Zdravím,
Chtěl bych se prosím Vás zeptat, kamarád by chtěl vyměnit hlavu místo 10V tak dát 20V na 850 2.5 10V B5252 103kW,
20V hlava by byla z motoru 2.5 20V B5254S 125kW a chtěl bych se zeptat, zda je toto řešení možné ? Nebo spíše co k tomu bude vše potřeba ?
Předpokládám, jiné čerpadlo, vstřiky a řidící jednotka ? Ze 2.5 20V.
Předem děkuji za radu.
850 10v jiná hlava
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 850 10v jiná hlava
Rada zní ať si koupí auto s motorem 20V
Čerpadlo nemusíš měnit to není snad jiné ,ale vyměníš ŘJ motoru jiná lambda,už tam musíš dát váhu vzduchu 10V má jen čidlo teploty nasávaného vzduchu,taky není kabeláž pokud to poběží bez váhy bude to házet chybu a neprojdeš TK ECU musí být bez chyb a to je jen co jsem v rychlosti vychrlil,ale je to asi nejzákladnější ,.
Čerpadlo nemusíš měnit to není snad jiné ,ale vyměníš ŘJ motoru jiná lambda,už tam musíš dát váhu vzduchu 10V má jen čidlo teploty nasávaného vzduchu,taky není kabeláž pokud to poběží bez váhy bude to házet chybu a neprojdeš TK ECU musí být bez chyb a to je jen co jsem v rychlosti vychrlil,ale je to asi nejzákladnější ,.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V40 B4204S 2.0 103kW 97
#3 850 10v jiná hlava
No tak pokud je potřeba těchto pár základních věci vyměnit a dodělat kabely k váze vzduchu tak to už je úplně to nejmenší, protože vše k tomu má z druhého auta, tak jsi nemyslím že by to byl nějaky velký problém Ale kdo ví.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 850 10v jiná hlava
ona bude i jinaá kabeláž...
ale otázka je, jak by se to přehození tvářilo po mechanické stránce, jak je to s rozvody, jesi je lze přehodit atd. To bude muset napovědět někdo, kdo to má ve voku...
ale otázka je, jak by se to přehození tvářilo po mechanické stránce, jak je to s rozvody, jesi je lze přehodit atd. To bude muset napovědět někdo, kdo to má ve voku...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#5 850 10v jiná hlava
A nejsou nahodou jiny i pisty?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 850 10v jiná hlava
Já bych se do toho vůbec nepouštěl ani sem nenašel v zahraničí,že by to někdo dělal byly tam dotazy ,ale raději si to rozmysleli podle mě je to ztracenej čas nad pochybným výsledkem.A co si budem nalhíávat 93kW zrovna na nějaké velké investování a nervy asi nestojí.Kromě mojí
To jen aby řeč nestála
Edit:jinak rozvody by seděli dáš jinej řemen na 20V ,10V má vačky blíž u sebe to vím měl jsem dole hlavu před dvěma roky, těsnění pod hlavu je myslím stejný ,jinej domek termostatu,možná výfukové svody to nevím jak má 20V atmo ,jak píše Tomáš kdo to má v oku bude vědět ,ale bude to asi na nervy jestli se do toho pustí.
To jen aby řeč nestála
Edit:jinak rozvody by seděli dáš jinej řemen na 20V ,10V má vačky blíž u sebe to vím měl jsem dole hlavu před dvěma roky, těsnění pod hlavu je myslím stejný ,jinej domek termostatu,možná výfukové svody to nevím jak má 20V atmo ,jak píše Tomáš kdo to má v oku bude vědět ,ale bude to asi na nervy jestli se do toho pustí.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 35 Odpovědi
- 1966 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 1 Odpovědi
- 576 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 5 Odpovědi
- 179 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 21 Odpovědi
- 1172 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 4 Odpovědi
- 1215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa