low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními náklady
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#26 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Jeste k ty spotrebe, ja mam octavku 1,6 tdi a jezdim za 5,5litru 50% Praha a 50% dalnice a mimo mesto. Jezdim svizne, takze by se dalo urcite za min...
Pravda ovsem je, ze jakakoli ochcavka nesaha v komfortu, zadnemu volvu. Kdybych skodovku nedostal jako sluzebaka, rozhodne bych si to neporidil...
Pravda ovsem je, ze jakakoli ochcavka nesaha v komfortu, zadnemu volvu. Kdybych skodovku nedostal jako sluzebaka, rozhodne bych si to neporidil...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#27 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
vzhledem k tomu, že se hledá dálniční koráb, tak co zvážit jiného švéda - ceny 9-5 padají a padají a i na pohled (neznám) hezké kousky se dostávají do tvého rozpočtu
motor 2.2TID je oplácký, žádný zázrak, ale dálky s lehkou nohou se k těm 6l dá přiblížit. největší strašák je čerpadlo, a to píšou u obou kousků že je už měněný. dílů na to bude dost, i běžný servis snad tenhle starý diesel ošéfuje.
a k tomu dostaneš pohodlný, bezpečný a slušně vybavený dálniční koráb
http://www.saab-bazar.cz/saab/vozidla/saab-9-5-22tid-kombi_i27
https://www.sbazar.cz/prodamsaaba95/detail/18034123-prodam-saab-9-5-2004-kombi
motor 2.2TID je oplácký, žádný zázrak, ale dálky s lehkou nohou se k těm 6l dá přiblížit. největší strašák je čerpadlo, a to píšou u obou kousků že je už měněný. dílů na to bude dost, i běžný servis snad tenhle starý diesel ošéfuje.
a k tomu dostaneš pohodlný, bezpečný a slušně vybavený dálniční koráb
http://www.saab-bazar.cz/saab/vozidla/saab-9-5-22tid-kombi_i27
https://www.sbazar.cz/prodamsaaba95/detail/18034123-prodam-saab-9-5-2004-kombi
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#28 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Sjeď si do Německa pro starou 1,9tdi 66kw, která není zkorodovaná, s klimatizací a máš low cosťák jak Brno.
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#29 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Každej by chtěl pohodu a výbavu volva s cennou údržby fáčka
Tohle je zlom, kterym si každej musí projít a sám se rozhodnout, jestli ho denní dojíždění bude těšit s pocitem, že jezdí skoro zadara, nebo si bude spokojeně vozit řiťku ve volvu/saabu s tim, že si holt musí připlatit.
Žena s dětma jezdí s autem, který stojí jako všechny moje krabice dohromady a beru vyšší náklady jako takový "pojistný", že mi je zase doveze zpátky.
Sám jezdim krabicema, mam normální pojistku už takhle hodně drahou
Tohle je zlom, kterym si každej musí projít a sám se rozhodnout, jestli ho denní dojíždění bude těšit s pocitem, že jezdí skoro zadara, nebo si bude spokojeně vozit řiťku ve volvu/saabu s tim, že si holt musí připlatit.
Žena s dětma jezdí s autem, který stojí jako všechny moje krabice dohromady a beru vyšší náklady jako takový "pojistný", že mi je zase doveze zpátky.
Sám jezdim krabicema, mam normální pojistku už takhle hodně drahou
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#30 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Já pořád nerozumím tomu, proč bych si měl pořídit bůhví za kolik oktávku v bůhví jakém stavu, jen proto, že bude jezdit o litr levněji, než TDI od volva, který bych sehnal třeba za 30. Zkuste mě to vysvětlit? Náklady? Jaký jako proboha oproti oktávce? O čem to tady pořád melete?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#31 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
že tdi za 30 je hujda, a nebo musí člověk dlouho čekat, než koupí tak dobře jako ty
BTW na toho pašíka tady sem zapomněl, za mě, pro tvuj účet, zatim č.1.
BTW na toho pašíka tady sem zapomněl, za mě, pro tvuj účet, zatim č.1.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#32 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Kdybych měl jezdit každý den sto tam sto zpátky,tak jezdím ve Smartu 0.8cdi za 2.8l..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#33 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
To si snad raději najdu jinou prácicuhan píše:Kdybych měl jezdit každý den sto tam sto zpátky,tak jezdím ve Smartu 0.8cdi za 2.8l..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#34 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
co nějaký štýlo? https://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/stilo/16370455?goFrom=list
JTD od Fiatu jsou dobré common raily...
JTD od Fiatu jsou dobré common raily...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#35 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Sorry, ale asi tak:
1) protože FIAT
2) je to hnusný
3) je to až ohavně hnusný, spíš odporný
4) místo křesel to má lavice
5) a stejně je to fakt hnusný
Tož asi tak. No, jinak já třeba budu asi prodávat 850 TDI, je to spíš tatínovo volvozidlo, a má sem tam nějaké ty oděrky (otec to prostě považuje za starý auto a hotovo), takže já si rozhodně nedovolím stanovit cenu - jako spousta místních mistrů - na nějakých 40-50 tisíc. Takže myslím, že třeba to naše 854 TDI za dejme tomu 30 papírů je rozhodně lepší volba než vylítaná oktávka. Teď to vypadá blbě - rozhodně to auto nikomu nenutím - jen sem to tak uvedl, auto se nakonec zatím neprodává, a já pořád doufám, že ještě prodávat nebude. Prostě sem přesvědčený, že pokud bych měl jezdit oktou za 5, nebo volvem za 6 - vím co bych bral. Ten rozdíl je obrovský! Hlavně teda S80 - ta je prostě skvělá.
1) protože FIAT
2) je to hnusný
3) je to až ohavně hnusný, spíš odporný
4) místo křesel to má lavice
5) a stejně je to fakt hnusný
Tož asi tak. No, jinak já třeba budu asi prodávat 850 TDI, je to spíš tatínovo volvozidlo, a má sem tam nějaké ty oděrky (otec to prostě považuje za starý auto a hotovo), takže já si rozhodně nedovolím stanovit cenu - jako spousta místních mistrů - na nějakých 40-50 tisíc. Takže myslím, že třeba to naše 854 TDI za dejme tomu 30 papírů je rozhodně lepší volba než vylítaná oktávka. Teď to vypadá blbě - rozhodně to auto nikomu nenutím - jen sem to tak uvedl, auto se nakonec zatím neprodává, a já pořád doufám, že ještě prodávat nebude. Prostě sem přesvědčený, že pokud bych měl jezdit oktou za 5, nebo volvem za 6 - vím co bych bral. Ten rozdíl je obrovský! Hlavně teda S80 - ta je prostě skvělá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#36 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
S tím Smartem to byla prdel,já bych asi volil zaměstnání jinde ale přesto,kdybych měl jezdit tak daleko,tak to bude tímhle,spotřeba do semi,je to kočár s nesmrtelným motorem který má dostatečný výkon s perfektním podvozkem..
https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/166/16261562?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/alfa-romeo/166/16261562?goFrom=list
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#37 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Smart je to nejdražší auto co jsem kdy měl na přepočet provozního kilometru.
Neuvěřitelně drahý servis (Mercedes) a těžce sehnatelné díly. Měl jsem rok 2003, kde se srala jedna věc za druhou.
A především ten 3 válcový motor najede max. 90 000Km a musí se dělá generální oprava
Takže Smart rozhodně low cost není. Je to naopak dražší než Volvo a jedinými výhodami jsou : parkování, ovladatelnost a vyšší bezpečnost oproti jiným autům (fakt je to vajíčko s kvalitní ocelí)
A fungl nový Smart vyjde na 400-500.000 Kč, takže nesmysl.
No každopádně jsem Smart už dávno prodal, těsně před tím než se rozpadla automatická převodovka, těsně před smrtí Turba a při najetých 80.000km kdy už motor potřeboval GO jelikož to už šíleně žralo olej a muselo se dolévat každých 500km 1l
Neuvěřitelně drahý servis (Mercedes) a těžce sehnatelné díly. Měl jsem rok 2003, kde se srala jedna věc za druhou.
A především ten 3 válcový motor najede max. 90 000Km a musí se dělá generální oprava
Takže Smart rozhodně low cost není. Je to naopak dražší než Volvo a jedinými výhodami jsou : parkování, ovladatelnost a vyšší bezpečnost oproti jiným autům (fakt je to vajíčko s kvalitní ocelí)
A fungl nový Smart vyjde na 400-500.000 Kč, takže nesmysl.
No každopádně jsem Smart už dávno prodal, těsně před tím než se rozpadla automatická převodovka, těsně před smrtí Turba a při najetých 80.000km kdy už motor potřeboval GO jelikož to už šíleně žralo olej a muselo se dolévat každých 500km 1l
Naposledy upravil(a) Codyhuman dne 17 srp 2016 17:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#38 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Dal bych tomu 2-3 týdny a smart by na té dálnici zemřel beru to za sebe.cuhan píše:Kdybych měl jezdit každý den sto tam sto zpátky,tak jezdím ve Smartu 0.8cdi za 2.8l..
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#39 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Ty tejdny nevim, ale životnost motoru by byla asi nižší než těch typických 50tkm
Ale zase GO jednou za rok je lepčí jak jednou za půl.
Ale zase GO jednou za rok je lepčí jak jednou za půl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#40 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Zatím jsem do smarta nainvestoval mnohem míň než do volva a to najedou ročně zhruba stejně a motor cdi rozhodně přežije i třista,já mám teprve polovinu a náhradní díly jsou za pusinku..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
#41 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Věřím, že nové modely Smartu už mají vychytané, ale všechno pod 2006 je odpad
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#42 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Já jezdím Modrým denně do práce (a zpět) 150 km a nepřijde mi to jako nějaký extrémDeshi píše:To si snad raději najdu jinou prácicuhan píše:Kdybych měl jezdit každý den sto tam sto zpátky,tak jezdím ve Smartu 0.8cdi za 2.8l..
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#43 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Já jezdím Modrým denně do práce (a zpět) 150 km a nepřijde mi to jako nějaký extrém [/quote]Lachtan píše:quote="Deshi"]To si snad raději najdu jinou prácicuhan píše: Kdybych měl jezdit každý den sto tam sto zpátky,tak jezdím ve Smartu 0.8cdi za 2.8l..
Já myslel jezdit ti Smartem.
Já ted taky jezdím 2 x až 3x týdně Prahu a zpět (140km tam a 140 zpět) a v S 80 si tu cestu užívám
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#44 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Já také
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#45 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Tak co jak to dopadlo?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#46 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Až opraví devítku, bude táta jezdit devítkou. Doufám, že se to nějakym dramatickym způsobem hned nepoj*be. Pak dám vědět. Ale asi to bude hodně dlouho trvat.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#47 low cost rozumný dálniční koráb s malými provozními nákl
Myslím, že nejrozumnější možnost
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek