Málo vody, bezpečné zastavení.
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#26 Málo vody, bezpečné zastavení.
když to bublá, tak to neni voda ale vzduch v ní.
Test na spaliny!
Test na spaliny!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#27 Málo vody, bezpečné zastavení.
Pokud se začne chladící kapalina vařit, tak je něco špatně. Pokud je vše v pořádku, tak má chladící kapalina pořád stejné vlastnosti a teploty, ať je zima nebo léto.ferror píše:Ano i ne. Podle zátěže motoru a okolní teploty. V chladnějším počasí při menší zátěži motoru se voda může dostatečně uchladit a nedosáhne bodu varu. Pokud dojde k dosažení varu, začnou se tvořit bubliny par a ty se budou snažit uninout ven. často pak vytlačují a vyprskávají vodu přes víčko
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#28 Málo vody, bezpečné zastavení.
Pokud kapalina začne vařit,tak vych to viděl na teploměru. Ale ten se ani nehne... Prostě dosáhne své polohy na Stojáka 90° úhel a nehne se. Pokud ovšem není špatné čidlo...
Já si myslím,moje domenka henom. Že problémy zmizí až se udělají rozvody a turbo... Ale je to jen domenka..
Já si myslím,moje domenka henom. Že problémy zmizí až se udělají rozvody a turbo... Ale je to jen domenka..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#29 Málo vody, bezpečné zastavení.
A až to uděláš a zjistíš, že problém přetrvává, tak ty nové rozvody zase sundáš a budeš dělat hlavu? Proč neuděláš/nenecháš si udělat úplně ze všeho nejdřív test na spaliny?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#30 Málo vody, bezpečné zastavení.
Ty si samozřejmě udělám. Než to rozhodim.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#31 Málo vody, bezpečné zastavení.
Taky tipuji těsnění pod hlavou, ale zase máš potenciální výhodu, že když uděláš najednou tesnění pod hlavou i rozvody, tak ušetříš něco málo za práci.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3358
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#32 Málo vody, bezpečné zastavení.
Bacha na jednu vec. Me taky nadobka bublala. Test byl pozitivni. Nechal sem udelat hlavu rozvody a stav stejnej. A az pak sem se dozvedel ze se ma rovnat i blok! To mi jaksi nikdo v servisu nerek. Takze bacha at jako ja nevyhodis 20k.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#33 Málo vody, bezpečné zastavení.
Jak rovnat blok ????
Skřivernou hlavu pochopím, ale blok?
Spíš prasklý blok. Ten samozřejmě výměna těsnění pod hlavou nevyřeší.
Skřivernou hlavu pochopím, ale blok?
Spíš prasklý blok. Ten samozřejmě výměna těsnění pod hlavou nevyřeší.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#34 Málo vody, bezpečné zastavení.
O práci nejde... Budu si to dělat sám.
Těsnění pod hlavou by se projevovalo i jinak ne? I když to nevylucuju,auto má nalitano 420t km a pochybuju že ho za tu dobu někdo měnil.
Ale vodu v oleji nemám a ani olej ve vodě...
Těsnění pod hlavou by se projevovalo i jinak ne? I když to nevylucuju,auto má nalitano 420t km a pochybuju že ho za tu dobu někdo měnil.
Ale vodu v oleji nemám a ani olej ve vodě...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#35 Málo vody, bezpečné zastavení.
Jak budeš srovnávat blok??Ekky píše:O práci nejde... Budu si to dělat sám.
Těsnění pod hlavou by se projevovalo i jinak ne? I když to nevylucuju,auto má nalitano 420t km a pochybuju že ho za tu dobu někdo měnil.
Ale vodu v oleji nemám a ani olej ve vodě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#36 Málo vody, bezpečné zastavení.
Tak srovnávat vlok nebudu. Měl jsem na mysli to všechno kolem.
Ještě mě napadá olejovej chladič co je u vany. Ale nevím jesrli tam teče jen olej nebo i voda...
Ještě mě napadá olejovej chladič co je u vany. Ale nevím jesrli tam teče jen olej nebo i voda...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 21
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 3,2 AWD
#37 Málo vody, bezpečné zastavení.
Že bude stačit těsnění jsem myslet T5 také. Nakonec jsem jel s 12ti papírama pro jinou hlavu do Prahy, stará hlava byla popraskaná kolem svíček.
Kdybych nezačal řešit prasklinu na vrchí straně expanzky tak, tak s tou prasklo hlavou jezdím dál v blažené nevědomosti a o dost peněz bohatší .
Ta prasklina na nádržce v pohodě odváděla přetlak, po vyměně začal bejt v systému trochu větší tlak, následně loužičky pod autem, teklo to kolem pumpy.
Takže nová pumpa + rozvody a nakonec test na CO áá šlo se na domělé tesnění pod hlavou.
Třešničku celé akce je lej BMW 5W30 na účtu od Macha za tu opravu motoru
ten olej prej lejou do všeho, snad se nic nestane když tam přes zimu ten olej nechám
Kdybych nezačal řešit prasklinu na vrchí straně expanzky tak, tak s tou prasklo hlavou jezdím dál v blažené nevědomosti a o dost peněz bohatší .
Ta prasklina na nádržce v pohodě odváděla přetlak, po vyměně začal bejt v systému trochu větší tlak, následně loužičky pod autem, teklo to kolem pumpy.
Takže nová pumpa + rozvody a nakonec test na CO áá šlo se na domělé tesnění pod hlavou.
Třešničku celé akce je lej BMW 5W30 na účtu od Macha za tu opravu motoru
ten olej prej lejou do všeho, snad se nic nestane když tam přes zimu ten olej nechám
_________________
XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000
XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000
#38 Málo vody, bezpečné zastavení.
Tak se na to rovnou vyser a auto odvez do šrotu.Ekky píše:Tak srovnávat vlok nebudu. Měl jsem na mysli to všechno kolem.
Ještě mě napadá olejovej chladič co je u vany. Ale nevím jesrli tam teče jen olej nebo i voda...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#39 Málo vody, bezpečné zastavení.
Důvod?martinopel píše:Tak se na to rovnou vyser a auto odvez do šrotu.Ekky píše:Tak srovnávat vlok nebudu. Měl jsem na mysli to všechno kolem.
Ještě mě napadá olejovej chladič co je u vany. Ale nevím jesrli tam teče jen olej nebo i voda...
Ty bys vozil vše do srozu cece... Nikde není psáno že při výměně rozvodu se musí rovnat blok motoru,hlacne není jisté že je to důvod proč to dělá co to dělá...
Až udělám testy,tak pak můžu dělat závěry.
Další věc pokladas jednoduchý otázky a ještě jednodušeji odpovidas. Ptal si se jestli si budu sám rovnat blok. Nebudu pac na to nemám vybavení...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#40 Málo vody, bezpečné zastavení.
Zrovna bych netvrdil, že je vždycky nutné u nafty rovnat blok. U benzínu je blok skroucený vždycky, ale nafta tak nehřeje. Stačí vzít pravítko a kouknout na to.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#41 Málo vody, bezpečné zastavení.
Popsané projevy znám docela dobře, u mně to bylo fouklé těsnění pod hlavou (na jiných motorech). Samozřejmě, že i když je motor v pořádku, tak po odšroubování víčka se hladina chladící kapaliny zvedne, ale ne tak, aby šla z minima, kdy už svítila kontrolka do plna. Chtělo by to udělat test na spaliny v chladícím systému (není ale z principu 100% spolehlivý).
Ty úniky vody z různých spojů jsou jen vedlejší produkt nadměrného tlaku v chladícím systému. Jejich dotěsňováním to aspoň u mně vždycky začínalo.
Ty úniky vody z různých spojů jsou jen vedlejší produkt nadměrného tlaku v chladícím systému. Jejich dotěsňováním to aspoň u mně vždycky začínalo.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 03 zář 2016 13:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#42 Málo vody, bezpečné zastavení.
Dám vědět příští tejden až se auto odstavi a udělají testy...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#43 Málo vody, bezpečné zastavení.
Pravítkem toho moc nepoznáš,musíš použít desku.Fíla píše:Zrovna bych netvrdil, že je vždycky nutné u nafty rovnat blok. U benzínu je blok skroucený vždycky, ale nafta tak nehřeje. Stačí vzít pravítko a kouknout na to.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#44 Málo vody, bezpečné zastavení.
Tak test na CO vyšel negativně...
Teď jdu dělat test na tlak.
Teď jdu dělat test na tlak.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5014
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#45 Málo vody, bezpečné zastavení.
ty vado, tak to je dobře, že těsnění není foukle.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#46 Málo vody, bezpečné zastavení.
Už vím kde je problém...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#47 Málo vody, bezpečné zastavení.
Mám taky problém s unikající kapalinou, ale vím jen, že po příjezdu a vypnutí motoru mi začne chcát voda kolem víčka. Asi půjdu někam v Plzni zkontrolovat CO2 a tlaky, jestli jsem dobře pochopil z toho všeho a budu se modlit ať to není těsnění pod hlavou.
#48 Málo vody, bezpečné zastavení.
co byl teda prosim za problem? z fotek nepoznamEkky píše:Už vím kde je problém...
Mam stejny problem na stejnem motoru...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#49 Málo vody, bezpečné zastavení.
Vypraskana plastová trubla na nadobce na kterou se nasazuje hadice.... Skrz praskliny to teklo...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#50 Málo vody, bezpečné zastavení.
takz nova expanzka a je po probleme? kde sa da prosim zohnat taka pumpa s barometrom a viecko na ktore to pripojim?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek