Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#901 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

IMG-5c49ed9104f97c7f7d7ee3838bbb5680-V.jpg
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#902 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Hájčus »

🤗🙏🏻 připomelo mi jak jsem předevčírem do úplně nového Mercedesu co měl najeto 20 kilometrů narval stromek...
A vše bylo hned zaje*aný od jehličí. 😂
311E9349-1077-4CCB-8249-8A8D40749A3A.jpeg
311E9349-1077-4CCB-8249-8A8D40749A3A.jpeg (134.28 KiB) Zobrazeno 575 x
P.s. do tejdne to smažu. Ať ti neplevelim krásnou galerii. 😉
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#903 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Jsi zkrátka rebel! :D
A nic nemaž, to není potřeba.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#904 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Tak jsem se dočkal. Konečně je tam!
Přílohy
IMG-20220124-WA0000.jpg
20220202_162700.jpg
20220202_162713.jpg
20220202_162731_HDR.jpg
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 44
Příspěvky: 7492
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#905 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Petr Marek »

To chybělo k dokonalosti! :Bravo:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#906 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Přesně tak!
Ještě bych chtěl moc prahy. Tak třeba časem.
Teď je na řadě nějaká údržba u Kuby a čípek od D5T5.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4741
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#907 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od PetrXC70 »

Pěkný! :good:
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#908 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Díky, Petře! :)
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#909 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od hajnej »

Jak se to říká? Sexy prdýlka? :good:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#910 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Nosound89 »

Křídlo super 👌, to chybí každé V/XC, nechápu proč není už z výroby 😁
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#911 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Čípek si koupíš v lékárně. :D
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#912 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

2 Hajnej&Nosound: přesně :D
2 Kuba: ten z lékárny si raději nechám ujít :D
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5000
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#913 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od PINĎABC »

Super :good:

Si vzpomínám jaká to byla radost, když jsem konečně sehnal a pak i po laku namontoval kridelko na C30 :Yahoo!:

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#914 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Munga »

jancho píše: 02 úno 2022 18:50 Přesně tak!
Ještě bych chtěl moc prahy. Tak třeba časem.
Teď je na řadě nějaká údržba u Kuby a čípek od D5T5.
D5t5 raději než polestar respektive proč je lepší dle tvého názoru?

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 42
Příspěvky: 5117
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#915 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Cena
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#916 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Tak tak, cena rozhodla.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 762
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#917 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Thor123 »

Tak D5T5 nabídne oproti Polestaru o 15KW a 10Nm více a také třeba pro mě rozhodující vypnutí EGR.
U Polestaru vidím jedinou výhodu u novějšího auta v rámci záruky a ofiko zapsání do VTP. Sám jsem měl v mé S80 Polestar od výroby a nechal jsem ho přehrát SW ST2 od D5T5 a bylo těch 20 koní navíc docela znát.
A to vše za nižší cenu i v případě slevy na origo příslušenství.

Jinak křídlo za mě :good: Hned to vypadá mnohem líp :)
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#918 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Děkuji, z křídla mám fakt radost :)

K Čipu: ST2 od D5T5 jsem měl i na předchozí XC70 P2 pár let a veliká spokojenost.
Zde chci jít také do ST2. Ze 120 na 184kW to bude brutální skok.
Jen si říkám, co na tento velký skok motor. Ale zase pokud je mých 120kw jen SW podladěných 158kw, tak pak asi ok.

Již jsem ale rozhodnutý do optimalizace jít.
S bráchou jsme si prohodili auta (on má to samé, jen 151kw) a byl to obrovský rozdíl. Úplně jiné auto :-)
Přílohy
IMG-2fac93c8df55c97bce06827f53e91320-V.jpg
IMG-2fac93c8df55c97bce06827f53e91320-V.jpg (90.74 KiB) Zobrazeno 343 x
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4741
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#919 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od PetrXC70 »

Jako 184kw to už rozhodně neni málo!
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 405
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#920 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Giew »

ono jak říkal Tymon, vždycky záleží, jak to budeš využívat. Takže pokud ze dne na den nezměníš brutálně styl jízdy, tak by se nemuselo nic pos*at.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1355
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#921 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od f.e.e.t »

Gratulace ke kšiltu. Každej tady bude kšiltař. kW jsou znát vždycky. Co jsem měl auta, tak to byl vždycky skok o vesmír. (50-103-162kW).
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 762
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

#922 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Thor123 »

jancho píše: 03 úno 2022 11:57 Děkuji, z křídla mám fakt radost :)

K Čipu: ST2 od D5T5 jsem měl i na předchozí XC70 P2 pár let a veliká spokojenost.
Zde chci jít také do ST2. Ze 120 na 184kW to bude brutální skok.
Jen si říkám, co na tento velký skok motor. Ale zase pokud je mých 120kw jen SW podladěných 158kw, tak pak asi ok.

Již jsem ale rozhodnutý do optimalizace jít.
S bráchou jsme si prohodili auta (on má to samé, jen 151kw) a byl to obrovský rozdíl. Úplně jiné auto :-)
Osobně bych vůbec o jiné variantě než ST2 ani nepřemýšlel, u tebe by to byl skok o cca 83koní a to už je slušný :D Popřemýšlel bych i o EGR off, čistý sání je fajn. Jinak co se týče toho jestli to motor zvládne, ze zkušeností si myslím, že pokud máš motor technicky v dobrém stavu, není se vůbec čeho bát. BSR to ladí dokonce nad 200kw, Já se chystám ještě na intercooler od D5T5 takže kolem 190kw by to mohlo být. Nevím jak ty, já auto používám každý den cca 100-150km a rozhodně ho nešetřím a není s ničím problém. Jezdím pouze na Vervu bez jakýchkoliv aditiv.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#923 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Giew píše: 03 úno 2022 12:41 ono jak říkal Tymon, vždycky záleží, jak to budeš využívat. Takže pokud ze dne na den nezměníš brutálně styl jízdy, tak by se nemuselo nic pos*at.
Taky to tak vidím. Jasně, první dny se nebudu moci nabažit výkonu, ale pak se tak nějak vrátím do normálu.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 555
Příspěvky: 4186
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#924 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od jancho »

Thor123 píše: 03 úno 2022 13:02
Osobně bych vůbec o jiné variantě než ST2 ani nepřemýšlel, u tebe by to byl skok o cca 83koní a to už je slušný :D Popřemýšlel bych i o EGR off, čistý sání je fajn. Jinak co se týče toho jestli to motor zvládne, ze zkušeností si myslím, že pokud máš motor technicky v dobrém stavu, není se vůbec čeho bát. BSR to ladí dokonce nad 200kw, Já se chystám ještě na intercooler od D5T5 takže kolem 190kw by to mohlo být. Nevím jak ty, já auto používám každý den cca 100-150km a rozhodně ho nešetřím a není s ničím problém. Jezdím pouze na Vervu bez jakýchkoliv aditiv.
Jo, pravděpodobně to bude ST2 a EGR off.
S autem jsem jezdival takřka denně. Teď jsem změnil styl dojíždění, takže jede párkrát v týdnu. Ale je to v 90% dálniční koráb, na motání kolem domu máme jiná auta. Na dálnicích to jezdí zhruba o těch 30 rychleji, než by mělo. Jezdím jen na Vervu a vždy vif. Olej cca po 13tis km. Po jízdě dochlazuji, na začátku jízdy jedu prvních 10km fakt klobouka.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1897
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#925 Jancho – XC70 D4 120kW D5244T17, ex 960 150kW, ex XC70 D5 136kw, ex V70 XC

Příspěvek od Munga »

Já mám stejný motor a také o tomto dost přemýšlím, ale nemám to stále z důvodu že se nejsem schopen rozhodnout na základě dostupného infa zda EGR OFF či ne.
Jde mi o to zda egr off nebude přicpávat DPF a zkracovat životnost. Také prý při egr off se pomalu ohřívá motor a to hlavně při krátkých trasách což mám já.
To že egr není žádná výhra je mi jasné a ráději bych ho nepoužíval, ale jestli negativa z egr OF nepřevažují nad přínosem čistějšího motoru.
U toho DPF to logiku dává - co normálně sežere egr teď půjde navíc do DPF.
I to rychlejší ohřátí motoru ve městě s funkčním egr dává logiku - otázka je však jak moc významně.
Obecně se traduje že u starších motorů kam byl egr přilepen tak off a u moderních motorů ho udržovat v dobrém stavu.
Já fakt nevím :(
Měls takové dilema?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“