Klapání motoru 850TDI - Pomoooc

850 a novější modely řad C/S/V/XC

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 3 weeks old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
d24tic
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Broumov

Klapání motoru 850TDI - Pomoooc

Příspěvek od d24tic »

Nazdar lidi, mám otázku. Z německa jsem si asi před měsícem přivez Volvo 850TDI. Najeto dle ř.j. 240000km. Když motor překročí cca.3000 ot/min začne podivně klepat(pleskat). Myslel jsem si že by to mohla být vakuová pumpa, ale známí mi tvrdí že to být nemůže protože by to klepalo spíš na volnoběh.Nemáte někdo zkušenost? Na volnoběh a při nižších otáčkách to lechce kovově klepe(jako u komurkáče se špatnejma vstřikama).Ve středních to zmizý.No a od 3000 to začne pleskat? Motor se zdá že jede normálně,nemohu to však tvrdit na 100% protože je to mé první TDI. Do 2000 tisíc je to dost mrtvý, ale pak už to jede.Prý je to u tohoto motru normální? Dík za pomoc. Richard.

Honza
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7941
Registrován: 17 roků
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Klapání motoru 850TDI - Pomoooc

Příspěvek od Honza »

d24tic píše:Nazdar lidi, mám otázku. Z německa jsem si asi před měsícem přivez Volvo 850TDI. Najeto dle ř.j. 240000km. Když motor překročí cca.3000 ot/min začne podivně klepat(pleskat). Myslel jsem si že by to mohla být vakuová pumpa, ale známí mi tvrdí že to být nemůže protože by to klepalo spíš na volnoběh.Nemáte někdo zkušenost? Na volnoběh a při nižších otáčkách to lechce kovově klepe(jako u komurkáče se špatnejma vstřikama).Ve středních to zmizý.No a od 3000 to začne pleskat? Motor se zdá že jede normálně,nemohu to však tvrdit na 100% protože je to mé první TDI. Do 2000 tisíc je to dost mrtvý, ale pak už to jede.Prý je to u tohoto motru normální? Dík za pomoc. Richard.
Což takhle si doplnt podpis a bydliště , to se bude snadněji radit.
Pleskání - jestli nepleská rozvoďák je to akorát na výměnu, nebo jiný řemeny
Mrtvola - běžnej jev turbomotoru, než začne foukat turbo tak nic moc. Turdo začíná tlakovat kolem 1800ot.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1321
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

Klepání motoru TDi

Příspěvek od David Patočka »

Zdravím všechny majitele klepajících pětikýblů tdi,které německý soudruh všemožně poškodil,nežli jim povolil pracovat ve švédském tanku.Ne,teď vážně.Koupil jsem taktéž Volvo,ale V70 TDI,a i když má poctivých 190 000 se servisní knížkou,po 1. majiteli,tak nemohu tvrdit ,že bych neslyšel cvakání za studena.Jelikož pracuji v koncernovém servisu VW,tak jsem hned chytrácky utíkal vyměnit vývěvu,jak to je běžné u Transportéra,nebo Audi A6.Jenomže ono nic,tak jsem přidal nové zdvihátko,a furt nic.Pak jsem si strčil ucho do výfuku a ono to cvakání je sesinchronizované s duněním z výfucku.Tudíž se domnívám,že můj válec za studena cvaká a lehce vynechává,což se projevuje i lehkým kolísáním volnoběhu ihned po studeném nastartování.Takže já jdu překontrolovat vstřiky,potom tlaky ve válcích a pak se na to asi pěkně vykašlu,protože to po zahřátí motoru zmizí, a sundavat hlavu a vanu, teda nebudu.A to tvoje pleskání teda nevim,pokud ti nepleská povolenej šusplech o silnici,tak to bude asi ten rozvoďák bušící do deklů,prahnoucí po výměně.[/url]
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

To pleskání může být i vyletěné těsnění mezi hlavou a parohama - výfukovými svody
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

skapetr
Offline
Příspěvky: 206
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Potěhy 1

co takhle rozvodové kola

Příspěvek od skapetr »

Ahoj mě začal pleskat, cvrčet a i chrčet motor po vyběhaném klínku na rozvodovém kole (na klice) ventily lechce cvrlikaly a došlo to postupně do fáze kdy se posunul předvstřik a začalo to i detonovat rosvítila se lambda a pak to marra opravil díky mu ! zkuste zkontrolovat nastavení rozvodů kola se mají měnit snad po 200tis ? každopádně na tom mojem už bylo znát vybroušení od řemenu písku atd. ono se to nezdá ten milimetřík ale na průměru kola to dělá sakra..
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jestli má motor najeto 240 000 km tak mě napadá kdy byly naposled dělané rozvody. Jak je uvedeno výše tento motor je opravdu hodně háklivý na rozvody.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
This topic is 14 years a 3 weeks old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“