(Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#1 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Zdravím,
hlavou mi běhá myšlenka, kterou nemůžu vyhnat z hlavy. Vzhledem k tomu, že v autě mám automat a nechci jednoho krásného dne zastavit na semaforu s následným odjezdem na prádelní šňůře uvažuju o tom, že nechám u Davida Patočky spáchat nějakou tu operaci převodovky v horizontu jednoho roku. A teď si asi řeknete, že jsem se zbláznil jelikož převodovka řadí bez zaváhání, kopanců a prokluzů sametově jemně a u Davida byla před 40 000 km (teď najeto 239 000 km) pro nový rozvaděč a olej, který je stále krásně červený. Nicméně převodovka občas sem tam postraší tupou tlumenou ránou při prvním přeřazení po studeném nastartování P -> D, P -> R, R < - > D. S autem to ani nehne a kopanec se taky nekoná, pouze zvuk.
Co by jsem s tím tedy chtěl dělat? Přidat separátné chladič na převodový olej, externí filtr jako kolega zde, pokud tam je pořád ta slabá hřídel tak jí vyměnit za silnější a když už almara bude jednou venku a rozebraná tak vyměnit části s rizikem úmrtí za nové. Jaký máte názor na takovýto tuning převodovky i když je ok? Vím, že to o moc levnější nebude ve srovnání s opravou po smrti, ale mohl by jsem tak získat za stejný peníz o trošku víc muziky, ne?
hlavou mi běhá myšlenka, kterou nemůžu vyhnat z hlavy. Vzhledem k tomu, že v autě mám automat a nechci jednoho krásného dne zastavit na semaforu s následným odjezdem na prádelní šňůře uvažuju o tom, že nechám u Davida Patočky spáchat nějakou tu operaci převodovky v horizontu jednoho roku. A teď si asi řeknete, že jsem se zbláznil jelikož převodovka řadí bez zaváhání, kopanců a prokluzů sametově jemně a u Davida byla před 40 000 km (teď najeto 239 000 km) pro nový rozvaděč a olej, který je stále krásně červený. Nicméně převodovka občas sem tam postraší tupou tlumenou ránou při prvním přeřazení po studeném nastartování P -> D, P -> R, R < - > D. S autem to ani nehne a kopanec se taky nekoná, pouze zvuk.
Co by jsem s tím tedy chtěl dělat? Přidat separátné chladič na převodový olej, externí filtr jako kolega zde, pokud tam je pořád ta slabá hřídel tak jí vyměnit za silnější a když už almara bude jednou venku a rozebraná tak vyměnit části s rizikem úmrtí za nové. Jaký máte názor na takovýto tuning převodovky i když je ok? Vím, že to o moc levnější nebude ve srovnání s opravou po smrti, ale mohl by jsem tak získat za stejný peníz o trošku víc muziky, ne?
Naposledy upravil(a) Bizon dne 25 dub 2016 10:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
#2 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Ja bych jezdil a neresil.... zavahani pri prvnim zarazeni P>D mam od slozeni alamry po repasi taky. Resenim by bylo vymenit jeden (nebo radsi rovnou vsechny tri) linearni solenoid. Coz je neco bys moh zkusit udelat, prevodovka na vymenu solenoidu ven nemusi a je to prace na chvili. Jinak netunit, neprekopavat. (max ten chladic, ale nemyslim, ze je to nezbytnost)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9893
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Mě se líbí ten externí filtr. Jinak tomu vůbec nerozumím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Mam opacnej pristup, hrabat se v tom kdyz to jezdi, protoze az to jezdit prestane, bude to urcite na dovoleny v Chorvatsku
Automatky obecne trpej na dve veci - teplo (prehrivani oleje) a necistoty (opotrebeni lamel). Takze pridavnej chladic a pridavnej filtr je rozhodne dobrej napad.
Automatky obecne trpej na dve veci - teplo (prehrivani oleje) a necistoty (opotrebeni lamel). Takze pridavnej chladic a pridavnej filtr je rozhodne dobrej napad.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#5 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Tak přesně to je to, co nechci. Za rok v létě nás čeká s tím autem 11 000km roadtrip a poslední co chci je nepojízdný auto za polárním kruhem v divočinětomasss píše:Az to jezdit prestane, bude to urcite na dovoleny v Chorvatsku
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
#6 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Já bych to začal řešit až to bude opravdu akutní. Tyhle Aisiny tě většinou dovezou, i když s kopacema v nouzáku, ale opravdu nepojizdné auto s Aisinem jsem ještě něviděl. Resp. pokud ano, tak daný majitel hodně dlouho přehlížel symptomy.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#7 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
a já bych to panu Patočkovi odvezl. Pokud to myslíš s tim autem vážně a chceš vysokou spolehlivost i za polární kruh, tak neni důvod čekat. On ti k tomu řekne, co auto potřebuje, nebo jestli je to ok. Promořenost volvopopulace nekorektně pracujícími automaty je vysoká, to je třeba si říct narovinu.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#8 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
taky jsem tento mytus slysel a veril jsem mu az kym jsem jednoho krasneho dne neodjel z krizovatky.. chyba dodnes nezjistena.. ale tipuju ze praskla prehradka v zdruzenem chladici = voda v prevodovem oleji... po vymene za druhou skrin po pul roku prozmenu opet nepojizdnost a chyba v PNP prepinaci druhe skrine, obe chyby stylem ze proste vecer normalne dojedes a rano nic.. a opet jsem nevyjel z parkovaciho mista... takze je to spise legenda, kez by byla pravdiva a prdlo to tam alespon nouzak.. kazdopadne vozeni supr k volvu automat tak nejak patri, ale ke mne uz nesmi.. treti krat do stejne reky uz nepudusordo píše:Já bych to začal řešit až to bude opravdu akutní. Tyhle Aisiny tě většinou dovezou, i když s kopacema v nouzáku, ale opravdu nepojizdné auto s Aisinem jsem ještě něviděl. Resp. pokud ano, tak daný majitel hodně dlouho přehlížel symptomy.
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 25 dub 2016 12:51, celkem upraveno 1 x.
#9 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
st_Andy píše: taky jsem tento mytus slysel a veril jsem mu az kym jsem jednoho krasneho dne neodjel z krizovatky.. chyba dodnes nezjistena.. ale tipuju ze voda v oleji... po vymene za druhou srin po pul roce prezmenu opet nepojizdnost a chyba v PNP prepinaci druhe srine.. a opet jsem nevyjel z parkovaciho mista... takze je to spise legenda
To je pravda, bohužel touhle logikou by šlo naložit si do kufru rovnou novou skříň, půl motoru a mechanika.
ři repasi se řeší lamely, ložiska gufera, měnič, rozvaděč. Když ti ale odejde čidlo otáček v převodovce (tak jak se to stalo nedávno mě) tak s tím stejně preventivně nic nenaděláš, páč je to ojedinělá závada.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#10 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
ja jsem si byl stopro jistej ze to proste musi byt nejak vychytany a ze tu trojku coby nouzak to tam proste musi hodit kdyz neco umre.. ale ono to pokazde umrelo najednou a komplet.. a jake si mel priznaky? neco ti to predtim (ne)delalo?
#11 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Ten problém s čidlem nejspíš už chvíli trval. Občas se mi stalo, že po ustálené jízdě po dálnici a následném zpomalení začala převodovka výrazně prokluzovat na měniči. Stačilo ale nabrat rychlost, nechat měnič znovu uzamknout a bylo to v pohodě. Ke konci už to ale dělalo stále častěji. Chvíli jsem to testoval a zjistil, že čidlo otáček na vstupní hřídeli převodovky nedává uplně ty správné informace. Po výměně všechno bez problémů. Když jsem si D. Patočky vyzvedaval nové čidlo, tak mi ukazal plnou krabici a řekl: "vem si které chceš, ještě se nestalo aby bylo vadné čidlo". No a bylo.st_Andy píše:ja jsem si byl stopro jistej ze to proste musi byt nejak vychytany a ze tu trojku coby nouzak to tam proste musi hodit kdyz neco umre.. ale ono to pokazde umrelo najednou a komplet.. a jake si mel priznaky? neco ti to predtim (ne)delalo?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#12 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Souhlas s Travexem a Sordem,
to by opravdu clovek musel vozit sebou pulku auta protoze nikdy nevis co se po...
Ale bez naradi(vozim kufrik s gollou),par litru oleje a spotrebnich drobnosti bych nevyjel
to by opravdu clovek musel vozit sebou pulku auta protoze nikdy nevis co se po...
Ale bez naradi(vozim kufrik s gollou),par litru oleje a spotrebnich drobnosti bych nevyjel
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#13 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Vidím to stejně. Tak nebo tak olej už má 40 000km a výměna se blíží, tak se stavím u D. Patočky na výměnu a konzultaci.Teď je akutní přední náprava plus gumy a českokredity se ne a ne rozmnožovatold.fashioned píše:a já bych to panu Patočkovi odvezl. Pokud to myslíš s tim autem vážně a chceš vysokou spolehlivost i za polární kruh, tak neni důvod čekat. On ti k tomu řekne, co auto potřebuje, nebo jestli je to ok. Promořenost volvopopulace nekorektně pracujícími automaty je vysoká, to je třeba si říct narovinu.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Taky ze vozim3m3 píše:to by opravdu clovek musel vozit sebou pulku auta protoze nikdy nevis co se po...
Spoustu veci clovek opravi na ceste, takze se kvuli tomu nemusi stresovat, navic je to loterie "co odejde", leckdy vydrzi novej dil min nez puvodni pouzitej.
Kleklej automat na ceste nedas, to ze jednou odejde je jisty, a chladicem a filtrem se jeho zivotnost bez diskuze prodlouzi
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#15 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Taky nemam problem s filtrem a chladicemtomasss píše:Taky ze vozim3m3 píše:to by opravdu clovek musel vozit sebou pulku auta protoze nikdy nevis co se po...
Spoustu veci clovek opravi na ceste, takze se kvuli tomu nemusi stresovat, navic je to loterie "co odejde", leckdy vydrzi novej dil min nez puvodni pouzitej.
Kleklej automat na ceste nedas, to ze jednou odejde je jisty, a chladicem a filtrem se jeho zivotnost bez diskuze prodlouzi
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
#16 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Má na plynulost řazení Geartonicu vliv viskozita použitého oleje? Ptám se, protože dovozce přede mnou tam cpal cosi závodního (obvykle vysoká tepelná tolerance při nízké viskozitě). Ten můj trochu kope, nic moc tvrdého, ale byť měkce, kope...
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 123
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 120kW AT 2003
#17 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Na to ducnuti pri prvotnim zarazebi ma vliv solenoid ve kterem je uz unavena pružina. Necj si to vyresit me to sr*lo fest, zacalo se to projevovat po instalaci rwpasovaneho rozvadece od ZP automatics, po reklamaci to samé, svadeli to na prevodovku (ktera to predtim nedelala) skrin sla na repas k Davidovi, delalo to porad, s jejich tvrzením ze to neni mozne aby jejich rozvadec po repasi delal toto jsem se nespokojil a koupil nový. A vse v pohodě. Repasovany rozvaděč s novymi solenoidy je drazsi nez cely novy. Puvodne by stacil nejspise vymenit ten solenoid. Nakonec auto nekolikrat v servisu, nasypano penez i do veci kolem a vlastní iniciativou vyreseno. Vysledek? David Patočka nepřekvapil, vyborne vse udelal, navic poradil a podelil se o know how. ZP automatic ano ale asi tak na vymenu oleje ode me ale ani to.
Nech si vyměnit solenoid a bud na prevodovku hodný.
Nech si vyměnit solenoid a bud na prevodovku hodný.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 27
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2.3 T5 01'
- Bydliště: Praha
#18 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
U mne stačilo vyměnit kapalinu (olej), ale pozor, celých 16l, což bez profesionálního odsátí prostě nejde. Pouhá výměna cca 12l znamená nejen čtvrtinu staré náplně se vším, co v ní za abraziva a oxidační zbytky zůstalo, nehledě na to, že bez řádného vyčištění pístků přepouštěcích ventilů se tyto mohou nadále poškozovat a pak odejde celá převodovka. Aisiny obecně nemají rády kickdowny, takže zacházet s tím jako s vzácným kořením nebo raději u geartronicu používat kopaný pseudomanuál (levou konzolu). Moje T5 má nalítáno nějakých 180 000 km a po odsátí, vyčištění a výměně s kondicionérem (BG) řadí hladce a bezhlučně. Jela teď Bělehrad a Ženevu a nejen převodovka, vše fungovalo naprosto v pohodě, spotřeba klesla na cca 9,5...
_________________
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
Volvo S60 2.3 T5 2001'
Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB Super 1997'
Alfa Romeo 146 2.0TS TI 1999
Long life with long life Volvo. Alfa makes you smiling. Drive the best you are, gentlemen!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3363
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#19 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
to ze aisin nema rad kickdown mas nejak overene? bavime o plnem plynu nebo proslapnuti plneho plynu?
proste kdyz dupnu na plyn, ale neproslapnu ten spinac?
proste kdyz dupnu na plyn, ale neproslapnu ten spinac?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 71
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mnichovice
- Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD
#20 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Na cesty je nejlepší pojištění auta. Já si vždy zaplatím 400 korun na týden a je v tom náhradní auto, hotel, řidič, odtah do Čech.... Lepší než almara v kufru...já vím...není to o převodovce
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3363
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#21 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Mas k tomu nejake blizsi info?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 71
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Mnichovice
- Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD
#22 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Zkus Google a jednorázové cestovní pojištění Kolumbus
Asistenční služba Holiday....
Asistenční služba Holiday....
#23 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Mohu vědět,která dobrá duše Ti takhle nakrmila uši?Petr164 píše:U mne stačilo vyměnit kapalinu (olej), ale pozor, celých 16l, což bez profesionálního odsátí prostě nejde. Pouhá výměna cca 12l znamená nejen čtvrtinu staré náplně se vším, co v ní za abraziva a oxidační zbytky zůstalo,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Kontaktovat uživatele:
#24 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
100 % z 8,5 L je 16 L... To bude to profesionální odsátí...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#25 (Ne)smrtelnost Aisinu alá zbytečná oprava?
Můžu hádat???martinopel píše:Mohu vědět,která dobrá duše Ti takhle nakrmila uši?Petr164 píše:U mne stačilo vyměnit kapalinu (olej), ale pozor, celých 16l, což bez profesionálního odsátí prostě nejde. Pouhá výměna cca 12l znamená nejen čtvrtinu staré náplně se vším, co v ní za abraziva a oxidační zbytky zůstalo,
V rychloservisu pana Tučka v Praze 8 Dopraváků
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 668 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 28 Odpovědi
- 3651 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tiktak
-
- 6 Odpovědi
- 561 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéd
-
- 12 Odpovědi
- 1355 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ker
-
- 9 Odpovědi
- 361 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten