Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#526 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Lehce jsem znejistěl, jestli výběr 5W40 je to pravé ořechové pro D5. Předepsané 0W30 (i nepředepsané a fungující 5W30) mají viskozní index při 100°C hodnotu 12.
5W40 mají hodnotu přes 14. Tj rozdíl 15%. Jak si to vyložit? Bude to o 15% hůře mazat? O 15% více zahřívat? O 15% více žrát? O 15% dřív zničím motor?
Pan Kohout leje vesele do D5 5W50 a ten olej má hodnotu 17. Tak nevím
5W40 mají hodnotu přes 14. Tj rozdíl 15%. Jak si to vyložit? Bude to o 15% hůře mazat? O 15% více zahřívat? O 15% více žrát? O 15% dřív zničím motor?
Pan Kohout leje vesele do D5 5W50 a ten olej má hodnotu 17. Tak nevím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#527 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Jednou zkusíš 10W30 a nebudeš chtít nic jiného !!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#528 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Hustčí film, o něco málo to více papá a lépe maže.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#529 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Já teď dával Ravenol 5W40 VMO a mohu potvrdit pythonova slova, že motor se ztiší.
Předtím byla klasika Mobil1 5W30 ESP a teď je uvnitř tišeji.
Už jsem se dvakrát přistihnul, jak jsem se během motání okolo auta lekl, že se sám od sebe zastavil motor.
Jestli bude papat olej trochu víc mě momentálně netrápí...
Předtím byla klasika Mobil1 5W30 ESP a teď je uvnitř tišeji.
Už jsem se dvakrát přistihnul, jak jsem se během motání okolo auta lekl, že se sám od sebe zastavil motor.
Jestli bude papat olej trochu víc mě momentálně netrápí...
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#530 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
NEbude papat víc olej, když je ravenol hustší než ten předchozí...
To lidmi opakované ztišení a uklidnění motoru způsobuje hustší olej. Kdybys dal 5w50, bude to ještě tišší a kdyby 20W60, tak to bude uplně tichoučký, že to zadřeš
Ta olejová věda má smysl študovat, pokud potřebujete ty oleje dojíždět na doraz, tzn. 20tkm a víc na náplň. Pokud měníte po 10tkm, tak to nemá smysl tak detailně řešit.
To lidmi opakované ztišení a uklidnění motoru způsobuje hustší olej. Kdybys dal 5w50, bude to ještě tišší a kdyby 20W60, tak to bude uplně tichoučký, že to zadřeš
Ta olejová věda má smysl študovat, pokud potřebujete ty oleje dojíždět na doraz, tzn. 20tkm a víc na náplň. Pokud měníte po 10tkm, tak to nemá smysl tak detailně řešit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#531 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Když to začneš študovat tak zjistíš že 20k km nebude prostě dobrý žádný olej, respektive že tam vždy bude po těch 10k už nějaký zhoršení kvality a je zkrátka nejlepší to po těch 10k vyměnit.
A potom je "skoro jedno" co tam naleješ.
A potom je "skoro jedno" co tam naleješ.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 754
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#532 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Tak jsem zase ztratil dvě hodiny svojeho života rozjímáním nad oleji a napadlo mě podívat se na úplně první příspěvek v tomto vlákně a zjistil jsem, že je to vlastně přesně to, co jsem dnes zkoušel vyřešit. Jako první příspěvek ve vlákně před lěty hajnej napsal:
Proč ACEA A5/B5? Výrobce ho doporučil a já předpokládám, že ví co dělá. Podle všech současných poznatků (i seriózních, nejenom těch ekoteroristických) je HTHS 2,9 bod zlomu pod kterým letí strmě vzhůru křivka opotřebení pístních kroužků, o něco mírněji, ale přece, leze nahoru opotřebení vačky a pístních čepů.
Ravenol 0W-30 A5/B5 má podle výrobce HTHS 2,97. HTHS jednotlivých tříd jsou v tabulce níž.
Domnívám se, že 0W-30 A5/B5 motoru v dobrém stavu při normálních výměnách kolem 10.000 km/jednou ročně nijak neuškodí. Naopak při častých studených startech se rychle dostane do hydroštelů a všude kam má a zkrátí běh s nedostatečným mazáním na minimum. Něco jiného potom bude vyběhaný motorový důchodce kterému "med" místo oleje dotěsní vůle a motor půjde poslechově hladčeji. Kdysi se to tak dělalo s diferákama, když začal bučet, dal se do něj "med" a když i potom začal bučet, přidaly k tomu silnější nátury korkovou drť.
V rámci dnešního olejového rozjímání jsem porovnal Vidu, návod k použití našeho auta a lubeadvisory Castrol, Ravenol, Mobil, Total, Shell a Febi a co jsem se nedozvěděl. Vida pro náš motor D5244T15 a jestli si to dobře pamatuji, tak pro všechny D5 od 2008 doporučuje ACEA A5/B5 SAE 5W-30 Volvo číslo 31316299, -300, -301. Když si zadám do vyhledávače ona čísla, najde mi originál Volvo olej 5W-30 A5/B5. Ve vidě je na konci seznamu motorů a olejů napsaná poznámka - Oil grade ACEA A5/B5 5W-30 can be replaced with ACEA A5/B5 0W-30. Návod k použití auta připouští pouze 0W-30 A5/B5, všechny výše popsané lubeadvisory kromě Febi nabídly 0W-30 A5/B5, Febi jako jediný nabízel 5W-30. No výborně, a jsem tam, kde na začátku, a co s tím. Můj názor (nemusí být správný), že do našeho auta které má časté studené starty a jezdí krátké trasy bude 0W-30 A5/B5 OK, není proti Vidě, doporučuje ho výrobce oleje, auto má zatím nízký nájezd, olej nežere a motor běží normálně.Zdárek,
jak jsem pořídil nový vůz, začal jsem zjišťovat, jaký olej je pro auto nejvhodnější.
Výrobce předepisuje 0W30 A5/B5.
1. Jak známo A5/B5 je norma týkající se spotřeby resp. tření v motoru. Je potřeba tuto nutně dodržet?
2. Je známo, že u těchto motorů je problém s hydroštely, které nejsou dostatečně mazané. 30tis km interval tomuto neprospívá a samozřejmě zkracujeme. Bude lepší používat 0W40 nebo třeba 5W30?
3. Jaký vliv má olej v jiné specifikaci na DPF?
Díky za věcné odpovědi a komentáře.
Proč ACEA A5/B5? Výrobce ho doporučil a já předpokládám, že ví co dělá. Podle všech současných poznatků (i seriózních, nejenom těch ekoteroristických) je HTHS 2,9 bod zlomu pod kterým letí strmě vzhůru křivka opotřebení pístních kroužků, o něco mírněji, ale přece, leze nahoru opotřebení vačky a pístních čepů.
Ravenol 0W-30 A5/B5 má podle výrobce HTHS 2,97. HTHS jednotlivých tříd jsou v tabulce níž.
Domnívám se, že 0W-30 A5/B5 motoru v dobrém stavu při normálních výměnách kolem 10.000 km/jednou ročně nijak neuškodí. Naopak při častých studených startech se rychle dostane do hydroštelů a všude kam má a zkrátí běh s nedostatečným mazáním na minimum. Něco jiného potom bude vyběhaný motorový důchodce kterému "med" místo oleje dotěsní vůle a motor půjde poslechově hladčeji. Kdysi se to tak dělalo s diferákama, když začal bučet, dal se do něj "med" a když i potom začal bučet, přidaly k tomu silnější nátury korkovou drť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#533 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Jenže co ta C3? Který není ekoteror...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 69
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
#534 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Dal jsem 5w30 mobil 1 a nez se motor ohřeje slyším hydrostely ... hlavně když je zima ... asi vím proč dávaj 0w30 ... to ten motor nebyl po startu ani slyšet ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#535 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Protože ten olej v těhle teplotách má fakt fest jiný vlastnosti.... Nebo jsi tam nalil nějakej panč a nebo máš v hajzlu hydroštely, že...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 754
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
#536 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Já leju Total Quartz 0W-30 A5/B5. Naše auto jezdí krátké trasy, hodně studených startů a nikdy nenajede za rok 10.000 km, spíš kolem 6.000 km. Má Volvo VCC 95200377 a nevěřím, že by ho někdo pančoval a podle jakýchsi podkladů z netu má HTHS ke 3,5. Motor subjektivně poslechově běží pěkně
https://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/pdfs/TDS_TOTAL_QUARTZ%209000%200W-30_0W0_201806_CS_CZE.pdf
https://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/pdfs/TDS_TOTAL_QUARTZ%209000%200W-30_0W0_201806_CS_CZE.pdf
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 46
- Příspěvky: 305
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#537 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
B5 nemůže mít 3,5 hths, nejčastěji má 2,9-3,1 , pravda je že první minutu zní na 0w30 D5ka líp,po ohřátí podle mě prostě nefunguje optimálně. na 3 volvech jsem vyzkoušel přechod z B5 na C3 5w30 i 5w40 a u všech aut jede motor lépe. po startu je to taky velmi dobrý a já na to první 2 km fakt nešlapu...potom už zas právě jo. dokud jsem měl olej B5 motor sice zněl líp po startu cca minutu (což ale neznamená že 5w 30 nemaže) s B5 šel motor hůř do otáček a míň tahal. každej den mám kombinaci 2x studenej start a trasa 15 km a 3x týdně 200 km. kdybych nebyl podělanej z DPF naleju do toho B3. dnes pokládám za nutnost prostě nevěřit výrobci, protože ten chce prodat auto a je navíc šikanovanej šmejdama z bruselu co by nám do oleje nejradši dali písek. asi se všichni shodnem že měnit po 10 až max 15tkm je základ, já do d5ky už olej a5/B5 nedám ani omylem, ale fakt je že 5w50 je na to zbytečný dávat akorát to je za studena fakt med...spousta d5 ale jezdí na 10w a v pohodě...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 69
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Momentum 2007
#538 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Olej jsem bral z volvozone i s filtrem ... predtim tam bylo 0w30 a motor nebyl ani slyšet ani v -15 ... teď když je nula slyším cvakani nez se motor zahřeje ... takze nevidím problém ani v motoru ani v koupeném oleji ale spis jsem tam měl dat to co tam ma byt
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#539 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
A nebo máš prostě špatný hydroštely. Při nule to má stejný vlastnosti ten olej...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#540 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
nasel sem zajimavy cteni...Pokud to muzu shrnout, univerzita pardubice zkoumala vyjety oleje z D5 136kw...zjistili v nem pritomnost MERO. Ten se do oleje dostava tak, ze pri regeneraci DPF ecu vstrikuje naftu do valce pri vyfukovym cyklu. Ta se normalne odpari a ve vyfuku shori a pri tom vypaluje DPF. Bohuzel MERO obsazene v nafte ma vyssi teplotu varu nez obyc nafta a proto se neodpari a misto toho ulpi na stene valce odkud se nasledne pres krouzky dostane do oleje. V dusledku toho byla u nekterych vzorku namerena viskozita oleje snizena az o 50%. https://dk.upce.cz/bitstream/handle/10195/74810/full-text.pdf?sequence=1&isAllowed=n
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#541 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
To je známá věc, jak tahle regenerace blbě funguje. Ideální jsou regenerace extra vstřikem hned před DPF - aktuálně to třeba dává Toyota do Land Cruiseru - super řešení podle mě.
Tím pádem je jasná odpověď na otázku, kolik km můžeme na olej najet. No určitě ne 30tis km.
Tím pádem je jasná odpověď na otázku, kolik km můžeme na olej najet. No určitě ne 30tis km.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#542 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
jj o tom vim, ale prekvapily mne v tom platku 2 veci...1) nevedel sem ze se na tom pruseru tolik podili slavna bioslozka methylester repkoveho oleje (dalsi duvod proc tankovat u benziny) 2) me zarazila ta hodnota -50% u viskozity
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#543 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Proto někteří bereme na Benzině Vervu, kde není MERO, ale HVO. Který by mělo být o něco lepší.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#544 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Takový práce a takovejch údivů a teď si vezmi, že někdo si dá takovouhle brutální práci a poctivou analýzu za několik set tisíc Kč a u jednoho vzorku to jen dotyčný/á nechá vyměnit v půlce intervalu někde jinde a pak zase zajede do autorizáku pro razítko
Proto taky euro 3 D5 najede milion a euro 4 nedá ani půlku
Proto taky euro 3 D5 najede milion a euro 4 nedá ani půlku
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#546 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Jasný, ale není nic snazšího než se na své pumpě zeptat.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#547 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
"joo pane to ja nevim, ale ta nafta splnuje normy a vsichni to normalne tankujou a to sem jezdej i novejsi auta. To se nemusite bat"
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#548 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Dobře, tak si nechat předložit dodací list. Občas se takhle podívám a zatím dobrý.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 90
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
#549 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
Já mám informaci, že HVO už se vyskytuje ve Vervě na celém území ČR. A co vím, tak OMV do prémiové nafty taky dává pouze HVO.
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 86
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#550 Proč ANO/NE olej 0W30 do diesel 5 válců s DPF
A jak dlouho to je ? Tak už vím kam se po práci stavím.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 731 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 1 Odpovědi
- 518 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od libor_m
-
- 24 Odpovědi
- 1750 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od motorpower
-
- 1 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 3 Odpovědi
- 1770 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od fíkkr