tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5 -VYŘEŠENO-
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5 -VYŘEŠENO-
Tak.. moje S60 začala před pár dny vonět jako benzínová pumpa a spotřeba stoupla o 4 litry nad normál.. šel jsem tedy po hadicích a objevil, že na straně palivové pumpy je nejspíše prasklý ten "čuráček" do kterého je připojena rychlospojkou hadice.. viz. ilustrační obrázek.. a mám dotaz.. je možné vyměnit pouze ten horní plast na obrázku do kterého jdou hadice, nebo je napevno součástí čerpadýlka a musí se dát komplet nové? Pokud by šel vyměnit jen ten plast, budu rád, když mi uděláte nabídku, kdo jej máte beru hned
Asi je více možností palivových pump, tak kdyžtak pošlu VIN ... díky všem..
Asi je více možností palivových pump, tak kdyžtak pošlu VIN ... díky všem..
- Přílohy
-
- xc70-2004-fuel-pump-diy.jpg (64.07 KiB) Zobrazeno 562 x
Naposledy upravil(a) SGC dne 17 črc 2016 15:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#2 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Napiš číslo toho čerpadla je na přírubě mělo by začínat 0580 ..
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Není jenom poškozená gumička v rychlospojce?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#4 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Taky si myslím.Proto že příruba je plastová a kdyby bylo ruplé fífo tak to teče už od nova. Teda pokud to už někdo nevyndaval.raolsa píše:Není jenom poškozená gumička v rychlospojce?
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#5 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Máš nejspíš špatnej ten bilej plast a da se vyměnit samostatně. mohla by to být i netěsná rychlospojka čerpadlo je vevnitř v takovým košíku da se vyměnit vypadá jako větší moturek auta za autodráhy. Pakarna je se všema těma hadičkama co jsou hodně ztvrdlý.. AVdily určitě budou mít
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#6 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Ta příruba je zalisovaná. Na ty rychlospojky se ti zítra zeptám.Stalin píše:Máš nejspíš špatnej ten bilej plast a da se vyměnit samostatně. mohla by to být i netěsná rychlospojka čerpadlo je vevnitř v takovým košíku da se vyměnit vypadá jako větší moturek auta za autodráhy. Pakarna je se všema těma hadičkama co jsou hodně ztvrdlý.. AVdily určitě budou mít
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#7 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Díky za názory kluci.. jestli myslíte ty dva O kroužky v rychlospojce, tak ty jsem zkoušel měnit za uplně nové - u nás v autodílech kupodivu měli stejné skladem.. číslo čerpadla bude asi : 1582980138 .. číslicema 0580 začíná čerpadlo pro kovovou nádrž a já mám už plastovou.. ale podívam se pak na dílně na to číslo.. únik vypadá spíš jako z prostoru toho kulatého "terče".. ale jestli je ten plast "napevno", tak jedině jiné čerpadlo.. (nebo epoxy, co myslíte?) Prostě to zkusit zalejt..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#8 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Zítra na to juknu v práci. Pak budu chytřejší.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#9 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Ahoj,
Měl si pravdu TNT. Dílu náš správně tak sem se na to koukal. Bohužel jsem z hrůzou zjistil,že výroba tohoto modulu byla přesunuta už před rokem do Externí firmy. Já myslel, že mě vomejou. Tolik let sem to měl skoro podnosem Říkal sem si, fajn když budu něco potřebovat vím kam zajít, teď když by se něco hodilo tak je to fuč. Tak bohužel já nepomůžu ani tobě ani sobě. Kovářovo kobyla chodí bosa no
Měl si pravdu TNT. Dílu náš správně tak sem se na to koukal. Bohužel jsem z hrůzou zjistil,že výroba tohoto modulu byla přesunuta už před rokem do Externí firmy. Já myslel, že mě vomejou. Tolik let sem to měl skoro podnosem Říkal sem si, fajn když budu něco potřebovat vím kam zajít, teď když by se něco hodilo tak je to fuč. Tak bohužel já nepomůžu ani tobě ani sobě. Kovářovo kobyla chodí bosa no
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#10 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
V pohodě, to se nic neděje. Díky za snahu. Já jsem se nakonec rozhodl pro takový pokus - ten "kříž" ze kterýho to teklo jsem odmastil a prolil to dvousložkovým lepidlem..nechám to 24h vytvrdnout pro max. pevnost a pak písnu, jak to dopadlo.. přinejhorším AV díly mají starší čerpadlo za 1500kč (jsou dva druhy-montáž je stejná, akorát kabeláž se liší) .. NENÍ to možno poznat podle vin - je potřeba se vždy podívat na číslo čerpadla, abyste objednali to správné - to jen pro případ, kdyby to někdo řešil
Jinak tady je video s lepením, které mě inspirovalo
Jinak tady je video s lepením, které mě inspirovalo
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#11 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Tak vyřešeno viz. foto.. Pomohlo dvousložkové lepidlo na bakelit a plasty zn. Bison za cca 100kč.. stačí důkladně odmastit, a v místě "terčíku", kde to teče udělat "kopuli" z lepidla a nechat 24h zatvrdnout pro maximální pevnost. Auto jsem pak měl cca hodinu nastartované v dílně a nikde ani kapka. A spotřeba se vrátila k normálu. Oni ty youtube návody občas i fungojou takže kdybyste měl někdo podobný problém, tak není potřeba vždy kupovat jiné čerpadlo..
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Tak gratuluju a ať to vydrží. Co ty teplé starty? Pomohlo to taky?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#13 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Děkuju, dnes ujeto 350km a zatím drží..musím to zaklepat do mojí pseudovýdřevy )) .. Teplé starty jsou pořád stejné Jak bude čas, stavím se u tebe, pokecáme a mrknem na to
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#14 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Made in home. A oprava do kilka. Tak ať to vydržíí
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#15 tekoucí vršek palivového čerpadla S60 T5
Díky Přesně tak připadám si jako MacGyver
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1122 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hoonnzzaa89
-
- 5 Odpovědi
- 1192 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda S40
-
- 5 Odpovědi
- 414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 25 Odpovědi
- 1396 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 1 Odpovědi
- 512 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ponyvolvo