Koupe V70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
senis
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 16
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#26

Příspěvek od senis »

Volvo V70 AWD, r. v. 1997, 1. maj., nehavarováno, 266.700km, tmavě šedá metalíza, 2.435ccm, turbo benzin, manuál, plná luxusní výbava. Bylo mi nabidnuto za slusne penize, ale nevim jestli uz to nema moc najeto. A co ten pohon 4x4 sere se tam neco? Honza
_________________
V70-I, 1998, D5252T, Manual
bylo V70-I, 1997, B5254T, AWD, Manual

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 331
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Strakonice

#27

Příspěvek od Bobika »

Pokud s tím majitel jezdil jako "člověk", tak co se týče motoru, tak bych se těch kilometrů nebál. Co se týče pohonu AWD tak o tom nic nevím, takže ti neporadím. Ale jinak auto jako takové by nemělo mít při pravidelné údržbě problém. Já mám něco podobného akorát předohrab a zatím si nemůžu na nic moc stěžovat.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#28

Příspěvek od dali »

Někde v jiným topiku najdeš, že u starých AWD byly problémy s kardanem. Měl stát docela ranec. Třeba u tohodle kusu může bejt nějak čerstvějc měněnej?

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 5

#29

Příspěvek od bidak »

dali píše:Někde v jiným topiku najdeš, že u starých AWD byly problémy s kardanem. Měl stát docela ranec.
konkretne 42k kc, esli se nepletu
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 42
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

#30

Příspěvek od sven »

bidak píše:
dali píše:Někde v jiným topiku najdeš, že u starých AWD byly problémy s kardanem. Měl stát docela ranec.
konkretne 42k kc, esli se nepletu
to je jedna věc, další věc, na kterou velmi pozor je úhlová převodovka, i když v těhle kilometrech už bude asi měněná, pokud auto mělo solidní údržbu
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá

senis
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 16
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

#31

Příspěvek od senis »

Tak uz konecne mame sve vysnene Volvo. Jsem nadsenej i kdyz ve svych deseti letech ma nejake ty chyby. Pan co mi to prodaval rikal, ze se na to byl podivat nekdo z Volvoklubu, takze se omlouvam jestli jsem to nekomu vyfouknul. Honza
Přílohy
3.jpg
3.jpg (35.67 KiB) Zobrazeno 439 x
_________________
V70-I, 1998, D5252T, Manual
bylo V70-I, 1997, B5254T, AWD, Manual

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1057
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#32

Příspěvek od Sibr »

Gratuluji pěkný exemplář AWDček je málo, nahoď ještě foto a info :wink:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 620
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#33

Příspěvek od Schumi_01 »

No gratulace! Vypadá krásně...
A souhlasim se Sibrem...ještě foto :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“