni Thymonem tak lépe řadí tzv. zjednodušeno že motor má větší výkonovou rezervu o které ví a auto si tam logičtěji určuje jak zařadí, třeba zbytečně nepodřadí na dálnici při sešlápnutí plynu a tak..
Co se týká předjíždění tak to fakt není o tom jestli umíš jezdit a odhadnout situaci, ale primárně o tom jestli to umí ti ostatní kolem tebe.
Třeba že normálně předjíždíš a natrefíš na hovado co ti začne zrychlovat nebo ti to tam jinak pošle..To je jediné v čem je slabina 120kw hlavně na dálnici. Jsem profík tak fakt vím o čem je řeč.
Co se týká předjíždění tak to fakt není o tom jestli umíš jezdit a odhadnout situaci, ale primárně o tom jestli to umí ti ostatní kolem tebe.
Třeba že normálně předjíždíš a natrefíš na hovado co ti začne zrychlovat nebo ti to tam jinak pošle..To je jediné v čem je slabina 120kw hlavně na dálnici. Jsem profík tak fakt vím o čem je řeč.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
#945 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
To kridlo je super, taky po nich pokukuju. Na kolik prosimte cca. vyjde lak? Kridlo se da sehnat z PL i za 1.500, ale aby na to lak nestal trojnasobek, coz bych se teda ani nedivil...
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#946 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Křídlo jsem koupil z AV dílů za 3000,- Kč.
Lak mě stál 2000,- Kč.
Lak mě stál 2000,- Kč.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
#947 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Diky, to ten lak neni az takova palka.
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#948 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
To je běžná cena, většinou 1500-3000Kč/díl, dle velikosti.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 113
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
#949 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
Pozoruješ i něco jiného než změnu regenerací? Případně co ty regenerace, nespouštějí se zbytečně častěji? Plánuju někdy na jaro možná návštěvu autorizáku (Nejspíše Kurtz), tak jestli má cenu se po aktualizaci píditJakub Svoboda píše: ↑03 úno 2022 15:47 A mate nekdo u VEA posledni aktualizaci SW v ECM?
Ja jo a po ni se mi DPF najednou vypaluje i pri kratke jizde. A doplna bylo zaplneno naposledy pred cca 3tis km. Jinak si drzi cca 2-5g
received_815410639165277.jpeg Screenshot_20211015-092016.jpg
Díky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 555
- Příspěvky: 4186
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#950 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC
V sobotu jsem strávil s XCéčkem krásných 10hodin u mistra na P3 Kuby
Proběhla základní údržba - všechny filtry, motorový olej Ravenol 5W30 VMP
- olej v automatu - jen 4l, ven tekl poměrně čistý, tak Kuba usoudil, že více netřeba
- nová brzdovka - proplach systému - žádné větší srágory se nekonaly díky předchozím výměnám
- výměník olej/voda (já tomu říkám chladič automatu, ale prý je to špatně ) - z preventivních důvodů
- plochý řemen alternátoru
- a největší lahůdka silentbloky zadní nápravy (silenty se daly pevnostní z V60 hybrid) - měl jsem je již pěkně potrhané, zejména ten levý + nové silenty kostí
Proběhla základní údržba - všechny filtry, motorový olej Ravenol 5W30 VMP
- olej v automatu - jen 4l, ven tekl poměrně čistý, tak Kuba usoudil, že více netřeba
- nová brzdovka - proplach systému - žádné větší srágory se nekonaly díky předchozím výměnám
- výměník olej/voda (já tomu říkám chladič automatu, ale prý je to špatně ) - z preventivních důvodů
- plochý řemen alternátoru
- a největší lahůdka silentbloky zadní nápravy (silenty se daly pevnostní z V60 hybrid) - měl jsem je již pěkně potrhané, zejména ten levý + nové silenty kostí
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 688 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mates
-
- 0 Odpovědi
- 4016 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švícko
-
- 25 Odpovědi
- 4232 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 19 Odpovědi
- 1673 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka