Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#226 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
A to to bez toho jezdí???????
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#227 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Jo pojede to. Možná ty klapky byli vyběhané a cinkali tak to někdo fixnul natvrdo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#228 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
To akoze fakt?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#229 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
No pokud to táhlo není připojeno takto:
Tak hej-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#230 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
A ak je to sanie otvorene, aký to ma vplyv na motor?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#231 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Mal som XC70 D5 136kW 2008 Momentum, mám XC60 D5 158kW + Polestar na 169kW 2013 Ocean Race. XC90 som bral predovšetkým kvôli veľkému kufru a svetlej výške podvozku. Našiel som túto diskusiu, vraj tento V8 motor je top, preto som vzal tuto V8, aj keď je to starší ročník a má už 340.000km..Chcel som ho hlavne keď idem na ryby a potrebujem sa zbaliť na dlhšie, aj ta svetlá výška podvozku. Keď som predával XC70, do detailu som kupujúcemu povedal o nedostatkoch auta. Táto V8 vraj bola kompletne servisovaná a pýtal som sa na nedostatky.
A tu sa dozviem, že mám nefunkčné klapky variabilného sania za 700€..
A tu sa dozviem, že mám nefunkčné klapky variabilného sania za 700€..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#232 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Pravděpodobně bude pomalejší odezva na přidání plynu v určitých režimech zatížení. Nic méně pokud auto necuka a jede tak nějak v pohodě, zkontroloval bych jak je to udělané a pokud bych to shledal pro motor bezpečným jezdil bych stim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#233 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Tak to zkus řešit s původním majitelem když to máš jen chvilku. Třeba se domluvíte na slevě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#234 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Keď pohladím plynový pedál, tak jemne cukne, myslel som si, že je to aj tým výkonom a že je to ostrý benzín..odozva na zošliapnutie plynu, no neviem, ťažko sa mi hodnotí, ale mam pocit, že mu to chvíľku trvá..
Mimochodom, auto dostalo optimalizáciu od D5T5 250kW 470Nm..
Mimochodom, auto dostalo optimalizáciu od D5T5 250kW 470Nm..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#235 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Auto som kúpil v pondelok za 7800€..rv 2007 340.000km..ešte mi povedzte že aj na cene som sa nechal obabrat..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#236 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Tu reakci na plyn těžko soudit takhle z klávesnice nemůžu říct tak ani tak a cena tam je to stejné. Chtělo by to znát vic detailů. Spíš než o přítomnost klapky bych se zajímal o stav převodovky a awd to jsou dražší srandy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#237 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Cena asi odpovídá stavu. Dalších 1500 - 3000 éček do toho nasypeš a bude to OK.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#238 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Prevodovka radí naozaj hladko bez trhania a cukania. AWD som zatiaľ asi ani nemal zapnuté, no na diagnostike žiadné chybové hlásenia nie sú, okrem air quality senzoru a najnovšie alarm, keďže tam bol namontovaný patriot a pri výbere SIM karty predošlému majiteľovi, mi patriota vybral von, nemal som SIM kartu so sebou..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#239 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Repas prevodovky vraj robil pán Patočka /dúfam, že som jeho priezvisko napísal správne/ pre Vás je to zrejme známe priezvisko..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#240 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Ozaj, ma niekto optimalizáciu výkonu a prevodovky ST1 od D5T5 na tejto V8?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#241 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
jj, já taky. mám pocit, že to malinko posunulo omezení otáček, takže po zařazení to nespadne tolik a líp to táhne. do 4000-4500ot mi to přijde stejné (aby ne, když je to atmosféra).
jinak když se VIF odpojí (dělal jsem nějaké pokusy ve vypnutém stavu v min a max), tak je to opravdu lenivé. a diagnostika často pak vypíše chybu VIF. na přístrojovce ale ne.
jinak když se VIF odpojí (dělal jsem nějaké pokusy ve vypnutém stavu v min a max), tak je to opravdu lenivé. a diagnostika často pak vypíše chybu VIF. na přístrojovce ale ne.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#242 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Čo je to VIF?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#243 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Inak mal som ešte jednu otázku: ulozenie rozpery motora..na to mat nejakú vôľu?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#244 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Jo, má se to hýbat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#245 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Možno by pomohlo aj toto: https://volvozone.sk/produkt/100601-opravna-sada-ulozenia-rozpery-motora-p2-s60-s80-v70-ii-xc70-ii-xc90?tid=221
Ja som to dávnejšie kupoval na S60 P2
Ja som to dávnejšie kupoval na S60 P2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#246 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Ta rozpěra vlastně není rozpěra, ale horní silentblok motoru. Rozpěra se z toho dá vyrobit, ale způsobí to mírně zvýšení vibrací. Krani silenty jsou většinou v pořádku, častěji odchází ten středový a na V8 seženeš jen origo a nebo je třeba si ho vyrobit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#247 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
1. Sruby boli povolené,resp nedotiahnuté,
2. Na jednej strane je asi vložka menena, ma modrú farbu, na originál je biela, ci tak nejako..
3. Cele to horné uloženie na vparts.se stojí za kus 20€
4. Ta časť čo drží motor sa mi nepozdáva, podľa fotiek dielu vyzerá inak ta guma, dosť sa hýbe neviem či nie je cela prasknuta, už by som to menil spolu s tými bočnými..
Ďalšie rady čo skontrolovať a vymenit?
2. Na jednej strane je asi vložka menena, ma modrú farbu, na originál je biela, ci tak nejako..
3. Cele to horné uloženie na vparts.se stojí za kus 20€
4. Ta časť čo drží motor sa mi nepozdáva, podľa fotiek dielu vyzerá inak ta guma, dosť sa hýbe neviem či nie je cela prasknuta, už by som to menil spolu s tými bočnými..
Ďalšie rady čo skontrolovať a vymenit?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 146
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#248 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Áno, rozperná tyč to nie je, tie sa montujú na sruby od tlmičov, to viem
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#249 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
VIF je za klapka, co uvnitř rozděluje ten nasávaný vzduch. to co ti tam chybí.
edit: teď si nejsem jist, jestli to poslední písmenko je "F". nicméně tam ta chyba asi bude. nějak umí zjistit, že ty klapky nejsou jak mají být a pak to hodí chybu toho systému. nenastavuje se to plynule, jako škrtící klapka. je to prostě buď zavřené nebo otevřené.
edit: teď si nejsem jist, jestli to poslední písmenko je "F". nicméně tam ta chyba asi bude. nějak umí zjistit, že ty klapky nejsou jak mají být a pak to hodí chybu toho systému. nenastavuje se to plynule, jako škrtící klapka. je to prostě buď zavřené nebo otevřené.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#250 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
Aha, tak už je vás více , jako první mi o tom říkal Chase.marekbm píše: ↑03 pro 2021 21:31 jj, já taky. mám pocit, že to malinko posunulo omezení otáček, takže po zařazení to nespadne tolik a líp to táhne. do 4000-4500ot mi to přijde stejné (aby ne, když je to atmosféra).
jinak když se VIF odpojí (dělal jsem nějaké pokusy ve vypnutém stavu v min a max), tak je to opravdu lenivé. a diagnostika často pak vypíše chybu VIF. na přístrojovce ale ne.
Chceš tedy říct, že to zvedne minimální otáčky při přeřazení?
Tzn. už bych nemusel ve městě jezdit 60km/hod na 6-ku a 1300-1400ot/min?
Na kolik se tedy zvýšily minimální otáčky?
Díky
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek