S60 T5 horší starty za tepla
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#1 S60 T5 horší starty za tepla
Zdravím všechny, moje S60 T5 (viz. podpis) trpí na horší starty.. Ráno přijdu k autu a první start - otočím klíčkem, chytne hned ..ale nejdřív jakoby na čtyři válce, pak na pět, ale na chvíli vyskočí volnoběžné otáčky na 1500ot a pak hned spadnou kam mají.
Každý další start už je podle scénáře.. točí, nechytá..tak buď musím starter držet cca 5 vteřin, aby chytnul a nebo ho po prvním, neúspěšném pokusu pustím, nemusím ani vracet klíček "do nuly" a hned na další pokus nastartuje na brnk (problém s vyššíma otáčkama po startu je jen při tom uplně prvním, studeném..tady už chytne a otáčky ok)
Zajímavý je, že když motor chcípnu a nastartuju tak do 20 vteřin po vypnutí, tak chytne na brnk.. (můžu i uplně vyndat klíček - rozhodující je asi ten čas).. (podávací čerpadlo před smrtí???)
A teď nejvtipnější část.. na mojí Delphi diag. žádné chyby, tak jsem si říkal.. no jo, čína.. zajedu na origo Volvo diag.. a tam taky nic (cokoli elektronického by snad mělo rozsvítit "grilované kuře" ne?)
Má někdo podobnou zkušenost? Nerad bych na slepo měnil půl auta. Jinak jede uplně ukázkově, výkon ok, všechno ok..
Měneny filtry a svíce
Někde jsem četl, že první modely S60 měli problémovou klapku Magnetti Marelli? Mohla by to dělat ona? Jsem spíš krabicář, tento vůz mám krátce. Díky všem.
PS. výrobu mám 01/2001
Každý další start už je podle scénáře.. točí, nechytá..tak buď musím starter držet cca 5 vteřin, aby chytnul a nebo ho po prvním, neúspěšném pokusu pustím, nemusím ani vracet klíček "do nuly" a hned na další pokus nastartuje na brnk (problém s vyššíma otáčkama po startu je jen při tom uplně prvním, studeném..tady už chytne a otáčky ok)
Zajímavý je, že když motor chcípnu a nastartuju tak do 20 vteřin po vypnutí, tak chytne na brnk.. (můžu i uplně vyndat klíček - rozhodující je asi ten čas).. (podávací čerpadlo před smrtí???)
A teď nejvtipnější část.. na mojí Delphi diag. žádné chyby, tak jsem si říkal.. no jo, čína.. zajedu na origo Volvo diag.. a tam taky nic (cokoli elektronického by snad mělo rozsvítit "grilované kuře" ne?)
Má někdo podobnou zkušenost? Nerad bych na slepo měnil půl auta. Jinak jede uplně ukázkově, výkon ok, všechno ok..
Měneny filtry a svíce
Někde jsem četl, že první modely S60 měli problémovou klapku Magnetti Marelli? Mohla by to dělat ona? Jsem spíš krabicář, tento vůz mám krátce. Díky všem.
PS. výrobu mám 01/2001
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 S60 T5 horší starty za tepla
Zkus vyčistit klapku. Změřit tlak benzínu na liště. Jaký jsi dával benzínový filtr?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 S60 T5 horší starty za tepla
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#4 S60 T5 horší starty za tepla
Raolsa : díky, zkusím filtr jsem dával MAHLE, tak tam by snad problém být neměl
Tomasss : díky za nasměrování, to vypadá nadějně, protože symptom je uplně stejný (akorát naopak-on dlouho točí studený a já teplý)
Tomasss : díky za nasměrování, to vypadá nadějně, protože symptom je uplně stejný (akorát naopak-on dlouho točí studený a já teplý)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 S60 T5 horší starty za tepla
Když tak regulátor tu mám, ale ne z T5. Nevím jestli jsou stejný z 2.4T.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#6 S60 T5 horší starty za tepla
Zjisítím, dle VADISu jestli jsou stejný - vypadá to totiž že na vině bude právě on.. rád bych ho kdyžtak od tebe odebralraolsa píše:Když tak regulátor tu mám, ale ne z T5. Nevím jestli jsou stejný z 2.4T.
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 S60 T5 horší starty za tepla
SZ
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#8 S60 T5 horší starty za tepla
Tak se mi přidal ještě další symptom.. při pokusu o start mi občas na chvíli vyletí ručička otáčkoměru až k 8 tisícům a hned zase spadne (něco jako "kontrola budíků", jako mají třeba Baworáci).. subjektivně mi přijde že kvalitě startu pomáhá, když před nastartováním alespoň 5x otočím klíčkem do kontrolek, počkám až vše pozhasíná a hned ho vrátím zpět..
Každopádně teď v týdnu jak bude volněji se domluvím s raolsou, který se mi velice ochotně nabídl - změříme tlak paliva a trochu se v tom poštouráme..
PS:. zjištění - 2.3 T5 nemá klasický regulátor, na liště je jen vyrovnávač pulsace tlaku - ten zkusíme vyměnit
Každopádně teď v týdnu jak bude volněji se domluvím s raolsou, který se mi velice ochotně nabídl - změříme tlak paliva a trochu se v tom poštouráme..
PS:. zjištění - 2.3 T5 nemá klasický regulátor, na liště je jen vyrovnávač pulsace tlaku - ten zkusíme vyměnit
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
#9 S60 T5 horší starty za tepla
Zkus nejdříve vyměnit snímač polohy kliky.Čistě náhodou nedělal někdo něco se setrvačníkem?Nebo nevytahovala se převodovka?Není v autě náhodou LPG?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#10 S60 T5 horší starty za tepla
Dík Martine, v Kelly mě stojí pár stokorun, tak ho zkusím .. T5 má snímač i na vačce, že? Ten taky raději vyměnit, nebo tam by byl projev jiný? .. Ano, převodovka byla venku. V roce 2009 byl měnen Geartronic za nový v autorizáku. Mohl se při tom poškodit ten snímač polohy klikovky? Auto LPG nikdy nemělo, to by byla svatokrádež
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
#11 S60 T5 horší starty za tepla
Předpokládám,že problémy začaly po výměně převodovky.Řešíme takhle už asi 4 auto a zatím se jen jedno podařilo.U toho to byl snímač polohy kliky.Čidlo vačky to dělat nebude.Zkontroluj,jestli je na autě správný držák čidla vačky.SGC píše:Dík Martine, v Kelly mě stojí pár stokorun, tak ho zkusím .. T5 má snímač i na vačce, že? Ten taky raději vyměnit, nebo tam by byl projev jiný? .. Ano, převodovka byla venku. V roce 2009 byl měnen Geartronic za nový v autorizáku. Mohl se při tom poškodit ten snímač polohy klikovky? Auto LPG nikdy nemělo, to by byla svatokrádež
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#12 S60 T5 horší starty za tepla
Já už jsem auto s tímhle symptomem koupil. Jinak to jelo v pohodě, jen nádrž byla suchá jak cesta tak jsem si říkal, že udělám palivák, svíce, natankuju pořádnej benzín a bude to dobrý tak jsem právě ty špatný starty přisuzoval tomuhle.. a když nepomohlo ani tohle všechno + BG léčivá kůra, tak jsem to začal řešit .. Měl jsem podezření i na klapku, ale auto jinak volnoběh drží dobře, nepřidává si samo atd.. ani diag nic neukazuje, tak jsem tuhle teorii zamítl (jen mi chvíli proběhl hlavou možný začínající infarkt CEMky - což by teoreticky třeba mohl být i případ těch aut, co se vám nepodařilo vyřešit).. (mé auto totiž jednou samo sepnulo na plné otáčky ventilátor topení - bez klíčku - proto mě to napadlo )martinopel píše:Předpokládám,že problémy začaly po výměně převodovky.Řešíme takhle už asi 4 auto a zatím se jen jedno podařilo.U toho to byl snímač polohy kliky.Čidlo vačky to dělat nebude.Zkontroluj,jestli je na autě správný držák čidla vačky.SGC píše:Dík Martine, v Kelly mě stojí pár stokorun, tak ho zkusím .. T5 má snímač i na vačce, že? Ten taky raději vyměnit, nebo tam by byl projev jiný? .. Ano, převodovka byla venku. V roce 2009 byl měnen Geartronic za nový v autorizáku. Mohl se při tom poškodit ten snímač polohy klikovky? Auto LPG nikdy nemělo, to by byla svatokrádež
Původní majitel se tvářil, jakože je startama překvapený, tak težko říct, jak to vzniklo.. řekl mi jen výčet toho, co bylo děláno + faktury, nic víc.. mezi nima byla právě i ta převodovka, což sedi i dle štítku na skříni,takže ji tutově někdo muset demontovat/montovat.. Jen dotaz, jak přesně poznám, že je držák čidla ten správný? (MY 2001)
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 S60 T5 horší starty za tepla
Má číslo 30637803. Vypadá takhle: http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-VOLVO-OEM-IMPULSE-BRACKET-30637803-/231499373260
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#14 S60 T5 horší starty za tepla
Děkuju! .. Zkontroluju to, vyměním snímač a když to nezabere, stavím se u teberaolsa píše:Má číslo 30637803. Vypadá takhle: http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-VOLVO-OEM-IMPULSE-BRACKET-30637803-/231499373260
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
#15 S60 T5 horší starty za tepla
CEM i ECM jsme zkoušeli a tím to není.shodné příznaky jsou,že otáčkoměr občas vystřelí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 S60 T5 horší starty za tepla
Martine, zkoušeli jste proměřovat kabely od snímače?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#17 S60 T5 horší starty za tepla
zkoušeliraolsa píše:Martine, zkoušeli jste proměřovat kabely od snímače?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#18 S60 T5 horší starty za tepla
Tak abych to trošku oživil.. přišel jsem na to, že pokud před oním problematickým startem dám klíček 4x do kontrolek a zpět (nemusím ani počkat, až pozhasínají), tak pak chytne na brnk a to vždycky.. snímač na klice jsem dával, držák je správný a tím to není .. Jestli máš Martine ještě po ruce ty auta, která jste nevyřešili, zkus to u nich taky.. problém to sice nevyřeší, ale pokud to dopadne stejně, jako u mě, tak ty auta mají stejnou zatím neznámou závadu
PS. auto ještě tak dobře neznám, tak se rovnou ptám, zdali je normální, že auto nejde na místě (při zařazeném P i N) vytočit více než 4000ot. - pokud to normální není, tak je to další symptom
PS. auto ještě tak dobře neznám, tak se rovnou ptám, zdali je normální, že auto nejde na místě (při zařazeném P i N) vytočit více než 4000ot. - pokud to normální není, tak je to další symptom
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13071
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 S60 T5 horší starty za tepla
Chce to změřit ten tlak paliva. Tím jak to dáš vícekrát do kontrolek tak to může víc natlačit. To samé s tím vytočením - nemusí to mít dost benzínu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#20 S60 T5 horší starty za tepla
Radek uvazuje spravnym smerem
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 113
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
#21 S60 T5 horší starty za tepla
Jj, však Radek také bude mít asi pravdu Co nejdříve se stavím .. Je tedy pravda, že mi je divné, že to jede uplně normálně - měl jsem možnost porovnat s několika dalšími T5.. kdyby byl ten nižší tlak paliva, muselo by se to zákonitě projevit i na jízdní dynamice, ne? Každopádně po změření budeme chytřejší
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
#22 S60 T5 horší starty za tepla
Zdar, mám stejné auto i geartronic a nic z uvedeného mne od koupě (púvodem Švýcar) netrápí. Není autorizák jako autorizák, vše je o lidech. Pro Čechy doporučují pražskou průhonickou "svatou trojici" (Auto Průhonice, Auto Dejvice, Auto Stodůlky), všude tam se najde schopný profesionál, který odhalí kdejaký problém bez navýšení zbytečných nákladů, na to si tu nehrají. Pochopitelně vše začíná důkladnou diagnostikou na originální VIDA/DICE, kde diagnostik nejen zná vše z dílenského manuálu, ale také má zkušenosti ohledně signálových řetězení a vazeb. Náhodné chyby mají výhradně elektickou/elektronickou povahu, to pak znamená měřit, měřit a zase měřit. Vylučovací metodu podpoří testovací montáž jiného zaručeně funkčního kusu (typicky čidla a pod.). Pokud je podezření na nevhodnou manipulaci s ŘJ, pak se nabízí reflash novou mapou (cca 1400,- Kč). S tímhle bych fakt šel k průhonickým, tam se s tím rádi popasují bez příplatku, naopak se slevou na orig díly, když budou třeba. Jinak použité díly z AVdíly.
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 S60 T5 horší starty za tepla
Prosimtě, proč kluka z Vrchlabí posíláš do Práglu? Kor když se mu Raolsa nabídnul, že mu pomůže?
Ty seš jak chodící reklama na cokoliv co souvisí s volvama. Reklamní plky dobrý, ale to si můžeme přečíst v banneru. Na foru se řeší osobní zkušenosti. Tak pls přibrzdi.
Ty seš jak chodící reklama na cokoliv co souvisí s volvama. Reklamní plky dobrý, ale to si můžeme přečíst v banneru. Na foru se řeší osobní zkušenosti. Tak pls přibrzdi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek