Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
Je někde v zadu v kufru nějaký proud po zapnutí klíčku aniž bych musel otevírat pojistkovnici?
Zapalovač mi neklapne,tam mám stalej i při zamcenem autě.
Nebo budu muset tahat že předu?
Zapalovač mi neklapne,tam mám stalej i při zamcenem autě.
Nebo budu muset tahat že předu?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#2 Proud po zapnutí klíčku.
doběhový kontakt stěrače
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#4 Proud po zapnutí klíčku.
Takže to budu muset natáhnout že dveří? A je tam 12vstanda píše:doběhový kontakt stěrače
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 Proud po zapnutí klíčku.
Svazek patych dveri se (doufam) vine kolem REMky. Nekoukal jsem do schemat, muj navrh se musi overit.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#6 Proud po zapnutí klíčku.
Ok dneska ověřím a dám vědět.. Diky.standa píše:Svazek patych dveri se (doufam) vine kolem REMky. Nekoukal jsem do schemat, muj navrh se musi overit.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#7 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
Napadá mě konektor na subwoofer? Šedý konektor, někde zapasovaný a přilepený.Ekky píše:Je někde v zadu v kufru nějaký proud po zapnutí klíčku aniž bych musel otevírat pojistkovnici?
Zapalovač mi neklapne,tam mám stalej i při zamcenem autě.
Nebo budu muset tahat že předu?
Před faceliftem (-MY04) = pin D:2 z REM. Relay driver, rear 15l-supply.
Po faceliftu (MY05-) je to pin D:7 v REM.
Ale nevím, kolik tohle umí dát proudu - pravděpodobně málo. Na co to má být?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#8 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
Hlavně bych se zeptal,zda je takový problém vzít si žárovkovou zkoušečku a normálně to změřit???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#9 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
To už jsem vše promeril potrebuju 12 a budou na to prippjena Led světla...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#10 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
Problém to Martine není ale když meris půl dne a nemůžeš nic najít,tak pak se zeptam...martinopel píše:Hlavně bych se zeptal,zda je takový problém vzít si žárovkovou zkoušečku a normálně to změřit???
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#11 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
A máš funkční tu žárovku?Ekky píše:Problém to Martine není ale když meris půl dne a nemůžeš nic najít,tak pak se zeptam...martinopel píše:Hlavně bych se zeptal,zda je takový problém vzít si žárovkovou zkoušečku a normálně to změřit???
Jen blbá logika,ale v REM je konektor na připojení tažného a vzhledem k tomu,že do 13 pinu jde i spínané + pak vidím nejjednodušší se napíchnout tady.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1477
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
Na V70II nieje problem si najst spinane napatie pri zapnutom kluciku. staci kuknut do schemy pre dany rok a je jasne...
Ziarovkou by som to asi neskusal.
Vacsia zabava je to pri modernejsich bezklucikovych volvatkach... ale aj tam sa to zatial dalo vyriesit.
Ziarovkou by som to asi neskusal.
Vacsia zabava je to pri modernejsich bezklucikovych volvatkach... ale aj tam sa to zatial dalo vyriesit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#13 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
Mám novej multimetr... Co se týče tazneho tak tam mám nějaký modul ale nikde jsem nenašel proud až po zapnutí klíčku...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#14 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
Tak klaplo proud že zadního stěrače... Sice tam jde proud hned v první poloze ale to vůbec nevadí.... Diky všem za rady.
Mužem zamknout nebo smazat. Díky...
Mužem zamknout nebo smazat. Díky...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#15 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
No tak sem se radoval předčasně... Dnes ksem auto ráno umyl. Wapkou. To stěrač fungoval v pohodě... Pak auto půl dne stalo a když jesm k němu přišel tak led nesvitily
.. Koukám a nefunguje ani stěrač...
.. Koukám a nefunguje ani stěrač...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Kde je proud po zapnutí klíčku v kufru V70II?
tak si vem silovej za zadního zapalovače a spínej to stěračem...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek