Vybijeni autobaterie

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#1 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

Zdravim ve spolek vsechny svedske valecniky. Bohuzel me potkala nemila vec a rad bych pozadal o radu.

Ani ne pred 14-ti dny jsem rano prijel do prace, auto se chovalo zcela normalne, zadne zvlastni projevy, hlasky, rozsvicene kontrolky... Po osmi hodinach jsem sedl do auta a hned jsem si vsiml, ze osvetleni interieru je tlumenejsi a "nepipa" rozepnuty pas. Nenastartoval jsem, baterie byla vybita, tak jsem to zacal resit, mekanik mi zmeril dobijeni a auto normalne dobijelo, takze jsem koupil novou (gelovou) autobaterii - v aute byla origo Volvo, klobouk dolu...

Chvili jsem normalne jezdil (cca tech 14 dni) a dnes opet... Rano prijedu do prace, vse v poradku a odpoledne me domu vezl kamarad, zase zcela vybita baterie...

Co mi dokaze vybit baterii za 8 hodin??? Do prace jezdim tam 20 km a zpatky taky 20 km, muze to byt i tou relativne kratkou trasou??? Odesel mi zamek 5. dveri - respektive mi auto hlasi, ze jsou stale otevrene, i kdyz nejsou, nemuze mi to vybijet treba osvetleni kufru??? Sviti vubec v takovem pripade??? Zacinam z toho byt trochu zoufaly, co byste mi doporucili??? Nejake zkusenosti, tipy a rady???

Auto je viz podpis: V70 v dieselu (D5 - 120 kW)

Moc vam diky a at to jezdi!
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#2 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od dumi.cz »

Zkontroloval bych osvetleni interieru (prihradka, kufr) jeslti neco nezustava svitit... pripadne radio?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 178
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

#3 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Corek »

Stává se, že se sám spouští ventilátor nebo zůstává běžet i po vytažení kličku a nemyslím větrání klimy.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#4 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Krystof P. »

Krátký trasy spojený s puštěnim všeho možnýho co máš v autě + svítící světlo v kufru by rozhodně zvládly vybít baterku v kufru, ale 20km neni uplně krátká trasa, takže jestli to dobíjí normálně, tak to tim nebude. Máš pořádně očištěný kontakty na baterce a tak ? Hoď mobil se zapnutou kamerou do kufru a pozoruj, stejně tak jiný zapeklitý místa v interiéru a zemnění od černýho kontaktu na baterce

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#5 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

dumi.cz píše:Zkontroloval bych osvetleni interieru (prihradka, kufr) jeslti neco nezustava svitit... pripadne radio?
Diky za tip, takova jednoducha vec a me to skoro nenapadlo, pujdu po zarovkach a uvidime...
Corek píše:Stává se, že se sám spouští ventilátor nebo zůstává běžet i po vytažení kličku a nemyslím větrání klimy.
Hmmm...moje vsimava pritelka mi ted rikala, ze si toho vsimla, kdyz jsme vcera prijeli, ze slysela nejake huceni a myslela si, ze je to motor... Ja se priznam, ze i kdyz jsem uchyl na ruzne neobvykle priznaky, tak jsem si toho nevsiml... Kazdopadne - v cem je v takovem pripade zakopany pes???
Krystof P. píše:Krátký trasy spojený s puštěnim všeho možnýho co máš v autě + svítící světlo v kufru by rozhodně zvládly vybít baterku v kufru, ale 20km neni uplně krátká trasa, takže jestli to dobíjí normálně, tak to tim nebude. Máš pořádně očištěný kontakty na baterce a tak ? Hoď mobil se zapnutou kamerou do kufru a pozoruj, stejně tak jiný zapeklitý místa v interiéru a zemnění od černýho kontaktu na baterce
Pradoxem je, ze vcera jsem si zapl vytapeni sedacek, dneska vubec nic, bezne jezdim jen se svetlama (xenony, nevim jestli maji nejaky vyssi odber...) + radio a topeni na 22, na tri "carky" otacek ventilatoru a bez automatickeho regulovani otacek... Snazim se ho zbytecne moc nezdimat, a presto vcera vse OK, dnes uz ne... Baterie jako takova je nova, kontakty na kabelech, ktere jsou v kufru, vypadaji taky vcelku ciste - jsou leskle, ne nejak zaprasene... Zkusim ten mobil a trosku slidit...

Vsem vam panove moc dekuju, snad se brzy nekam posunu a vyresim to... Jeste jsem zkusil s kamaradem auto premluvit pres kabely, ma ale nejake dost tenke pochybneho puvodu, takze nic moc, baterka je kazdopadne uplne kaput, sotva se chtelo ikonam na budikach...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

GDPR_user

#6 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od GDPR_user »

Až na to přijdeš,tak budu moc rád.Já to řeším(spíš už neřeším) asi 4 roky a na nic jsem doposud nepřišel.Někdy to vydrží 14 dní a někdy to 3 den nejde nastartovat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno

#7 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od sordo »

U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#8 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Krystof P. »

martinopel píše:Až na to přijdeš,tak budu moc rád.Já to řeším(spíš už neřeším) asi 4 roky a na nic jsem doposud nepřišel.Někdy to vydrží 14 dní a někdy to 3 den nejde nastartovat.
Což by mohl bejt nějakej dotyk, vohoblovanej kabel, vlhkost... Jenže hledej to ve sto kilometrech drátů no...

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od hajnej »

Jak velkou baterku jsi koupil? Máš bufík?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#10 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od ok2ucx »

sordo píše:U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
Dobrej tip - u modelového roku 2004 je to pouze otázka KDY: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867&hilit=infarkt

Další jednoduchý pokus může zkusit: sedni do auta, otevři/zavři dveře a zamči. Zhruba do minuty dvou by se auto mělo uklidnit, všechny větráčky, navigace a jiné pohyblivé elementy by se měly uklidnit, zámky (i deadlock) se zamčou a v autě by měl být úplný klid (snad výjimka v létě je dosušování klimy, kdy se zapne sahara - ale teď z zimě to nehrozí).

Postižená CEMka často podivně a různě cvaká relátkama, náhodně. Je to pod vlevo volantem. Zkus to vícekrát...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

#11 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od GDPR_user »

Krystof P. píše: Což by mohl bejt nějakej dotyk, vohoblovanej kabel, vlhkost... Jenže hledej to ve sto kilometrech drátů no...
Hlavně závada se projevuje naprosto sporadicky a jako na sviňu když měřím odběr,tak je vše OK.

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#12 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od L4W »

Mě to dělala siréna alarmu, ale to by ti palubák hlásil závadu.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

GDPR_user

#13 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od GDPR_user »

L4W píše:Mě to dělala siréna alarmu, ale to by ti palubák hlásil závadu.
Sirena hlásí chybu,ale že by to i vybíjelo??No mohu zkusit odpojit,to mne nenapadlo,díky za tip.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#14 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od martines »

Řešil jsem to u Saabu, nakonec to byl zesilovač. Taky jsem nejdřív dobil baterku,za 2dny ko, pak koupil novou, za týden ko,takže pak jsem to začal hledat.
Doporučuji si někde půjčit klešťovej ampérmetr, dát ho na baterku, vystrčit ven z kapoty, kapotu zaklapnout a po 10-15 minutách změřit odběr kdy už by všechny fičury měli být v klidu. Pokud bude odběr řekněme do max.0,2-0,3A, bral bych že je to přirozenej odběr. Pokud by odběr byl nad 0,3 je to špatně protože je jasný že něco pořád frčí. Pak nezbývá než postupně vyndavat pojistky a věř, že u některé z nich ti ta hodnota proudu zásadně klesne a ty budeš alespoň vědět v jakém je to okruhu. Pak v tom okruhu budeš odpojovat spotřebiče který jsou na ten okruh navázany. To už budeš muset dohledat ve schématu.
Ten klešťák je nutnost bez kterýho se nehneš dál!
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#15 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od dumi.cz »

martines píše:Řešil jsem to u Saabu, nakonec to byl zesilovač. Taky jsem nejdřív dobil baterku,za 2dny ko, pak koupil novou, za týden ko,takže pak jsem to začal hledat.
Doporučuji si někde půjčit klešťovej ampérmetr, dát ho na baterku, vystrčit ven z kapoty, kapotu zaklapnout a po 10-15 minutách změřit odběr kdy už by všechny fičury měli být v klidu. Pokud bude odběr řekněme do max.0,2-0,3A, bral bych že je to přirozenej odběr. Pokud by odběr byl nad 0,3 je to špatně protože je jasný že něco pořád frčí. Pak nezbývá než postupně vyndavat pojistky a věř, že u některé z nich ti ta hodnota proudu zásadně klesne a ty budeš alespoň vědět v jakém je to okruhu. Pak v tom okruhu budeš odpojovat spotřebiče který jsou na ten okruh navázany. To už budeš muset dohledat ve schématu.
Ten klešťák je nutnost bez kterýho se nehneš dál!

0.3A je strasne moc., za 20 hodin je to 6Ah, to bys mel bateruku za 10dni KO.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#16 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od martines »

dumi.cz píše:

0.3A je strasne moc., za 20 hodin je to 6Ah, to bys mel bateruku za 10dni KO.....
jo připouštím že je to hodně, měl jsem tam nechat max. 0,2A.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3358
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#17 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od dumi.cz »

martines píše:
dumi.cz píše:

0.3A je strasne moc., za 20 hodin je to 6Ah, to bys mel bateruku za 10dni KO.....
jo připouštím že je to hodně, měl jsem tam nechat max. 0,2A.
i to mi prijde hodne. nevim jak novy auta, ale cekal bych pod 0,1 jako maximum :) ale ja mam jen stary dobry kary :D
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#18 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od martines »

dumi.cz píše: i to mi prijde hodne. nevim jak novy auta, ale cekal bych pod 0,1 jako maximum :) ale ja mam jen stary dobry kary :D
uvádím to jako maximální hodnotu, ne jako jmenovitou. Starý auta mají podle mě nižší odběr než ty nový káry který musíš krmit kdejakou chytrou krabičku.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

#19 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od L4W »

martinopel píše: Sirena hlásí chybu,ale že by to i vybíjelo??No mohu zkusit odpojit,to mne nenapadlo,díky za tip.
Taky sem se divil, ale byl jsem u toho když to mechoš měřil a vytahoval jednu pojistku po druhé a nakonec odběr proudu ustal po vytáhnutí pojistky sirény. Ta siréna má integrovanou baterii dobíjenou z hlavního akumulátoru, není tedy možný že když ta baterie odejde a vyteče, vyhodnotí to řídící jednotka jako že je vybítá a snaží se ji dobít?
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#20 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

martinopel píše:Až na to přijdeš,tak budu moc rád.Já to řeším(spíš už neřeším) asi 4 roky a na nic jsem doposud nepřišel.Někdy to vydrží 14 dní a někdy to 3 den nejde nastartovat.
Urcite dam echo, nevzdam se bez boje! I kdyz je mi bohuzel jasne, ze to muze byt beh na dlouhou trat, ale co uz... Pak bych to rad nejak sepsal treba i pro jine, kteri to budou muset nekdy resit...
sordo píše:U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
Zlobicich svetel rikas??? Prepokladam, ze ti zlobila i normalne pri jizde a auto si "zilo" tak trochu "vlastnim zivotem." Nebo?
hajnej píše:Jak velkou baterku jsi koupil? Máš bufík?
Baterie, pokud me pamet neklame, je 75-tka, ted jsem od auta, ale jsem si tim skoro jisty, bufik mam, ovsem na nem resim nefunkcni trysku - nevim, jestli je to dulezita informace...
ok2ucx píše:
sordo píše:U mě to třeba byla vadná CEMka. Ovšem já jsem měl přiznaky v podobě zlobích světel, blinkrů atd.
Dobrej tip - u modelového roku 2004 je to pouze otázka KDY: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867&hilit=infarkt

Další jednoduchý pokus může zkusit: sedni do auta, otevři/zavři dveře a zamči. Zhruba do minuty dvou by se auto mělo uklidnit, všechny větráčky, navigace a jiné pohyblivé elementy by se měly uklidnit, zámky (i deadlock) se zamčou a v autě by měl být úplný klid (snad výjimka v létě je dosušování klimy, kdy se zapne sahara - ale teď z zimě to nehrozí).

Postižená CEMka často podivně a různě cvaká relátkama, náhodně. Je to pod vlevo volantem. Zkus to vícekrát...

P.
Urcite vyzkousim, behem te kratke chvile jsem si nevsiml nejakeho "noveho" cvakani, nebo neobvykleho chovani, ale kdyz se clovek primo nesoustredi, dost veci mu utece...
L4W píše:Mě to dělala siréna alarmu, ale to by ti palubák hlásil závadu.
Alarmem (bohuzel?bohudik?) nedisponuji, ale urcite moc diky za dalsi uzitecnou informaci - treba i pro dalsi, kteri budou hledat zakopaneho psa...
martines píše:Řešil jsem to u Saabu, nakonec to byl zesilovač. Taky jsem nejdřív dobil baterku,za 2dny ko, pak koupil novou, za týden ko,takže pak jsem to začal hledat.
Doporučuji si někde půjčit klešťovej ampérmetr, dát ho na baterku, vystrčit ven z kapoty, kapotu zaklapnout a po 10-15 minutách změřit odběr kdy už by všechny fičury měli být v klidu. Pokud bude odběr řekněme do max.0,2-0,3A, bral bych že je to přirozenej odběr. Pokud by odběr byl nad 0,3 je to špatně protože je jasný že něco pořád frčí. Pak nezbývá než postupně vyndavat pojistky a věř, že u některé z nich ti ta hodnota proudu zásadně klesne a ty budeš alespoň vědět v jakém je to okruhu. Pak v tom okruhu budeš odpojovat spotřebiče který jsou na ten okruh navázany. To už budeš muset dohledat ve schématu.
Ten klešťák je nutnost bez kterýho se nehneš dál!
Jak to postupne ctu, rikam si, ze si snad dost veci vsugerovavam... jednak ten hucici vetrak, jak jsem psal vys, a ted zesik - zda se mi, ze prava strana repraku - nebo aspon repra primo u spolujezdce ve dverich, kdyz otocim klicek do polohy II, lehce "praskne" , neni to moc vyrazne,ale vsiml jsem si toho... Klestak jsem si dnes domluvil, diky, zitra bych ho mel mit k dispozici...

Podtrzeno - secteno, pratele, predne vam vsem moc dekuji za rady a snahu... Napada me jeste - ten spusteny vetrak - je to nejaka neobvykla vec v zime, nebo se tim auto taky nejakym zpusobem treba vysousi??? Zatim jako neobvykle veci pozoruji (krom toho, ze nestartuju...) prave ten vetrak + mozna ono prasknuti/lupnuti v prave strane repra, jinak se auto chova zcela standartne...

Jinak behem vcerejsiho dne jsem si vzal autobaterii domu a dodal ji stavu, takze dnes po praci to zkusim do Volvika pripojit a nastartovat...Pak uz me ceka jenom hledani a snad brzke vyreseni... Auto mi stoji 20 km od domu, u prace, nastesti na hlidanem parkovisti, ale i tak me dost znepokojuje fakt, ze se 5. dvere nedaji nejak manualne zamknout, to soudruzi z Volva mohli vymyslet nejak lepe...
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#21 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od martines »

Schweppes píše: Napada me jeste - ten spusteny vetrak - je to nejaka neobvykla vec v zime, nebo se tim auto taky nejakym zpusobem treba vysousi???
Tohle bych řešil až budeš mít auto 10-15 minut zamčený (i kapotu) a odběr proudu bude větší než 0,2A.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#22 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od hajnej »

Schweppes píše:
hajnej píše:Jak velkou baterku jsi koupil? Máš bufík?
Baterie, pokud me pamet neklame, je 75-tka, ted jsem od auta, ale jsem si tim skoro jisty, bufik mam, ovsem na nem resim nefunkcni trysku - nevim, jestli je to dulezita informace....
:lol: :lol: :lol: :lol: má pověst mě předchází
Spíš mě šlo o to, jestli ta baterka prostě není slabá, když k tomu všemu ještě krmí bufík.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#23 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Schweppes »

Zdravim panove, tak update, dneska jsme se k tomu konecne poradne dostali - zjistili nasledujici: baterie byla zcela vybita, zezacatku jsme ji trosku podezrivali, ale to se rychle vyvratilo.

V klidu, bez klicku v zapalovani, byl odber cca 4,5 A, coz rozhodne neni malo... Takze jsme hledali a nasli, aspon neco... Pojistka c. 28, popsana jako - RCM, UEM, ROOF LIGHTS brala cca polovinu, druhou polovinu jsme namerili po vyndani pojistky 32 - CENTRAL ELECTRIC MODULE, COURTESY LIGHT, kdyz jsme je obe vyndali, dostali jsme se na hodnoty, ktere by mely byt... Uf.

Nesetkal se nekdo s necim podobnym prosim??? Co je vlastne RCM nebo UEM???

Hezky vikend vsem
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#24 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Ares »

Ak sa ti nezamyka kufor, tak jednotky nejdú spať. Je to aj v návode. Nezamknute auto má väčší odber.

Odoslané z Xperia Z3 Compact
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#25 Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Romulusw »

RCM - right camera module
UEM - upper electronic module
Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“