jaké EURO?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#1 jaké EURO?
Zdravím všechny, koupil jsem nedávno V70 II, 2004, 2.4 D5 120kW. Auto je z DE, a v DE techničáku je napsáno, že má auto EURO 3, ale přitom má na okně nalepenou zelenou plaketu EURO 4. Tak tomu moc nerozumím proč. Navíc je rovněž v TP psáno, že je auto vybaveno filtrem DPF, který se ale do motorů z tohohle roku nedávaly a kvůli tomu jsem to koupil. Ví někdo, jak to tedy je skutečně? Díky moc za zkušenosti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#2 jaké EURO?
V DE se někdy ty filtry dodělávaly. To bude asi i tvůj případ.
Naposledy upravil(a) quaero dne 03 bře 2016 18:49, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#3 jaké EURO?
Teď nevím, jestli to je výhra v loterii
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#4 jaké EURO?
To je otázka. Spotřeba bude vyšší, ale ani s DPF u Volva nejsou žádné zásadní problémy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#5 jaké EURO?
Právě že spotřeba zase tak veliká není...i když to metu 140 po dálnici, tak mi byla naměřená 6,1 l/100 km. Jinak jsem si mohl rovnou koupit už novější model, který ten filtr má...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#6 jaké EURO?
JJ nekde sem cetl ze nemci si to nechavali dodelavat DPF z duvodu aby mohli do emisnich zon
Ve skutecnosti to auto ten filtr nevidi
Takze kdyby si ho vymontoval emisema prijdes
Mato tu vyhodu ze budes most ject do centra Mnichova nebo Berlina
Ve skutecnosti to auto ten filtr nevidi
Takze kdyby si ho vymontoval emisema prijdes
Mato tu vyhodu ze budes most ject do centra Mnichova nebo Berlina
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#7 jaké EURO?
Teď jsem se dokonce doslechl, že to ani přímo DPF filtr není, že klasickej filtr DPF má čidla, od kterých vedou kabely a tento filtr je nemá. Ofiko se ten filtr jmenuje City Filter, takže je opravdu možný, že to je dodělávanej filtr jen na to město...proto to má asi i tu plaketu EURO 4, i když v TP je EURO 3.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#8 jaké EURO?
JJ presne v DE jsou emisni zony ve vetsine vetsich mestech
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#9 jaké EURO?
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#10 jaké EURO?
Joemilionare píše:JJ nekde sem cetl ze nemci si to nechavali dodelavat DPF z duvodu aby mohli do emisnich zon
Ve skutecnosti to auto ten filtr nevidi
Takze kdyby si ho vymontoval emisema prijdes
Mato tu vyhodu ze budes most ject do centra Mnichova nebo Berlina
Bohužel do centra Mnichova jet nebudeš moci. Zelená plaketa je vázaná na registrační značku, která je na ní napsaná. Po přihlášení v CZ dostaneš RZ českou a platnost zelené známky padá. No a české STK Ti vydají známku žlutou podle TP. Syn měl podobný problém s Citroenem C5 2,2 HDI r.v. 2002, který byl z výroby na přání vybaven regulérním filtrem částic. Byl koupen v Berlíně s vylepenou zelenou známkou, po přihlášení v CZ dostal známku jen žlutou. České STK postupují podle modelového ročníku a podle toho jaké Euro v tom roce platilo - bez ohledu na to jakou emisní normu skutečně plní.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#11 jaké EURO?
NENÍ pravda. Jestli máš Euro 4 v papírech, je zcela možné získat tuhle třídu i do českých papírů. Je s tím lehké papírování, ale jde to.Macek2 píše:Joemilionare píše:JJ nekde sem cetl ze nemci si to nechavali dodelavat DPF z duvodu aby mohli do emisnich zon
Ve skutecnosti to auto ten filtr nevidi
Takze kdyby si ho vymontoval emisema prijdes
Mato tu vyhodu ze budes most ject do centra Mnichova nebo Berlina
Bohužel do centra Mnichova jet nebudeš moci. Zelená plaketa je vázaná na registrační značku, která je na ní napsaná. Po přihlášení v CZ dostaneš RZ českou a platnost zelené známky padá. No a české STK Ti vydají známku žlutou podle TP. Syn měl podobný problém s Citroenem C5 2,2 HDI r.v. 2002, který byl z výroby na přání vybaven regulérním filtrem částic. Byl koupen v Berlíně s vylepenou zelenou známkou, po přihlášení v CZ dostal známku jen žlutou. České STK postupují podle modelového ročníku a podle toho jaké Euro v tom roce platilo - bez ohledu na to jakou emisní normu skutečně plní.
Cokoli jiného by bylo na soud. Stačí se zeptat Dekry. Jakmile to máš s TP, dostaneš za pár peněz příslušnou známku právě podle TP.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 426
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
#12 jaké EURO?
Já s tím osobní zkušenost nemám a samozřejmě Ti věřím. Ale obávám se, že kolega, který toto vlákno založil v TP Euro 4 asi mít nebude.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 118
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V70 D5, 2004
#13 jaké EURO?
Díky moc za rady...v TP to má EURO 3, tak proto si myslím, že to v DE dodělávali aby mohli jezdit do emisních zón. Není to přímo DPF filtr, ale je to nějakej City Filter přímo od Volva, mám na to dokonce v servisce papíry a nějakou knížku k tomu. Co jsem si přečetl v jiný diskusi, tak to opravdu asi auto nepozná, kdy půjde pryč, ale škoda to dávat pryč, pokud to bude fungovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#14 jaké EURO?
Němci to maji tak, že auto má nějaký EURO, ale dá se přetestovat podle jakýkoli směrnice.
To znamená, že máš EURO1, ale necháš jí přetestovat podle EURO3 a pokud to splní, pak máš auto s EURO3.
A pak mají plakety, ale ty nemají napsáno euro, ale jen čísla. Co vim tak EURO2 krabice v pohodě plní plaketu GRUN (4)a může kdekoliv
To znamená, že máš EURO1, ale necháš jí přetestovat podle EURO3 a pokud to splní, pak máš auto s EURO3.
A pak mají plakety, ale ty nemají napsáno euro, ale jen čísla. Co vim tak EURO2 krabice v pohodě plní plaketu GRUN (4)a může kdekoliv
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#15 jaké EURO?
Je celkem možný, že pro některé starší benzíny by se tento upgrade mohl dát udělat. Otázka, jestli by tohle někdo zaplatil.
Ale první generace ještě kouřících dieslových commonrailů (Euro3 D5244T/D5244T2 120/96kW) by rozhodně testem Euro4 neprošly. Stačí se jen podívat do vejfuku - Euro3 (a také Euro4 s vykostěným DPF) vás spolehlivě ušpiní krásným černým šmírem. Kdežto fungující Euro4 vypadá takto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=46533&p=583583#p583583
P.
Ale první generace ještě kouřících dieslových commonrailů (Euro3 D5244T/D5244T2 120/96kW) by rozhodně testem Euro4 neprošly. Stačí se jen podívat do vejfuku - Euro3 (a také Euro4 s vykostěným DPF) vás spolehlivě ušpiní krásným černým šmírem. Kdežto fungující Euro4 vypadá takto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=46533&p=583583#p583583
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 150 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od labanos