Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
- Autor
- Zpráva
#1 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Zdravim, mam taky problem. V patek jsem bez nejakych potizich odstavil auto. Dalsi tyden ve ctvrtek musim preparkovat, tak nastartuju a ejhle kontrolka motoru nezhasla Zkousim to projet a zda se mi, ze auto nejede na 100%. Dalsi den jedu domu a stale stejne. Auto jede podle me tak o 20-30% hure. Po chvilce trosku skubne a jede lip, ale 100% to neni. Jedu do Volva Ostrava at mi to napichnou. Napichly a viz.obrazky. Pry asi nejake cidlo tlaku systemu plneni turba. Netusim, neznam. Mechanik mi doporucil kontrolu tesnosti plniciho tlaku nebo co. Pry robota tak na dve hodiny. Ze pry mam auto v nouzovem rezimu, ale to se mi zase nezdalo bo s prehledem po seslapnuti plynu tam bylo 120km/h. Mam to podstoupit? Ten tyden bylo furt destivo, tak me napadlo jestli nezateklo nekam? Jo a zadni parkovaci cidla po zarazeni zpatecky porad piskaji jako kdybych byl uz tesne pred prekazkou pritom zamnou nic. Nenapadne nekoho neco podle vypisu z diagnostiky, nesetkal se s tim nekdo?
Dekuji.
Dekuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Ahoj tipuju vadný snímač plnícího tlaku -máš to tam psáno ,ale kde ho máš nevím já mám starší vozy a tam je trochu jináč.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Hm, tady to píše, že pravděpodobně problém v čidle tlaku vzduchu za turbem. Že dává malé hodnoty.
Kromě toho ta druhá chyba (170F) naskočí, když tlak v sání je nižší než atmosférický, ale ještě před tím, než turbo začne jakkoli tlačit.
Prostě ECM měří zásadně málo = buď čidlo samotné, nebo dráty k němu budou KO.
Nechci nikomu sahat do svědomí nebo jazykových znalostí, ale z uvedených chyb žádná podobná diagnóza neplyne (nětěsnost sání).
Asi by to nemělo jet úplně dobře, protože ECM nezná správný tlak vzduchu v sání, pak nedobře určuje, kolik benzínu tam má nastrkat. A lambda to všechno nepobere...
P.
Kromě toho ta druhá chyba (170F) naskočí, když tlak v sání je nižší než atmosférický, ale ještě před tím, než turbo začne jakkoli tlačit.
Prostě ECM měří zásadně málo = buď čidlo samotné, nebo dráty k němu budou KO.
Nechci nikomu sahat do svědomí nebo jazykových znalostí, ale z uvedených chyb žádná podobná diagnóza neplyne (nětěsnost sání).
Asi by to nemělo jet úplně dobře, protože ECM nezná správný tlak vzduchu v sání, pak nedobře určuje, kolik benzínu tam má nastrkat. A lambda to všechno nepobere...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#4 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Diky kluci za postrehy. On ve Volvu rikal, ze asi cidlo samotne nebo uhnite dratky k nemu. Nevim jestli tam mam jet na ten test. Dve hodiny to bude ve Volvu nejaky peniz. Premyslim, ze koupim rovnou to cidlo a zkusim vymenit. Risk je zisk . Ono muselo nekde zatect bo z niceho nic se splasily i ty zadni park. cidla a hlavne mi nejde poradne odmlzit auto. Jel jsem sam do Ostravy (asi25km) rano (snih s destem padal) a zadni okna jsem proste neodmlzil. Ani klimou ani teplym vzduchem, polohy na okna, na stred atd. a nic. To se mi nikdy nestalo, s klimou to byla otazka chvilicky.
Ve volvu rikal cidlo za cca 3.500kc Jen tak v rychlosti jsem na netu nasel za 1.500kc.
Nedavno jsem si chtel koupit diagnostiku. Od te doby jsem na ni byl 2x a stalo me to cca 1.600kc. To jsem uz mohl mit diagnostiku.
Ve volvu rikal cidlo za cca 3.500kc Jen tak v rychlosti jsem na netu nasel za 1.500kc.
Nedavno jsem si chtel koupit diagnostiku. Od te doby jsem na ni byl 2x a stalo me to cca 1.600kc. To jsem uz mohl mit diagnostiku.
#6 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
A to zjistim tou kontrolou tesnosti? Nebo jak prosim?martinopel píše:A co když se zasekává regulace turba?
Mozna na tom neco je bo to jede slabe a pak skubne a jede lip jakoby se to odspuntuje. Na jakoukoliv rychlost spise nad 2tis. otacek.
Prijde mi, ze to ztratilo turbo efekt.
Nemate nekdo fotku kde se to cidlo nachazi?
#7 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Ja to mam na tej plastovej rure čo ide z intercolera do škrtiacej klapky
Tiež som ho menil cca 80€
Volvo S80 2.5T awd 154kw a/t Poprad
Tiež som ho menil cca 80€
Volvo S80 2.5T awd 154kw a/t Poprad
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#10 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Ano to je on, ten vedla je snimac teploty, avsak strasne by to chcelo diagnostiku (aj univerzalnu) co by tu umoznila sledovat zavislost tlaku v sani na otacky motora a polohu plynu, a samozrejme kolko je plniaci tlak v sani pri plnom zatazeni. potom budes uz vediet ci je cidlo OK.
#11 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
kwiko diky. Ja ho zkusim prostriknout jestli se nevzpamatuje, podivam se na kable...
Pripadne koupim a vymenim a uvidime. Kdyby se dalo nove cidlo zhasne kontrolka automaticky nebo budu muset vymazat na diagnostice ?
Pripadne koupim a vymenim a uvidime. Kdyby se dalo nove cidlo zhasne kontrolka automaticky nebo budu muset vymazat na diagnostice ?
#12 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
http://wrc-autodily.cz/snimace-absolutniho-tlaku-v-sacim-potrubi-map-sensor/3740-snimac-absolutniho-tlaku-v-sacim-potrubi-map-sensor-wrc-82126.html
Myslite, ze by to mohlo fungovat? Jinak ceny kolem 1.500kc
Myslite, ze by to mohlo fungovat? Jinak ceny kolem 1.500kc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#13 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
1999 ma uz CEMku same to nezhasne. na starsich stacilo odpojit akumulator. tu to uz ma lepsiu pamat.
ten snimac sa pouzival na turbobenzinoch az do zaciatku roku 2002 (s80, s60, v70, c70), tak aj z rozborky. On sa obcas kazi, ale nie az tak casto aby nemalo zmysel zhanat pouzite origo Volvo
ten snimac sa pouzival na turbobenzinoch az do zaciatku roku 2002 (s80, s60, v70, c70), tak aj z rozborky. On sa obcas kazi, ale nie az tak casto aby nemalo zmysel zhanat pouzite origo Volvo
#14 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Zitra nebo pozitri bych mel to cidlo mit, tak uvidime. Koupim to z odkazu, cena je lidova
kwiko a univerzalni diagnostika to tez smaze ?
kwiko a univerzalni diagnostika to tez smaze ?
#15 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Tak problem se zda byt vyresen. Bylo to tim cidlem tlaku...vymenil jsem ho, autu dal dukladny kour a tahlo bez skubnuti. Vypada to, ze je to zase stara dobra T5ka...
Jeste vymazat tu kontrolku motoru. Snad to zvladne kamosova UNI diagnostika. Kazdpodane si asi tu diagnostiku koupim z aliexpresu bo to furt napichovat za ty love...
Dekuji za rady panove
Jeste vymazat tu kontrolku motoru. Snad to zvladne kamosova UNI diagnostika. Kazdpodane si asi tu diagnostiku koupim z aliexpresu bo to furt napichovat za ty love...
Dekuji za rady panove
#16 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Dneska jak jsem jel do roboty, tak po nastartovani kontrolka sama zhasla Cidlo jsem menil v sobotu. Do dneska svitila porad. Schvalne jsem se dival jak jsem staroval na cestu domu, tak pri otoceni klicku svitila. Po nastartovani zhasla jak by mela. Takze to vypada, ze jsem usetril par stokorunkwiko píše:1999 ma uz CEMku same to nezhasne. na starsich stacilo odpojit akumulator. tu to uz ma lepsiu pamat.
ten snimac sa pouzival na turbobenzinoch az do zaciatku roku 2002 (s80, s60, v70, c70), tak aj z rozborky. On sa obcas kazi, ale nie az tak casto aby nemalo zmysel zhanat pouzite origo Volvo
#17 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
Ja bych se s dovolenim zeptal trosku na jinou vec at nezakladam dalsi vlakno. Jakou mam prosim skrtici klapku? Elektronickou nebo s lankem? Je to rok 1999 2,3 T5. Ja myslim, ze elektronickou, ale potvrdte mi to nekdo prosim. Diky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#18 Sviti kontrolka motoru V70 T5 1999
99 ma jiz elektronickou, kdyz otevres haubnu, lanko mezi motorem a airboxem bys tam videt nemel
98 mela posledni lanko>
98 mela posledni lanko>
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek