Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3617
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#226 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Deshi »

A to to bez toho jezdí???????
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#227 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Jo pojede to. Možná ty klapky byli vyběhané a cinkali tak to někdo fixnul natvrdo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#228 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

To akoze fakt?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#229 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

No pokud to táhlo není připojeno takto:
Výstřižek1.JPG
Výstřižek1.JPG (77.28 KiB) Zobrazeno 1455 x
Tak hej

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#230 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

A ak je to sanie otvorene, aký to ma vplyv na motor?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#231 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Mal som XC70 D5 136kW 2008 Momentum, mám XC60 D5 158kW + Polestar na 169kW 2013 Ocean Race. XC90 som bral predovšetkým kvôli veľkému kufru a svetlej výške podvozku. Našiel som túto diskusiu, vraj tento V8 motor je top, preto som vzal tuto V8, aj keď je to starší ročník a má už 340.000km..Chcel som ho hlavne keď idem na ryby a potrebujem sa zbaliť na dlhšie, aj ta svetlá výška podvozku. Keď som predával XC70, do detailu som kupujúcemu povedal o nedostatkoch auta. Táto V8 vraj bola kompletne servisovaná a pýtal som sa na nedostatky.

A tu sa dozviem, že mám nefunkčné klapky variabilného sania za 700€..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#232 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Pravděpodobně bude pomalejší odezva na přidání plynu v určitých režimech zatížení. Nic méně pokud auto necuka a jede tak nějak v pohodě, zkontroloval bych jak je to udělané a pokud bych to shledal pro motor bezpečným jezdil bych stim.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#233 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Tak to zkus řešit s původním majitelem když to máš jen chvilku. Třeba se domluvíte na slevě.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#234 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Keď pohladím plynový pedál, tak jemne cukne, myslel som si, že je to aj tým výkonom a že je to ostrý benzín..odozva na zošliapnutie plynu, no neviem, ťažko sa mi hodnotí, ale mam pocit, že mu to chvíľku trvá..

Mimochodom, auto dostalo optimalizáciu od D5T5 250kW 470Nm..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#235 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Vapik píše: 03 pro 2021 20:10 Tak to zkus řešit s původním majitelem když to máš jen chvilku. Třeba se domluvíte na slevě.
Auto som kúpil v pondelok za 7800€..rv 2007 340.000km..ešte mi povedzte že aj na cene som sa nechal obabrat..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#236 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Tu reakci na plyn těžko soudit takhle z klávesnice nemůžu říct tak ani tak a cena tam je to stejné. Chtělo by to znát vic detailů. Spíš než o přítomnost klapky bych se zajímal o stav převodovky a awd to jsou dražší srandy.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#237 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

Cena asi odpovídá stavu. Dalších 1500 - 3000 éček do toho nasypeš a bude to OK. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#238 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Prevodovka radí naozaj hladko bez trhania a cukania. AWD som zatiaľ asi ani nemal zapnuté, no na diagnostike žiadné chybové hlásenia nie sú, okrem air quality senzoru a najnovšie alarm, keďže tam bol namontovaný patriot a pri výbere SIM karty predošlému majiteľovi, mi patriota vybral von, nemal som SIM kartu so sebou..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#239 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Repas prevodovky vraj robil pán Patočka /dúfam, že som jeho priezvisko napísal správne/ pre Vás je to zrejme známe priezvisko..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#240 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Ozaj, ma niekto optimalizáciu výkonu a prevodovky ST1 od D5T5 na tejto V8?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#241 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od marekbm »

jj, já taky. mám pocit, že to malinko posunulo omezení otáček, takže po zařazení to nespadne tolik a líp to táhne. do 4000-4500ot mi to přijde stejné (aby ne, když je to atmosféra).
jinak když se VIF odpojí (dělal jsem nějaké pokusy ve vypnutém stavu v min a max), tak je to opravdu lenivé. a diagnostika často pak vypíše chybu VIF. na přístrojovce ale ne.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#242 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Čo je to VIF?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#243 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Inak mal som ešte jednu otázku: ulozenie rozpery motora..na to mat nejakú vôľu?
Přílohy
D20C4EF9-711C-4F08-B307-367B097D81F3.jpeg
4584B538-91B0-4D7B-A749-5001B48E9B09.jpeg
9121C276-9DBF-40F2-9BED-DC4A391E8589.jpeg
3482FF43-DC71-4D7E-A56F-03658FDDB886.jpeg
F5C94252-3F84-403D-9703-3E69578F62FB.jpeg
E515940D-CB40-433E-82EA-60C6499BFE30.jpeg
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 13041
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#244 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od raolsa »

Jo, má se to hýbat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#245 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od lkopcansky »

_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#246 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Vapik »

Ta rozpěra vlastně není rozpěra, ale horní silentblok motoru. Rozpěra se z toho dá vyrobit, ale způsobí to mírně zvýšení vibrací. Krani silenty jsou většinou v pořádku, častěji odchází ten středový a na V8 seženeš jen origo a nebo je třeba si ho vyrobit.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#247 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

1. Sruby boli povolené,resp nedotiahnuté,
2. Na jednej strane je asi vložka menena, ma modrú farbu, na originál je biela, ci tak nejako..

3. Cele to horné uloženie na vparts.se stojí za kus 20€
4. Ta časť čo drží motor sa mi nepozdáva, podľa fotiek dielu vyzerá inak ta guma, dosť sa hýbe neviem či nie je cela prasknuta, už by som to menil spolu s tými bočnými..

Ďalšie rady čo skontrolovať a vymenit?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 146
Registrován: 2 roky 4 měsíce
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

#248 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Cronicle »

Vapik píše: 03 pro 2021 22:31 Ta rozpěra vlastně není rozpěra, ale horní silentblok motoru. Rozpěra se z toho dá vyrobit, ale způsobí to mírně zvýšení vibrací. Krani silenty jsou většinou v pořádku, častěji odchází ten středový a na V8 seženeš jen origo a nebo je třeba si ho vyrobit.
Áno, rozperná tyč to nie je, tie sa montujú na sruby od tlmičov, to viem
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1277
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#249 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od marekbm »

VIF je za klapka, co uvnitř rozděluje ten nasávaný vzduch. to co ti tam chybí.

edit: teď si nejsem jist, jestli to poslední písmenko je "F". nicméně tam ta chyba asi bude. nějak umí zjistit, že ty klapky nejsou jak mají být a pak to hodí chybu toho systému. nenastavuje se to plynule, jako škrtící klapka. je to prostě buď zavřené nebo otevřené.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#250 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

Příspěvek od Nosound89 »

marekbm píše: 03 pro 2021 21:31 jj, já taky. mám pocit, že to malinko posunulo omezení otáček, takže po zařazení to nespadne tolik a líp to táhne. do 4000-4500ot mi to přijde stejné (aby ne, když je to atmosféra).
jinak když se VIF odpojí (dělal jsem nějaké pokusy ve vypnutém stavu v min a max), tak je to opravdu lenivé. a diagnostika často pak vypíše chybu VIF. na přístrojovce ale ne.
Aha, tak už je vás více :D , jako první mi o tom říkal Chase.

Chceš tedy říct, že to zvedne minimální otáčky při přeřazení?
Tzn. už bych nemusel ve městě jezdit 60km/hod na 6-ku a 1300-1400ot/min?
Na kolik se tedy zvýšily minimální otáčky?
Díky :)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“