D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Horažďovice
- Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004
#1 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Ahoj všem,poprosil bych o radu,divně mi chrastí někde okolo drážkového řemene.. Myslel jsem že je to servočerpadlo tak jsem ho vyměnil+dal nový olej... Když jsem měl dole řemen tak jsem zkoušel všechny kladky a ty se zdají být v pořádku,rovnou jsem dal drážkový řemen a napínací kladku novou.Divné je že to dělá jen když je studený motor,po ujetí cca 10 km už nic nechrastí a je to v pořádku. Dokáže mi někdo poradit co by to mohlo být? Děkuji za rady Zde je video co to dělá:
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Nedela to remenice?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#3 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
volnoběžka alternátoru !hajnej píše:Nedela to remenice?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Horažďovice
- Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004
#4 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Podle zvuku se mi nezdá že by to byla volnoběžka alternátoru,navíc když se to ohřeje a přestane to vydávat tyhle zvuky..a když jsem měl řemen dole tak jsem na to koukal a nezdálo se mi že by byla špatná.. Každopádně žítra na to ještě kouknu,vždyť je to otázka 5ti minut. Pak dám vědět co jsem zjistil
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
A až ho budeš mít dole, tak to nahoď, tim vyloučíš spoustu věcí naráz.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Horažďovice
- Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004
#6 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
dnes jsem toho měl dost,snad se na to dostanu zítra kdybych někdy potřeboval na diagnostiku,je možnost u tebe? jsem taky z plzeňského kraje. dikUrvanej píše:A až ho budeš mít dole, tak to nahoď, tim vyloučíš spoustu věcí naráz.
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
#7 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Nezdá se vám, že ten plochý řemen sebou nějak moc háže?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Diag neni problém, případně dořešíme po SZ, vim kdo má.
A jo, ten řemen se nějak mrská, nepřidírá se tam něco?
A jo, ten řemen se nějak mrská, nepřidírá se tam něco?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Horažďovice
- Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004
#9 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Když jsem měl řemen dole tak všechny kladky šli volně a ani neměli vůli... Ale zase když malinko pootočím volantem tak se to ztiší (řízení jde zlehka,čerpadlo jsem vyměnil a dal novej olej do řízení) tak už nevím kde je problémUrvanej píše:Diag neni problém, případně dořešíme po SZ, vim kdo má.
A jo, ten řemen se nějak mrská, nepřidírá se tam něco?
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#10 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Co to udela kdyz pustis klimu a sepne kompresor?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Horažďovice
- Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004
#11 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
[quote="3m3"]Co to udela kdyz pustis klimu a sepne kompresor?[/quo
Tak jsem se na to konečně dostal.. když zapnu klimu tak to nedělá nic ale nedalo mi to,znova jsem sundal řemen a hledal po kladkách. Zastavil jsem se u volnoběžky alternátoru- jako kdyby tam nebyla,je to natvrdo s hřídelí jako to měli 120dváci.. když se mi podařilo rukou trochu víc roztočit alternátor tak je slišet jak hučí a chrastí ložiska,tak snad to bude ono a budu mít problém vyřešený
Tak jsem se na to konečně dostal.. když zapnu klimu tak to nedělá nic ale nedalo mi to,znova jsem sundal řemen a hledal po kladkách. Zastavil jsem se u volnoběžky alternátoru- jako kdyby tam nebyla,je to natvrdo s hřídelí jako to měli 120dváci.. když se mi podařilo rukou trochu víc roztočit alternátor tak je slišet jak hučí a chrastí ložiska,tak snad to bude ono a budu mít problém vyřešený
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Horažďovice
- Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004
#12 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
nevíte někdo náhodou co je v alternátoru za ložiska? chtěl bych ho vyndat a rovnou je vyměnit jenže si nemůžu dovolit být bez auta než ho opraví když to budu někam posílatmarek1990 píše:3m3 píše:Co to udela kdyz pustis klimu a sepne kompresor?[/quo
Tak jsem se na to konečně dostal.. když zapnu klimu tak to nedělá nic ale nedalo mi to,znova jsem sundal řemen a hledal po kladkách. Zastavil jsem se u volnoběžky alternátoru- jako kdyby tam nebyla,je to natvrdo s hřídelí jako to měli 120dváci.. když se mi podařilo rukou trochu víc roztočit alternátor tak je slišet jak hučí a chrastí ložiska,tak snad to bude ono a budu mít problém vyřešený
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Dost pochybuju, že bude po celou dobu výroby tvého vozu identický altík bez nějého postupného "vylepšení", takže jedině číslo a googlit. Nebo koupit jinej jetej, kde v případě funkční volnoběžky a ložisek můžeš skoro i ušetřit, čas odstávky auta rozhodně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#14 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Me repas altiku vysel na nejakych 800,- + 700 volnobezka. V patek vecer jsem ho vykraknul a v sobotu po obede jsem si pro nej jel. Ale je fakt ze mi to delal znamej kterej se tim zivi.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#15 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Takovou repasi bych chtěl vidět.Ekky píše:Me repas altiku vysel na nejakych 800,- + 700 volnobezka. V patek vecer jsem ho vykraknul a v sobotu po obede jsem si pro nej jel. Ale je fakt ze mi to delal znamej kterej se tim zivi.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Mě to vyšlo na stejný prachy, a dělal sem to sám. A to ještě jen proto, že sem tam dal SKF. Kdybych zvolil něco levnějšího, klidně to mohlo bejt za 200. Věřim tomu, že pokud jsou v hajzlu jen ložiska, a pán ví co si může dovolit, tak má za hodinu hotovo a 400 v kapse bez papíru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#17 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Ja k tomu dostal nove uhliky jako bonus. jinak je to pan co pro nas delal kdyz jsem jeste delal v servisu,takze si nechal zaplatit defaktojen material.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#18 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Ne kazdy se snazi vytriskat prachy na vsech a na vsem. a kor kdyz se jedna o dlouhodobou znamost a spolupraci.martinopel píše:Takovou repasi bych chtěl vidět.Ekky píše:Me repas altiku vysel na nejakych 800,- + 700 volnobezka. V patek vecer jsem ho vykraknul a v sobotu po obede jsem si pro nej jel. Ale je fakt ze mi to delal znamej kterej se tim zivi.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#19 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Můžeš mít známosti jaké chceš,ale to není ani cena dílů na repasi.Pokud ovšem neříkáš repase výměně ložisek a uhlíků.Ekky píše: Ne kazdy se snazi vytriskat prachy na vsech a na vsem. a kor kdyz se jedna o dlouhodobou znamost a spolupraci.
Shodou okolností tady mám jednu XC70 s alternátorem po repasi s potkaným motorem.
Nicméně budu velice rád,když mi dáš tip,kde sehnat sběrné kroužky, ložiska,regulátor a to vše za cenu,kterou jsi uvedl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#20 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
To ti asi nedam pac sem to na nem nevyzvidal. Ano to vse mam menene. Vycisteny altik,meneny vsechny loziska,volnobezka uhliky i krouzky. A za tuhle cenu. 800,- bez vyskouseni.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#21 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Brynych V Mělníku je taky rychlej a levnej.Pár lidí mi řeklo že je drahej, ale co jsem k němu posílal altíky na opravy (ložiska, regulátor, uhlíky ) , vždycky jsem se dostal na max 1000 korun.Do druhýho dne max.Takovou repasi bych chtěl vidět.
Samozřejmě jde o běžnou repasi altíku bez opravy statoru, rotoru a kroužků, protože tyhle komponenty odejdou snad jako poslední, co může v altíku odejít (samozřejmě pokud nějaký kutil domácí nenarval do altíku obroušený uhlíky z Narexy) a nechal vybrousit drážku do komutátorovejch kroužků.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
#22 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Tak zrovna komutátorové kroužky jsou většinou to co odejde jako první.Mám tady na 20 alternátorů a na všech jsou kroužky špatné.iconek píše:Brynych V Mělníku je taky rychlej a levnej.Pár lidí mi řeklo že je drahej, ale co jsem k němu posílal altíky na opravy (ložiska, regulátor, uhlíky ) , vždycky jsem se dostal na max 1000 korun.Do druhýho dne max.Takovou repasi bych chtěl vidět.
Samozřejmě jde o běžnou repasi altíku bez opravy statoru, rotoru a kroužků, protože tyhle komponenty odejdou snad jako poslední, co může v altíku odejít (samozřejmě pokud nějaký kutil domácí nenarval do altíku obroušený uhlíky z Narexy) a nechal vybrousit drážku do komutátorovejch kroužků.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
MArtine někdo to tu mam. Kroužek na nejčastějšího bosche stál 80Kč, tak to neni uplně zabijácká položka.
Pouze regulátor se nesmí vysypat, to je pak litr naráz jen to fikne, pokud tam má jít origo.
Pouze regulátor se nesmí vysypat, to je pak litr naráz jen to fikne, pokud tam má jít origo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 11
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Horažďovice
- Vůz: Volvo v70 D5 120kw 2004
#24 D5 120kw divný cvakání při studeném motoru
Tak abych téma uzavřel,byla to volnoběžka alternátoru.. Teď už to vrčí jako nový
_________________
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
Volvo v70 D5 120kw 2004
Bylo: Golf mk3 1.9TD 55kw 1993,fabia 1.9 Tdi 74kw 2001
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 247 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tarkin
-
- 77 Odpovědi
- 4003 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nitty
-
- 38 Odpovědi
- 2894 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mlgviktorko
-
- 1 Odpovědi
- 210 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od resk181
-
- 16 Odpovědi
- 1341 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sovetskyj.cz