máš to parádní, zvlášť když vím, jak to auto vypadalo, ale je fakt že kastle a lak byly myslím velmi dobrý a už tenkrát to jelo pekelně...
někdy se musíme s kupátkama potkat, já pořád bojuji s tím, jestli tunit nebo nechat v původním stavu, "naštětsí" je zatím dost práce auto dostat do perfektního továrního stavu, takže rozhodnutí můžu oddalovat...
Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 312
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#101 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#102 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Děkuju jo sraz můžeme udělat Céčkařů je málo Jak píšeš, tak nejlépe uvést do skvělého továrního stavu a až pak uvažovat o "upgradu"
P.S. je to nekonečný příběh
P.S. je to nekonečný příběh
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#103 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Tak koukám, že jsem tu zase neudělal dlouho update.
Tak tedy:
Nechal jsem si u autočalounictví Kliner udělat černou alcantara stropnici, fotky ovšem zatím nebudou, protože se trošku chystá něco s interiérem a dokud to nebude komplet, nechci to sem dávat Ale stropnice je moc hezká.
Klima už neuchcává kolem O kroužků, po výměně o kroužků a pořádném dotažení už je to naštěstí cajk, jakmile půjde ven palubka vyměním i vnitřní výměník.
Přišel jsem na problém s expanzkou, na doporučení z fora(US)jsem si totiž dal do auta termostat, který otevírá už při 86°, bohužel však nemá přetlakový jednosměrný ventil, takže v systému tlak nemohl cestovat a tak byl přetlak v expanzce a proto si uchcávala přes víčko. Nyní už vyřešeno - nový termostat s ventilkem (je to na rajčeti to porovnání) a hotovo. Je totiž rozdíl: termostat do 99 nemá ventilek po 99 už ano - ja to dáno tím, že přepad z expanzky je u aut do 99 vracen hadičkou přímo do termostat housingu u 99 + do chladiče...
Dále mě štvalo mít menší brzdové štíty než kotouče, takže jsem koupil pro XC90 336mm kotouč brzdový štít, navrtal do něj jednu dírku, trošku ho poohýbal znovu přeláknul a hodil na auto, bylo to chvíli pr*ní to napasovat na P80 těhlici, ale vypadá to dobře
Výměněno těsnění pod solenoidem vačky - práce na pár minut.
Vyměněny svíčky za NGK BKR7E - upravena mezera na 0,66mm, na doporučení Aarona(SW uprávce) od Petra Majtana.
Vyzkoušeny HEICO VOLUTION X kola, nečekal jsem, že autu takhle hezky sednou, kola jsou těžká, ale za to hodně rovná (kamarád na vyvažovačce čuměl) Takže asi nebude zas tak jednoduchý je nakopnout.
Upgrade z čína GPI intercooleru na DO88 intercooler s oběma vývody 2,5" takže už komplet vedení 2,5" navazující na DO88 rip kit.
Výměna výměníku olej/voda za výměník z D5/T6 určitého roku (pozor je nutné mít pro správný model, aby byly stejné vývody, dlouho jsem to hledal) OE číslo: 31201912 nebo 30774663. Je asi o 6 žeber širší, zatím to vypadá, že opravdu olej je na menších stupních, ale ještě jsem s autem nijak drsněji nejel.
Zakoupení nových cívek BOSCH 0 221 604 008
Cívky měli spojitost s tím, že mě štval vzhled kabelů u cívek + polámané konektory. Zakoupil jsem tedy nové origo konektory, vypinoval kabely, oholil od chrániček a celé nově udělal. Bylo to obrovské sraní a zabralo mi to asi 1 - 2 dny Největší chyba byla, nevyfotit si kabely a napojení před, čili jsem šel pak podle délky kabelu 5 - 1 válec a myslím, že 5 4 3 a byly zrádné různé délky, kdy nejdelší kabel vedl k 4 a pak až teprve 3 a 5...
Dále mě tedy čeká interiér a hlavně budu mít spoustu práce na Cabriu, které jsem si taky pořídil. To také zasdílím, až bude v nějakém hezčím stavu. Je to Collection P80 černá metla 2005 2,0T 120kW dotažené z DE
Nové fotky na rajčeti zde nebo v podpisu : https://sedli02.rajce.idnes.cz/Volvo_T5_1999_211_kW
Tak tedy:
Nechal jsem si u autočalounictví Kliner udělat černou alcantara stropnici, fotky ovšem zatím nebudou, protože se trošku chystá něco s interiérem a dokud to nebude komplet, nechci to sem dávat Ale stropnice je moc hezká.
Klima už neuchcává kolem O kroužků, po výměně o kroužků a pořádném dotažení už je to naštěstí cajk, jakmile půjde ven palubka vyměním i vnitřní výměník.
Přišel jsem na problém s expanzkou, na doporučení z fora(US)jsem si totiž dal do auta termostat, který otevírá už při 86°, bohužel však nemá přetlakový jednosměrný ventil, takže v systému tlak nemohl cestovat a tak byl přetlak v expanzce a proto si uchcávala přes víčko. Nyní už vyřešeno - nový termostat s ventilkem (je to na rajčeti to porovnání) a hotovo. Je totiž rozdíl: termostat do 99 nemá ventilek po 99 už ano - ja to dáno tím, že přepad z expanzky je u aut do 99 vracen hadičkou přímo do termostat housingu u 99 + do chladiče...
Dále mě štvalo mít menší brzdové štíty než kotouče, takže jsem koupil pro XC90 336mm kotouč brzdový štít, navrtal do něj jednu dírku, trošku ho poohýbal znovu přeláknul a hodil na auto, bylo to chvíli pr*ní to napasovat na P80 těhlici, ale vypadá to dobře
Výměněno těsnění pod solenoidem vačky - práce na pár minut.
Vyměněny svíčky za NGK BKR7E - upravena mezera na 0,66mm, na doporučení Aarona(SW uprávce) od Petra Majtana.
Vyzkoušeny HEICO VOLUTION X kola, nečekal jsem, že autu takhle hezky sednou, kola jsou těžká, ale za to hodně rovná (kamarád na vyvažovačce čuměl) Takže asi nebude zas tak jednoduchý je nakopnout.
Upgrade z čína GPI intercooleru na DO88 intercooler s oběma vývody 2,5" takže už komplet vedení 2,5" navazující na DO88 rip kit.
Výměna výměníku olej/voda za výměník z D5/T6 určitého roku (pozor je nutné mít pro správný model, aby byly stejné vývody, dlouho jsem to hledal) OE číslo: 31201912 nebo 30774663. Je asi o 6 žeber širší, zatím to vypadá, že opravdu olej je na menších stupních, ale ještě jsem s autem nijak drsněji nejel.
Zakoupení nových cívek BOSCH 0 221 604 008
Cívky měli spojitost s tím, že mě štval vzhled kabelů u cívek + polámané konektory. Zakoupil jsem tedy nové origo konektory, vypinoval kabely, oholil od chrániček a celé nově udělal. Bylo to obrovské sraní a zabralo mi to asi 1 - 2 dny Největší chyba byla, nevyfotit si kabely a napojení před, čili jsem šel pak podle délky kabelu 5 - 1 válec a myslím, že 5 4 3 a byly zrádné různé délky, kdy nejdelší kabel vedl k 4 a pak až teprve 3 a 5...
Dále mě tedy čeká interiér a hlavně budu mít spoustu práce na Cabriu, které jsem si taky pořídil. To také zasdílím, až bude v nějakém hezčím stavu. Je to Collection P80 černá metla 2005 2,0T 120kW dotažené z DE
Nové fotky na rajčeti zde nebo v podpisu : https://sedli02.rajce.idnes.cz/Volvo_T5_1999_211_kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#104 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Krásný taky asi nikdy neskončíš
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#105 Sedli02-C70 T5 2.0 HPT
Ano, je a bude to nekonečný příběh
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek